Verkapte 'verdomme, hoe zit het nou met jullie!' postquote:Op zondag 22 april 2012 20:45 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
jullie moeten wel familie zijn ofzo
Gaat beetje tegen het idee in van koffie halen voor mensen ofnie?quote:
Ik sta in de keuken aan mijn ketting..quote:Op zondag 22 april 2012 20:51 schreef shifto het volgende:
[..]
Gaat beetje tegen het idee in van koffie halen voor mensen ofnie?
quote:Op zondag 22 april 2012 20:52 schreef shifto het volgende:
Maar ik onthoud dit. MohMi hoor je dat? Als we onze orgie-meet houden hoef jij geen koffie te halenDoet Joysa
![]()
Maar ik onthoud dit. MohMi hoor je dat? Als we onze orgie-meet houden hoef jij geen koffie te halenDoet Joysa
![]()
![]()
Even naar de wallen om wat gezelschap uit te zoeken?quote:Op zondag 22 april 2012 20:55 schreef WasMachinator het volgende:
Bijna vergeten, morgen naar Amsterdam toe om wat dingetjes te regelen voor mijn vakantie plannen
haha neequote:Op zondag 22 april 2012 20:56 schreef shifto het volgende:
[..]
Even naar de wallen om wat gezelschap uit te zoeken?
Ja vind je het niet eng om alles met de trein te doen?quote:Op zondag 22 april 2012 20:57 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
haha nee, onze eurotrip even doornemen en reserveringen regelen voor de verschillende treinen die we moeten pakken !
haha nee, extra avontuurquote:Op zondag 22 april 2012 20:58 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja vind je het niet eng om alles met de trein te doen?Hier is de NS al niet geweldig en dat is nr. 3. van de wereld kwa OV met de trein
Waarom las ik hier orgel meetquote:Op zondag 22 april 2012 20:52 schreef shifto het volgende:
![]()
sorryquote:Op zondag 22 april 2012 21:18 schreef miesjelle112 het volgende:
Guys, jullie gan echt weer snel! Niet bij te houden!
Langzame sjetquote:Op zondag 22 april 2012 21:18 schreef miesjelle112 het volgende:
Guys, jullie gan echt weer snel! Niet bij te houden!
Ik dacht dat ik altijd veel achter de computer zat, maar jullie slaan allesquote:
Wij wonen achter de computerquote:Op zondag 22 april 2012 21:20 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik altijd veel achter de computer zat, maar jullie slaan alles
ik heb deze avond ook nog een half uur gefietst hoorquote:Op zondag 22 april 2012 21:20 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik altijd veel achter de computer zat, maar jullie slaan alles
Ja trouwens wel slecht dat niemand je wilde, ik wel, en je niet eens kwam.quote:Op zondag 22 april 2012 21:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jesus ik ga 1 x uit mijn pan en meteen reputatie ditdat
Ik volg je zelfs op internet.quote:Op zondag 22 april 2012 21:22 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
ik heb deze avond ook nog een half uur gefietst hoor..
deze SC is alleen echt ideaal om mij afgeleid te houden van duistere gedachtes
Je reputatie is verpest, M.quote:Op zondag 22 april 2012 21:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jesus ik ga 1 x uit mijn pan en meteen reputatie ditdat
Ik krijg nachtmerries vanavondquote:Op zondag 22 april 2012 21:24 schreef shifto het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Trouwens nog een best vrolijke foto van je Mur
Was een goede dag, vrolijke bui, en sneaky foto.quote:Op zondag 22 april 2012 21:24 schreef shifto het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Trouwens nog een best vrolijke foto van je Mur
Ik zei toch, iets houd me tegenquote:Op zondag 22 april 2012 21:23 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja trouwens wel slecht dat niemand je wilde, ik wel, en je niet eens kwam.
Kom maar naast mij liggen dan, ik bescherm je welquote:
Ja, beetje jammer van de flits, maakt alles zo duidelijkquote:Op zondag 22 april 2012 21:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Was een goede dag, vrolijke bui, en sneaky foto.Anders had ik stoerder gekeken.
WAT DAN?!quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bang dat je me in mijn poepertje zou nemen in mijn beschonken toestand terwijl ik gebogen over je pot sta om deze uit te likkenquote:
Doesn't matter, had sex.quote:Op zondag 22 april 2012 21:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bang dat je me in mijn poepertje zou nemen in mijn beschonken toestand terwijl ik gebogen over je pot sta om deze uit te likken![]()
![]()
Je kan nog zoveel ontdekken, juist wanneer je er voor "open" staatquote:
Hm daar heb je wel een goed puntquote:Op zondag 22 april 2012 21:30 schreef shifto het volgende:
[..]
Je kan nog zoveel ontdekken, juist wanneer je er voor "open" staat
Screwquote:Op zondag 22 april 2012 21:43 schreef screwloose het volgende:
Een joysa topic! Daar moet ik ff mn kup laten zien!
joysa heeft fansquote:Op zondag 22 april 2012 21:43 schreef screwloose het volgende:
Mensen die niet fan van joy zijnquote:
Wat mot je.quote:
![]()
Oh vlaaitje van mij.quote:
Heloef, die app van jou he... Loopt dat een beetje?quote:
Kleine a cup, toch welkom.quote:Op zondag 22 april 2012 21:43 schreef screwloose het volgende:
Kindjes lokkenquote:Op zondag 22 april 2012 21:47 schreef muhahaha het volgende:
shifto waarom rij jij nog rond in je ijsco wagen
Zo ben ikquote:
Toen we er mee bezig waren liep dat vrij aardig.quote:Op zondag 22 april 2012 21:48 schreef screwloose het volgende:
[..]
Heloef, die app van jou he... Loopt dat een beetje?
Limbotjequote:
Check zijn "ik ben ceo" linkquote:
Mijn app.quote:
Taal is niet een van onze sterkste punten.quote:Op zondag 22 april 2012 21:52 schreef Crutch het volgende:
[..]
Oh, los van de taalfouten ziet het er wel tof uit.
Daar is de F7 dan ook voor uitgevondenquote:Op zondag 22 april 2012 21:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Taal is niet een van onze sterkste punten.
Zelfs na 5x herschrijven.
Welkom terug baasquote:Op zondag 22 april 2012 21:56 schreef Skv het volgende:
* Skv is toe aan weekend. Nog maar vijf dagen knallen.
wat heb jij de afgelopen dagen gedaanquote:Op zondag 22 april 2012 21:56 schreef Skv het volgende:
* Skv is toe aan weekend. Nog maar vijf dagen knallen.
- Het enige dat u altijd bij u dient te dragen als u reist met de trein is uw smartphone.quote:Op zondag 22 april 2012 21:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Taal is niet een van onze sterkste punten.
Zelfs na 5x herschrijven.
Wees blij dat je de site nu pas ziet danquote:Op zondag 22 april 2012 22:01 schreef Crutch het volgende:
[..]
- Het enige dat u altijd bij u dient te dragen als u reist met de trein is uw smartphone.
- ov-kaart (kleine letters en koppelteken)
- simkaart
Lol, was het zo erg dan?quote:Op zondag 22 april 2012 22:04 schreef Joysa het volgende:
[..]
Wees blij dat je de site nu pas ziet dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |