Tegenwoordig wel ja. Het vertrouwen wat jullie hadden hebben jullie al verspeeld.quote:Op maandag 23 april 2012 18:37 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik was er nog niet over uit hoe ik erop wilde reageren.
[..]
En dat is precies waar je anders bent dan wij. Wij gaan uit van vertrouwen, jij van wantrouwen.
Ik heb deze reeks vanaf deel 1 mee gemaakt. Er is hier echt serieus nog nooit een lapo danwel fipo hunter geweest. Sterker nog, ik kende het hele fenomeen niet voor dat jij er over begon.quote:Op maandag 23 april 2012 17:39 schreef kanovinnie het volgende:
Zo zie ik dat niet. Dan gaan jullie straks vanaf post 1 beginnen met lapo/sepo/tripo etc roepen om 3 pagina's voor het einde te beginnen met LAPO! te roepen.
En jij moet eigenlijk toch wel begrijpen dat users die het best wel te pruimen hebben met elkaar en het allemaal zelf wel oplossen happy campers zijn. Dat is zo'n reeks, daar hoef je eigenlijk nooit in te grijpen. Die lui hebben het gezellig, dat gaat z'n gangetje.quote:Ik denk dat jullie goed moeten begrijpen dat wij van GC het in GC regelen. Het is niet de bedoeling dat alle SC's opeens zelf maar gaan beslissen wat voor regels ze wel en niet aanhouden.
Een mod die dit soort smilies gebruikt in een "corrigerende post" richting user neem ik niet meer serieus. Een goede mod houdt op tijd z'n mond.quote:Ja, erg volwassen
OMGquote:Op maandag 23 april 2012 18:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tegenwoordig wel ja. Het vertrouwen wat jullie hadden hebben jullie al verspeeld.
quote:Op maandag 23 april 2012 18:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tegenwoordig wel ja. Het vertrouwen wat jullie hadden hebben jullie al verspeeld.
En, werkte het?quote:Op maandag 23 april 2012 19:09 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
OMG
Dat zei m'n moeder vroeger ook als m'n broer en ik iets hadden geflikt.
Ik voel me weer een puber![]()
quote:
* DancingPhoebe kucht...quote:
quote:Op maandag 23 april 2012 19:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik krijg een beetje het gevoel dat we ongeauditeerd meespellen in Die Welle Zwei
En hoe dan? Ik vind dit redelijk komisch namelijk.quote:Op maandag 23 april 2012 18:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
Niemand is hier een niemand, dus niets vindt je niet lief.quote:
quote:
Maar wel uit het hartquote:
quote:Op maandag 23 april 2012 19:32 schreef Bakfiets. het volgende:
Dat doen we uit respect voor DP, dat seksloze.
En hoe!quote:Op maandag 23 april 2012 19:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]Achterhaald lieve Fiets, achterhaald
quote:Op maandag 23 april 2012 19:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]Achterhaald lieve Fiets, achterhaald
Daar had jij bij willen zijn?quote:
quote:Op maandag 23 april 2012 19:37 schreef lezzer het volgende:
Hoe is het met jouw sexleven eigenlijk ja?
Na alle avonturen die DP en ik beleefd hebben, had ze het toch mogen melden!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |