Die witte duitse in een literfles van ah eigen merk.quote:Op maandag 23 april 2012 21:45 schreef LizzyAdam het volgende:
Mag het ook overBier
gaan?
Wat is jullie lievelingsmerk?
Ja hallo we blijven wel lesbeaus he, en echte lesbeaus drinken bier.quote:Op maandag 23 april 2012 21:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Die witte duitse in een literfles van ah eigen merk.
Wijn dan he. Ik negeer je topickaap
quote:Op maandag 23 april 2012 21:37 schreef lezzer het volgende:
Oh en nog wat.
Ik heb Vanyel leren kennen als een uiterst intelligente vrouw. Het idee dat zij belang heeft bij lapohunten is volstrekt belachelijk. Waar komt toch dat idee vandaan dat er iemand op een lapo zit te azen? Wat is dat voor kinderachtig idee?
Bovendien, ik ben hier onbetwist kampioen topics openen, met een flinke voorsprong
* Spat *quote:Op maandag 23 april 2012 21:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
Komt vast omdat ik geen lesbo ben...
Ik ga een groter vel kopen, passen we er met z'n allen op.quote:Op maandag 23 april 2012 21:54 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik wil ook op je berenvel! Maar niet boos zijn hoor.
Het een sluit het ander niet uit hèquote:Op maandag 23 april 2012 21:55 schreef Blue-eyes het volgende:
Ik zit naar Tabatha Coffey te kijken. Ze is lesbisch, maar ik vind haar eng
Ik herhaalquote:Op maandag 23 april 2012 21:41 schreef lezzer het volgende:
[..]
Omdat we van Vanyel houden. Omdat 10 cm ontsluiting.
Ja ja.quote:Op maandag 23 april 2012 21:49 schreef LizzyAdam het volgende:
Hertog Jan. En ik vind Heineken niet te zuupen. Maar als genoeg op drink ik allesch.
Hoe noem je dat dan? Je ontkent dat er gelaphunt wordt, maar je geeft het ook toe.quote:Op maandag 23 april 2012 23:56 schreef wonderer het volgende:
Er wordt niet gelapo-hunt,
Als het zo uitkomt, maaakt iemand de laatste drie posts of zo even vol
quote:Op dinsdag 24 april 2012 06:47 schreef kanovinnie het volgende:
Hoe noem je dat dan? Je ontkent dat er gelaphunt wordt, maar je geeft het ook toe.
Maar dit stuk quote je dan weer niet...quote:Op maandag 23 april 2012 23:56 schreef wonderer het volgende:
Het is meer een "ik doe het wel even" dan een "ik wil ik wil!".
Aawwwquote:
Het verschil zit in de intentie en dat legt w ook gewoon uit in zijn post.quote:Op dinsdag 24 april 2012 06:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoe noem je dat dan? Je ontkent dat er gelaphunt wordt, maar je geeft het ook toe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat de dames al zeiden: lapohunten is voor zover ik begrijp de sport om de laatste te pakken en een topic dicht te kunnen gooien. Vaak nog in een topic waar voordien niet gepost werd.quote:Op dinsdag 24 april 2012 06:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
quote:
Mooie omschrijving!quote:Op dinsdag 24 april 2012 08:54 schreef wonderer het volgende:
een stel van die zolderkamerpubers zonder leven.
Dat is ook irritantquote:Op dinsdag 24 april 2012 09:29 schreef lezzer het volgende:
Lurkende topicreporters vind ik trouwens een beetje flauw![]()
Dat dusquote:Op dinsdag 24 april 2012 09:37 schreef wonderer het volgende:
Ik geloof niks van die anonieme topicreports. Volgens mij kijkt ie gewoon af en toe even en als ie iets ziet dat niet strikt volgens de regels is, zegt hij er wat van.
Slechte smaak of gewoon te vroeg?quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil niet wakker worden door de muziek van mijn huisgenoot..
Allebei. Ik vind het gewoon strontvervelend als ie de muziek zo hard aanzet dat het is alsof ik zelf muziek aan heb. En al helemaal als ik om 9 uur 's ochtends nog gewoon rustig wil slapen. Lijkt me niet te veel gevraagd.quote:
Ik ook niet. Rekening houden met een ander is toch niet te veel gevraagd?quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:52 schreef lezzer het volgende:
Ik begrijp dat soort mensen helemaal niet.
Gewoon, helemaal niet.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:25 schreef Blue-eyes het volgende:
Dat je opeens zo'n onbehaaglijk gevoel krijgt en dat je je dan beseft dat je Celine Dion hoort
Dit. En ik snap ook nog dat het best irritant is dat ik daar niet in PM op terugreageer, maar ik vond het idee van 'laatste post moet zinvol zijn' in een reeks waar de helft van de posts niet zinvol is zo bizar, dat ii ff bij mijnquote:Op dinsdag 24 april 2012 08:59 schreef Abby79 het volgende:
Oh, en Vinnie, ikzelf heb eigenlijk geen enkel probleem dat je een PM stuurt met een waarschuwing naar Vanyel, hoewel overbodig, snap ik jouw punt ook absoluut. Maar de toon waarop je daarna jezelf gaat 'verdedigen' was een beetje misplaatst, die past beter in posts van een stel van die zolderkamerpubers zonder leven. En die fase van ons leven zijn wij hier volgens mij wel voorbij
Dat dus.quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:40 schreef lezzer het volgende:
Ik vind dat soort dingen pas vervelend worden als iemand zich er aan ergert. Volgens mij is dat de maatstaf.
Zegt iemand dat die gemaakt worden dan?quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:37 schreef wonderer het volgende:
Ik geloof niks van die anonieme topicreports. Volgens mij kijkt ie gewoon af en toe even en als ie iets ziet dat niet strikt volgens de regels is, zegt hij er wat van.
Sterker nog, volgens mij zijn we daarom ooit vanuit ONZ naar GC gegaanquote:Op dinsdag 24 april 2012 11:13 schreef wonderer het volgende:
We zijn ook haske serieus. Anders hadden we wel in ONZ gestaan
Ja, in dat FB topic wordt dat gesuggereerd.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:26 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zegt iemand dat die gemaakt worden dan?
Of wat kan? Hebben we nu opeens een topicverhuisverzoek ingediend?quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:01 schreef NanKing het volgende:
Doe moar niet zomaar verhuizen, zal wel even overleggeren of het officieel kan ok? geen zin in een lesbotopic rel
Ja, van mij hoeft dat dus niet in ieder geval hoor.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:27 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Of wat kan? Hebben we nu opeens een topicverhuisverzoek ingediend?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wie jij?quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:36 schreef NanKing het volgende:
ik ken nog iemand die relpotje als ondertitel had.
Dat is geen argument, dat doen de vaste reeksen daar ook niet.quote:
Ja, zie edit.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat is geen argument, dat doen de vaste reeksen daar ook niet.
Ik probeer iets aan deze impasse te doen..
Whut?quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:14 schreef NanKing het volgende:
de hommo's ook niet. En niet alles in onz is pure onzin. maar goed ik ben er altijd al voorstander van geweest om in onz te blijven ende of terug te keren.
Er was eigenlijk geen probleem hoorquote:Op dinsdag 24 april 2012 13:14 schreef yvonne het volgende:
Ik probeer iets aan deze impasse te doen..
Zeer zelfstandig, maar het wij modden zelf wel want dat willen wij gaat dan net zo goed in ONZ op.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:12 schreef lezzer het volgende:
Omdat we geen onzin praten?
Ik weet wel dat we destijds nogal veel last hadden van de rest van de ONZ-bevolking. Op en dag hebben we besloten het volgende deel in GC te openen.
Zelfstandig zijn we toch ook hè
Oh kom op, we hebben het over jaren terug.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeer zelfstandig, maar het wij modden zelf wel want dat willen wij gaat dan net zo goed in ONZ op.
Oooooooh, je spreekt voor allen? Als dat zo is, is het uiteraard ook zo dat GC mods hier net zo goed mogen modden.quote:
Dat was niet het standpunt hoorquote:Op dinsdag 24 april 2012 13:15 schreef yvonne het volgende:
Zeer zelfstandig, maar het wij modden zelf wel want dat willen wij gaat dan net zo goed in ONZ op.
Dat is niet zo, zie hommo-reeks.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |