Haha...quote:Op zondag 22 april 2012 20:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Neem haar niet in huis. Beter nog: vertel maar niet waar je woont. Anders staat ze op zondag.ochtend met twee koters voor je deur. En een derde vers in de oven.
Dat wil op geen _enkele_ manier zeggen dat ze van plan zijn bij hun vent weg te gaan.quote:Op zondag 22 april 2012 20:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
Haar huwelijk loopt echter niet zoals het zou moeten en ze is een beetje klaar met haar vent. "Hij is te lief" en dat soort dingen.
Die gedachte is bij mij natuurlijk ook al lang opgekomen. De signalen wijzen er de richting in dat het hier uiteindelijk wel op uit gaat draaien ja.quote:Op zondag 22 april 2012 20:42 schreef Kandijfijn het volgende:
Potentiele fuckbuddy, geil als je van spanning houdt. Maar ik zal het allemaal niet te serieus nemen.
Nee, klopt. Maar het feit dat ze nu zo vaak op stap is en zelfs zonder man op vakantie gaat, zegt mij dat het goed mis is in die relatie.quote:Op zondag 22 april 2012 20:44 schreef nietzman het volgende:
[..]
Dat wil op geen _enkele_ manier zeggen dat ze van plan zijn bij hun vent weg te gaan.
Ja, ik moet er eerlijk gezegd ook niet aan denken om met die kinderen geconfronteerd te worden.quote:Op zondag 22 april 2012 20:44 schreef RonnieHansen het volgende:
Ik heb iets dergelijks meegemaakt en ben er toen niet ''ingetrapt'' De klik was er zeker maar het feit dat ze 4 kinderen had benauwde me heel erg. Ze zag het helemaal met me zitten en wilde zelfs een baan voor me regelen in haar omgeving. Ik heb er op een gegeven moment een punt achter gezet en nooit spijt van gehad.
Staat genoteerdquote:Op zondag 22 april 2012 20:46 schreef Oksel het volgende:
Neuk d'r, en stuur d'r met d'r vent naar een relatietherapeut. Voordat er weer 2 kindertjes opgroeien zonder gezonde vader/moeder relatie.
vind t ook redelijk stom dan dat je op dr vakantieadres zegt langs te zullen gaan.quote:Op zondag 22 april 2012 20:47 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja, ik moet er eerlijk gezegd ook niet aan denken om met die kinderen geconfronteerd te worden.
MILF wel, maar vrouwen die kinderen van een ander hebben niet? Uh.. wat klopt daar niet aan?quote:Op zondag 22 april 2012 20:47 schreef Dieter_Dengler het volgende:
Vrouwen die ouder zijn dan jezelf, vooral MILF's![]()
Vrouwen die getrouwd zijn![]()
Vrouwen die al kinderen van een ander hebbenx100
Eindoordeel
Wat jezelf dan? Bedenk dat eerst maar anders gaan er geheid problemen komenquote:Op zondag 22 april 2012 20:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Die gedachte is bij mij natuurlijk ook al lang opgekomen. De signalen wijzen er de richting in dat het hier uiteindelijk wel op uit gaat draaien ja.
Ik had het idee dat ze wel een smeertje zou willen krijgen en die wil ik haar best gevenquote:Op zondag 22 april 2012 20:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
vind t ook redelijk stom dan dat je op dr vakantieadres zegt langs te zullen gaan.
Doe ff normaal man.quote:Op zondag 22 april 2012 20:50 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
leer mij het type kennen. ze zuigt je leeg en gaat er daarna met je geld vandoor. dat soort parasieten moet je of buiten de deur houden, of mishandelen en voorkomen dat ze misbruik van je maken.
quote:Op zondag 22 april 2012 20:52 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
Lekker moedertje neuken terwijl die snotkinderen rondrennen en Belle en het Beest zitten te kijken voor de 543e keer.
Top hoor
sorry dat was bedoeld als mannen-onder-elkaar-praat. je hebt gelijk ik had dat hier niet zo moeten verwoorden.quote:
Ik doelde meer op t feit dat haar knderen daar ook zijn, vraag of ze niet een keer een weekendje weg gaat met n vriendin en neuk r daar ofzo.quote:Op zondag 22 april 2012 20:52 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik had het idee dat ze wel een smeertje zou willen krijgen en die wil ik haar best geven
Dat vakantieadres is daar natuurlijk bij uitstek geschikt voor.
Dat is niet mannen-onder-elkaar, dat is potentiėle-seriemoordenaars-onder-elkaar.quote:Op zondag 22 april 2012 20:53 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
sorry dat was bedoeld als mannen-onder-elkaar-praat. je hebt gelijk ik had dat hier niet zo moeten verwoorden.
Jij klinkt als een gefrustreerd figuur. Wil je er over praten?quote:Op zondag 22 april 2012 20:50 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
leer mij het type kennen. ze zuigt je leeg en gaat er daarna met je geld vandoor. dat soort parasieten moet je of buiten de deur houden, of mishandelen en voorkomen dat ze misbruik van je maken.
Doe effe normaal manquote:Op zondag 22 april 2012 20:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik doelde meer op t feit dat haar knderen daar ook zijn, vraag of ze niet een keer een weekendje weg gaat met n vriendin en neuk r daar ofzo.
ik ben niet van de eo ofzo.quote:Op zondag 22 april 2012 20:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is niet mannen-onder-elkaar, dat is potentiėle-seriemoordenaars-onder-elkaar.
Ja, maar ik ben niet het type dat blijft wachten op een vrouw. Kom op zeg!quote:Op zondag 22 april 2012 20:53 schreef Strani het volgende:
Gewoon wachten tot ze echt officiėel bij haar man weg is. Tot die tijd zou ze voor jou een no-go moeten zijn.
Vind dat meer haar fout dan die van ts.quote:Op zondag 22 april 2012 20:53 schreef Strani het volgende:
Gewoon wachten tot ze echt officiėel bij haar man weg is. Tot die tijd zou ze voor jou een no-go moeten zijn.
Daarom, dan gewoon laten gaan en een andere zoeken.quote:Op zondag 22 april 2012 20:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben niet het type dat blijft wachten op een vrouw. Kom op zeg!
dit dus.quote:Op zondag 22 april 2012 20:53 schreef Strani het volgende:
Het is absoluut meer haar fout dan die van TS, maar als TS verstandig is werkt hij verder niet mee aan haar fout.quote:Op zondag 22 april 2012 20:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vind dat meer haar fout dan die van ts.
Heb n vriendin die zo is als die vrouw en vind dat meer fout van haar van dan die mannen. Die zijn vnl opportunistisch en naief.
Wat bedoel je?quote:
Ja, dat is ook weer zo ja. Wat moeten die kinderen dan wel niet denken als ik daar ineens bij hun moeder op bezoek kom. Die praten waarschijnlijk tegen paps ook hun mondje nog eens voorbij.quote:Op zondag 22 april 2012 20:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik doelde meer op t feit dat haar knderen daar ook zijn, vraag of ze niet een keer een weekendje weg gaat met n vriendin en neuk r daar ofzo.
Ik zou daar als ik ts was niet aan beginnen, en ik vind eigenlijk ook dat t niet kan, maar ik hoor t zo vaak, kan t ze ook niet echt kwalijk nemen die t wel doen.quote:Op zondag 22 april 2012 20:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is absoluut meer haar fout dan die van TS, maar als TS verstandig is werkt hij verder niet mee aan haar fout.
Ze is lekker kerel ..... en dat trektquote:Op zondag 22 april 2012 20:57 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
Oh ja, ze was nog getrouwd ook
Beetje te treurige context voor een goeie wip. Maar ik ken de dame in kwestie natuurlijk niet
Daar ga je wellicht spijt van krijgen. Moet die vrouw niet gewoon thuisslapen trouwens? Met de kinders en zo?quote:Op zondag 22 april 2012 20:59 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja, dat is ook weer zo ja. Wat moeten die kinderen dan wel niet denken als ik daar ineens bij hun moeder op bezoek kom. Die praten waarschijnlijk tegen paps ook hun mondje nog eens voorbij.
Maar goed... misschien dan maar een keer mee naar mijn huis nemen vanuit de kroeg. Ze woont hier praktisch om de hoek, dus de volgende ochtend kan ze zo naar huis lopen
Hoho.. zover is het nog niet.quote:Op zondag 22 april 2012 20:58 schreef kingtoppie het volgende:
Tjah...
Spannend he vreemdgaan...
Pff, doe een open relatie en vertel elkaar niet over je escapades.. Dat is beter.
Doe dat trekken dan maar lekker zelf, ben je direct van dit dilemma afquote:Op zondag 22 april 2012 21:00 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ze is lekker kerel ..... en dat trekt
Tsjah... Keuzesquote:Op zondag 22 april 2012 21:00 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
pics. van haar.quote:Op zondag 22 april 2012 21:00 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik vroeg me ook al af hoe ze zich kan verooloven ieder weekend de hort op te gaan. Daarom geloofde ik dus ook niet dat ze kinderen heeft.quote:Op zondag 22 april 2012 21:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Daar ga je wellicht spijt van krijgen. Moet die vrouw niet gewoon thuisslapen trouwens? Met de kinders en zo?
quote:Op zondag 22 april 2012 20:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zou daar als ik ts was niet aan beginnen, en ik vind eigenlijk ook dat t niet kan, maar ik hoor t zo vaak, kan t ze ook niet echt kwalijk nemen die t wel doen.
Nee maar ik heb me ook nooit ingelaten met getrouwde vrouwen die nog kinderen hebben ook.quote:Op zondag 22 april 2012 21:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik vroeg me ook al af hoe ze zich kan verooloven ieder weekend de hort op te gaan. Daarom geloofde ik dus ook niet dat ze kinderen heeft.
Heb jij weleens spijt van een goede wip gehad?
Ik heb het niet over het vreemdgaan, ik heb het over de man dege waarmee vreemdgegaan wordt.quote:Op zondag 22 april 2012 21:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waarom kan je het ze niet kwalijk nemen dat ze vreemdgaan?
Toch klopt het niet helemaal wat je zegt. Over het algemeen worden drugsdealers ook veroordeeld omdat ze anderen in staat stellen fouten te maken. Waarom veroordelen we mensen waarmee vreemdgegaan wordt dan niet?quote:Op zondag 22 april 2012 21:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb het niet over het vreemdgaan, ik heb het over de man dege waarmee vreemdgegaan wordt.
In dit geval ts dus.
Nou ja, nog niet, maar wellicht over een tijdje.
Ok... Tjah, Daar kijk ik dan weer anders naar jammer genoeg... Zou af en toe wat egoļstischer willen zijn.quote:Op zondag 22 april 2012 21:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb het niet over het vreemdgaan, ik heb het over de man dege waarmee vreemdgegaan wordt.
In dit geval ts dus.
Nou ja, nog niet, maar wellicht over een tijdje.
Ik snap je punt ja. Uiteraard is dat ook al door mijn gedachten gegaan, maar ik weet natuurlijk ook niet precies hoe de vork in de steel zit.quote:Op zondag 22 april 2012 21:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar ik heb me ook nooit ingelaten met getrouwde vrouwen die nog kinderen hebben ook.
Ze lijkt me een vreemd figuur die haar verantwoordelijkheden uit de weg gaat en in een tweede puberteit is terechtgekomen. Voor een fysieke sessie is dat natuurlijk niet echt een probleem maar of je zo iemand bij je in de buurt wilt hebben?
Zeker, klinkt inderdaad heel vreemd.quote:Op zondag 22 april 2012 21:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik snap je punt ja. Uiteraard is dat ook al door mijn gedachten gegaan, maar ik weet natuurlijk ook niet precies hoe de vork in de steel zit.
Maar vreemd is het wel dat ze zo vaak op stap gaat terwijl ze kinderen heeft.
Ik ben het ermee eens, maar niet volledig. Probleem is dat diegene die buiten de deur neukt dat toch wel gaat doen, die vrouw ook, die is gewoon duidelijk op zoek. Het gaat dus toch wel gebeuren.quote:Op zondag 22 april 2012 21:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Toch klopt het niet helemaal wat je zegt. Over het algemeen worden drugsdealers ook veroordeeld omdat ze anderen in staat stellen fouten te maken. Waarom veroordelen we mensen waarmee vreemdgegaan wordt dan niet?
Ik veroordeel ze zelf trouwens wel, ik vind het over het algemeen eerloze en gewetenloze types.
Toch is het, voor zover ik nu kan beoordelen, een nette vrouw en zeker niet het sletterige type.quote:
Hoe komt het dan dat je daar opeens meer begrip voor hebt?quote:Op zondag 22 april 2012 21:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben het ermee eens, maar niet volledig. Probleem is dat diegene die buiten de deur neukt dat toch wel gaat doen, die vrouw ook, die is gewoon duidelijk op zoek. Het gaat dus toch wel gebeuren.
Nu is het imo niet zo zwart wit, maar nja, ik heb tegenwoordig wat meer begrip voor mensen met wie vreemdgegaan wordt.
Dat is jezelf een beetje voor de gek houden.quote:Op zondag 22 april 2012 21:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Toch is het, voor zover ik nu kan beoordelen, een nette vrouw en zeker niet het sletterige type.
Stille wateren ;-)quote:Op zondag 22 april 2012 21:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Toch is het, voor zover ik nu kan beoordelen, een nette vrouw en zeker niet het sletterige type.
Ik heb wel een vermoeden.quote:Op zondag 22 april 2012 21:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe komt het dan dat je daar opeens meer begrip voor hebt?
right.quote:Op zondag 22 april 2012 21:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Opeens niet hoor.quote:Op zondag 22 april 2012 21:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe komt het dan dat je daar opeens meer begrip voor hebt?
Ik denk niet dat ze op zoek is.quote:Op zondag 22 april 2012 21:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben het ermee eens, maar niet volledig. Probleem is dat diegene die buiten de deur neukt dat toch wel gaat doen, die vrouw ook, die is gewoon duidelijk op zoek. Het gaat dus toch wel gebeuren.
Nu is het imo niet zo zwart wit, maar nja, ik heb tegenwoordig wat meer begrip voor mensen met wie vreemdgegaan wordt.
Jawel... ik heb daar juist op gelet.quote:Op zondag 22 april 2012 21:19 schreef Strani het volgende:
Als ze daar trouwens elk weekend zit, zal TS niet de enige zijn geweest die contact met haar heeft gehad.
Toch benieuwd, ik heb nl nooit in die situatie gezeten en gok dat je dat dacht.quote:
Misschien scant ze wel rond om te zien of er geen bekenden van haar man zijnquote:Op zondag 22 april 2012 21:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze op zoek is.
De eerste keer dat ik haar in de kroeg zag, zat ze met een vriendin aan de bar. Ik stond op een gegeven moment naast haar om bier te bestellen en toen sprak ik haar even aan. We zijn toen aan de praat geraakt en toen tijdens dat gesprekje keken we elkaar op een gegeven moment in de ogen en toen begon het geflirt.
Het is niet zo dat ze overduidelijk bezig is om mannen aan de haak te slaan. In tegendeel. Ik heb een beetje het vermoeden dat ze telkens voor mij naar de kroeg komt, aangezien ze binnenkomt en meteen de zaak rondscant om te zien of ik er ben. Zo lijkt het in ieder geval.
Klopt, dat dacht ik evenquote:Op zondag 22 april 2012 21:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Toch benieuwd, ik heb nl nooit in die situatie gezeten en gok dat je dat dacht.
Ja, dan is ze dus op zoek naar jou.quote:Op zondag 22 april 2012 21:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze op zoek is.
De eerste keer dat ik haar in de kroeg zag, zat ze met een vriendin aan de bar. Ik stond op een gegeven moment naast haar om bier te bestellen en toen sprak ik haar even aan. We zijn toen aan de praat geraakt en toen tijdens dat gesprekje keken we elkaar op een gegeven moment in de ogen en toen begon het geflirt.
Het is niet zo dat ze overduidelijk bezig is om mannen aan de haak te slaan. In tegendeel. Ik heb een beetje het vermoeden dat ze telkens voor mij naar de kroeg komt, aangezien ze binnenkomt en meteen de zaak rondscant om te zien of ik er ben. Zo lijkt het in ieder geval.
whehe.quote:Op zondag 22 april 2012 21:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Misschien scant ze wel rond om te zien of er geen bekenden van haar man zijn
Heb je er ooit met haar over gepraat en wat zegt ze dan?quote:Op zondag 22 april 2012 21:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb dus die vriendin die dr vriend bedriegt en constant op stap gaat en zelfs met andere mannen afspreekt enzo, ik kan me er iets bij voorstellen dat je daar gebruik van maakt als man, ze vraagt er zo duidelijk om...
Dat t helemaal niet de bedoeling is om met een vent in bed te duiken, maarda ze het gewoon gezellig vindt en leuk om nieuwe mensen te ontmoeten.quote:Op zondag 22 april 2012 21:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Heb je er ooit met haar over gepraat en wat zegt ze dan?
Je hebt wel gelijk, denk ik. Ach.. ik zie wel hoe het loopt verder. Ik ga er niet teveel van verwachten en laat het maar een beetje aan haar over. Ze heeft m'n nummer, dus we zien wel of ze contact op gaat nemen. Wat ik dan doe zie ik op dat moment dan wel.quote:Op zondag 22 april 2012 21:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, dan is ze dus op zoek naar jou.
Je moet jezelf neit voor de gek houden, zij heeft nog een relatie, die slecht is en wil dr oude schoenen niet weggooien voor ze nieuwe heeft. Zo klinkt je verrhaal iig en dat idee heb ik ook bij die vriendin van me.
Succes ermee.quote:Op zondag 22 april 2012 21:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk, denk ik. Ach.. ik zie wel hoe het loopt verder. Ik ga er niet teveel van verwachten en laat het maar een beetje aan haar over. Ze heeft m'n nummer, dus we zien wel of ze contact op gaat nemen. Wat ik dan doe zie ik op dat moment dan wel.
Haar kinderen...quote:Op zondag 22 april 2012 21:25 schreef Strani het volgende:
TS, heb je al eens gevraagd waarom ze nog niet bij haar man weg is? Dat zou mij nou benieuwen.
... Vervelend voor je.quote:Op zondag 22 april 2012 21:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat t helemaal niet de bedoeling is om met een vent in bed te duiken, maarda ze het gewoon gezellig vindt en leuk om nieuwe mensen te ontmoeten.![]()
En dan vervolgens gaan huilen bij mij dat ze zoiets stoms gedaan heeft.
Ik weet niet of je sarcastisch bent, maar ik vind het niet zo erg, een beetje vermoeiend wel.quote:
Ik kan me zo voorstellen dat ze nog een poging wil doen om d'r relatie te redden, juist vanwege het feit dat ze samen 2 kinderen hebben. Dat lijkt me niet heel raar ofzo. Ik denk dat ze nu aan het uitzoeken is door afstand van haar man te nemen, of er nog genoeg gevoelens zijn. Vandaar waarschijnlijk ook dat ze dus zonder haar man en met haar kinderen met vakantie gaat.quote:Op zondag 22 april 2012 21:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Da's toch niet echt een reden, tenzij het om het geld gaat.
Kinderen zijn een goede reden om het nog wat langer te proberen hoor, die zijn het belangrijkst in je leven en wil je geen pijn doen.quote:Op zondag 22 april 2012 21:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Da's toch niet echt een reden, tenzij het om het geld gaat.
Geeft niet, ik ben er al uit, denk ikquote:Op zondag 22 april 2012 22:17 schreef Marie30 het volgende:
Heel topic gelezen en heb geen adviesSorry
En wat gaat het geworden?quote:Op zondag 22 april 2012 22:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Geeft niet, ik ben er al uit, denk ik
quote:
quote:Maar ik denk dat ik me probeer in te houden. Uiteindelijk zal het toch niets worden, want die kinderen zijn een te groot obstakel voor me. Om dan een huwelijk te helpen verder te verknallen, daar voel ik me eigenlijk wel te goed voor. Zeker in de wetenschap dat het niet uit zal draaien op een vaste relatie.
quote:Op zondag 22 april 2012 21:00 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Natuurlijk. Vrouw is duidelijk op zoek naar aandacht en spanning en jij denkt daadwerkelijk dat je de enige bent met wie ze contact heeft terwijl ze daar vaker komt?quote:Op zondag 22 april 2012 21:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Jawel... ik heb daar juist op gelet.
Oh... want mannen boven de 25 mogen niet zeggen dat een vrouw lekker is?quote:Op zondag 22 april 2012 22:34 schreef Ziba het volgende:
[..]![]()
Je klinkt als iemand van mijn leeftijd maar ik neem aan dat je in ieder geval over de 25 bent?
[..]
Natuurlijk. Vrouw is duidelijk op zoek naar aandacht en spanning en jij denkt daadwerkelijk dat je de enige bent met wie ze contact heeft terwijl ze daar vaker komt?
Ze komt daar niet vaker. Toevallig 3 weekenden achter elkaar nu. Ik heb haar daarvoor nooit gezien. En ik heb gezien met wie ze allemaal gesproken heeft... met haar vriendin(nen) en mij.quote:Natuurlijk. Vrouw is duidelijk op zoek naar aandacht en spanning en jij denkt daadwerkelijk dat je de enige bent met wie ze contact heeft terwijl ze daar vaker komt?
Moet je zelf weten maar om nou te zeggen dat vooral de lekkerheid van de vrouw je trekt. Ik vind het triest. Ik hoopte eigenlijk dat hoe ouder de mens wordt, hoe minder daar naar gekeken wordt.quote:Op zondag 22 april 2012 22:36 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Oh... want mannen boven de 25 mogen niet zeggen dat een vrouw lekker is?
Maakt eigenlijk ook niks uit. Zij gaat uiteindelijk toch wel vreemd. Misschien niet met jou, dan wel met een ander.quote:Op zondag 22 april 2012 22:36 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ze komt daar niet vaker. Toevallig 3 weekenden achter elkaar nu. Ik heb haar daarvoor nooit gezien. En ik heb gezien met wie ze allemaal gesproken heeft... met haar vriendin(nen) en mij.
Toch niet alles gelezen blijkbaar.quote:
Dan zul jij nog vaak teleurgesteld gaan worden, gok ik.quote:Op zondag 22 april 2012 22:42 schreef Ziba het volgende:
[..]
Moet je zelf weten maar om nou te zeggen dat vooral de lekkerheid van de vrouw je trekt. Ik vind het triest. Ik hoopte eigenlijk dat hoe ouder de mens wordt, hoe minder daar naar gekeken wordt.
Zou kunnen. Ik heb geen glazen bol.quote:Maakt eigenlijk ook niks uit. Zij gaat uiteindelijk toch wel vreemd. Misschien niet met jou, dan wel met een ander.
Tja. Ik zie wel wat er gebeurt. Ik probeer het wel uit de weg te gaan in ieder geval. Ik ben echter niet van staal en heb ook mijn zwaktes.quote:Op zondag 22 april 2012 22:43 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Toch niet alles gelezen blijkbaar.En verstandige beslissing volgens mij...
Ik denk trouwens dat die kinderen op zich niet het grootste obstakel zijn (hoewel niet gemakkelijk). Maar uit wat ik opmaak uit je omschrijvingen vind ik het karakter van die maar zozo... Vind het redelijk bedenkelijk om een potentiele flirt je vakantieadres te geven terwijl je daar met je kinderen zit en nota bena nog getrouwd bent... Nu ja, ik ben misschien al ouderwets op mijn 32ste.quote:Op zondag 22 april 2012 22:51 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Tja. Ik zie wel wat er gebeurt. Ik probeer het wel uit de weg te gaan in ieder geval. Ik ben echter niet van staal en heb ook mijn zwaktes.
Ze heeft haar vakantieadres nog helemaal niet gegeven. Ik denk eerlijk gezegd dat dit ook niet gaat gebeuren. Het was een beetje onderdeel van het geflirt, als je begrijpt wat ik bedoel. Ik had op dat moment wel een reden om haar mijn nummer te geven. Ik heb haar nummer niet gevraagd omdat ze getrouwd is en ik het aan haar wilde overlaten om eventueel een stapje verder te gaan.quote:Op zondag 22 april 2012 22:54 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik denk trouwens dat die kinderen op zich niet het grootste obstakel zijn (hoewel niet gemakkelijk). Maar uit wat ik opmaak uit je omschrijvingen vind ik het karakter van die maar zozo... Vind het redelijk bedenkelijk om een potentiele flirt je vakantieadres te geven terwijl je daar met je kinderen zit en nota bena nog getrouwd bent... Nu ja, ik ben misschien al ouderwets op mijn 32ste.
Ok ze heeft het nog niet fysiek gegeven maar ze zag het idee wel zitten toch? Het zeggen alleen al: ik ben bijna alleen op vakantie... heeft ook een bedoeling mi.quote:Op zondag 22 april 2012 22:58 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ze heeft haar vakantieadres nog helemaal niet gegeven. Ik denk eerlijk gezegd dat dit ook niet gaat gebeuren. Het was een beetje onderdeel van het geflirt, als je begrijpt wat ik bedoel. Ik had op dat moment wel een reden om haar mijn nummer te geven. Ik heb haar nummer niet gevraagd omdat ze getrouwd is en ik het aan haar wilde overlaten om eventueel een stapje verder te gaan.
Dat kwam toevallig zo ter sprake aangezien we het over vakanties hadden. Ik gaf aan dat ik nog niet wist of ik dit jaar wegging aangezien ik het niet zie zitten om alleen op reis te gaan. Zij vertelde toen dat zij binnenkort toevallig voor het eerst "alleen" op vakantie gaat.. U ziet... nuancequote:Op zondag 22 april 2012 23:05 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ok ze heeft het nog niet fysiek gegeven maar ze zag het idee wel zitten toch? Het zeggen alleen al: ik ben bijna alleen op vakantie... heeft ook een bedoeling mi.En dan zijn er nog wat zaken, als je huwelijk niet meer loopt ga je als moeder zijnde niet drie weekends achter elkaar op café met een andere vent flirten. Als je huwelijk niet meer loopt, los je het op ten goede of vraag je een scheiding aan. Zodra alles achter de rug is, kan ze nog lang genoeg op café zitten als de kinderen bij vaders op bezoek zijn... Zijn gewoon bepaalde dingen die mij zouden doen twijfelen aan haar integriteit.
Nuance is alles hé.quote:Op zondag 22 april 2012 23:11 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat kwam toevallig zo ter sprake aangezien we het over vakanties hadden. Ik gaf aan dat ik nog niet wist of ik dit jaar wegging aangezien ik het niet zie zitten om alleen op reis te gaan. Zij vertelde toen dat zij binnenkort toevallig voor het eerst "alleen" op vakantie gaat.. U ziet... nuance
Maar goed.. verder kan ik me wel voorstellen dat je er zo over denkt hoor. Heb ik zelf ook wel een beetje. Als mijn vrouw dit zou doen zou ik me wel genaaid voelen inderdaad. Maar aan de andere kant weten jij en ik ook niet precies wat er binnen die relatie allemaal speelt en in welk stadium ze nu precies zijn aanbelandt. Zoals ik het nu inschat is het behoorlijk kapot en de kans dat het nog goed gaat komen, acht ik zeer klein.
Ik heb haar overigens ook gezegd dat ik vind dat ze er voor haar kinderen alles aan moet doen. Dat was ze zeker met me eens.
Je hebt gelijk.quote:Op zondag 22 april 2012 23:18 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Nuance is alles hé.Voor jou is ook beter inschatten. Veel hangt natuurlijk ook af van hoe iets gezegd wordt en op welk moment...
We kunnen idd niet in hun "pot" kijken en kunnen dus niet weten wat er speelt. Hou er wel rekening mee dat dit soort verhalen in de kroeg ook wel eens aangedikt worden... Dat doen getrouwde mannen nl ook.![]()
Bedoel wel alles niet zo negatief als het klinkt nu..
Zou ik ook doen. Je lijkt me verstandig genoeg, komt wel goed.quote:Op zondag 22 april 2012 23:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
Ik zie allemaal wel waar het op uitdraait en of ze nog actie onderneemt. Ik begin er in ieder geval mee om haar uit mijn hoofd te zetten. Het gaat toch nooit wat worden.
Die views gaan hard hier trouwens. Is dat normaal in R&P?
Jeuh... Elkaar lekker afzeiken in Klaagbaak.quote:Op zondag 22 april 2012 23:28 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Zou ik ook doen. Je lijkt me verstandig genoeg, komt wel goed.
Geen idee.Tijd dat we weer naar KLB trekken
Kom dan huwelijksverwoesterquote:Op zondag 22 april 2012 23:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Jeuh... Elkaar lekker afzeiken in Klaagbaak.
Gooi er maar een slotje op. Het is wel klaarquote:Op zondag 22 april 2012 23:45 schreef Daniel1976 het volgende:
Kunnen we het wel een beetje ontopic houden svp.
Geheel ontopic:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you fokking to me?
MILF, omdat ze ook je eigen kinderen kan hebben. MILF als je ze kunt doen zonder verplichtingen, enz.quote:Op zondag 22 april 2012 20:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
MILF wel, maar vrouwen die kinderen van een ander hebben niet? Uh.. wat klopt daar niet aan?
En ja.. toch zit ik in een leeftijdsfase dat vrouwen waar je mee in aanraking komt, vaak al kinderen blijken te hebben. Dat is nu eenmaal zo, maar ik zit er niet op te wachten.
quote:Op zondag 22 april 2012 21:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Kinderen zijn een goede reden om het nog wat langer te proberen hoor, die zijn het belangrijkst in je leven en wil je geen pijn doen.
Nog los van dat, ik denk dat een kind van 10 echt wel tegen z'n vader zou zeggen dat er een man op bezoek kwam op het vakantieadres. Lijkt me niet echt verstandig, het lijkt me trouwens ook sterk dat zij aan een relatie denkt zoals jij dat lijkt te doen.quote:Op maandag 23 april 2012 18:50 schreef Elvenpath het volgende:
ehh sorry hoor maar 'mijn man is te lief'?! Dat klinkt voor mij alsof ze gewoon een one night stand zoekt en enorm veel aandacht.
Mijn advies is om het niet te doen. Deze vrouw is waarschijnlijk niets meer dan een 'sl*t' die geen ene zak om haar man en kinderen geeft. Wil je werkelijk met zo'n karakter een relatie? Wat geeft je de garantie dat ze jou niet ook dumpt en vreemdgaat met man nummer 3,6,10 etc? En wil je uberhaupt wel voor die kinderen zorgen of wat ga je hen vertellen? Die koters zijn nu nog jong maar zullen op een dag wel doorhebben wat voor loeder ze als moeder hebben.
En hoe vecht je nu beter voor je huwelijk dan met je vriendinnen elk weekend in de kroeg te zitten en daar tegen schier wildvreemde mannen je echtgenoot lopen afzeiken en vervolgens flirterige, halfslachtige afspraakjes maken om met die halve vreemde in je Centerparks-huisje te gaan neuken terwijl je daar op vakantie bent met je bloedjes van kinderen.quote:Op zondag 22 april 2012 23:11 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik heb haar overigens ook gezegd dat ik vind dat ze er voor haar kinderen alles aan moet doen. Dat was ze zeker met me eens.
Mooi staaltje ouderliefde iddquote:Op maandag 23 april 2012 19:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
En hoe vecht je nu beter voor je huwelijk dan met je vriendinnen elk weekend in de kroeg te zitten en daar tegen schier wildvreemde mannen je echtgenoot lopen afzeiken en vervolgens flirterige, halfslachtige afspraakjes maken om met die halve vreemde in je Centerparks-huisje te gaan neuken terwijl je daar op vakantie bent met je bloedjes van kinderen.
Hart voor haar kinderen!
Hier stope ik al met lezen, als je interesse in haar hebt ga ervoor en anders dont do it men. Ik bedoel ik snap haar wel ze zoek een vaderfiguur voor haar kids als jij dat aankan, het is jou keus vriend!quote:Op zondag 22 april 2012 20:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik heb in de kroeg al een paar weken sjans met een hele leuke blonde dame. Eerste keer dat ik met haar sprak gaf ze aan dat ze 36 jaar is, getrouwd en 2 kinderen heeft.
quote:Op zondag 22 april 2012 20:52 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
Lekker moedertje neuken terwijl die snotkinderen rondrennen en Belle en het Beest zitten te kijken voor de 543e keer.
Top hoor
Walgelijke vrouw.quote:Haar huwelijk loopt echter niet zoals het zou moeten en ze is een beetje klaar met haar vent. "Hij is te lief" en dat soort dingen. Vandaar dat ze nu regelmatig de gezelligheid op zoekt.
Spamquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |