het enige koppel? ik dacht dat jij wel beter op de hoogte zou zijn dan ik.quote:Op zondag 22 april 2012 20:06 schreef Myraela het volgende:
Dus, van het enige koppel dat neukt uit de reeks, word iedereen nu zwanger?
Gelukkig nietquote:Op zondag 22 april 2012 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het was een ongelukje. En deels Loka haar schuld. Had ze maar moeten slikken.
[..]
Ik denk Magnetronkoffie...
[..]
Al vaker zwangere vrouwen aan je deur gehad?
Verlicht ons.quote:Op zondag 22 april 2012 20:08 schreef dawg het volgende:
[..]
het enige koppel? ik dacht dat jij wel beter op de hoogte zou zijn dan ik.
quote:Op zondag 22 april 2012 20:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kom niet op meets waar ze allebei zijn, uit veiligheidsoverwegingen.
Newb en loka heb ik daadwerkelijk zien neuken. Die praatjes van andere geloof ik niet.quote:Op zondag 22 april 2012 20:08 schreef dawg het volgende:
[..]
het enige koppel? ik dacht dat jij wel beter op de hoogte zou zijn dan ik.
Oke niet in je kroeg?quote:
welke praatjes?quote:Op zondag 22 april 2012 20:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Newb en loka heb ik daadwerkelijk zien neuken. Die praatjes van andere geloof ik niet.
Gaan er geruchten over andere dan?quote:Op zondag 22 april 2012 20:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Newb en loka heb ik daadwerkelijk zien neuken. Die praatjes van andere geloof ik niet.
wat zijn die pandapunten nu precies (lees iets over studenten enzo)quote:
Ik vind jou verdacht reageren. Nu. En vanmiddag toen iemand deed alsof kree en mfn samen waren. Neuk jij mfn?quote:
quote:Op zondag 22 april 2012 20:12 schreef Crutch het volgende:
Waarom krijg ik weer klachten over het banbeleid in de TC?
omdat die kutpubers niet normaal met rechten om kunnen gaan. doh.quote:Op zondag 22 april 2012 20:12 schreef Crutch het volgende:
Ik heb er zo veel dat ik mammoetpunten krijgquote:Op zondag 22 april 2012 20:11 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
wat zijn die pandapunten nu precies (lees iets over studenten enzo)
Daar heb jij sowieso garantie op.quote:Op zondag 22 april 2012 20:10 schreef debeterebob het volgende:
Ja zwanger worden op een meet is denk ik wel een garantie op een baby-autistje
Dus daar begin ik voorlopig nog niet aan
Wat stel je zelf voor dat er gebeurd?quote:Op zondag 22 april 2012 20:12 schreef Crutch het volgende:
Wie wil met mij een baby-autistje maken?quote:Op zondag 22 april 2012 20:13 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Daar heb jij sowieso garantie op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |