Als je vCl verliest ga je uiteraard EL spelen.. anders zou vCl bijna een straf zijn en zou iedereen 3de willen worden ivm het risicoquote:Op zondag 22 april 2012 19:20 schreef Monopoly het volgende:
Hoop eigenlijk dat Feyenoord niet wint. Gelijkspel zou goed zijn.
Als Feyenoord 2e wordt dan gaan ze vCL spelen. Vliegen ze er de 1e ronde uit, dan geen Europees voetbal toch ?
Kunnen ze beter 3e worden en EL spelen. Daar geef ik ze nog wel een goede kans in om ver te komen komend seizoen
Doe een gokjequote:Op zondag 22 april 2012 20:39 schreef Caland het volgende:
Lang geleden dat ik hoopte dat Ajax won. Kan het me niet eens herinneren eigenlijk.
Daarom in het stadion staan, heb je daar geen last vanquote:Op zondag 22 april 2012 20:48 schreef Doublepain het volgende:
Een van de 2 gaat verkracht worden door:
[ afbeelding ]
Oh, ik dacht dat je wilde weten waar ik op hoopte.quote:Op zondag 29 april 2012 03:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Niet als PSV dan wint.
ADO en Excelsior rollen we op.
Stiekem wil ik dat altijd.quote:Op zondag 29 april 2012 03:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je wilde weten waar ik op hoopte.
Hoe is dat precies slechter dan Feyenoord in de CL? (Zonder hun topscorer en o.a.Bakkal)quote:Op zondag 29 april 2012 03:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik hoop dus dat PSV geen CL haalt, zou enorm slecht zijn voor het Nederlandse voetbal.
hohhvj
Ik zal een hint geven.quote:Op zondag 29 april 2012 03:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoe is dat precies slechter dan Feyenoord in de CL? (Zonder hun topscorer en o.a.Bakkal)
Ajax, PSV, Feyenoord, AZ, Heracles, Excelsiorquote:Op zondag 29 april 2012 03:23 schreef GGMM het volgende:
Maar ja, zul je zien dat PSV CL haalt en we ook nog de fair-play prijs winnen
[..]![]()
Wat doe je als Ajax toch kampioen wordt in de Grolsch Vestequote:Op zondag 29 april 2012 07:19 schreef bambino het volgende:
Uitslagen maakt me niet zo veel uit, zo lang AZ OF Feyenoord maar wint.
Gelijk spel mag niet, tenzij Twente wint.
Vind alles best zolang ajax niet kampioen word in de Grolsch Veste
5-0 / 4-0 Ajaxquote:Op zondag 29 april 2012 03:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kan dit niet in het live topic?Aangezien het de enige 2 wedstrijden om half 3 zijn.
Winst Ajax, andere gelijk
quote:Op zondag 29 april 2012 13:52 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ik ben benieuw naar het nieuwe uitshirt, iets met zwart groen of zo
Het keepersshirt is in ieder geval groen. Weten we ook gelijk waarom die campagne oranje was. Laten zien op konninginnenach
Alles lijkt mooier als je het boven die broek doet.quote:
Verder zappen op de tvquote:Op zondag 29 april 2012 07:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat doe je als Ajax toch kampioen wordt in de Grolsch Veste
Nou ja, behalve comedy central en discovery. Dan kan je shows over motoren bekijken.quote:
Staan we boven Twentequote:Op zondag 29 april 2012 14:16 schreef FL_Freak het volgende:
Laat 020 maar kampioen worden. Zijn we van dat gezeik ook af.
quote:Op zondag 29 april 2012 14:16 schreef FL_Freak het volgende:
Laat 020 maar kampioen worden. Zijn we van dat gezeik ook af.
quote:Op zondag 29 april 2012 14:17 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Maar AZ - FEY moet echt gelijke stand worden he.
Facebook?quote:Op zondag 29 april 2012 14:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Zal wel even spammen i nde FB en heb al tr gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |