Raar is dat hè? Ik had een kaart naar de USA die binnen 4 dagen geregistreerd was, terwijl verschillende kaarten naar Duitsland er meer dan een week over doen, ik kan er geen peil op trekken.quote:Op maandag 23 april 2012 22:54 schreef YskaFredriksson het volgende:
Jeeeej een hurray! En dan denk je, ha misschien wel van 1 van die 6 kaarten van 14 dagen geleden... Nee! Het is mijn kaart naar de USA van 7 dagen geleden! Absurt!! Van de 9 kaarten zijn er dus tot nu toe 2 aangekomen en beide USA.. Maargoed wel een blijde hurray!
Dat is heel vervelend idd.. Kan je daarvoor ook geen berichtje stuur naar PC?quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:56 schreef Molline het volgende:
[..]
Raar is dat hè? Ik had een kaart naar de USA die binnen 4 dagen geregistreerd was, terwijl verschillende kaarten naar Duitsland er meer dan een week over doen, ik kan er geen peil op trekken.
Wat ik trouwens heel irritant vind: naast die Schotheb ik nog 2 kaarten onderweg waarvan de users al een paar maanden niet meer online zijn, die kaarten zullen dus ook wel expiren. Ik vraag me dan ook af of de kaarten echt niet aangekomen zijn of dat ze geen zin meer hebben om te registreren. Op mijn e-mailtjes reageren ze ook niet.
![]()
Dat lijkt mij ook, maar misschien hebben ze idd niks gekregen en hebben ze dan ook geen reden om in te loggen (misschien moeten ze daarvoor naar een internetcafé of iets dergelijks, niet iedereen heeft tenslotte een pc).quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:33 schreef automatic_ het volgende:
Als je stopt, prima, maar laat dan op z'n minst iets weten, toch? Wel zonde hoor!
Wachten duurt soms lang hè?quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:40 schreef automatic_ het volgende:
Wow, snel!!
Mijn kaartjes zijn nog steeds nergens aangekomen
Geen idee, is het niet zo dat je er na een bepaalde tijd offline geweest te zijn, je er automatisch uitgeknikkerd wordt?quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:38 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Dat is heel vervelend idd.. Kan je daarvoor ook geen berichtje stuur naar PC?
Dat is redelijk vaag idd. Daar zou ik zelf in ieder geval niet mijn mooiste kaart naar toe sturen.quote:Ik heb ook een vrouw die tijdelijk op een ander adres schijnt te wonen (dat vermeld ze in haar profiel) en haar laatste kaartjes van dit jaar zijn geregistreerd op 6 januari. Ze verstuurd zelf wel nog gewoon dus haar hele received/sent is ook scheef.. Maar lekker onduidelijk ook, er stond wel een ander adres bij maar ik snap het niet.. Straks registreert ze die kaarten ook helemaal niet.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:01 schreef automatic_ het volgende:
Zitten jullie er klaar voor?!
Hurray! NL-xxx was received!
Meteen een nieuwe aangevraagd en die mag naar Spanje!
Ja, maar ik vind 7 dagen binnen NL echt ongelooflijk, hahaquote:Op dinsdag 24 april 2012 13:05 schreef Molline het volgende:
[..]
Wachten duurt soms lang hè?Het gaat mij op het moment ook niet snel genoeg (8 kaarten onderweg, waarvan 3 al meer dan 25 dagen).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |