quote:'Lush zoekt A1-winkelruimte in Arnhem, Eindhoven, Groningen, Utrecht, Amersfoort, Apeldoorn, Breda, Nijmegen, Tilburg en Zwolle.'
Mooie buit!!! Je bent even los gegaanquote:Op zondag 22 april 2012 11:55 schreef Finland. het volgende:
Hahaha ik ook! Ik vind het verwonderlijk hoeveel ik nog heb na 3 maanden Seanik te gebruiken!
Mijn buit in Rotterdam
- Ultra Bland
- R & B
- Sexy Peel
- Honey I washed the kids
- I Love Juicy (leek me wel praktisch op vakantie ipv een shampoo bar)
- It started with a kiss
- Lip Service
Ook heb ik nog een proefje van iets dat naar kersen ruikt. Die heb ik nu op mijn bureau liggen, heerlijke geur. En ik heb nog een dagcrèmetje meegekregen zodat ik thuis even kon testen hoe dat uitpakte. Hele fijne crème, alleen ik weet niet meer hoe die heet.
Ik ging eigenlijk heen voor American Cream, maar ze hadden alleen de 100 ml, dat werd hem dus niet. Even via de site bestellen dan maar!
Op mijn wensenlijstje: Godmother, Sympathy for the Skin (al is het maar voor de mooie verwijzing) en Charity Pot. En ik denk als Seanik op is (wat niet gaat gebeuren gezien hoe snel het gaat) wil ik een nieuwe shampoobar proberen!
Imperialis waarschijnlijkquote:Op zondag 22 april 2012 16:27 schreef Finland. het volgende:
Nee, het is Happy Blooming!
Hmm, de dagcrème. Hij ruikte naar roosjes en was roze
Nee, vertelquote:Op maandag 23 april 2012 20:25 schreef automatic_ het volgende:
Oehhh! Sexxxxxxy!!
Hebben jullie de Rose Jam douchegel roddel al gehoord?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 april 2012 20:39 schreef automatic_ het volgende:
Oooo! Hahaha
Ik hoef hem ook niet hoorEigenlijk wil ik een nieuwe fles Slammer, maar 1) ik heb nog genoeg en 2) ik ga niet alleen voor zo'n fles bestellen
*trots*
Daar zou ik wel een scrub van willen (en van Pixie Dust en Flowershop), maar die heeft ze nietquote:
Staat gewoon op de Duitse website.quote:Op maandag 23 april 2012 21:37 schreef Murmeli het volgende:
linkje naar het filmpje: " target="_blank
de datum is een roddel die iemand op het forum zette maar ik weet niet waar ze die vandaan heeft.
Ja, het is de eerste keer dat ik de love lettuce ga gebruiken, dus ik ben benieuwd! Ik kreeg er inderdaad een dikke beschrijving bij: "Wel telkens lepelen met een schoon lepeltje he?". Wel cute!quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:25 schreef Ml-etje het volgende:
Nice An!
Die love lettuce moet wel snel op helaas, bij mij kreeg hij een jasje![]()
Ik wacht tot mijn Big shampoo weer op is dan mag ik weer shoppen
Was een wedstrijdje op t forum, die kon je insturen. De leukste kwam op de muurquote:Op zondag 29 april 2012 00:05 schreef automatic_ het volgende:
Moest je dat van tevoren opgeven of schreven ze dat ter plekke op?
Leuk!quote:Op zondag 29 april 2012 09:50 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Was een wedstrijdje op t forum, die kon je insturen. De leukste kwam op de muur
Volgens mij kan dat niet... Maar 100% zeker weet ik het niet.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:09 schreef GimmeGore het volgende:
Weet iemand of je VVV-Bonnen kan inleveren bij de Lush, mijn Imperialis is bijna op en ik heb nog een aantal vvv bonnen liggen
Dan wissel ik ze wel met mijn vriend, dan ben ik zeker en ben ik niet voor niets straks in Utrecht ofzoquote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat niet... Maar 100% zeker weet ik het niet.
Nee dat kan nietquote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:09 schreef GimmeGore het volgende:
Tof!
Leuke roddel, jammer dat de dichtstbijzijnde nog steeds minstens een uur met de trein zou zijn
Maar wel beter voor mijn portomonnee
Weet iemand of je VVV-Bonnen kan inleveren bij de Lush, mijn Imperialis is bijna op en ik heb nog een aantal vvv bonnen liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |