Wees blij dat je IETS hedbt, bij werkt het al de hele race niet.quote:Op zondag 22 april 2012 15:01 schreef Sinister-D- het volgende:
Dat klote LT refereht alleen bij een nieuwe rondeWas dat niet voorheen elke sector
Kon geen 2 berichten zo snel posten achter elkaar. En toen had iemand anders het al gedaanquote:
twitter:HaraldDoornbos twitterde op zondag 22-04-2012 om 15:03:34Het is volslagen onduidelijk wat de stand is. Eigenlijk zit iedereen hier op tribune ook maar een beetje TV te kijken: http://t.co/QQ3diZBI reageer retweet
net de volgende gok ik hahahaquote:
Zag ik niet 5.4 staan? Dat is niet goed vind ik danquote:Op zondag 22 april 2012 15:05 schreef Sinister-D- het volgende:
Het gaat eens goed bij Mclaren met de pitstop
Zal wel een foutje zijn geweest van de monteurs.quote:Op zondag 22 april 2012 15:05 schreef Sinister-D- het volgende:
Het gaat eens goed bij Mclaren met de pitstop
Z'n banden bedoel jequote:
Het wiel ging er tenminste opquote:Op zondag 22 april 2012 15:06 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Zag ik niet 5.4 staan? Dat is niet goed vind ik dan
Dat dan weer wel ja. Wat een buttrace voor McLarenquote:
Ja, zo gaat dat als vip kijkerquote:Op zondag 22 april 2012 15:04 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
twitter:HaraldDoornbos twitterde op zondag 22-04-2012 om 15:03:34Het is volslagen onduidelijk wat de stand is. Eigenlijk zit iedereen hier op tribune ook maar een beetje TV te kijken: http://t.co/QQ3diZBI reageer retweet
neequote:
wit is med toch?quote:
Hoe dom ben je dan..quote:Op zondag 22 april 2012 15:12 schreef Nieuwschierig het volgende:
Olav dacht dat gros ineens bij Vet voor de deur zou zitten
ja, en soft is geel.quote:
Lol, ik bedoelde het cynisch eigenlijk. Want hij rijdt op wit dus medquote:
En dan zit er nog een FI voor de works-Mercedes en semi works-Mercedesquote:Op zondag 22 april 2012 15:14 schreef zoem het volgende:
McLaren en Ferrari zijn totaal zoek gereden door de Renault-motoren
kanaal 15, Nickelodeonquote:
Heeft hij ook, allebei op mediumquote:Op zondag 22 april 2012 15:15 schreef alwaysonhold het volgende:
Vettel gaat winnen. Raikkonen had harde banden moeten hebben
vettel heeft idd wit, maar bij kimi zie ik toch echt een gele rand..quote:
Dat zou betekenen dat LT het fout heeft.quote:Op zondag 22 april 2012 15:17 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
vettel heeft idd wit, maar bij kimi zie ik toch echt een gele rand..
nee manquote:Op zondag 22 april 2012 15:17 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
vettel heeft idd wit, maar bij kimi zie ik toch echt een gele rand..
ja check onboard of check de instellingen van je tvquote:
Velgen zijn goudkleurig volgens mijquote:
Die heeft altijd dezelfde kleur als de ring op de band......quote:Op zondag 22 april 2012 15:20 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dat is de naam Pirelli in t geel
Hij heeft al 0.2 in S1quote:Op zondag 22 april 2012 15:21 schreef Sinister-D- het volgende:
Als die 0.3s per ronde pakt gaat ie het misschien halen.
ok tnxquote:Op zondag 22 april 2012 15:21 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Die heeft altijd dezelfde kleur als de ring op de band......
0.6 in de 2 sectorenquote:
Die blauwe vlaggen kreeg......quote:
kimi verliesr er 0,2 doorquote:
Uiteraard, zo hoort dat bij achterblijvers. Niettemin kost het tijd.quote:
Die verloor Vettel ook.quote:
Kimi verloor die ook.quote:Op zondag 22 april 2012 15:24 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Uiteraard, zo hoort dat bij achterblijvers. Niettemin kost het tijd.
ja maar kimi haalde hem 0,6 binnen dus iig. 0,4quote:
En daarom moet je dat dus meerekenen als je wil weten hoeveel de een op de ander inloopt per rondje... Vettel had die 0.2 dat rondje en Raikkonen nog niet.quote:
iddquote:Op zondag 22 april 2012 15:28 schreef alwaysonhold het volgende:
We krijgen weer the finger. Neeeeeeeee
quote:
P10 -> 9quote:Op zondag 22 april 2012 15:34 schreef Sinister-D- het volgende:
En Massa heeft punten als het zo blijft
quote:Op zondag 22 april 2012 15:34 schreef Sinister-D- het volgende:
Punten is wel erg enthousiast; het is slechts 1 punt.quote:Op zondag 22 april 2012 15:34 schreef Sinister-D- het volgende:
2quote:Op zondag 22 april 2012 15:34 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Punten is wel erg enthousiast; het is slechts 1 punt.
Niet dusquote:
Button vond het jammer dat het enige wat niet werkte in het team de wheelgun wasquote:
nogmaals:quote:Op zondag 22 april 2012 15:39 schreef Weltschmerz het volgende:
Wil de beste coureur zijn vinger opsteken?
Heeft Webber die ooit gehad dan?quote:Op zondag 22 april 2012 15:42 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik hoop dat iedereen genoten heeft van de overhand van Webber, dat is alweer voorbij namelijk.
Alonso liep ook terug richting pits.quote:
Spreek jij IRL met een Duits accent?quote:Op zondag 22 april 2012 15:42 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik hoop dat iedereen genoten heeft van de overhand van Webber, dat is alweer voorbij namelijk.
Dat zei hij ja.quote:
Volgens sommigen, net als bij Massa werd er wat prematuur gekwakt.quote:
quote:Op zondag 22 april 2012 15:44 schreef THEFXR het volgende:
die horner denkt, kon ik kimi maar switchen met webber
Alleen als ik Duits spreek.quote:Op zondag 22 april 2012 15:43 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Spreek jij IRL met een Duits accent?
IKquote:
quote:
quote:Op zondag 22 april 2012 13:53 schreef Nober het volgende:
Zolang ze niet bij de eerste 8 eindigen vind ik het best.
Je bent een aantal jaar te laatquote:
die was dan wel weer sterkquote:Op zondag 22 april 2012 15:48 schreef zoem het volgende:
Olav: Kimi lacht, het zou toch geen pijn doen?
18 punten in Australië, 25 vandaag en in China??quote:Op zondag 22 april 2012 15:45 schreef alwaysonhold het volgende:
De beste van het zooi?! Wtf olav. Het is DE zooi. Leer nederlands. Vettel doet het WK leiden. Ongelofelijk eigenlijk
lotus was sowieso al goed hoor. grosjean die derde stond in maleisie oid.. maar toen had ie pechquote:Op zondag 22 april 2012 15:51 schreef M.Melandri het volgende:
Wat kan die baantemperatuur een invloed hebben op de packing order zegLotus in warme omstandigheden een super pace en Mercedes in koude omstandigheden.
Ik ben het geluid al aan afstellen om het verstaanbaar te maken.quote:
Australiëquote:Op zondag 22 april 2012 15:55 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
lotus was sowieso al goed hoor. grosjean die derde stond in maleisie oid.. maar toen had ie pech
Je kunt de taal van de tv niet zomaar naar Duits veranderen.quote:Op zondag 22 april 2012 15:55 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik ben het geluid al aan afstellen om het verstaanbaar te maken.
quote:Op zondag 22 april 2012 15:56 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Je kunt de taal van de tv niet zomaar naar Duits veranderen.
Aah, het standaard antwoord op Fok!quote:
Ik moest lachenquote:Op zondag 22 april 2012 15:57 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Aah, het standaard antwoord op Fok!
McLaren viel inderdaad tegen, maar ik snap niet hoe het kan dat die options niet sneller waren zie Vettel (softs)-Kimi en Alonso-Massa (softs)-Hamilton.quote:Op zondag 22 april 2012 15:58 schreef Fokkingvet het volgende:
Mclaren en Sauber vielen toch wel erg tegen vandaag. Di Resta super, en ik moet toegeven ook netjes van Massa.
Als je niet beter zou weten zou je denken dat Kimi net uit de sauna stapt.quote:Op zondag 22 april 2012 16:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Kimi heeft een beetje te lang in de zon gezeten met z'n zonnebril op.
Fins autocoureur (woonde vanwege zijn kartingcarričre in 1998 en 1999 in Vlaardingen)quote:Op zondag 22 april 2012 16:05 schreef Eenskijken het volgende:
kimi heeft een tikkeltje nederlands accent lijkt soms
paar jaar geleden kwam ik iemand tegen op een kartbaan die met hem heeft samen gewerkt en die gaf mij de compliment dat ik zijn rijkarakter en snelheid had.quote:Op zondag 22 april 2012 16:21 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
[..]
Fins autocoureur (woonde vanwege zijn kartingcarričre in 1998 en 1999 in Vlaardingen)
Herken het helemaal!quote:Op zondag 22 april 2012 16:24 schreef nils7 het volgende:
[..]
paar jaar geleden kwam ik iemand tegen op een kartbaan die met hem heeft samen gewerkt en die gaf mij de compliment dat ik zijn rijkarakter en snelheid had.
Baalde toen wel dat ik 10 jaar terug toch niet voor een race carričre had gekozen...
quote:Op maandag 16 april 2012 18:30 schreef vosss het volgende:
Overigens twijfel ik of die moer/bout/schroef in de wheelgun blijft zitten.
Volgens mij zitten die tegenwoordig gewoon in de velg en blijft ie bij het losdraaien ook in de velg "vast" zitten.
Om op deze posts van Vosss terug te komen een aantal topics terug. De moer blijft enkel bij Mercedes in de wheelgun zitten, de rest van de teams gebruiken nog een ''ouderwets'' systeem zoals het altijd al gebruikt is geworden. Was vandaag weer goed te zien bij de mislukte pitstop van Lewis. Op de Sky stream hebben ze daarnet uitgelegd dat er altijd een reserve wheelgun klaar ligt als er 1 dienst wou weigeren. Daar zit dan standaard een reserve moer in.quote:Op maandag 16 april 2012 18:40 schreef vosss het volgende:
Blijft die moer nou in de velg zitten of niet? Ik meen dat de laatste tijd wel vaker gelezen te hebben / gehoord te hebben.
Dat is ook niet zo gek, aangezien het Fins ook klanken als korte en lange klinkers heeft. Behalve de IJ natuurlijkquote:Op zondag 22 april 2012 16:05 schreef Eenskijken het volgende:
kimi heeft een tikkeltje nederlands accent lijkt soms
Rosberg escapes penalty for incidents with Hamilton and Alonsoquote:Op zondag 22 april 2012 19:12 schreef Sinister-D- het volgende:
BBC heeft net bevestigd gekregen dat er geen straffen komen voor Rosberg zijn acties
twitter:alo_oficial twitterde op zondag 22-04-2012 om 19:22:18I think you are going to have fun in future races! You can defend position as you want and you can overtake outside the track! Enjoy!
)) reageer retweet
Nee, dus. Jammer dat Kimi niet gewonnen heeft, mgoed. De persco was weer episch. Een staccato van gemompelde lettergrepen. En: Grosjean nerveus, Kimi verveeld.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:22 schreef Gort het volgende:
Goede banden die Pirelli's: bij verschillende graden Celsius, functioneren verschillende wagens op hun top. En degene die vooraan rijdt heeft een clean track/air, minder last van marbles, trekt een 3 sec gap, veilig buiten DRS bereik, en wint de race.
Maar misschien heb ik morgen ongelijk
Alonso heeft natuurlijk wel een punt, als Rosberg niet fout zat dan zat Hamilton fout. De stewards moeten consequent zijn, en dus ook de consequentie trekken uit de vaststelling dat Rosberg niks verkeerd deed. Overigens vind ik er ook wel wat voor te zeggen dat Rosberg eigenlijk niks verkeerd deed. Het gaat me er niet om dat ik Hamilton nou zo graag hiervoor bestraft wil zien, ze moeten wel beslissen wat nou mag en wat niet.quote:Rosberg escapes penalty for incidents with Hamilton and Alonso
Nico Rosberg has escaped any sanction for the on-track moments during the Bahrain Grand Prix when he appeared to push Lewis Hamilton and Fernando Alonso off the track.
The stewards of the meeting met with the drivers and their team representatives after the race to look into the details of the clash that took place as Hamilton exited the pits on lap 11 and tried to retake a position.
Rosberg defended hard, moving across to the right on the exit of Turn 3, and Hamilton had to complete his pass off the track before Turn 4.
The situation was repeated when Alonso tried to pass the German on lap 11, although the Spaniard did not manage to overtake.
The stewards looked into the matter and decided that because Rosberg had moved to the right to defend his position in a 'constant and continuous straight line manner' and because Hamilton was not alongside Rosberg as he began that move that the German did nothing wrong.
The stewards added: "Had a significant portion of Car 4 (Hamilton) been alongside that of Car 8 (Rosberg) whilst Car 4 still remained within the confines of the track, then the actions of Car 8 may not be considered legitimate."
Rosberg was cleared for his incident with Alonso for the same reasons.
"I can only say that if, instead of such a wide run-off area there had been a wall, I'm not sure I'd be here now to talk about it," said Alonso.
After hearing the decision, Alonso wrote on Twitter:twitter:alo_oficial twitterde op zondag 22-04-2012 om 19:22:18I think you are going to have fun in future races! You can defend position as you want and you can overtake outside the track! Enjoy!
)) reageer retweet
Dat was natuurlijk ook voornamelijk hysterisch gedoe van wat gefrustreerde figuren tav Schumacher.quote:Op zondag 22 april 2012 20:04 schreef M.Melandri het volgende:
Vond wel dat Alonso gelijk had, in principe doet Rosberg gewoon hetzelfde als wat Schumacher bij Barri in 2010 deed.
Nja, Schumacher liet toen nog een auto lengte ruimte, dat deed Rosberg vandaag niet.quote:Op zondag 22 april 2012 20:07 schreef Gort het volgende:
Dat had wat mij betreft ook niet bestraft hoeven worden...
Eens. Gaat nergens over. Straks in Spanje kun je naar de temperatuur kijken om te bepalen welke auto op pole staat/ het in de race goed doet.quote:Op zondag 22 april 2012 20:23 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Nja, Schumacher liet toen nog een auto lengte ruimte, dat deed Rosberg vandaag niet.
Overigens waren Schumacher en Rosberg na de race uiterst kritisch op Pirelli, ze vonden het niks meer met racen te maken hebben. Moet na de eerste races ook zeggen dat de banden wel erg inconsistent lijken dit jaar.
Dat zeg ik al sinds Melbourne.quote:Op zondag 22 april 2012 20:23 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Nja, Schumacher liet toen nog een auto lengte ruimte, dat deed Rosberg vandaag niet.
Overigens waren Schumacher en Rosberg na de race uiterst kritisch op Pirelli, ze vonden het niks meer met racen te maken hebben.
Te agressief dus een waarschuwing?quote:Op zondag 22 april 2012 21:04 schreef Desunoto het volgende:
Rosberg zat bij Hamilton echt op het randje. Eigenlijk te agressief dus daar had hij wel een waarschuwing voor moeten krijgen.
Maar voor zover ik het kon zien met Alonso deed Rosberg niets fout. Alonso zat bij lange na niet naast Rosberg en Alonso besloot zelf, zonder enige druk of dwang, om buiten de baan te gaan rijden.
Alonso maakt het groter dan het is. Hamiltons irritatie was wel te begrijpen.
Wel een mooie race, hoewel ik alleen de herhaling heb kunnen zien.
Kimi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |