Ik ben na de Bocek-fight in slaap gevallen, dus ik heb het nu pas gezien. Goed event met mooie gevechten!
Paar korte opmerkingen:
Michael Madconald, wat een baas! Misschien is Torres dan toch een beetje over the hill, maar het is toch een erg indrukwekkende manier om te winnen. Out cold.
Schaub heeft echt een kneuzenkin. Ik zou bijna zeggen dat hij de nieuwe Arlovski is, maar zelfs dat niveau haalt hij niet. Gewoon totaal geen topmateriaal, met zwaar overhyped athletisch vermogen. Gewoon zwaar middelmatig. Niets meer, niets minder.
Rory Macdonald, wat een beest! Verwacht gewonnen natuurlijk, en dat het geen decision zou worden, was ook wel duidelijk, maar damn, wat een beating. Goede power voor zo'n jonge jongen, mooie overgang van striking naar takedowns, goed positiewerk en hij hield erg knap z'n hoofd erbij toen hij rocked was. Het zal mij niets verbazen als hij de titel van "jongste UFC-kampioen ooit" van Jones af gaat pakken.
Jon Jones, ook zoals verwacht gewonnen. Hij is gewoon veel te goed voor de rest, en door zijn gigantische reach komt hij met heel veel openingen weg die voor anderen killing zijn. Rashad deed het beter dan verwacht, maar hij was gewoon veel te klein om iets van betekenis te te doen. Datzelfde geldt voor Dan Henderson. Ik zie niemand in de LHW-divisie die echt een realistische kans heeft om Jones te overmatchen.
Verder Travis Browne

Die mag wel een keer wat betere tegenstanders krijgen.
Qua picks: 2/6

Maar ik heb ervan genoten.
[ Bericht 4% gewijzigd door Splackavellie02 op 22-04-2012 16:58:26 ]