quote:
quote:
Die jaquote:
Nee, mawashi geri is een roundhouse kick. In karate dan.quote:Op zondag 22 april 2012 10:27 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Mawashi geri. Een van mijn favoriete kicks idd.
dat laposjaak niet opentquote:
Viel niet tegen, Rothwell had het zwaar tegen hem, maar Schaub heeft gewoon geen chin.quote:Op zondag 22 april 2012 15:32 schreef vivelafete het volgende:
[..]![]()
Viel wel behoorlijk tegen, die Schaub!
Hoeft niet altijd vanuit een roundhouse te gebeuren.quote:Op zondag 22 april 2012 11:45 schreef datisstom het volgende:
Nee, mawashi geri is een roundhouse kick. In karate dan.
Maar toch, ik heb 6 jaar karate gedaan en een mawashi is iets anders dan hij bedoelt.quote:Op zondag 22 april 2012 16:29 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Hoeft niet altijd vanuit een roundhouse te gebeuren.
Welke stijl heb je gedaan?quote:Op zondag 22 april 2012 16:47 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Maar toch, ik heb 6 jaar karate gedaan en een mawashi is iets anders dan hij bedoelt.
Kyokushin, 2de kyu.quote:
Ik ook na dat gevechtquote:Op zondag 22 april 2012 16:52 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ik ben na de Bocek-fight in slaap gevallen, dus ik heb het nu pas gezien.
idd, 1 hoek en KO.quote:Op zondag 22 april 2012 15:49 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Viel niet tegen, Rothwell had het zwaar tegen hem, maar Schaub heeft gewoon geen chin.
Kyokushinquote:Op zondag 22 april 2012 17:09 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Kyokushin, 2de kyu.
Acht jaar geleden alweer
Voor mij is het alweer 10 jaar terug dat ik Kyokushin heb beoefend, weet het dus niet geheel meer.quote:Op zondag 22 april 2012 16:47 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Maar toch, ik heb 6 jaar karate gedaan en een mawashi is iets anders dan hij bedoelt.
Jij ook al?quote:Op zondag 22 april 2012 19:05 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Voor mij is het alweer 10 jaar terug dat ik Kyokushin heb beoefend, weet het dus niet geheel meer.
Goed nieuws voor Cain aangezien hij het trainingsmaatje van Cormier is.quote:Op maandag 23 april 2012 02:04 schreef THEFXR het volgende:
UFC 146: Cain Velasquez vs Antonio Silva booked for May 26 in Las Vegas
http://www.mmamania.com/2(...)-may-26-in-las-vegas
nu heeft big country nog een tegenstander nodigquote:Op maandag 23 april 2012 02:15 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Goed nieuws voor Cain aangezien hij het trainingsmaatje van Cormier is.
Denk niet dat Silva de tweede ronde haalt.
twitter:FrontRowBrian twitterde op maandag 23-04-2012 om 02:18:31But hey Sapp got about 20k Euros for that performance .... in the end, he didn't lose. reageer retweet
quote:Overeem's full statement includes:
I am deeply saddened to announce that on Friday, April 20, I respectfully withdrew from the May 26 event so that I can request a continuance until my situation with the Nevada State Athletic Commission is resolved.
I cannot express how sorry I am to the Commission, Junior Dos Santos, the fans, the owners and employees of the UFC, my friends and family and anyone else who this has affected.
I absolutely do not believe in, nor do I use performance-enhancing drugs. I am a clean fighter and I will do whatever it takes to prove this to everyone.
Prior to the UFC 146 press conference in March, I aggravated an old rib injury on my left side. My doctor prescribed, and I accepted, an anti-inflammatory medication that was mixed with testosterone. I was completely unaware that testosterone was one of the ingredients in the medication. Although I was unaware, I do realize it is my job to know what I am putting into my body.
I respect the Nevada Commissioners and Executive Director Keith Kizer and what they are doing to keep the sport of mixed martial arts regulated and safe for athletes. I look forward to working with them in the days and weeks ahead.
Friends and fans, I ask for your patience as I work through this matter. Please support me. I promise to return to the Octagon soon.
Gezicht van Yagin was ook gewoon in puin geslagenquote:Op maandag 23 april 2012 15:59 schreef WammesWaggel het volgende:
Mark Hominick kreeg wel een pak rammel maar bleef maar komen, indrukwekkend maar een terecht verloren partij, was naar mijn mening de meest enerverende...
Wat een beuker die Yagin
Nooit.quote:Op maandag 23 april 2012 14:30 schreef Geo4kant het volgende:
Hebben jullie dit ook bij de Joe Rogan podcast? Dan speelt hij bijv eerste 20min goed af.. en dan opeens wordt het beeld groen, valt het geluid weg.. en doet hij niks meer?
Ja dat was prachtig om te zienquote:Op maandag 23 april 2012 16:13 schreef Klaphark het volgende:
[..]
Gezicht van Yagin was ook gewoon in puin geslagenYagin had hem echter wel een paar keer goed te pakken.
Snap alleen even niet hoe je aan een dan zo veel te hoge concentratie kan komen zonder te gebruiken... Jammer in ieder geval! Hopen dat ie nog terugkomt!quote:
IE .. laadt de video niet.quote:
Ga er maar even vanuit dat Alistair een fantast is, die schijnbaar in een andere wereld leeft, we zullen nooit het medicijn en die dokter te weten komen, want die bestaan niet.quote:Op maandag 23 april 2012 16:19 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Snap alleen even niet hoe je aan een dan zo veel te hoge concentratie kan komen zonder te gebruiken... Jammer in ieder geval! Hopen dat ie nog terugkomt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |