Als beide partijen toestemmen dan mag dat.quote:Op zondag 29 april 2012 02:51 schreef Seamonkey- het volgende:
Ze is ook veel zwaarder toch? Mag dat zo maar dan
Ah zo, thanks!quote:Op zondag 29 april 2012 02:53 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Als beide partijen toestemmen dan mag dat.
4 pond is nog te overzien.
quote:
quote:Romy Ruyssen was fined 25% of her purse as were Randi Miller and Sofia Bagherdai. Ashleigh Curry only lost 10% of her purse as she was only a pound over.
Ghettobootyquote:Op zondag 29 april 2012 02:55 schreef Geo4kant het volgende:
Zelfs in de octagon hangt een 'African American' (haar) reet voor de helft uit hun broek..
Dus die zijn 25% kwijt van het geld dat ze krijgen voor het gevecht? Dure kilos dan hehequote:
waar denk jij allemaal aan?quote:Op zondag 29 april 2012 02:59 schreef Geo4kant het volgende:
Dat is begonnen in de gevangenis he.. blijkbaar geef je daar mee aan dat je in je kont geneukt wil worden
Niet de eerste keer dat dat in dit topic aan mij gevraagd wordt..quote:
Dat dacht ik dus ookquote:
Haha, een andere vraag is of ze een toque dragenquote:Op zondag 29 april 2012 03:48 schreef THEFXR het volgende:
Als je haar in de snee trapt, is dat een low blow?
no way, heb toch vaak een toe gezien, bij mieshaquote:Op zondag 29 april 2012 03:55 schreef Broempoe het volgende:
[..]
Haha, een andere vraag is of ze een toque dragen
"nate diaz" the compustrike meltdownquote:Op zondag 29 april 2012 04:06 schreef Broempoe het volgende:
Heb zin in volgende week! Eindelijk weer eens botbreuken met Paulharris, dan zie ik ook uit naar Pat Barry vs Lavar Johnson en uiteraard de main event. War Diazzz!
Edit: en Jim Miller is natuurlijk ook gewoon een awesome fighter. Echt een beast
Niceeeeeeeeeeeeeequote:Op zondag 29 april 2012 23:20 schreef THEFXR het volgende:
THIAGO SILVA VS SHOGUN / LOMBARD VS STANN
aldus THE BALDFATHER
Staat over een paar dagen op de site.quote:
Was een of twee/malig.quote:Op zondag 29 april 2012 13:53 schreef Splackavellie02 het volgende:
Weet iemand waarom Ariel de interviews op mmafighting niet meer doet? Ik vind die Luke Thomas maar een slappe vervanger.
Ja.quote:Op zondag 29 april 2012 23:33 schreef McNulty het volgende:
Is Rousey al bij TUF langgeweest? Ik volg het niet echt meer.
Thank you, Baldfatherquote:Op zondag 29 april 2012 23:20 schreef THEFXR het volgende:
THIAGO SILVA VS SHOGUN / LOMBARD VS STANN
aldus THE BALDFATHER
no, no...... NO!quote:Op maandag 30 april 2012 00:02 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Thank you, Baldfather
[ afbeelding ]
RIP STANN!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |