SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet slecht die Romy al slaat ze mij helemaal verrot waarschijnlijkquote:
straks om 02:00 uur op de website is een livestreamquote:Op zondag 29 april 2012 01:22 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
Niet slecht die Romy al slaat ze mij helemaal verrot waarschijnlijk
Kan ik dit ergens zien? Ben wel benieuwd hoe het niveau bij de dames is
Had ik inderdaad kunnen zien alleen al aan de titel van de weigh ins lolquote:Op zondag 29 april 2012 01:25 schreef THEFXR het volgende:
[..]
straks om 02:00 uur op de website is een livestream
quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:59 schreef Jajong het volgende:
Deze vecht ook vannacht..
MMmmmmmm
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Uit UFC 145SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Hooidraad op 29-04-2012 03:13:49 ]
Paar keer refreshen. Werkte bij mij ookquote:Op zondag 29 april 2012 02:12 schreef WammesWaggel het volgende:
Service Temporarily Unavailable
The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.
--------------------------------------------------------------------------------
Apache Server at invictafc.com Port 80
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |