Ik help eerst en lach achteraf zodat je het wel mee krijgt dat ik je kei hard uit lachquote:Op zondag 22 april 2012 01:44 schreef MohMi het volgende:
[..]Note to myself; als ik out ga moet ik geen contact opnemen met joysa want die ligt eerst drie kwartier dubbel voordat ze 112 belt. Als ik geluk heb...
quote:Op zondag 22 april 2012 01:46 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik help eerst en lach achteraf zodat je het wel mee krijgt dat ik je kei hard uit lach
* Joysa is bijna verpleegkundige he![]()
Ik zag je editen!!1!1!!einz!!1quote:Op zondag 22 april 2012 01:46 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik help eerst en lach achteraf zodat je het wel mee krijgt dat ik je kei hard uit lach
* Joysa is bijna verpleegkundige he![]()
Beter dan wij, wij zouden het bij lachen latenquote:
Neequote:Op zondag 22 april 2012 01:48 schreef MohMi het volgende:
[..]
Beter dan wij, wij zouden het bij lachen laten
Oh nee, ik zou een kopje espresso maken, remember?
Ik snap je tekening nietquote:Op zondag 22 april 2012 01:49 schreef shifto het volgende:
ik ga pitten
teken zo nog wel iets voor je
Raiilroadquote:Op zondag 22 april 2012 01:50 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik snap je tekening niet
iets met een spoor en trein ofzo
yow trustorquote:Op zondag 22 april 2012 01:50 schreef MohMi het volgende:
Bier op, MohMi sad. En dat mag maar mn phone ligt in de woonkamerMaar dan zie ik em morgen bij de koffie
Truste dude
quote:Op zondag 22 april 2012 07:50 schreef muhahaha het volgende:
Baaah ik ging nekken en toen heb ik een uur onder de douche gestaan.
De schaamte is te hoogquote:Op zondag 22 april 2012 08:36 schreef MohMi het volgende:
[..]What the hell had jij gedronken gister?
Ik heb dubbel gelegen om jou
Das nog steeds geen antwoord op wat heb je gedronkenquote:Op zondag 22 april 2012 08:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
De schaamte is te hoog. Ik voel me sowieso bagger vandaag terwijl mijn zusje naar six flags wil
Terechte schaamte!!quote:Op zondag 22 april 2012 08:45 schreef muhahaha het volgende:
Okok niet lachen, ik denk een halve fles malibu die ik nog had
Overigens moet je je wel ernstig schamen dat je überhaupt Malibu in huis hadquote:Op zondag 22 april 2012 08:45 schreef muhahaha het volgende:
Okok niet lachen, ik denk een halve fles malibu die ik nog had
Ik had het ook niet verwacht. Met carnaval 2 flessen smirnoff en in het cafe drankjes en daar merkte ik weinig van... nouja het was iig erg grappigquote:Op zondag 22 april 2012 08:55 schreef MohMi het volgende:
[..]
Terechte schaamte!!![]()
![]()
Hahaha! Ach Muhahaha, maak je niet druk, iedereen kent dat soort avonden
Ik ging volgens mij twee weken terug nog bad van één miezerig flesje rosé
Die had ik nog over en ik lust ook geen bierquote:Op zondag 22 april 2012 08:59 schreef MohMi het volgende:
[..]
Overigens moet je je wel ernstig schamen dat je überhaupt Malibu in huis had
quote:Op zondag 22 april 2012 09:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die had ik nog over en ik lust ook geen bier. Zelfs wanneer ik aangeschoten ben vind ik het nergens naar smaken
Je moet het ook niet proberen met Heineken!quote:Op zondag 22 april 2012 09:07 schreef muhahaha het volgende:
Hey ik blijf t proberen. Ik heb trouwens heineken staan.
Jij laat jouw zusje daten met een Heineken-drinker?quote:Op zondag 22 april 2012 09:14 schreef muhahaha het volgende:
Ow ik probeerde er 1 in het cafe, alsof ik water dronk. Vriend van mijn zusje drinkt heineken
Er is wel meer fout aan die jongenquote:Op zondag 22 april 2012 09:16 schreef MohMi het volgende:
[..]
Jij laat jouw zusje daten met een Heineken-drinker?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga even alle apps nalezenquote:Op zondag 22 april 2012 09:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Er is wel meer fout aan die jongen. Ze is een ram, doe je niks aan hahaha.
Nee grapje, hij is wel ok op het bier en duits zijn na
quote:Op zondag 22 april 2012 10:07 schreef twi het volgende:
Don't Mention Ze War!'Sie haben etwas verloren!'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Was?'
'DER KRIEG1!!1EINZ!1![]()
quote:Op zondag 22 april 2012 10:35 schreef twi het volgende:
Beetje hetzelfde als die van muhahaha, maar zonder Malibu en een uur douchen.
Weinig, huis een beetje toonbaar maken, bakkie doen bij mijn zus, en aangezien het weer hier begint op te knappen ga ik zo proberen hard te lopen (mag eigenlijk niet ivm knieblessure maar ik doe voorzichtig).quote:Op zondag 22 april 2012 10:36 schreef twi het volgende:
Ik wist dat je het "zonder Malibu"-deel wel kon waarderen. Nog leuke plannen voor vandaag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |