Kickboksen! Fedor heeft de laatste tijd erg goed aan z'n stand-up gewerkt, was goed te zien in zijn gevecht met Monson. Lekker veel lowkicks.quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:10 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Ben echt reuze benieuwd wat Fedor hier nu kan leren wat hij niet elders (Brazilie, VS) kan oppikken.
En hoe houdt hij z'n BJJ skills bij? Want BJJ is ondertussen toch verder ontwikkeld dan Sambo?
Ik twijfelquote:Op zondag 22 april 2012 00:42 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ik kijk vannacht live mee. Wie nog meer?
Wat valt er te zien?quote:Op zondag 22 april 2012 00:42 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ik kijk vannacht live mee. Wie nog meer?
Linkje naar stream? Ik kan het niet vinden.quote:Op zondag 22 april 2012 00:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
UFC 145.
Irritant epilepsie triggerende ava heb je
Facebook/ufc.tvquote:Op zondag 22 april 2012 01:08 schreef vivelafete het volgende:
Iemand een webstream van de fb-fights?
quote:Op zondag 22 april 2012 01:11 schreef Geo4kant het volgende:
Lekker fullscreen op de PC, fok op laptop
allemaal van die rednecks die 24/7 spektakel willen zekerquote:Op zondag 22 april 2012 01:27 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik irriteer me er nu al aan, en we zijn nog maar bij de eerste fight
Wat waren de odds, als je die nog weet?quote:Op zondag 22 april 2012 01:31 schreef Tazmaniac het volgende:
Split voor Brimage.. stom van me dat ik niet toch op hem heb ingezet
Slaapzequote:Op zondag 22 april 2012 01:33 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Slaapverwekkend gevecht, ik ga tukken.
Haha, ja, toen vuisten nog niet mochten:quote:Op zondag 22 april 2012 01:33 schreef Ties02 het volgende:
[..]
moet altijd hieraan denken bij Shamrock:?
6:55
Niet opgelet maar deed hij ook zo'n dom hartje?quote:Op zondag 22 april 2012 01:44 schreef roepdeman het volgende:
Deze Yamasaki komt ook al met zn BS....
Haha ja zag het ook op zn twitterquote:Op zondag 22 april 2012 01:44 schreef Tazmaniac het volgende:
10-9 Clemens
Wat is er trouwens met Dana.. hangt aan mini infuus
Ik twijfel. Splacklavi blijft wel live kijken.quote:
Ik welquote:
Ik heb een stream van Geoquote:Op zondag 22 april 2012 01:50 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hoe kijk je dan PPV?
of heb je stream ofzo
Streamquote:Op zondag 22 april 2012 01:50 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hoe kijk je dan PPV?
of heb je stream ofzo
Het is allemaal nog niet zeker, misschien kan Cees toch nog tegen Cain uitkomen als het dinsdag goed gaat.twitter:FrontRowBrian twitterde op zondag 22-04-2012 om 00:43:38One source saying Cain Velasquez v Big Foot Silva is on which contradicts my earlier report of UFC targeting Werdum Cain. reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Truste. Ik blijf nog even kijken. Het is nu toch al te laat om morgen vroeg op te staan.quote:Op zondag 22 april 2012 01:57 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik ben pleite, weltruste en nog veel plezier voor degene die wakker blijven!!
Rashad is so underrated it's a crime.quote:Op zondag 22 april 2012 02:02 schreef Cardizzle14 het volgende:
Wat blijven die ko's van Rashad tegen Chuck en Sean Shalmon toch heerlijkkk
Loser leaves town.quote:Op zondag 22 april 2012 02:04 schreef Geo4kant het volgende:
Dit lijkt me ook een mooie partij Danzig vs Escudero.
quote:
quote:Op zondag 22 april 2012 02:30 schreef THEFXR het volgende:
Roy Nelson @roynelsonmma
Just asked if I would fight cain for #1 contendership, answer is YES! Overeem pissed hot is my gain!
2 zulke technische strikers, dat moet wel vet wordenquote:
Lastig, ik heb het gevoel dat dat weer een decision gaat worden. Heb zon gevoel dat wonderboy het gaat winnen in de standup, alleen The Immortal KO je niet zomaar.quote:Op zondag 22 april 2012 03:02 schreef Geo4kant het volgende:
Nou Thompson/Brown, laat eens wat zien want vind het wat matig tot nu toe.
Kloptquote:Op zondag 22 april 2012 03:12 schreef slashdotter3 het volgende:
Thompson vs Brown is nu al meer entertaining dan die vorige partij
Mee eens. 10-9 voor Brown.quote:Op zondag 22 april 2012 03:12 schreef slashdotter3 het volgende:
Thompson vs Brown is nu al meer entertaining dan die vorige partij
Ja, en dan zijn drama van een groundgame, en dat Brown's vechtstijl ook wel heel ongunstig is voor Wonderboy. iig weer een derailed hypetrainquote:Op zondag 22 april 2012 03:33 schreef Hooidraad het volgende:
Achteraf gezien wel een mismatch, iemand met 6 pro-fights tegen iemand met 11 UFC-fights.
Soort van Thiago Alves vs. Papi Abedi.
Wonderboy is ook al 29 dus zijn wrestling zal waarschijnlijk nooit een tweede natuur worden.quote:Op zondag 22 april 2012 03:36 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
Ja, en dan zijn drama van een groundgame, en dat Brown's vechtstijl ook wel heel ongunstig is voor Wonderboy. iig weer een derailed hypetrain
quote:Op zondag 22 april 2012 03:25 schreef datisstom het volgende:
Hoe noem je zo'n trap dat je 360 graden draait en dan met de bal/hiel van je voet de zijkant van iemands hoofd raakt?
quote:Op zondag 22 april 2012 03:40 schreef Geo4kant het volgende:
360 spinning heelkick? Geen expert dus dunnow
quote:Op zondag 22 april 2012 03:44 schreef datisstom het volgende:
[..]![]()
Erg toffe trap, instant KO mits vol raak.
Bedoelt ge deze?quote:Op zondag 22 april 2012 03:25 schreef datisstom het volgende:
Hoe noem je zo'n trap dat je 360 graden draait en dan met de bal/hiel van je voet de zijkant van iemands hoofd raakt?
bedoel je deze?quote:Op zondag 22 april 2012 03:44 schreef datisstom het volgende:
[..]![]()
Erg toffe trap, instant KO mits vol raak.
Die is classic, Leko had toen geloof ik toch ook zijn gezicht behoorlijk aan gort?quote:
Wat is t toch ook een draakquote:
Bij JBJ vs. Hendo gaan ze precies hetzelfde zeggenquote:Op zondag 22 april 2012 03:54 schreef Geo4kant het volgende:
Kut op met je gehype.. most anticipated title fight in historyecht niet.
Met alle plezier, heerlijke main card dit!quote:Op zondag 22 april 2012 04:05 schreef Hooidraad het volgende:
Nu nog 6 fights, wordt weer een latertje mensen
Ik probeerde om 22u wat voor de slapen maar ik heb tot 1u wakker gelegenquote:Op zondag 22 april 2012 04:07 schreef slashdotter3 het volgende:
Zzzzz.... ogen beginnen dicht te vallen en nog 2 uur te gaan
Ik typte al, dit zal niks uitmaken voor TUP .. maar FOK! plaatste hem niet.quote:Op zondag 22 april 2012 04:54 schreef Jajong het volgende:
Oh well. Denk niet dat er iemand was die Yagin had gepicked
ik heb de verkeerde upsetsquote:Op zondag 22 april 2012 04:54 schreef Jajong het volgende:
Oh well. Denk niet dat er iemand was die Yagin had gepicked
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoor, gewoon een paar prelimsquote:
Ik heb 'm op 3rd round subquote:Op zondag 22 april 2012 05:43 schreef Geo4kant het volgende:
2nd/3rd round TKO voor Bones, 6.15 slapen
you can't juice the chin!quote:Op zondag 22 april 2012 05:48 schreef Geo4kant het volgende:
Ja maarja Rashad wordt regelmatig gerocked.. questionable chin.
Reach.quote:Op zondag 22 april 2012 05:52 schreef THEFXR het volgende:
rashad traint met ali en tyrone en ghita
staand, slaat hij zijn kop eraf
quote:
quote:Op zondag 22 april 2012 06:37 schreef AryaMehr het volgende:
Bedankt Geo voor de informatie en tip. maar vond het wel wat tegenvallen. UFC niet echt mijn ding denk ik. Ik hou het wel bij boksen en K1 dan.
Mawashi geri. Een van mijn favoriete kicks idd.quote:Op zondag 22 april 2012 03:25 schreef datisstom het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |