quote:
Op zich wel logischquote:Op zondag 22 april 2012 17:30 schreef remlof het volgende:
Dit treinongeluk krijgt meer aandacht in de internationale pers dan de kabinetscrisis
"If it bleeds, it leads."quote:Op zondag 22 april 2012 17:30 schreef remlof het volgende:
Dit treinongeluk krijgt meer aandacht in de internationale pers dan de kabinetscrisis
quote:
Op Fok! wisten sommigen het gisteren al weerquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:54 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ja hoor![]()
Die treinen zijn amper beschadigd.
Gordels in het openbaar vervoer? Ben je serieus of aan het trollen?quote:Op zondag 22 april 2012 17:35 schreef Captain_Hindsight het volgende:
Die treinen hadden nooit op hetzelfde spoor mogen rijden, daardoor ging het mis.
Ze hadden gordels of airbags in de treinen moeten installeren, dan zou het aantal gewonden veel kleiner zijn geweest. Meer zitplaatsen zou ook geholpen hebben.
De Belgen zijn ons voorquote:Op zondag 22 april 2012 18:25 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Gordels in het openbaar vervoer? Ben je serieus of aan het trollen?
quote:Op zondag 22 april 2012 18:25 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Gordels in het openbaar vervoer? Ben je serieus of aan het trollen?
Waarom niet?quote:Op zondag 22 april 2012 18:25 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Gordels in het openbaar vervoer? Ben je serieus of aan het trollen?
Dan mogen veel regiobussen wel dringend aangepast worden...quote:Op zondag 22 april 2012 18:54 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Waarom niet?
En iirc is het verplicht een gordel te dragen in de bus als deze harder dan 50km p/u gaat
Wat heeft het kabinet hier mee te maken? De fout moet gezocht worden bij een foute wissel of een andere fout op het spoor. Zulke dingen gebeuren nu eenmaal, zoiets is niet meteen de fout van de overheid.quote:Op zondag 22 april 2012 18:32 schreef yavanna het volgende:
Heel erg triest voor alle betrokkennen en dan bedoel ik niet de falers van de NS en het kabinet.
Als het blijkt dat kwaliteit van zulke apparaten ondermaats of door bezuining uitgesteld vernieuwingen op spoor.quote:Op zondag 22 april 2012 18:57 schreef Wesleybrabant het volgende:
[..]
Wat heeft het kabinet hier mee te maken? De fout moet gezocht worden bij een foute wissel of een andere fout op het spoor. Zulke dingen gebeuren nu eenmaal, zoiets is niet meteen de fout van de overheid.
http://nos.nl/video/36505(...)dam-weggesleept.htmlquote:Op zondag 22 april 2012 20:06 schreef alors het volgende:
Nou nare verhalen hoor op het journaal nu
Van der Laan zei dat er dus nog meer mensen zijn die er ernstig aan toe zijn en bv teveel zwellingen hebben om geopereerd te kunnen worden. En een man die de machinist die beklemd zat en buiten bewustzijn was eruit had gehaald...
oa deze http://nos.nl/video/36518(...)ek-treinongeluk.htmlquote:Op zondag 22 april 2012 20:19 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
http://nos.nl/video/36505(...)dam-weggesleept.html
Die?
Oh, die bedoelde ik.quote:Op zondag 22 april 2012 20:23 schreef alors het volgende:
[..]
oa deze http://nos.nl/video/36518(...)ek-treinongeluk.html
het hele item was ongeveer 5-10 minuten, er zaten meer van die filmpjes daaruit tussen maar misschien ook wel actuelere stukken.
Om een bus goedgekeurd te krijgen voor meer dan 80 km/u, moeten er gordels aanwezig zijn. En die moeten dan ook gebruikt worden. Dat zijn de bussen met een 100-sticker achterop. Bussen die niet harder kunnen / mogen dan 80km/u, hoeven niet te worden voorzien van gordels.quote:Op zondag 22 april 2012 18:54 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Waarom niet?
En iirc is het verplicht een gordel te dragen in de bus als deze harder dan 50km p/u gaat
Wat bedoel je?quote:Op zondag 22 april 2012 18:18 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
[..]
Op Fok! wisten sommigen het gisteren al weer
Ook goed, plaatsen we 400 airbags in elke wagonquote:Op zondag 22 april 2012 22:55 schreef Specularium het volgende:
Er moeten dus echt geen gordels in treinen komen vanwege 1 ongeluk.
Gordels in de trein, dat gaat alleen werken als iedere reiziger een zitplaats met gordel heeft. Dat is er nu niet. Dan moeten er kaartjes worden verkocht met een stoelnummer enzo, voor een specifieke trein. Daar is het treinverkeer in Nederland helemaal niet op ingericht, laat staan dat er dan nog genoeg capaciteit zou zijn.quote:Op zondag 22 april 2012 22:51 schreef plopkweker het volgende:
Ik denk toch wel dat dit aanleiding is om het OV met gordels oid te verbeteren. Ik weet alleen niet als je met 40km/u tegen een muur rijd en/of abrupt tot stoppen word gebracht nog helpt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |