abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 22 april 2012 @ 17:31:47 #151
371113 plopkweker
poolkwarker
pi_110638532
quote:
99s.gif Op zondag 22 april 2012 16:57 schreef Studiotje het volgende:
En de eerste dode is een feit, helaas.
-O-
Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
:W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.
pi_110638622
quote:
11s.gif Op zondag 22 april 2012 17:30 schreef remlof het volgende:
Dit treinongeluk krijgt meer aandacht in de internationale pers dan de kabinetscrisis :')
Op zich wel logisch :P
pi_110638649
Die treinen hadden nooit op hetzelfde spoor mogen rijden, daardoor ging het mis.
Ze hadden gordels of airbags in de treinen moeten installeren, dan zou het aantal gewonden veel kleiner zijn geweest. Meer zitplaatsen zou ook geholpen hebben.
pi_110638685
Hehe.
  zondag 22 april 2012 @ 17:41:24 #155
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_110638854
quote:
11s.gif Op zondag 22 april 2012 17:30 schreef remlof het volgende:
Dit treinongeluk krijgt meer aandacht in de internationale pers dan de kabinetscrisis :')
"If it bleeds, it leads."
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
  zondag 22 april 2012 @ 18:18:54 #156
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_110640365
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 20:53 schreef Stiemie het volgende:
50 zwaargewonden volgens at5
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 20:54 schreef Nuchterheid het volgende:

[..]

Ja hoor :')

Die treinen zijn amper beschadigd.
Op Fok! wisten sommigen het gisteren al weer :N
Wie dit leest is gek
pi_110640568
Dit mag toch wel als ramp betiteld worden, veel gewonden en inmiddels 1 dode. Laatste keer dat een passagier van een trein is overleden door een treinongeluk was op 30 november 1992, toen vielen bij een treinongeval in Hoofddorp 5 doden en 33 gewonden, dus das alweer 20 jaar geleden. Sterkte aan de nabestaanden
  zondag 22 april 2012 @ 18:25:27 #158
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_110640600
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 17:35 schreef Captain_Hindsight het volgende:
Die treinen hadden nooit op hetzelfde spoor mogen rijden, daardoor ging het mis.
Ze hadden gordels of airbags in de treinen moeten installeren, dan zou het aantal gewonden veel kleiner zijn geweest. Meer zitplaatsen zou ook geholpen hebben.
Gordels in het openbaar vervoer? Ben je serieus of aan het trollen?
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_110640655
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 18:25 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Gordels in het openbaar vervoer? Ben je serieus of aan het trollen?
De Belgen zijn ons voor :P
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  zondag 22 april 2012 @ 18:32:24 #160
19242 yavanna
Results may vary.
pi_110640805
Heel erg triest voor alle betrokkennen en dan bedoel ik niet de falers van de NS en het kabinet.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_110640858
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 18:25 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Gordels in het openbaar vervoer? Ben je serieus of aan het trollen?
captainhindsight.jpg
pi_110641084
Heb vandaag het nieuws niet gevolgd..
1 dode? :'(
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_110641302
quote:
2s.gif Op zondag 22 april 2012 17:34 schreef iBenny het volgende:

[..]

Op zich wel logisch :P
Kabinets...wat????
pi_110641641
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 18:25 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Gordels in het openbaar vervoer? Ben je serieus of aan het trollen?
Waarom niet?
En iirc is het verplicht een gordel te dragen in de bus als deze harder dan 50km p/u gaat
pi_110641699
quote:
1s.gif Op zondag 22 april 2012 18:54 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Waarom niet?
En iirc is het verplicht een gordel te dragen in de bus als deze harder dan 50km p/u gaat
Dan mogen veel regiobussen wel dringend aangepast worden...
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_110641759
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 18:32 schreef yavanna het volgende:
Heel erg triest voor alle betrokkennen en dan bedoel ik niet de falers van de NS en het kabinet.
Wat heeft het kabinet hier mee te maken? De fout moet gezocht worden bij een foute wissel of een andere fout op het spoor. Zulke dingen gebeuren nu eenmaal, zoiets is niet meteen de fout van de overheid.
pi_110641911
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 18:57 schreef Wesleybrabant het volgende:

[..]

Wat heeft het kabinet hier mee te maken? De fout moet gezocht worden bij een foute wissel of een andere fout op het spoor. Zulke dingen gebeuren nu eenmaal, zoiets is niet meteen de fout van de overheid.
Als het blijkt dat kwaliteit van zulke apparaten ondermaats of door bezuining uitgesteld vernieuwingen op spoor.
Dan is terecht dat zij een schuld krijgt.

Omdat ze eigenaar is.

We moeten gewoon op onderzoeks rapport wachten. Dan mag we daarin oordelen.
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
  zondag 22 april 2012 @ 20:06:57 #168
123170 alors
zlata1234
pi_110644552
Nou nare verhalen hoor op het journaal nu :{

Van der Laan zei dat er dus nog meer mensen zijn die er ernstig aan toe zijn en bv teveel zwellingen hebben om geopereerd te kunnen worden. En een man die de machinist die beklemd zat en buiten bewustzijn was eruit had gehaald...
know'm sayin?
×
word? word.
  zondag 22 april 2012 @ 20:11:50 #169
58560 Oksel
Gezellig.
pi_110644852
Vind sowieso dat er weinig nieuws over is.
pi_110645199
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 20:06 schreef alors het volgende:
Nou nare verhalen hoor op het journaal nu :{

Van der Laan zei dat er dus nog meer mensen zijn die er ernstig aan toe zijn en bv teveel zwellingen hebben om geopereerd te kunnen worden. En een man die de machinist die beklemd zat en buiten bewustzijn was eruit had gehaald...
http://nos.nl/video/36505(...)dam-weggesleept.html

Die?
  zondag 22 april 2012 @ 20:23:04 #171
123170 alors
zlata1234
pi_110645405
quote:
oa deze http://nos.nl/video/36518(...)ek-treinongeluk.html

het hele item was ongeveer 5-10 minuten, er zaten meer van die filmpjes daaruit tussen maar misschien ook wel actuelere stukken.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_110645899
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 20:23 schreef alors het volgende:

[..]

oa deze http://nos.nl/video/36518(...)ek-treinongeluk.html

het hele item was ongeveer 5-10 minuten, er zaten meer van die filmpjes daaruit tussen maar misschien ook wel actuelere stukken.
Oh, die bedoelde ik. :@
pi_110651499
-

[ Bericht 100% gewijzigd door sp3c op 22-04-2012 22:50:02 ]
Suikoden heerst
pi_110654855
quote:
1s.gif Op zondag 22 april 2012 18:54 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Waarom niet?
En iirc is het verplicht een gordel te dragen in de bus als deze harder dan 50km p/u gaat
Om een bus goedgekeurd te krijgen voor meer dan 80 km/u, moeten er gordels aanwezig zijn. En die moeten dan ook gebruikt worden. Dat zijn de bussen met een 100-sticker achterop. Bussen die niet harder kunnen / mogen dan 80km/u, hoeven niet te worden voorzien van gordels.
  zondag 22 april 2012 @ 22:46:38 #175
371113 plopkweker
poolkwarker
pi_110655063
quote:
99s.gif Op zondag 22 april 2012 18:18 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]


[..]

Op Fok! wisten sommigen het gisteren al weer :N
Wat bedoel je?
Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
:W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.
  zondag 22 april 2012 @ 22:51:56 #176
371113 plopkweker
poolkwarker
pi_110655365
Ik denk toch wel dat dit aanleiding is om het OV met gordels oid te verbeteren. Ik weet alleen niet als je met 40km/u tegen een muur rijd en/of abrupt tot stoppen word gebracht nog helpt -O-
Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
:W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.
pi_110655530
Er moeten dus echt geen gordels in treinen komen vanwege 1 ongeluk.
pi_110656036
quote:
9s.gif Op zondag 22 april 2012 22:55 schreef Specularium het volgende:
Er moeten dus echt geen gordels in treinen komen vanwege 1 ongeluk.
Ook goed, plaatsen we 400 airbags in elke wagon :P
Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
Wat denk je dan dat een belasting op inkomen zou moeten doen?
pi_110656137
Ook niet. Doe maar gewoon de wc's terug in de sprinter.
pi_110656180
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 22:51 schreef plopkweker het volgende:
Ik denk toch wel dat dit aanleiding is om het OV met gordels oid te verbeteren. Ik weet alleen niet als je met 40km/u tegen een muur rijd en/of abrupt tot stoppen word gebracht nog helpt -O-
Gordels in de trein, dat gaat alleen werken als iedere reiziger een zitplaats met gordel heeft. Dat is er nu niet. Dan moeten er kaartjes worden verkocht met een stoelnummer enzo, voor een specifieke trein. Daar is het treinverkeer in Nederland helemaal niet op ingericht, laat staan dat er dan nog genoeg capaciteit zou zijn.
pi_110657906
Wat en gelul over die gordels :') Ga toch weg mafkezen die dat opperen.
pi_110657990
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 23:40 schreef kurk_droog het volgende:
Wat en gelul over die gordels :') Ga toch weg mafkezen die dat opperen.
Waarom is het eigenlijk te debiel tot overwegen waard?
pi_110658105
Omdat je ook niet met een helmpje op gaat fietsen.
pi_110658191
Ook leuk voor de mensen die staan.
pi_110658697
Als de systemen failsafe gemaakt worden, dat er dus nooit 2 treinen op 1 baanvak kunnen zijn, dan is die onzin van gordels niet nodig.
Zoals Light al zei: met gordels moet iedereen een stoel hebben. Dus niemand mag staan, wat dus meer, veel meer, treinen betekent, vooral in de spits. En daar is de infrastructuur helemaal niet op berekend.
Dat er een dode en meerdere zwaargewonden zijn, is heel erg triest, en mag zeker niet gebagatelliseerd worden, maar om gordels verplicht te stellen (en dus meer treinen).. de voordelen wegen niet tegen de nadelen op. Een dode in 20 jaar is onacceptabel, maar de kosten die met gordels gepaard gaan zijn mi.i. nog onacceptabeler.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  maandag 23 april 2012 @ 00:12:43 #186
371113 plopkweker
poolkwarker
pi_110659113
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 23:40 schreef kurk_droog het volgende:
Wat en gelul over die gordels :') Ga toch weg mafkezen die dat opperen.
Waar heb jij last van?
Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
:W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.
  maandag 23 april 2012 @ 00:14:45 #187
371113 plopkweker
poolkwarker
pi_110659186
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 23:40 schreef kurk_droog het volgende:
Wat en gelul over die gordels :') Ga toch weg mafkezen die dat opperen.
En ik opper dat niet. Ik zeg wat er evt. zou kunnen gebeuren.
Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
:W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.
pi_110659275
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 00:00 schreef spijkerbroek het volgende:
Als de systemen failsafe gemaakt worden, dat er dus nooit 2 treinen op 1 baanvak kunnen zijn, dan is die onzin van gordels niet nodig.
Zoals Light al zei: met gordels moet iedereen een stoel hebben. Dus niemand mag staan, wat dus meer, veel meer, treinen betekent, vooral in de spits. En daar is de infrastructuur helemaal niet op berekend.
Dat er een dode en meerdere zwaargewonden zijn, is heel erg triest, en mag zeker niet gebagatelliseerd worden, maar om gordels verplicht te stellen (en dus meer treinen).. de voordelen wegen niet tegen de nadelen op. Een dode in 20 jaar is onacceptabel, maar de kosten die met gordels gepaard gaan zijn mi.i. nog onacceptabeler.
Misschien kan men met trein waar je speciale staanplaats waar je staande gordel kan gebruiken.
scheelt de ruimte ook.
kortom er zijn zat mensen die zeker zin een nieuwe ideeen kan brengen zodat goedkopere veiliger kan reizen in trein.

Trouwens trein kan ook van spoor ontsporen, dan vliegen men door de trein heen.
Daarin zouden je wel wensen dat je gordel om heeft.
zelfde effect als in een auto, waar tegenwoordig elke stoel verplicht 1 heeft.

Zoals ik al eerder zei, we moeten namelijk eerst op de onderzoek resultaten wachten.
want een frontaal botsing met 2 trein zouden met huidige systeem onmogelijk zijn.

trein is tegenwoordig veiliger dan auto, alleen kan het gewoon nog beter.

[ Bericht 0% gewijzigd door Captain_Ghost op 23-04-2012 00:33:38 ]
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_110659567
Ok we zijn inmiddels ruim een dag verder, het jachtseizoen is geopend.

quote:
'Machinist sprinter reed door rood'

Een van de machinisten die zaterdag betrokken waren bij het treinongeluk in Amsterdam reed door rood. Dat meldt de Telegraaf. Volgens de krant hebben bronnen binnen ProRail en de NS gezegd dat het gaat om de machinist van de sprinter.

Een woordvoerder van ProRail wil het bericht in de Telegraaf niet bevestigen. De spoorbeheerder wil niet reageren zolang de onderzoeken naar de oorzaak nog niet zijn afgerond. Ook de NS wil niet reageren.

Bij de frontale botsing tussen twee treinen viel een dode. Meer dan 100 mensen raakten gewond, van wie er nog 16 in het ziekenhuis liggen.
pi_110660035
quote:
9s.gif Op maandag 23 april 2012 00:26 schreef Specularium het volgende:
Ok we zijn inmiddels ruim een dag verder, het jachtseizoen is geopend.

[..]

En verschillende nieuwssites nemen het over deze geruchten...
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_110660039
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 00:17 schreef Captain_Ghost het volgende:
Misschien kan men met trein waar je speciale staanplaats waar je staande gordel kan gebruiken.
scheelt de ruimte ook.
Ik probeer me dat in de parktijk voor te stellen.
Hoe bevestig je die gordels? Aan de muur? Het plafond? De zijkant van de stoelen in het gangpad?
Aan de muur: beperkte ruimte.
Het plafond: soort harnas waarin mensen zich hijsen? Waarin ze bij een ongeluk rond zweven? Lijkt me ook niet ongevaarlijk.
Zijkant van de stoelen: Tenzij je de gordels aan weerszijden van het gangpad aan 1 persoon vastmaakt, zal die persoon bij een ongeluk ook in het rond worden geslingerd.
Daarbij is het moeilijker in en uit te stappen als iedereen in het gangpad en op het balkon met gordels om staat. Die moeten zich eerst losmaken, dan aan de kant gaan zodat jij erlangs kunt en zich daarna weer vastmaken.

Uiteraard leveren deze gordels, als ze niet gebruikt worden, ook een gevaar op: mensen struikelen erover of krijgen ze tegen hun hoofd.
En daarbij: welke passagier accepteert staand vastgeketend te zijn in een trein?
Gordels lossen het probleem van rondvliegende bagage ook niet op, maar wellicht kan men daarvoor bagagerekken gebruiken zoals in een vliegtuig. Al past daar lang niet alle bagage in.
quote:
Zoals ik al eerder zei, we moeten namelijk eerst op de onderzoek resultaten wachten.
want een frontaal botsing met 2 trein zouden met huidige systeem onmogelijk zijn.

trein is tegenwoordig veiliger dan auto, alleen kan het gewoon nog beter.
Mee eens.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_110660324
Je zou keuzemogelijkheid moeten krijgen : als je inchecked wanneer de zitplaatsen uitverkocht zijn,
lees dat bij je evt.incheck.
en dan kun je dus kiezen of je toch inchecked als de zitplaatsen [met gordel] uitverkocht zijn,
dus je boekt op dat moment automatisch in voor n goedkopre staanplaats,
of je neemt de volgende.

[ Bericht 4% gewijzigd door eigendeegcookie op 23-04-2012 00:54:33 ]
uiteindelijk lukt altijd alles
pi_110660653
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 00:48 schreef eigendeegcookie het volgende:
Je zou keuzemogelijkheid moeten krijgen : als je inchecked wanneer de zitplaatsen uitverkocht zijn,
lees dat bij je evt.incheck.
en dan kun je dus kiezen of je toch inchecked als de zitplaatsen [met gordel] uitverkocht zijn,
dus je boekt op dat moment automatisch in voor n goedkopre staanplaats,
of je neemt de volgende.
Met als gevolg dat iedereen een goedkopere staanplaats kiest en dan toch gewoon gaat zitten. Ik voorzie rellen met mensen die wel betaald hebben voor een zitplaats.
Tevens zouden gordels het reizen voor iedereen veiliger moeten maken he, niet alleen voor een beperkt aantal mensen.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  maandag 23 april 2012 @ 01:03:26 #194
371113 plopkweker
poolkwarker
pi_110660707
quote:
9s.gif Op maandag 23 april 2012 00:26 schreef Specularium het volgende:
Ok we zijn inmiddels ruim een dag verder, het jachtseizoen is geopend.

[..]

Eerst maar zien of het bevestigd word... Als het zo is, dood door schuld en wie weet wat nog meer
Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
:W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.
  maandag 23 april 2012 @ 01:14:36 #195
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_110660965
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 00:48 schreef eigendeegcookie het volgende:
Je zou keuzemogelijkheid moeten krijgen : als je inchecked wanneer de zitplaatsen uitverkocht zijn,
lees dat bij je evt.incheck.
en dan kun je dus kiezen of je toch inchecked als de zitplaatsen [met gordel] uitverkocht zijn,
dus je boekt op dat moment automatisch in voor n goedkopre staanplaats,
of je neemt de volgende.
Ik check uberhaupt niet in en betaal ook niets, dus aan een goedkopere staanplaats heb ik ook weinig.

Daarnaast hebben gordels 0,0 zin want geen enkel persoon in Nederland draagt ze, dat zie je in de interregionale bussen (100 km/u) ook.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_110661020
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 00:39 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Ik probeer me dat in de parktijk voor te stellen.
Hoe bevestig je die gordels? Aan de muur? Het plafond? De zijkant van de stoelen in het gangpad?
Aan de muur: beperkte ruimte.
Het plafond: soort harnas waarin mensen zich hijsen? Waarin ze bij een ongeluk rond zweven? Lijkt me ook niet ongevaarlijk.
Zijkant van de stoelen: Tenzij je de gordels aan weerszijden van het gangpad aan 1 persoon vastmaakt, zal die persoon bij een ongeluk ook in het rond worden geslingerd.
Daarbij is het moeilijker in en uit te stappen als iedereen in het gangpad en op het balkon met gordels om staat. Die moeten zich eerst losmaken, dan aan de kant gaan zodat jij erlangs kunt en zich daarna weer vastmaken.

Uiteraard leveren deze gordels, als ze niet gebruikt worden, ook een gevaar op: mensen struikelen erover of krijgen ze tegen hun hoofd.
En daarbij: welke passagier accepteert staand vastgeketend te zijn in een trein?
Gordels lossen het probleem van rondvliegende bagage ook niet op, maar wellicht kan men daarvoor bagagerekken gebruiken zoals in een vliegtuig. Al past daar lang niet alle bagage in.

[..]

Mee eens.
Je zou in een 1 treinstel met "staan coupe" introduceren voor de korte afstanden, een twee gang naast elkaar plaatsen. aan elke kant kan er een plaatje in wand zoals ze ook in heren wc staat.
per plek kan 2 personen tegelijk staan.
In de begin, midden en eind van de wagon kan je van gang wisselen.

wellicht kan er ook een handvat aan de plaat plaatsen zodat men ook op gang kan staan, eventueel ook in zitplaatsen

hopelijk snap je wat ik bedoel.
anders moet ik keer een paint maken.

quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 01:01 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Met als gevolg dat iedereen een goedkopere staanplaats kiest en dan toch gewoon gaat zitten. Ik voorzie rellen met mensen die wel betaald hebben voor een zitplaats.
Tevens zouden gordels het reizen voor iedereen veiliger moeten maken he, niet alleen voor een beperkt aantal mensen.
misschien valt het toch mee, staan coupe zouden goed bij de korte afstand te doen vooral in randsteden.
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_110661089
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 01:17 schreef Captain_Ghost het volgende:

[..]

Je zou in een 1 treinstel met "staan coupe" introduceren voor de korte afstanden, een twee gang naast elkaar plaatsen. aan elke kant kan er een plaatje in wand zoals ze ook in heren wc staat.
per plek kan 2 personen tegelijk staan.
In de begin, midden en eind van de wagon kan je van gang wisselen.

wellicht kan er ook een handvat aan de plaat plaatsen zodat men ook op gang kan staan, eventueel ook in zitplaatsen

hopelijk snap je wat ik bedoel.
anders moet ik keer een paint maken.

[..]

misschien valt het toch mee, staan coupe zouden goed bij de korte afstand te doen vooral in randsteden.
Ik snap wat je bedoelt.
De vraag is natuurlijk of er zelfs maar 1 iemand hiervan gebruik zou maken, als het er al zou komen. Ik denk het niet.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  maandag 23 april 2012 @ 01:22:53 #198
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_110661140
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 01:17 schreef Captain_Ghost het volgende:
misschien valt het toch mee, staan coupe zouden goed bij de korte afstand te doen vooral in randsteden.
De 1e klas zit nu al vol met negers, waar niemand wat van durft te zeggen, ook de conducteur niet. En gezien de uitermate agressieve houding van bovenstaande bevolkingsgroep kan ik ze dat ook helemaal niet kwalijk nemen.

Gaat in de praktijk zeker niet werken. Mensen houden zich niet eens aan stiltecoupes en dan hebben ze al het comfort van een zitplek..
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_110661273
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 01:22 schreef twiFight het volgende:

[..]

De 1e klas zit nu al vol met negers, waar niemand wat van durft te zeggen, ook de conducteur niet. En gezien de uitermate agressieve houding van bovenstaande bevolkingsgroep kan ik ze dat ook helemaal niet kwalijk nemen.
Ik lach hier serieus om. :') Omdat het te achterlijk voor woorden is.
  maandag 23 april 2012 @ 01:46:42 #200
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_110661550
quote:
14s.gif Op maandag 23 april 2012 01:30 schreef Ziba het volgende:

[..]

Ik lach hier serieus om. :') Omdat het te achterlijk voor woorden is.
Dan kom jij niet vaak in Almere :P
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')