Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ey sorry man, maar we moeten gewoon op ons hoede zijn.
Ey boks
Ik heb serieus geen idee wat je nu zegtquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ey maar Fussie, die boks maakt alles weer spang tog
quote:
quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:07 schreef Fuszy het volgende:
Die GJE. Ieder topic maakt hij zichzelf verder belachelijk hahaha. Geen probleem hoor, maar wel vermakelijk.
Nu weer met zijn spang
Spanger de spang!quote:
In straattaal is dat een Stoereboii. De definitie van Stoereboii is te onderscheiden in meerdere steekwoorden en zijn als volgt: belg, irritant, kinderachtig, irritant, nogmaals belg en een irritante belg.quote:
quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:11 schreef Fuszy het volgende:
[..]
In straattaal is dat een Stoereboii. De definitie van Stoereboii is te onderscheiden in meerdere steekwoorden en zijn als volgt: belg, irritant, kinderachtig, irritant, nogmaals belg en een irritante belg.
www.straatwoordenboek.nlquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:11 schreef Fuszy het volgende:
[..]
In straattaal is dat een Stoereboii. De definitie van Stoereboii is te onderscheiden in meerdere steekwoorden en zijn als volgt: belg, irritant, kinderachtig, irritant, nogmaals belg en een irritante belg.
quote:
Omdat Rickyquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:20 schreef Doublepain het volgende:
Hoezo mag SB hier niet posten?
Ik vind hem een sympathieke kerel
Hij heeft Ricky verkracht met een wichelroede.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:20 schreef Doublepain het volgende:
Hoezo mag SB hier niet posten?
Ik vind hem een sympathieke kerel
quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:21 schreef Lindgren. het volgende:
Dit topic is hard op weg om het slechtste topic aller tijden te worden.
Bouw een team om UP Suarez heenquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:22 schreef Fuszy het volgende:
Ik ga het gewoon zo doen. Ik druk op search voor alle gouden spelers. De eerste interessante speler die ik zie, daar bouw ik een team omheen
is het waarschijnlijk alquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:21 schreef Lindgren. het volgende:
Dit topic is hard op weg om het slechtste topic aller tijden te worden.
Al een keer gedaanquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Bouw een team om UP Suarez heen
Heb je hem weleens gehad? Net als de overige acht miljard spelers die je elke dag aanraadt?quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Bouw een team om UP Suarez heen
jejoaquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Heb je hem weleens gehad? Net als de overige acht miljard spelers die je elke dag aanraadt?
Is leuk idd.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:22 schreef Fuszy het volgende:
Ik ga het gewoon zo doen. Ik druk op search voor alle gouden spelers. De eerste interessante speler die ik zie, daar bouw ik een team omheen
He GekkeGerrit, het is weekend. Wist je dat al?quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:24 schreef GekkeGerrit- het volgende:
He GJE, het is 11 uur geweest. Weet je zeker dat je niet naar bed moet?
Ik heb de keuze uit IF Chiellini (onbetaalbaar), Luisao (37 pacequote:Op zaterdag 21 april 2012 23:22 schreef Fuszy het volgende:
Team met UP Nani en Higuain. Dat gaat fucking lastig worden denk ik.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:25 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb de keuze uit IF Chiellini (onbetaalbaar), Luisao (37 pace), Piatti
, Donovan of IF Rami.
Dat zijn de meest noemenswaardige van pagina 1.
IF Chiellini is 150k ofzoquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:25 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb de keuze uit IF Chiellini (onbetaalbaar), Luisao (37 pace), Piatti
, Donovan of IF Rami.
Dat zijn de meest noemenswaardige van pagina 1.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |