Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ey sorry man, maar we moeten gewoon op ons hoede zijn.
Ey boks
Ik heb serieus geen idee wat je nu zegtquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ey maar Fussie, die boks maakt alles weer spang tog
quote:
quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:07 schreef Fuszy het volgende:
Die GJE. Ieder topic maakt hij zichzelf verder belachelijk hahaha. Geen probleem hoor, maar wel vermakelijk.
Nu weer met zijn spang
Spanger de spang!quote:
In straattaal is dat een Stoereboii. De definitie van Stoereboii is te onderscheiden in meerdere steekwoorden en zijn als volgt: belg, irritant, kinderachtig, irritant, nogmaals belg en een irritante belg.quote:
quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:11 schreef Fuszy het volgende:
[..]
In straattaal is dat een Stoereboii. De definitie van Stoereboii is te onderscheiden in meerdere steekwoorden en zijn als volgt: belg, irritant, kinderachtig, irritant, nogmaals belg en een irritante belg.
www.straatwoordenboek.nlquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:11 schreef Fuszy het volgende:
[..]
In straattaal is dat een Stoereboii. De definitie van Stoereboii is te onderscheiden in meerdere steekwoorden en zijn als volgt: belg, irritant, kinderachtig, irritant, nogmaals belg en een irritante belg.
quote:
Omdat Rickyquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:20 schreef Doublepain het volgende:
Hoezo mag SB hier niet posten?
Ik vind hem een sympathieke kerel
Hij heeft Ricky verkracht met een wichelroede.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:20 schreef Doublepain het volgende:
Hoezo mag SB hier niet posten?
Ik vind hem een sympathieke kerel
quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:21 schreef Lindgren. het volgende:
Dit topic is hard op weg om het slechtste topic aller tijden te worden.
Bouw een team om UP Suarez heenquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:22 schreef Fuszy het volgende:
Ik ga het gewoon zo doen. Ik druk op search voor alle gouden spelers. De eerste interessante speler die ik zie, daar bouw ik een team omheen
is het waarschijnlijk alquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:21 schreef Lindgren. het volgende:
Dit topic is hard op weg om het slechtste topic aller tijden te worden.
Al een keer gedaanquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Bouw een team om UP Suarez heen
Heb je hem weleens gehad? Net als de overige acht miljard spelers die je elke dag aanraadt?quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Bouw een team om UP Suarez heen
jejoaquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Heb je hem weleens gehad? Net als de overige acht miljard spelers die je elke dag aanraadt?
Is leuk idd.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:22 schreef Fuszy het volgende:
Ik ga het gewoon zo doen. Ik druk op search voor alle gouden spelers. De eerste interessante speler die ik zie, daar bouw ik een team omheen
He GekkeGerrit, het is weekend. Wist je dat al?quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:24 schreef GekkeGerrit- het volgende:
He GJE, het is 11 uur geweest. Weet je zeker dat je niet naar bed moet?
Ik heb de keuze uit IF Chiellini (onbetaalbaar), Luisao (37 pacequote:Op zaterdag 21 april 2012 23:22 schreef Fuszy het volgende:
Team met UP Nani en Higuain. Dat gaat fucking lastig worden denk ik.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:25 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb de keuze uit IF Chiellini (onbetaalbaar), Luisao (37 pace), Piatti
, Donovan of IF Rami.
Dat zijn de meest noemenswaardige van pagina 1.
IF Chiellini is 150k ofzoquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:25 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
, Donovan of IF Rami.
Donovan met Kandjiquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:25 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
, Donovan of IF Rami.
332k.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:26 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
IF Chiellini is 150k ofzoOnbetaalbaar
tl;drquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:27 schreef Lindgren. het volgende:
Oké, even om het een en ander uit de lucht te halen:
Hoi FUT-topic,
Ik heb DM-contact gehad met IsaacCuenca en mijn excuses aangeboden. Hij is een RL vriend van StijnDa en kwam hier in eerste instantie alleen om coins te kopen, maar vond het een leuk topic en is blijven hangen. Het was niet netjes om meteen te denken dat hij een Belgisch mormel zou zijn en daarvoor heb ik dus 'sorry' () gezegd. Met vriendelijke groeten aan je voeten,
Lindgren.
Heb je hem wel een boks aangeboden?quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:27 schreef Lindgren. het volgende:
Hoi FUT-topic,
Ik heb DM-contact gehad met IsaacCuenca en mijn excuses aangeboden. Hij is een RL vriend van StijnDa en kwam hier in eerste instantie alleen om coins te kopen, maar vond het een leuk topic en is blijven hangen. Het was niet netjes om meteen te denken dat hij een Belgisch mormel zou zijn en daarvoor heb ik dus 'sorry' () gezegd. Met vriendelijke groeten aan je voeten,
Lindgren.
Makkelijk, maar je wilde geen 4-3-2-1 of 4-3-3 en in 4-4-2 misbruik je Nani, en 5atb of 3atb wil je ook al niet.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:26 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Team met UP Nani en Higuain. Dat gaat fucking lastig worden denk ik.
quote:
Ik noem alleen die van pagina 1 op. Het is de SIF.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:28 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Gast, ik had de SIF voor 280k. WTF doe je?
quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:27 schreef Lindgren. het volgende:
Hoi FUT-topic,
Lindgren.
5 at the back wil ik wel, maar dan gaat GJE huilen als ik die tegen hem gebruikquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:28 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Makkelijk, maar je wilde geen 4-3-2-1 of 4-3-3 en in 4-4-2 misbruik je Nani, en 5atb of 3atb wil je ook al niet.
Nee hoor, maar je hebt zelf in het spreadsheet gezet; 'Constant sweaty spelen = no go'quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:30 schreef Fuszy het volgende:
[..]
5 at the back wil ik wel, maar dan gaat GJE huilen als ik die tegen hem gebruik
Met vijf verdedigers spelen is niet sweaty, maar vanuit die linie constant hoge passes gooien en cutbacks maken ... dat is wel sweaty.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee hoor, maar je hebt zelf in het spreadsheet gezet; 'Constant sweaty spelen = no go'
You do the maths
5221quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:30 schreef Fuszy het volgende:
[..]
5 at the back wil ik wel, maar dan gaat GJE huilen als ik die tegen hem gebruik
Ik geef er ook niet om, als jij 5atb wilt heb ik er geen problemen meequote:Op zaterdag 21 april 2012 23:31 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Met vijf verdedigers spelen is niet sweaty, maar vanuit die linie constant hoge passes gooien en cutbacks maken ... dat is wel sweaty.
Daarnaast moet je verder kijken dan het team en ook naar de speelstijl
5*.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:32 schreef poker4lifee het volgende:
Palladino is echt een baas in FUT. Shaarawy met 4*
Bedoel dat Palladino net een Shaarawy is maar dan met 4 ipv 5*quote:
Aha! Zo duidelijk stond het er niet.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:33 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Bedoel dat Palladino net een Shaarawy is maar dan met 4 ipv 5*
Klopt. Ik hou het huidige team wel tot na het toernooi en dan zie ik wel verder.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:33 schreef DutchSL het volgende:
Maar je hebt toch al een Frans 5atb Fuszy?
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Aha! Zo duidelijk stond het er niet.
Zo'n 200k. Ik ga weer eens lekker puzzelen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:33 schreef Lindgren. het volgende:
Ik raak veel te snel uitgekeken op mijn teams.Ik ga eens kijken hoeveel coins ik heb als ik mijn basisteam verkoop.
Als je het echt niet meer weet kun je ook gewoon een vet silver team maken. Ik vind silvers vaak leukere wedstrijden dan golds.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:34 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Klopt. Ik hou het huidige team wel tot na het toernooi en dan zie ik wel verder.
Ik heb 4 silver teams verkocht om mijn gouden team te makenquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:35 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Als je het echt niet meer weet kun je ook gewoon een vet silver team maken. Ik vind silvers vaak leukere wedstrijden dan golds.
Enkele wedstrijden:quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:35 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Als je het echt niet meer weet kun je ook gewoon een vet silver team maken. Ik vind silvers vaak leukere wedstrijden dan golds.
Maar vond je de silvers toffer of niet?quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:37 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik heb 4 silver teams verkocht om mijn gouden team te maken.
Kon er meestal wel beter mee spelen, vooral omdat het krachtsverschil op het middenveld vaak niet zo groot was.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:38 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Maar vond je de silvers toffer of niet?
Je moet gewoon doen was je het beste ligt en het leukst vind, als je silvers leuker vind dan 5atb golds moet je dat gewoon doen. Niet een bruut goud team bouwen wat je niet ligt, alleen omdat anderen dat van je verwachten of wat dan ook.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:39 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Kon er meestal wel beter mee spelen, vooral omdat het krachtsverschil op het middenveld vaak niet zo groot was.
Slechtste spits van het spel in relatie tot de handicap die het je oplevert.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:41 schreef Lindgren. het volgende:
Hoe groot is het verschil tussen IF en SIF Falcao? Iemand die met beiden gespeeld heeft?
quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:42 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Slechtste spits van het spel in relatie tot de handicap die het je oplevert.
Geen poep, sherlockquote:
Zijn genoeg betere opties denk ikquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:47 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Dat had prima zo kunnen zijn hoor. Hij is echt een beest in Lissabon.
Noem ze.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zijn genoeg betere opties denk ik
Torresquote:
Nee die zijn er niet.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zijn genoeg betere opties denk ik
quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:44 schreef Lindgren. het volgende:
een 4-2-2-2 hybrid tussen de 150k en 200k. Lijkt me wel een lieve uitdaging. Alleen als je zin hebt om te puzzelen want ik beloof niet dat ik hem ga maken.
demouge koevermans de rest mlsquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:52 schreef Lindgren. het volgende:
Ik wist niet eens dat Koevermans in het spel zat.Ik ga een team om hem heen maken.
Of ik koop hem gewoon als supersub voor mijn MLS-bronsjes.
Er staat er 1 op in mijn formatie voor 1,5k.![]()
quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:54 schreef Lindgren. het volgende:
Heb hem!
Koevermans - Kandji
de rest mls
Ik heb met de NIF en de SIF gespeeld..dat verschil vond ik niet eens zo groot eigenlijk. De NIF is wel echt zieke value for money.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:41 schreef Lindgren. het volgende:
Hoe groot is het verschil tussen IF en SIF Falcao? Iemand die met beiden gespeeld heeft?
Top. Ga ik hem eens proberen binnenkürt.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb met de NIF en de SIF gespeeld..dat verschil vond ik niet eens zo groot eigenlijk. De NIF is wel echt zieke value for money.
Youssef en kamal is een instantquote:
Geen dank.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:56 schreef Lindgren. het volgende:
Klaar voor zijn debuut.Naast Kandji in de spits.
Legendarisch duo, nu al.
[..]
Top. Ga ik hem eens proberen binnenkürt.
Wel belangrijke goals gescoord in EL dit dat. Mjah, voornamelijk chauvinisme jonge!quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:57 schreef DutchSL het volgende:
In welk TOTY hoort van Wolfswinkel volgens jullie thuis?
Hij staat gedeeld 8e in de Portugese topscorerslijst, kom nou. Hij doet het prima en boven verwachting, maar er zijn toch wel betere opties lijkt me. (nee, ik ga ze niet noemen).
Is ook lastig. Hij had begin van het seizoen gewoon een IF moeten krijgen. Toen scoorde hij iedere wedstrijd en was hij direct speler van de maand (in de hele competitie dus) in zijn eerste 2 maanden. Daarna was het niet echt bijzonder volgens mij, al speelde hij zich in de EL wel in de picture. Die roep om hem evt. naar het WK mee te nemen slaat ook nergens op.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:57 schreef DutchSL het volgende:
In welk TOTY hoort van Wolfswinkel volgens jullie thuis?
Hij staat gedeeld 8e in de Portugese topscorerslijst, kom nou. Hij doet het prima en boven verwachting, maar er zijn toch wel betere opties lijkt me (nee, ik ga ze niet noemen ik volg al die kut competities niet maar bv. Malki heeft al bijna 3x zoveel gescoord).
Maar inderdaad, Hulk is ook belachelijk goed. IRL en in FUT.quote:
Ja inderdaad. Dost moet meequote:Op zondag 22 april 2012 00:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Is ook lastig. Hij had begin van het seizoen gewoon een IF moeten krijgen. Toen scoorde hij iedere wedstrijd en was hij direct speler van de maand (in de hele competitie dus) in zijn eerste 2 maanden. Daarna was het niet echt bijzonder volgens mij, al speelde hij zich in de EL wel in de picture. Die roep om hem evt. naar het WK mee te nemen slaat ook nergens op.
Ja hij moet naar een betere club manquote:Op zondag 22 april 2012 00:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Maar inderdaad, Hulk is ook belachelijk goed. IRL en in FUT.
Hulk heeft een IF ...quote:Op zondag 22 april 2012 00:07 schreef DutchSL het volgende:
Dat Hulk nog geen IF heeft is echt crimineel, samen met Buffon en Di Natale en Hart toch wel de ergste non-IF speler van het spel.
En ze komen niet in in dat eerste TOTY omdat ze al in hun competitie TOTY komen, waardoor we er NOG langer op moeten wachten
Ik heb hulk atm op de bank, maar dat is meer omdat hij niet in mijn team past met zijn portugeze ligaquote:Op zondag 22 april 2012 00:08 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nietus. Geloof me dan had ik hem al lang gehad.
Gebruik dan ook Joao Moutinhoquote:Op zondag 22 april 2012 00:12 schreef Doublepain het volgende:
Ik ga een Portugal competitie maken, bedankt voor het idee:
---Ricky--Hulk
sowieso
Maak een 4-4-2.quote:Op zondag 22 april 2012 00:12 schreef Doublepain het volgende:
Ik ga een Portugal competitie maken, bedankt voor het idee:
---Ricky--Hulk
sowieso
Dat vragenquote:Op zondag 22 april 2012 00:13 schreef Fuszy het volgende:
Waarom heb je zo'n obsessie voor van wolfswinkel?
Ik stel liever Kandji op dan dikfacequote:Op zondag 22 april 2012 00:13 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Maak een 4-4-2.
Koevermans - Ricky
--------------------------------- Hulk
quote:Op zondag 22 april 2012 00:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik stel liever Kandji op dan dikface
Heb ik gedaan en ik vond zowel Castaignos als Ferandez en El Kabir veel fijner spelen.quote:Op zondag 22 april 2012 00:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat vragen![]()
Speel is met hem op FUT en gij zult zien
Aimar IFquote:Op zondag 22 april 2012 00:13 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Maak een 4-4-2.
Koevermans - Ricky
--------------------------------- Hulk
Sowieso ook IF Aimar, eindbaasje.quote:Op zondag 22 april 2012 00:15 schreef DutchSL het volgende:
Varela linksbuiten: 5* skills en weak foot
Moutinho en (IF) Guarin sowieso op het middenveld, UP Mangala in de defensie.
Heb ze allevier gehad, Aimar is inderdaad een prachtspeler. Garay is een blok.quote:Op zondag 22 april 2012 00:15 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Aimar IF
Joao Moutinho
Garay IF
Varela
ook aanraders
Wie? De moedervlek ja?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |