^^quote:
Hahaha naja ik zag m de hele dag uit m'n raam en nu vanuit de trein, dus genieten ervan doe ik ook nietquote:Op zondag 22 april 2012 15:22 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
^^
Krijg spontaan zin om op te gaan ruimen
Die had je dan ook niet genoemd in je lijstjequote:Op zondag 22 april 2012 15:07 schreef the85mc het volgende:
[..]
Had niks moeten zeggen, het hagelt nu..
Tornado, zandstorm. Voor het geval dat.quote:Op zondag 22 april 2012 15:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die had je dan ook niet genoemd in je lijstje. Hagel voelde zich genegeerd
.
quote:Op zondag 22 april 2012 15:46 schreef loveli het volgende:
[..]
Tornado, zandstorm. Voor het geval dat.
Nee dat was een smsje.quote:
quote:Op zondag 22 april 2012 15:53 schreef Probability het volgende:
[..]
Nee dat was een smsje.
Hij zit nu tot z'n ellebogen in de verf dus vanavond vind ik prima
Neequote:Op zondag 22 april 2012 14:21 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
jouw prioriteiten zijn duidelijk niet zijn prioriteiten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op zondag 22 april 2012 17:27 schreef _aurum_ het volgende:
ik vind het pretty! En de schoentjes zijn ook goedgekeurd
Die pas ik nietquote:Op zondag 22 april 2012 17:27 schreef Ewelina het volgende:
Ik vind hem niet zo MI, hij flatteert je slanke figuurtje niet..... en als ie echt netjes zou moeten zijn, zou ik trouwens voor een kokerjurk gaan.
En een jurkje met wat stretch dan?quote:Op zondag 22 april 2012 17:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Die pas ik nietteveel heup voor helaas.
quote:Op zondag 22 april 2012 17:29 schreef loveli het volgende:
Zonder jasje. En iets minder kreukels in het rokdeel
Kokerjurkjes zijn over het algemeen wijd in de taille/buste en strak op de heupen/benen.quote:
Als je zo slank bent als MI staan die ook vaak niet meer. Voor een kokerjurkje heb je meer vormen nodig. Ik vind dit wel een goede keus eigenlijk, al had het jurkje misschien nog wel een maatje kleiner kunnen zijn. Dan zou het mooie figuur van MI misschien nog wel beter uitkomen.quote:Op zondag 22 april 2012 17:27 schreef Ewelina het volgende:
Ik vind hem niet zo MI, hij flatteert je slanke figuurtje niet..... en als ie echt netjes zou moeten zijn, zou ik trouwens voor een kokerjurk gaan.
^^quote:Op zondag 22 april 2012 17:34 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Als je zo slank bent als MI staan die ook vaak niet meer. Voor een kokerjurkje heb je meer vormen nodig. Ik vind dit wel een goede keus eigenlijk, al had het jurkje misschien nog wel een maatje kleiner kunnen zijn. Dan zou het mooie figuur van MI misschien nog wel beter uitkomen.
Dit is de kleinste maatquote:Op zondag 22 april 2012 17:34 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Als je zo slank bent als MI staan die ook vaak niet meer. Voor een kokerjurkje heb je meer vormen nodig. Ik vind dit wel een goede keus eigenlijk, al had het jurkje misschien nog wel een maatje kleiner kunnen zijn. Dan zou het mooie figuur van MI misschien nog wel beter uitkomen.
Mag ik een werkwoord kopen en een d ruilen voor een t?quote:Op zondag 22 april 2012 17:33 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Kokerjurkjes zijn over het algemeen wijd in de taille/buste en strak op de heupen/benen.
Dat me niet goed helaas, vind het wel enorm mooi.
Dat bolerootje breng ik terug, binnen 3 dagen terug betekend geld terug.
quote:Op zondag 22 april 2012 17:36 schreef loveli het volgende:
[..]
Mag ik een werkwoord kopen en een d ruilen voor een t?
Welke maat heb je?quote:Op zondag 22 april 2012 17:38 schreef An24 het volgende:
Ik vind het ook mooi MI! Zonder bolero, dat maakt inderdaad minder flatteus. En die schoenenik ben dol op zulke hakken, maar kan er niet op lopen
quote:Op zondag 22 april 2012 17:37 schreef conleche het volgende:
Schoenen mooi, jurkje niet zo, vooral de kleur vind ik niet flatteus. Je bent wél prachtig slank!
Broekpakquote:Op zondag 22 april 2012 17:38 schreef loveli het volgende:
Misschien moet het rokdeel wat getweaked worden. Denk dat 'ie je als broekpak helemaal fantastisch zou staan.
Als catsuit ipv jurkje, zonder jasje. Maar weet niet voor welke gelegenheid je het wilt dragen.quote:Op zondag 22 april 2012 17:40 schreef Ml-etje het volgende:
[..]thnx!
[..]
Broekpakehh broek erover en jasje?
Schoenen? 38quote:Op zondag 22 april 2012 17:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Welke maat heb je?
Ik heb een keurig wit linnen jasje dat zal ik er eens op aandoen.
De bolero en ketting die ze erbij wilden verkopen gaan terug.
quote:Op zondag 22 april 2012 17:42 schreef loveli het volgende:
[..]
Als catsuit ipv jurkje, zonder jasje. Maar weet niet voor welke gelegenheid je het wilt dragen.
Als ik er erg in heb zal ik deze eens meenemen. Of heet het met de EDS te maken dat je niet op hakken kunt lopen?quote:
Als catsuit is de kleur verkeerd. Dan wordt MI een groen-grijs muisjequote:Op zondag 22 april 2012 17:42 schreef loveli het volgende:
[..]
Als catsuit ipv jurkje, zonder jasje. Maar weet niet voor welke gelegenheid je het wilt dragen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Nee, gelukkig heb ik sterke enkels. Ik draag ook wel hakken, maar met meer dan 7 cm lukt het niet een hele dag. En ik heb een brede voorvoet en slanke hiel, dus ik slip heel vaak.quote:Op zondag 22 april 2012 17:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]bruiloft (zeer christelijk) en vervolgens werkgerelateerd als afwissling op een net pak.
[..]
Als ik er erg in heb zal ik deze eens meenemen. Of heet het met de EDS te maken dat je niet op hakken kunt lopen?
Oh ik heb juist moeten zoeken maar ben dan ook naar een lokaal winkeltje geweest waar veel nette kleding hangt.quote:Op zondag 22 april 2012 17:44 schreef Tinkepink het volgende:
Wat ik zo jammer vind is dat bijna alle leuke jurkjes tegenwoordig armloos zijn. Dat was vroeger toch niet zo? Of vergis ik me nu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |