Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:31 schreef Coenehv het volgende:
[ afbeelding ]
Welkom in het FIFA 12 topic!
FIFA Ultimate Team (FUT)
In deze modus voor PS3 en Xbox360 kan je zelf je ultieme team samen stellen met spelerskaarten die je in pakjes kan vinden. Je begint met een team van bronzen spelers en door pakjes te kopen of in kaarten te handelen kan je uiteindelijk je eigen ultieme team samenstellen met de gouden sterren uit de echte wereld.
Linkjes:
- FUT handleiding: http://forum.ea.com/uk/posts/list/76513.page
- FUT Forum: http://forum.ea.com/uk/categories/show/15.page
- Web App: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app
- Spelers opzoeken en teams maken: http://www.futhead.com/
- Prijzen opzoeken: http://ultimatedb.nl/
- Ultimate Team Noobs Lees Dit: http://forum.ea.com/uk/posts/list/997271.page
Trading tip voor FUT:Wat een mongool ben jij. Je schrijft alleen maar onzin in deze topics! En dan ga je nu opeens een lapo stelen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)
[..]
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)
[..]
FIFA toernooi PS3
[..]
OPchicks
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Poll: Hoe oud ben je?
• <14
• 14
• 15
• 16-17
• 18-20
• 21-22
• 23-25
• FOKKING OUD
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
Prima. Nog 1 potje?quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
@Lindgren. Ik had ook goede lag, niet alleen als ik aan de bal was
harharhar op quoterquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:32 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Wat een mongool ben jij. Je schrijft alleen maar onzin in deze topics! En dan ga je nu opeens een lapo stelen?
Om het af te maken.quote:
Ik ben van EA afgetraptquote:
4321, dus RW.quote:
Hoe was je serie a teamquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:36 schreef Reemi het volgende:
[..]
4321, dus RW.Misschien maar eens een Nederland - België team maken.
Iemand tevens ervaring met IF Hunter?
Als je IF Hunter wil zou ik geen Robben in je team zettenquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:36 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ja ik ben bezig.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Laat maar zitten Lind, tenzij je nog eens wilt rebooten
Wie dan in de spits? Lukaku?quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:37 schreef Thorb het volgende:
Combinatie Robben Huntelaar lijkt me niet ideaal aangezien Robben geen crosser is en Hunter dat wel nodig heeft.
waarom moet je de hele tijd rebooten enzo en moeilijkheden met EA?quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Laat maar zitten Lind, tenzij je nog eens wilt rebooten
Ik weet niet wat er met jou aan de hand is de laatste tijd, maar je gedraagt je echt als een 11-jarige bully op een schoolpleintjequote:Op zaterdag 21 april 2012 21:32 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Wat een mongool ben jij. Je schrijft alleen maar onzin in deze topics! En dan ga je nu opeens een lapo stelen?
Robben is de beste RW uit het spel. Als jeh em zou vergelijken met bijvoorbeeld Valencia, dat verschil is echt enorm. Hij scoort 3x zoveel. Ik speelde 433. Je wingers trekken vaak genoeg naar binnen om een doelpunt te makenquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:36 schreef Reemi het volgende:
[..]
EA vindt het leuk om de paar uur je zomaar er uit te kickenquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:39 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
waarom moet je de hele tijd rebooten enzo en moeilijkheden met EA?
Hij heeft bier op manquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er met jou aan de hand is de laatste tijd, maar je gedraagt je echt als een 11-jarige bully op een schoolpleintje
Geen ideequote:Op zaterdag 21 april 2012 21:39 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
waarom moet je de hele tijd rebooten enzo en moeilijkheden met EA?
heb ik nooit last van. Ik ben lucky blijkbaar.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:39 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
EA vindt het leuk om de paar uur je zomaar er uit te kicken
Binnenkort?quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:41 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Als het aan EA ligt, krijg je binnenkort een vergoeding als je op PS3 speelt.
Bron?quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:41 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Als het aan EA ligt, krijg je binnenkort een vergoeding als je op PS3 speelt.
dm gje danquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:40 schreef Rijst het volgende:
Waar blijven die DM's van de computernerdjes dan?
Chelsea of Real Madridquote:
quote:
Dat heb ik ook gekregen en andere mensen op de PS3 die ook last hadden van de disconnects.quote:
Vond ik niet zo'n gekke vraag eigenlijk.quote:
quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:42 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
[..]
Dat heb ik ook gekregen en andere mensen op de PS3 die ook last hadden van de disconnects.
Paar maanden terug jaquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:42 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
[..]
Dat heb ik ook gekregen en andere mensen op de PS3 die ook last hadden van de disconnects.
Ja natuurlijk wel. Nilmar is mijn favoriete speler.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Nu niet weer Nilmar wisselen hè Lind
Met vragen mag je altijd komen hoorquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:42 schreef Rijst het volgende:
[..]
Die heeft me al genoeg geholpen vandaag#nosarcasm
Nopequote:Op zaterdag 21 april 2012 21:43 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Had je het toen niet gekregen dan?
ik dacht dat het sarcasme was omdat ea loopt te kutten op ps3quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Vond ik niet zo'n gekke vraag eigenlijk.
[..]Ja lang terug al.
Naja het was niet een paar maanden geleden dat ze dat deden hoor, die vergoeding kwam pas eind maart begin april.quote:
Villarreal, Real Zaragoza, 1860 munchen, Brondbry, Brighton, AD Alcorcon, V. Barelosquote:
boca juniorsquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Villarreal, Real Zaragoza, 1860 munchen, Brondbry, Brighton, AD Alcorcon, V. Barelos
Die bestaan nietquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:46 schreef Rijst het volgende:
Over kits gesproken. ik zoek een zwarte kit met verticale Chinese tekens op de rug.
Zoek. En Gij zult vinden.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:50 schreef marcie216 het volgende:
Wat zijn nou fijne IF's om in te handelen(tot 40k)
Meestal moet je gewoon discard IF's kopen als ze uitkomen en een maand later verkopen als ze wat zeldzamer zijn geworden, maar nu is dat minder rendabel met de TOTY crash die eraan komt.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:50 schreef marcie216 het volgende:
Wat zijn nou fijne IF's om in te handelen(tot 40k)
De Grasshopper away kit was vorig jaar leuker, toen was hij ook nog wat waard. Dit jaar helaas nietquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:49 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb Grasshopper away, niks bijzonders, was de leukste die ik had toen ik besloot PSV shirts te dumpen omdat ik steeds haat berichtjes kreeg van trieste Nederlanders die PSV geen warm hart toe dragen
Thuis shirt is Crotone.
Ik kom over 13 minutenquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:54 schreef Thorb het volgende:
Geen bijzondere wedstrijd, goed resultaat
Nu tijd voor clubs ?
Echt he, dat is altijd zo zielig als ze dan gaan leaven omdat je dan een klein beetje beter bent in de statsquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:54 schreef Pino0 het volgende:
Wat een pussy's overal, niemand wilt tegen mijn 85-81-81 spelen, allemaal gelijkwaardige teams.. mongooltjes... allemaal leaven
Was die vorig jaar niet gewoon geel met blauwe mouwtjes dan?quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
De Grasshopper away kit was vorig jaar leuker, toen was hij ook nog wat waard. Dit jaar helaas niet
Nu Gardner in een 400c pack, 'not bad'
Ja, ik doe dat alleen met mijn bronzen, en na 5 keer heb ik er genoeg van en speel ik alsnog brons tegen een zilver/goud team..quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:56 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Echt he, dat is altijd zo zielig als ze dan gaan leaven omdat je dan een klein beetje beter bent in de stats
Pas echt triest is dat ik met mijn 75-75-75 en 99 chem team nog steeds weggedrukt wordt door mensen met 80-81-70 en dat soort ratings. Sommige mensen wachten gewoon met opzet slechte teams met slechte chemistry af.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:56 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Echt he, dat is altijd zo zielig als ze dan gaan leaven omdat je dan een klein beetje beter bent in de stats
That's what she saidquote:
Jup, erg laf, maar wel strategisch.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:57 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Pas echt triest is dat ik met mijn 75-75-75 en 99 chem team nog steeds weggedrukt wordt door mensen met 80-81-70 en dat soort ratings. Sommige mensen wachten gewoon met opzet slechte teams met slechte chemistry af.
Volgens mij was hij compleet geel (een beetje zoals het Cambuur/Braziliaanse shirt) en dan zonder sponsor.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:56 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Was die vorig jaar niet gewoon geel met blauwe mouwtjes dan?
PSG of Chelseaquote:
quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Lindgren, je moet oefenen op sweaty afmaken, ik lig in een deuk hier
Mij tegenstander kon de 3-3 maken. Sweaty dus, maar hij wou het via een lobje xD Over hahahahah 4x laten herhalenquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Lindgren, je moet oefenen op sweaty afmaken, ik lig in een deuk hier
Dafuq had ik rood?quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moet je nagaan hoeveel het wordt als ik mijn kansen wél afmaak.
Die herhaling keek je nog 3xquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dafuq had ik rood?
Niet doorgehad
Zal ik wel niet opgelet hebben denk ik, kijk nooit herhalingenquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Die herhaling keek je nog 3x
Invite maar, als je nog durft.
Ik heb er een traditie van gemaakt om mijn eerste logo te houden. Ik heb dus nog steeds die ene die ik uit m'n allereerste pakje kreeg.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:06 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb sinds vandaag het Atlas logo, daarvoor Internacional.
Ja, ik had een lelijk ding met een schapenkop dus no thanksquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb er een traditie van gemaakt om mijn eerste logo te houden. Ik heb dus nog steeds die ene die ik uit m'n allereerste pakje kreeg.
Tijuana!quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:07 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, ik had een lelijk ding met een schapenkop dus no thanks
haha zelfde hier. Gangwon FC!quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb er een traditie van gemaakt om mijn eerste logo te houden. Ik heb dus nog steeds die ene die ik uit m'n allereerste pakje kreeg.
Die heb ik jaquote:
RTR dan.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:08 schreef Tim86 het volgende:
Die naam FC Bacardi blijft zo kansloos he![]()
Alliteratie is sowieso +1quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:08 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
RTR dan.Was in de tijd van de Road To Glories op Youtube
quote:
What you did there I see it.jpgquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Zo, het steeds winnen van Lindgren wordt echt saai
Ik wilde dit jaar ook iets anders doen, maar toen ik voor het eerst die tijdelijke webapp in ging was hij bugged en kwam er een vaag scherm met allemaal rare tekens waar ik op yes ofzo heb gedrukt en dat was dus de vraag of ik mijn teamnaam wilde behoudenquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]danku. Het bekt ook wel lekker, maar de naam zelf is kansloosch.
dude, de mijne is FC Awesomequote:Op zaterdag 21 april 2012 22:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]danku. Het bekt ook wel lekker, maar de naam zelf is kansloosch.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:12 schreef Pino0 het volgende:
OMG KK EA SERVERS WEER ERUIT GEKICKT FFS DOEI DOEI DNF CU @ 0,94% LEKKER DAN
quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:12 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dude, de mijne is FC Awesome___! Ik ga maar alvast een leuke bedenken voor volgend jaar
ik doe wel FC L'dope ofzoquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
FC Oss van mij is ook wel saai, al represent ik wel natuurlijk
Origineelquote:
Niet nodig Excelsior niet in de problemen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:12 schreef Coenehv het volgende:
Heeft iemand een sopcast stream voor twente?
Nouja, Bystrov in je basis hebben is net zoiets als naakt door het stadscentrum rennen zodat iedereen in het openbaar je micropenis kan zien.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik word er gewoon uitgepaced en gesweat terwijl ik dat zelf niet doe
quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nouja, Bystrov in je basis hebben is net zoiets als naakt door het stadscentrum rennen zodat iedereen in het openbaar je micropenis kan zien.
zo voelen jouw tegenstanders zich dus ook.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik word er gewoon uitgepaced en gesweat terwijl ik dat zelf niet doe
Ik stop met sweaten, ik ga overstagquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zo voelen jouw tegenstanders zich dus ook.
En dan alsnog Polen binnenvallenquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik stop met sweaten, ik ga overstag
Ik vond deze zelf best wel sigwaardig.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nouja, Bystrov in je basis hebben is net zoiets als naakt door het stadscentrum rennen zodat iedereen in het openbaar je micropenis kan zien.
Ik doe hem wil in m'n sig, ik vind hem vetquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik vond deze zelf best wel sigwaardig.
5-2-2-1quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:24 schreef Fuszy het volgende:
Ik ga nogmaals een beroep doen op jullie lieve mensen
een team van rond de 500k (of minder)
Welke formaties sowieso niet:
4-3-3
4-3-2-1
4-3-1-2
4-1-2-1-2
en 3 at the back
Geen volledig brazilianen team en het liefst een hybrid.
Echt een voorkeur voor spelers heb ik niet.
Voorkeur voor 1 of 2 spelers? En je wil dus 5 atb of 4-2-2-2/4-4-2?quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:24 schreef Fuszy het volgende:
4-3-3
4-3-2-1
4-3-1-2
4-1-2-1-2
en 3 at the back
Die heb ik dus nietquote:
4-2-3-1 kan ookquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Voorkeur voor 1 of 2 spelers? En je wil dus 5 atb of 4-2-2-2/4-4-2?
Young - V. Persie - Robbenquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:24 schreef Fuszy het volgende:
4-3-3
4-3-2-1
4-3-1-2
4-1-2-1-2
en 3 at the back
quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:27 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Young - V. Persie - Robben
Gerrard - Sweinsteiger
Cole-D.luiz-Duitse IF van Stoke city - Snelle Duitse CB en Lahm
UP Neuer
5221
Wat vind je er van? Eerlijk?
quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:33 schreef IsaacCuenca het volgende:
Wat is een goudvis als die stoned is?
Haai
Karmaquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:33 schreef poker4lifee het volgende:
hele record gaat naar de klote door die disconnects terwijl ik voor sta![]()
Er zijn letterlijk duizenden mogelijkheden, moet toch iets weten, wie vond je wel fijn spelen uit je vorige teams of zou je graag willen gebruiken?quote:
Kompany 7 chem.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
oja
Zoiets?
http://www.futhead.com/12/squad/544019
Ben even aan het kijken voor een ander teamquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Fuszy, nu onze potjes voor le toernooi?
je bent me voor..had hem al ge-edit met IF Johnsonquote:
Die keeper blijkt niet zo goed te zijn, so I've heard..quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
oja
Zoiets?
http://www.futhead.com/12/squad/544019
Russen spelen best fijnquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:35 schreef Reemi het volgende:
Ik heb ook totaal geen inspiratie voor een nieuw team.Momenteel heb ik alleen MLS brons.
Probeer een afrikaans teamquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:35 schreef Reemi het volgende:
Ik heb ook totaal geen inspiratie voor een nieuw team.Momenteel heb ik alleen MLS brons.
Hij is niet zo goed als Lloris. In de 16 met zijn reflexen wel geniaal, maar van afstand wat spastisch.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:36 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Die keeper blijkt niet zo goed te zijn, so I've heard..
Het is me nog gelukt ook.quote:
Ja ik weet het. Lukaku speelde wel lekker, maar uit principe mijd ik hem nu. Misschien een keer out of the box denken ipv die standaard spitsen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:34 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Er zijn letterlijk duizenden mogelijkheden, moet toch iets weten, wie vond je wel fijn spelen uit je vorige teams of zou je graag willen gebruiken?
Nee ik quitte nietquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:37 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het is me nog gelukt ook.
[ afbeelding ]
Alleen die verdediging is kut.quote:
Ja, de grüten.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee ik quitte niet
Lees eerdere posts
Ik quitte echt niet, waarom zou ikquote:
Omdat je 8 fantastische goals tegen kreeg.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik quitte echt niet, waarom zou ik
Zit ik niet mee, ik quitte nietquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Omdat je 8 fantastische goals tegen kreeg.
8-1.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zit ik niet mee, ik quitte niet
2-1quote:
je weet het niet, het liefst zie ik ze punten verliezen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:40 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Alsof het nog iets uitmaakt voorAjax
Uiteraard.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je weet het niet, het liefst zie ik ze punten verliezen.
Ze staan al ruim achter en volgende week krijgen ze uiteraard een pak slaag van Ajax. Maakt dus helemaal niks uit inderdaad.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:40 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Alsof het nog iets uitmaakt voorAjax
ja, of Ajax verliest alles en krijgt een pak slaag van die Duitsers, en dan wordt Feyenoord kampioen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:41 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ze staan al ruim achter en volgende week krijgen ze uiteraard een pak slaag van Ajax. Maakt dus helemaal niks uit inderdaad.
Dromen kan natuurlijk altijd.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:44 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
ja, of Ajax verliest alles en krijgt een pak slaag van die Duitsers, en dan wordt Feyenoord kampioen.
Je gaat serieus een 5atb team maken?quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:43 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Deze lijkt me ook wel leuk, maar is net 250k boven budget. Daarnaast wil ik niet met een 5 at the back meedoen aan het toernooi. Vind ik zielig voor de rest.
Wiequote:
Vanwaar deze verdenking?quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:46 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dhr. Cuenca. Al hoop ik van niet.
En waarom?quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:46 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
hij had toch een IP ban? Laten we een EA link vragen van zijn teamquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:46 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:47 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Natuurlijk! ongeslagen met jouw 5 at the back hybrid
Post eens een linkje van je team d.m.v de webappquote:
Waarom?quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Post eens een linkje van je team d.m.v de webapp
We willen graag wat informatie verifierenquote:
Om te bewijzen dat je geen kloon bent. Een EA-linkje. Binnen nu en 5 minuten.quote:
Hierom dus? Mijn team is nog niet af, is het dan goed als ik gewoon iets opstuur?quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Om te bewijzen dat je geen kloon bent. Een EA-linkje. Binnen nu en 5 minuten.
Post gewoon wat je team tot zover is.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:51 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Hierom dus? Mijn team is nog niet af, is het dan goed als ik gewoon iets opstuur?
Ok wacht 1 secquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Post gewoon wat je team tot zover is.
Via de webapp
Wat is je PSN btw?quote:
Leuk man om mensen te achterhalenquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:53 schreef Lindgren. het volgende:
Goed. Als er hier een kloon van SB aanwezig is, mag 'ie het nu zeggen. Dan zullen we je respecteren als user, aangezien we dat nu ook al doen. Moeten we er via via weer achter komen pwnen we je.
Omdat ik te goed ben geworden?quote:
En ik ben de pausquote:
Laatste 25 games 2x verloren en EA begint met disconnecten als ik voor staquote:
Active squad > share >quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:56 schreef IsaacCuenca het volgende:
Hoe stuur ik mijn team dan van die webapp..
Daarom..quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:57 schreef Tim86 het volgende:
Het begint nu wel verdacht te worden. Hij post steeds normaal mee en weet vanalles en nu weet hij ineens niet hoe hij een team moet sharen en heeft hij niet eens een team
nee, die treincrashquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:58 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Inderdaad. moesten natuurlijk weer wachten op die kut Wilders.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Onze Isaac doet wel lang over 3 clicks
oh kan ook. Wel heel erg natuurlijk!quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee, die treincrash136 gewonden
Lindgren R. De Vries.quote:
Que.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Lindgren R. De Vries.
Jij hebt hem achterhaald dit keer
waz met jou?quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Lindgren R. De Vries.
Jij hebt hem achterhaald dit keer
Coins gekocht van ome Toef.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:02 schreef Lindgren. het volgende:
Pas aangemaakt in Maart en nu zoveel kapitaal?
Oh ja. Hij heeft bij Toefjes coins gekocht...quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:02 schreef Lindgren. het volgende:
Pas aangemaakt in Maart en nu zoveel kapitaal?
quote:
Ey sorry man, maar we moeten gewoon op ons hoede zijn.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:03 schreef IsaacCuenca het volgende:
Ja ik heb toch ook coins gekocht van toefjes stakkers
quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:03 schreef IsaacCuenca het volgende:
+1quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:03 schreef IsaacCuenca het volgende:
hoe onterechtquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:06 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Kut gore grafte tering kut Duitsers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |