Da's vrij kut idd.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:41 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En hoe moet de NS weten wie er precies in die treinen zat?
Ja dus? Als iemand in Amersfoort ingecheckt is, dan in Amsterdam is overgestapt naar de sprinter naar Uitgeest, dan kan de NS dus nooit weten dat hij in die trein zat.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:46 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
tegenwoordig moet je inloggen ofzo toch
pasjes op naam
zwartrijders hebben pech gehad
Als je op Amsterdam incheckt weet NS toch niet waar je heenreist en wanneer/welke trein.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:46 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
pasjes op naam
Je weet toch dat ik altijd optimistisch probeer te blijvenquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk neit dat het aan het eind van de avond weg zal zijn
Je checkt in op een station, niet op een trein. Er is pas bij het uitchecken te achterhalen hoe je (deels) hebt gereistquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:46 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
pasjes op naam
ow ok dacht dat je bij de trein inlogde ofzo. weet ik veel.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:48 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja dus? Als iemand in Amersfoort ingecheckt is, dan in Amsterdam is overgestapt naar de sprinter naar Uitgeest, dan kan de NS dus nooit weten dat hij in die trein zat.
Ja leuk, discriminatie.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik pleit voor irisscanners bij de entree van de perrons.
En dat.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:48 schreef Aether het volgende:
Als je op Amsterdam incheckt weet NS toch niet waar je heenreist en wanneer/welke trein.
pssst als je een papieren kaartje koopt, ben je nooit het volledige dagtarief van de ov-shipkaart kwijt he?quote:Én je kunt gewoon een papieren kaartje kopen.
Onder welke steen heb jij geleefd?quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:49 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ow ok dacht dat je bij de trein inlogde ofzo. weet ik veel.
Hoeft niet perse sein te zijn, kan ook een verkeerde wisselstand zijn geweest. Als de treinen idd 50 k/u reden had de ATB denk ik in werking moeten treden.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:47 schreef Jovatov het volgende:
Sjonge zeg, het is te hopen dat alle ernstig gewonden het halen![]()
Maar bovenal vind ik het echt ongelooflijk dat dit kan gebeuren. Voor mijn gevoel is het spoornetwerk redelijk veilig wat betreft (frontale) aanrijdingen met al die seinen. Of een machinist moet die genegeerd hebben natuurlijk...
ik ga toch niet met de trein reizen gekquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:50 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Onder welke steen heb jij geleefd?
Dan nog is er genoeg over het systeem in de media geweest. Anyway, back OT.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:50 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ik ga toch niet met de trein reizen gek
Basmati rijst?quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je checkt in op een station, niet op een trein. Er is pas bij het uitchecken te achterhalen hoe je (deels) hebt gerijst
Natuurlijk heeft dit geen consequenties.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:51 schreef Ziba het volgende:
Ik vraag me ook af hoe dit ongeluk heeft kunnen gebeuren en of het consequenties gaat hebben voor NS zelf.
Als het een sein of wisselstoring was dan is het denk ik prorail die de consequenties zal moeten dragen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:51 schreef Ziba het volgende:
Ik vraag me ook af hoe dit ongeluk heeft kunnen gebeuren en of het consequenties gaat hebben voor NS zelf.
Ligt eraan of de NS schuld heeft. De schuld kan ook bij ProRail liggen bv.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:51 schreef Ziba het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |