Ach, een oog ben je zo kwijt natuurlijk. En als je boven de 70 een heup breekt is het nog maar de vraag of je ooit uit een karretje komtquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:50 schreef MaLo het volgende:
Ik had dit helemaal gemist door alle Catshuis-perikelen.
Wat ik me afvraag, hoe kun je nou ernstig gewond raken door zo'n treinongeluk? Botbreuken ok, maar veel meer kan je toch niet overkomen? Hopelijk komt iedereen er weer bovenop.
Ok dat is waarquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als je je botten kan breken kan je ook je hoofd breken.
Jij was eerderquote:
Er zijn geen gordels in treinen en er zijn waarschijnlijk ook veel mensen in trein waar ze moeten staan.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:50 schreef MaLo het volgende:
Wat ik me afvraag, hoe kun je nou ernstig gewond raken door zo'n treinongeluk? Botbreuken ok, maar veel meer kan je toch niet overkomen? Hopelijk komt iedereen er weer bovenop.
Als je bijvoorbeeld uit je stoel gelanceerd wordt en tegenover je zit iemand met een enorme cactus op schoot. Of een kok die net z'n mes aan het slijpen is.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:50 schreef MaLo het volgende:
Mensen die in de trein zaten melden via twitter dat de trein bomvol zat en dat de gangpaden al bezet werden mbt de druktequote:Op zaterdag 21 april 2012 21:55 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
Er zijn geen gordels in treinen en er zijn waarschijnlijk ook veel mensen in trein waar ze moeten staan.
Trein is zelf behoorlijk zwaar en er komt veel energie vrij bij de botsing dan met auto op met zelfde snelheid.
In een trein?quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:57 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Als je bijvoorbeeld uit je stoel gelanceerd wordt en tegenover je zit iemand met een enorme cactus op schoot. Of een kok die net z'n mes aan het slijpen is.
Daarom zit ik altijd tegenover geyle studentes.quote:Als je bijvoorbeeld uit je stoel gelanceerd wordt en tegenover je zit iemand met een enorme cactus op schoot. Of een kok die net z'n mes aan het slijpen is.
Als je gelanceerd wordt dan zit je er meteen in.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:01 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Daarom zit ik altijd tegenover geyle studentes.
220 min.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:13 schreef ddx het volgende:
[ http://img545.imageshack.us/img545/7836/sloterdijkav.png (copy/paste deze link) ]
220 minutenquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:13 schreef ddx het volgende:
[ http://img545.imageshack.us/img545/7836/sloterdijkav.png (copy/paste deze link) ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |