Ach, een oog ben je zo kwijt natuurlijk. En als je boven de 70 een heup breekt is het nog maar de vraag of je ooit uit een karretje komtquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:50 schreef MaLo het volgende:
Ik had dit helemaal gemist door alle Catshuis-perikelen.
Wat ik me afvraag, hoe kun je nou ernstig gewond raken door zo'n treinongeluk? Botbreuken ok, maar veel meer kan je toch niet overkomen? Hopelijk komt iedereen er weer bovenop.
Ok dat is waarquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als je je botten kan breken kan je ook je hoofd breken.
Jij was eerderquote:
Er zijn geen gordels in treinen en er zijn waarschijnlijk ook veel mensen in trein waar ze moeten staan.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:50 schreef MaLo het volgende:
Wat ik me afvraag, hoe kun je nou ernstig gewond raken door zo'n treinongeluk? Botbreuken ok, maar veel meer kan je toch niet overkomen? Hopelijk komt iedereen er weer bovenop.
Als je bijvoorbeeld uit je stoel gelanceerd wordt en tegenover je zit iemand met een enorme cactus op schoot. Of een kok die net z'n mes aan het slijpen is.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:50 schreef MaLo het volgende:
Mensen die in de trein zaten melden via twitter dat de trein bomvol zat en dat de gangpaden al bezet werden mbt de druktequote:Op zaterdag 21 april 2012 21:55 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
Er zijn geen gordels in treinen en er zijn waarschijnlijk ook veel mensen in trein waar ze moeten staan.
Trein is zelf behoorlijk zwaar en er komt veel energie vrij bij de botsing dan met auto op met zelfde snelheid.
In een trein?quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:57 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Als je bijvoorbeeld uit je stoel gelanceerd wordt en tegenover je zit iemand met een enorme cactus op schoot. Of een kok die net z'n mes aan het slijpen is.
Daarom zit ik altijd tegenover geyle studentes.quote:Als je bijvoorbeeld uit je stoel gelanceerd wordt en tegenover je zit iemand met een enorme cactus op schoot. Of een kok die net z'n mes aan het slijpen is.
Als je gelanceerd wordt dan zit je er meteen in.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:01 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Daarom zit ik altijd tegenover geyle studentes.
220 min.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:13 schreef ddx het volgende:
[ http://img545.imageshack.us/img545/7836/sloterdijkav.png (copy/paste deze link) ]
220 minutenquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:13 schreef ddx het volgende:
[ http://img545.imageshack.us/img545/7836/sloterdijkav.png (copy/paste deze link) ]
Staat geen live meer rechtsboven inquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:26 schreef ddx het volgende:
En at5 zit gewoon live beelden van 2 uur geleden te herhalen.
Nope. Voor zover bekend danquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:29 schreef Anonymousz het volgende:
ik heb het nieuws weing gevolgd
er zijn geen dode gevallen?
RTL-4 zometeen meer nieuws, ook Hart van Nederland over 5 minuten.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:29 schreef Anonymousz het volgende:
13 zeer zwaar gewonden, dus eerst maar even afwachten hoe die de nacht doorkomen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:29 schreef Anonymousz het volgende:
quote:AMSTERDAM (AP) – Two busy passenger trains collided head-on near an Amsterdam park Saturday, injuring scores of people including more than 50 seriously, a police spokesman said.
National Police Corps spokesman Ed Kraszewski told Amsterdam local news network AT5 that some 70 people had minor injuries and 51 were "seriously or very seriously injured." He said the victims sustained broken bones and neck injuries.
Fleets of ambulances ferried injured away from the scene.
AT5 posted photos on its website showing two trains that appeared to have collided head-on. Both trains were still on the rails and the double-decker intercity train sustained damage near some doors close to the impact.
While the damage did not appear too severe from the outside, Kraszewski said the carriages on one of the trains were spacious and that may have led to injuries.
"We assume many people were thrown around the train by the crash; against walls, seats and other people," he said.
It was not immediately clear how the two trains could wind up traveling toward one another on the same track. Kraszewski said the cause of the crash would be investigated.
The crash caused chaotic train traffic around western Amsterdam and halted all trains between the city's Central Station and Schiphol Airport.
A spokeswoman for Dutch train operator NS did not return calls seeking more details.
quote:
quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:32 schreef plopkweker het volgende:
[..]
RTL-4 zometeen meer nieuws, ook Hart van Nederland over 5 minuten.
Tot nu toe is daar nog niks over gezegd, maar het zal vast wel gebeuren. Zoveel zwaar en ernstig zwaar gewonden...
thanksquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
13 zeer zwaar gewonden, dus eerst maar even afwachten hoe die de nacht doorkomen.
Volgens nu.nlquote:Nu de treinen leeg zijn, kan het KLPD beginnen met het technisch onderzoek. Beide treinen staan nog op de rails. Volgens een voorzichtige verwachting kunnen ze aan het einde van de avond worden weggehaald.
iddquote:
Het klinkt grappig, maar al die passagiers, waaronder degene die nu in het ziekenhuis liggen, zullen het volledige dagtarief kwijt zijn. En nee, dat fixt de NS niet zelf, dan moet je dus de klantenservice gaan bellen om je geld terug te krijgen. Hoe harteloos wil je het hebben.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:32 schreef GlenndeMan het volgende:
[..]
Waar kunnen de mensen nu uitchecken?
Mag ik aannemen dat jequote:
Moeten nog worden ge-update denk ik. Nu HvN op SBS-6quote:
Systeemfoutje. Komt wel goed.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:39 schreef twiFight het volgende:
[..]
Het klinkt grappig, maar al die passagiers, waaronder degene die nu in het ziekenhuis liggen, zullen het volledige dagtarief kwijt zijn. En nee, dat fixt de NS niet zelf, dan moet je dus de klantenservice gaan bellen om je geld terug te krijgen. Hoe harteloos wil je het hebben.
Wat valt er precies onder zwaargewond? Zwaargewond klinkt al ernstig vind ik.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:07 schreef plopkweker het volgende:
VIDEO UPDATE 21:41 UUR Door de treinbotsing in Amsterdam zijn ongeveer 125 gewonden gevallen. Onder hen zijn 56 zwaargewonden: 13 zijn zeer ernstig gewond en 43 ernstig. Nog eens circa 70 passagiers zijn lichtgewond geraakt. Alle gewonden zijn inmiddels uit de treinen gehaald.
Da's de laatste telling.quote:
En hoe moet de NS weten wie er precies in die treinen zat?quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:39 schreef twiFight het volgende:
Het klinkt grappig, maar al die passagiers, waaronder degene die nu in het ziekenhuis liggen, zullen het volledige dagtarief kwijt zijn. En nee, dat fixt de NS niet zelf, dan moet je dus de klantenservice gaan bellen om je geld terug te krijgen. Hoe harteloos wil je het hebben.
Zwaargewond botbreuken e.d. medische zorg in ziekenhuis dringend noodzakelijk.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:40 schreef Ziba het volgende:
[..]
Wat valt er precies onder zwaargewond? Zwaargewond klinkt al ernstig vind ik.
Botbreuken, intern letsel E.D.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:40 schreef Ziba het volgende:
[..]
Wat valt er precies onder zwaargewond? Zwaargewond klinkt al ernstig vind ik.
Staan genoeg in het vorige topic.quote:
nu.nl staan er 14 enquote:
quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:44 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Staan genoeg in het vorige topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |