het kan natuurlijk zijn dat t je gewoon niet ligt. Ik doe nu een tweede poging maar bener bang voor. Ben meer van de real life gok ikquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:23 schreef ocf81 het volgende:
Misschien moet ik dan maar eens een webcam kopen, maar tot nu toe heb ik me een aantal keer bij een website aangemeld, maar ben ik telkens op de interface afgeknapt.
Maar dan wel met foto's in het fobo staan....quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:59 schreef ocf81 het volgende:
Welke sites ik allemaal gebruik beschouw ik privacy gevoelige informatie, en deel ik liever niet op een publiek forum. Ik wil wel krijt dat het een site met automatische matching is. Ik heb in het verleden ook een profielen site gebruikt, maar daar was ik binnen no time weer vertrokken. dat stond mij helemaal niet aan.
Beetje tegenstrijdig inderdaadquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:47 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Maar dan wel met foto's in het fobo staan....
lol, moest tevens effe kijkenquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:47 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Maar dan wel met foto's in het fobo staan....
Dateloos en jij?quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:19 schreef Pien85 het volgende:
Date was leuknu maar even bij een vriend van me want door treinongeluk kan ik met geen mogelijkheid meer thuis komen
hoe ist hier?
je moet tegen je dater ff zeggen dat hij niet zo moeilijk moet lopen doen en je gewoon thuis moet brengen. Tis 60 km for fucks sakequote:Op zaterdag 21 april 2012 21:19 schreef Pien85 het volgende:
Date was leuknu maar even bij een vriend van me want door treinongeluk kan ik met geen mogelijkheid meer thuis komen
hoe ist hier?
Jij moet gewoon even fijn je grote klep dicht houden. Mijn date heeft mij op MIJN verzoek naar Utrecht gebracht. Hij wilde mij thuis brengen maar dat wilde ik niet.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:22 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
je moet tegen je dater ff zeggen dat hij niet zo moeilijk moet lopen doen en je gewoon thuis moet brengen. Tis 60 km for fucks sake
Lulhannes of light moet niet zo lopen mekkeren. Ga een keer neuken, ben je meteen een stuk minder gefrustreerd, bol.quote:
Love is not in the topicquote:
Ghehe, je ov-frustatie aub niet op mij afreageren. En kom verder erg weinig tekort.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:26 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Lulhannes of light moet niet zo lopen mekkeren. Ga een keer neuken, ben je meteen een stuk minder gefrustreerd, bol.
Ik heb geen moeite met 200 km heen en terug... maar dat is een ander verhaal.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:35 schreef marcokloon het volgende:
60 km, dat is voor mij toch echt te ver. Nice dat je wel zo ver gaat
Nah. Mijne is 90 km enkel ofwel 45 minuten. Geen probleem hoor.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:35 schreef marcokloon het volgende:
60 km, dat is voor mij toch echt te ver. Nice dat je wel zo ver gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |