het kan natuurlijk zijn dat t je gewoon niet ligt. Ik doe nu een tweede poging maar bener bang voor. Ben meer van de real life gok ikquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:23 schreef ocf81 het volgende:
Misschien moet ik dan maar eens een webcam kopen, maar tot nu toe heb ik me een aantal keer bij een website aangemeld, maar ben ik telkens op de interface afgeknapt.
Maar dan wel met foto's in het fobo staan....quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:59 schreef ocf81 het volgende:
Welke sites ik allemaal gebruik beschouw ik privacy gevoelige informatie, en deel ik liever niet op een publiek forum. Ik wil wel krijt dat het een site met automatische matching is. Ik heb in het verleden ook een profielen site gebruikt, maar daar was ik binnen no time weer vertrokken. dat stond mij helemaal niet aan.
Beetje tegenstrijdig inderdaadquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:47 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Maar dan wel met foto's in het fobo staan....
lol, moest tevens effe kijkenquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:47 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Maar dan wel met foto's in het fobo staan....
Dateloos en jij?quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:19 schreef Pien85 het volgende:
Date was leuknu maar even bij een vriend van me want door treinongeluk kan ik met geen mogelijkheid meer thuis komen
hoe ist hier?
je moet tegen je dater ff zeggen dat hij niet zo moeilijk moet lopen doen en je gewoon thuis moet brengen. Tis 60 km for fucks sakequote:Op zaterdag 21 april 2012 21:19 schreef Pien85 het volgende:
Date was leuknu maar even bij een vriend van me want door treinongeluk kan ik met geen mogelijkheid meer thuis komen
hoe ist hier?
Jij moet gewoon even fijn je grote klep dicht houden. Mijn date heeft mij op MIJN verzoek naar Utrecht gebracht. Hij wilde mij thuis brengen maar dat wilde ik niet.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:22 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
je moet tegen je dater ff zeggen dat hij niet zo moeilijk moet lopen doen en je gewoon thuis moet brengen. Tis 60 km for fucks sake
Lulhannes of light moet niet zo lopen mekkeren. Ga een keer neuken, ben je meteen een stuk minder gefrustreerd, bol.quote:
Love is not in the topicquote:
Ghehe, je ov-frustatie aub niet op mij afreageren. En kom verder erg weinig tekort.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:26 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Lulhannes of light moet niet zo lopen mekkeren. Ga een keer neuken, ben je meteen een stuk minder gefrustreerd, bol.
Ik heb geen moeite met 200 km heen en terug... maar dat is een ander verhaal.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:35 schreef marcokloon het volgende:
60 km, dat is voor mij toch echt te ver. Nice dat je wel zo ver gaat
Nah. Mijne is 90 km enkel ofwel 45 minuten. Geen probleem hoor.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:35 schreef marcokloon het volgende:
NEEHEE sorry, Pien en H_J. Never intended to hurt you. Ik hou van jullie, dat weten jullie toch.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:38 schreef Hungry_Joe het volgende:
Thuis. Date was érg leuk...
O, en het is 75 km trouwens. Wat overigens nog geen probleem was geweest verder. Geen valse aannames doen, BeamofLight.
http://en.wikipedia.org/wiki/Qi dat wellicht?quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:39 schreef Illiberal het volgende:
Ik heb hier een profieltje wat zegt dat ze QI wel waardeert?
Wat is QI?
En ik hou van jullie allemaal, dat moge bekend zijn. Nu ja, allemaal... sommige posters mogen ze met hun rectum over een kanon trekken en richting de kosmos lanceren, maar dat is een persoonlijk iets.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:41 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
NEEHEE sorry, Pien en H_J. Never intended to hurt you. Ik hou van jullie, dat weten jullie toch.
Vraag het haarquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:39 schreef Illiberal het volgende:
Ik heb hier een profieltje wat zegt dat ze QI wel waardeert?
Wat is QI?
Hij wilde me wel thuis brengenquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:35 schreef marcokloon het volgende:
Pien! 8 uit 12! Op dus.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:44 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hij wilde me wel thuis brengenmaar goed, heb maar van de gelegenheid gebruik gemaakt om even vriend van me op te zoeken
ook leuk
quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:43 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
En ik hou van jullie allemaal, dat moge bekend zijn. Nu ja, allemaal... sommige posters mogen ze met hun rectum over een kanon trekken en richting de kosmos lanceren, maar dat is een persoonlijk iets.
Date had plannen vanavondquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:56 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Waarom dan niet bij date gebleven![]()
Omdat date al een afspraak in de planning had staan voor vanavond met een vriend van hem die net met een of ander psychisch labiel wrak heeft gebroken en dus even opgekalefaterd dient te worden door middel van een shitload aan booze, downtown.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:56 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Waarom dan niet bij date gebleven![]()
En dan kan date niet mee?quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:04 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Omdat date al een afspraak in de planning had staan voor vanavond met een vriend van hem die net met een of ander psychisch labiel wrak heeft gebroken en dus even opgekalefaterd dient te worden door middel van een shitload aan booze, downtown.
Even mannen onder elkaar. Dat begrijp je wel als er haar op begint te groeien bij je.quote:
En grote wijze HJ wanneer is dat dan?quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:07 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Even mannen onder elkaar. Dat begrijp je wel als er haar op begint te groeien bij je.
Geen idee. Uit welk jaar stam je?quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En grote wijze HJ wanneer is dat dan?
Ik zou niet eens mee wíllen. Ik vind hem erg leuk, maar hij had een avond met vrienden gepland, daar wil ik niet tussen gaan zitten.quote:
1982quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:09 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Geen idee. Uit welk jaar stam je?
Andersom zou ik een meidenavond ook niet overlevenquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:09 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik zou niet een mee wíllen. Ik vind hem erg leuk, maar hij had een avond met vrienden gepland, daar wil ik niet tussen gaan zitten.
Hmm, dan moet je zulke dingen niet vragen Tijn.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
1982
[..]
Andersom zou ik een meidenavond ook niet overleven
Domme vragen bestaan nietquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:13 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Hmm, dan moet je zulke dingen niet vragen Tijn.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:17 schreef freshy98 het volgende:
Domme opmerkingen bestaan ook, tijnbrein.
Dan kan je nu mooi vertellen hoe jij punten gescoord hebt deze week. Als echte Puntenjager moet je dat wel gelukt zijn neem ik aan?quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:30 schreef Puntenjager het volgende:
Misschien dat nu de 'gezellige' slowchat weer es voorbij is
Wie weet kunnen wij daar nog een puntje aan zuigenquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:32 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Dan kan je nu mooi vertellen hoe jij punten gescoord hebt deze week. Als echte Puntenjager moet je dat wel gelukt zijn neem ik aan?
Doe je goed!quote:Op zondag 22 april 2012 00:55 schreef Illiberal het volgende:
Even op RP vol zitten spammen, heeft vruchten opgeleverd, contact met 2 meiden.
Probeer je weer een kerel te vinden voor je moeder? Grote mond die Warsaw, maar een klein hartje.quote:Op zondag 22 april 2012 09:52 schreef Warsaw het volgende:
Welke datesite zitten de milfjes? Alleenstaande lekkere moeders?
kijk, de incidentele stoere internet-ridder.....quote:Op zondag 22 april 2012 09:52 schreef Warsaw het volgende:
Welke datesite zitten de milfjes? Alleenstaande lekkere moeders?
Bedankt!
over weken komt ie klagen dat krijsende kinderen hem wakker hebben gemaaktquote:Op zondag 22 april 2012 11:10 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
kijk, de incidentele stoere internet-ridder.....
Of komt ie klagen in Het serieuze als-versieren-moeilijk-is-topic #26quote:Op zondag 22 april 2012 11:12 schreef GForceT1 het volgende:
[..]
over weken komt ie klagen dat krijsende kinderen hem wakker hebben gemaakt
quote:Op zondag 22 april 2012 04:13 schreef Godshand het volgende:
Heb je dit nuchter of dronken geschreven om 4 uur 'snachts?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar je bent dus echt al 3 maanden hiermee overweg en alsnog het zogenaamde "geen relatie willen" terwijl ze dat dus eigenlijk wil.. schiet niet op dan
Je zult alleen geen advies nodig hebben verder
WFPB!
Nee hij komt klagen dat de nieuwe vriend van zijn moeder zo naar tegen hem doet..quote:Op zondag 22 april 2012 11:12 schreef GForceT1 het volgende:
[..]
over weken komt ie klagen dat krijsende kinderen hem wakker hebben gemaakt
Met welk van de 2? Ben het even kwijt.quote:Op zondag 22 april 2012 11:31 schreef eefje801 het volgende:
Even kort berichtje, date was gezellig, ben koffie aan het zetten
Komt vast door de lentequote:Op zondag 22 april 2012 13:05 schreef Pien85 het volgende:
Het was volgens mij best een goed weekend voor dit topic. Allemaal mensen met succesvolle dates enzo![]()
Was dronken ja, nog aardig goed getyptquote:Op zondag 22 april 2012 11:22 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Heb je dit nuchter of dronken geschreven om 4 uur 'snachts?Maar je bent dus echt al 3 maanden hiermee overweg en alsnog het zogenaamde "geen relatie willen" terwijl ze dat dus eigenlijk wil.. schiet niet op dan
Je zult alleen geen advies nodig hebben verder
Op een bepaald moment wil je toch wel wat duidelijkheid lijkt me...quote:Op zondag 22 april 2012 14:20 schreef Godshand het volgende:
[..]
Was dronken ja, nog aardig goed getypt
Nee we zijn 2 maanden bezig... De rest van het jaar zo doorgaan met deze meid hou ik toch niet vol, dus ga kijken welke kant ik het kan uitsturen.
Verslag!!!quote:Op zondag 22 april 2012 14:28 schreef eefje801 het volgende:
[..]
JaLetterlijk een beschuitje, hij is net weg.
Nou, kijk eens aan. Zonder die ''wingman''quote:Op zondag 22 april 2012 07:24 schreef CyCLoNe het volgende:
Met dank aan @Silenus en @Hunry_Joe, welke mij gisterenavond even tot de orde riepen (no phun intended) uiteindelijk wel op stap gegaan, initieel haakte iedereen af maar eenmaal in de stad haakte spontaan toch nog 2 collega's aan.
En TOP avond gehad, EN een leuke dame tegen het lijf aan gelopen![]()
Ze is net weg, kortom leuke nacht gehad![]()
Kortom in Singapore is het erg leuk stappen !
Niet leuk dat..Sterkte..kut als het niet gelijk op gaat, I know.quote:Op zondag 22 april 2012 04:13 schreef Godshand het volgende:
Goed, met date naar Groningen geweest.
Je denkt wellicht: die Godshand, die heeft het maar mooi voor mekaar
Maar nee, zo denk ik er niet over. Ik kan eigenlijk helemaal niet tegen scharrels op langere termijn. Op de korte termijn wel (dat is,max 5 dagen ofzo), maar langer wordt ingewikkelder.
Misschien heeft de ander geen gevoelens, en anders ik wel ergens. Zo ook deze scharrel. Gewoon lekker zeggen "We zijn heerlijk single!" ergens in een kroeg in Groningen. En dan doet het toch pijn
Maar dan analyseer ik mijn gevoelens voor dr: knap, mwah, ontzettend lachen ja!. Gehecht raken, ja.
Misschien wel lekker emo van mij of homo, so be it. Boeiend. Ik zit er wel mee. En zij? Hahaha, zij ook een beetje.
Zij heeft een lange relasie achter dr rug, zeg langer dan 7 jaar. En denkt dat relaties niks mee kunnen worden, gelooft dr niet in. gelul natuurlijk, want dagelijks antwoorden op mijn smsjes, en blij zijn als ik dr ben, en rood worden bij vleiende opmerkingen. Toch enige gehechtheid, en aangetrokken worden.
Kortom, begin het weer zat te worden. Of het wordt echt een relatie, of we blijven vrienden, en als ze dat niet wil, gewoon vrienden/kennissen.
Beter dan dit vage gelul. Dan weet je waar je aan toe bent. Nu is het dit halve gelul. Jaloers worden als ik met andere wijven praat, bang raken als ik praat over kinderen krijgen, geamuseerd als ik klets over 69.
Ik merk dat het gescharrel mij op de lange termijn de keel uit komt. Ik wil gewoon zeker weten, dat als ik vraag, zullen we film kijken, geen gezeik is over aantal smsjes dat we gehad hebbben, of dat als je zin in sex hebt, en dr smst, niks gebeurt. Geen sms terug niets.
Het is voor mij relatie, one nights stand, of helemaal niets. Nu weet ik ook wel, dat je geen relatie vanaf dag 1 start, en dat vrouwen zelden zeggen wat ze echt willen (ze zeggen: ik wil niks serieus, maar willen het wel),en een kans moet geven. Maar >3 maanden kans geven is te lang....
Maar ondanks gehecht raken kom ik d
Je leest het niet verkeerd hoor maar of het een one night stand was weet ik nog niet en hij ook niet. Het is geen moment ongemakkelijk geweest juist doordat het een soort "blind date" was en er niet via internet allemaal verwachtingen waren uitgesproken of geschept. Ik moet zeggen dat ik dat ontzettend fijn vond en relaxt. Er is vandaag nog wel wat gebeurd maar daar ging het niet (meer) om.quote:Op zondag 22 april 2012 14:42 schreef freshy98 het volgende:
Maar Eefje, het begin klinkt super en het einde meer als een one night stand?
Of lees ik dat nou verkeerd?
Olga?quote:
Nou inderdaad, zelden zo'n leuke ervaring gehad met een "one night stand". Nee is niet duidelijk, wel een geestelijke klik (klinkt zweverig, maar is zo). Ik vind dat eigenlijk het leukste, achteraf. Sex was ook prima trouwens.quote:Op zondag 22 april 2012 14:51 schreef freshy98 het volgende:
Niks mis mee dus :-) Kan nog alle kanten op gokt ik zo dan.
Of is het ook al duidelijk van beide kanten dat er niets meer gaat gebeuren dan wat er nu gebeurt is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |