Goed, met date naar Groningen geweest.
Je denkt wellicht: die Godshand, die heeft het maar mooi voor mekaar

Maar nee, zo denk ik er niet over. Ik kan eigenlijk helemaal niet tegen scharrels op langere termijn. Op de korte termijn wel (dat is,max 5 dagen ofzo), maar langer wordt ingewikkelder.
Misschien heeft de ander geen gevoelens, en anders ik wel ergens. Zo ook deze scharrel. Gewoon lekker zeggen "We zijn heerlijk single!" ergens in een kroeg in Groningen. En dan doet het toch pijn

Maar dan analyseer ik mijn gevoelens voor dr: knap, mwah, ontzettend lachen ja!. Gehecht raken, ja.
Misschien wel lekker emo van mij of homo, so be it. Boeiend. Ik zit er wel mee. En zij? Hahaha, zij ook een beetje.
Zij heeft een lange relasie achter dr rug, zeg langer dan 7 jaar. En denkt dat relaties niks mee kunnen worden, gelooft dr niet in. gelul natuurlijk, want dagelijks antwoorden op mijn smsjes, en blij zijn als ik dr ben, en rood worden bij vleiende opmerkingen. Toch enige gehechtheid, en aangetrokken worden.
Kortom, begin het weer zat te worden. Of het wordt echt een relatie, of we blijven vrienden, en als ze dat niet wil, gewoon vrienden/kennissen.
Beter dan dit vage gelul. Dan weet je waar je aan toe bent. Nu is het dit halve gelul. Jaloers worden als ik met andere wijven praat, bang raken als ik praat over kinderen krijgen, geamuseerd als ik klets over 69.
Ik merk dat het gescharrel mij op de lange termijn de keel uit komt. Ik wil gewoon zeker weten, dat als ik vraag, zullen we film kijken, geen gezeik is over aantal smsjes dat we gehad hebbben, of dat als je zin in sex hebt, en dr smst, niks gebeurt. Geen sms terug niets.
Het is voor mij relatie, one nights stand, of helemaal niets. Nu weet ik ook wel, dat je geen relatie vanaf dag 1 start, en dat vrouwen zelden zeggen wat ze echt willen (ze zeggen: ik wil niks serieus, maar willen het wel),en een kans moet geven. Maar >3 maanden kans geven is te lang....
Maar ondanks gehecht raken kom ik d
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.