het kan natuurlijk zijn dat t je gewoon niet ligt. Ik doe nu een tweede poging maar bener bang voor. Ben meer van de real life gok ikquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:23 schreef ocf81 het volgende:
Misschien moet ik dan maar eens een webcam kopen, maar tot nu toe heb ik me een aantal keer bij een website aangemeld, maar ben ik telkens op de interface afgeknapt.
Maar dan wel met foto's in het fobo staan....quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:59 schreef ocf81 het volgende:
Welke sites ik allemaal gebruik beschouw ik privacy gevoelige informatie, en deel ik liever niet op een publiek forum. Ik wil wel krijt dat het een site met automatische matching is. Ik heb in het verleden ook een profielen site gebruikt, maar daar was ik binnen no time weer vertrokken. dat stond mij helemaal niet aan.
Beetje tegenstrijdig inderdaadquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:47 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Maar dan wel met foto's in het fobo staan....
lol, moest tevens effe kijkenquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:47 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Maar dan wel met foto's in het fobo staan....
Dateloos en jij?quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:19 schreef Pien85 het volgende:
Date was leuknu maar even bij een vriend van me want door treinongeluk kan ik met geen mogelijkheid meer thuis komen
hoe ist hier?
je moet tegen je dater ff zeggen dat hij niet zo moeilijk moet lopen doen en je gewoon thuis moet brengen. Tis 60 km for fucks sakequote:Op zaterdag 21 april 2012 21:19 schreef Pien85 het volgende:
Date was leuknu maar even bij een vriend van me want door treinongeluk kan ik met geen mogelijkheid meer thuis komen
hoe ist hier?
Jij moet gewoon even fijn je grote klep dicht houden. Mijn date heeft mij op MIJN verzoek naar Utrecht gebracht. Hij wilde mij thuis brengen maar dat wilde ik niet.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:22 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
je moet tegen je dater ff zeggen dat hij niet zo moeilijk moet lopen doen en je gewoon thuis moet brengen. Tis 60 km for fucks sake
Lulhannes of light moet niet zo lopen mekkeren. Ga een keer neuken, ben je meteen een stuk minder gefrustreerd, bol.quote:
Love is not in the topicquote:
Ghehe, je ov-frustatie aub niet op mij afreageren. En kom verder erg weinig tekort.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:26 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Lulhannes of light moet niet zo lopen mekkeren. Ga een keer neuken, ben je meteen een stuk minder gefrustreerd, bol.
Ik heb geen moeite met 200 km heen en terug... maar dat is een ander verhaal.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:35 schreef marcokloon het volgende:
60 km, dat is voor mij toch echt te ver. Nice dat je wel zo ver gaat
Nah. Mijne is 90 km enkel ofwel 45 minuten. Geen probleem hoor.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:35 schreef marcokloon het volgende:
NEEHEE sorry, Pien en H_J. Never intended to hurt you. Ik hou van jullie, dat weten jullie toch.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:38 schreef Hungry_Joe het volgende:
Thuis. Date was érg leuk...
O, en het is 75 km trouwens. Wat overigens nog geen probleem was geweest verder. Geen valse aannames doen, BeamofLight.
http://en.wikipedia.org/wiki/Qi dat wellicht?quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:39 schreef Illiberal het volgende:
Ik heb hier een profieltje wat zegt dat ze QI wel waardeert?
Wat is QI?
En ik hou van jullie allemaal, dat moge bekend zijn. Nu ja, allemaal... sommige posters mogen ze met hun rectum over een kanon trekken en richting de kosmos lanceren, maar dat is een persoonlijk iets.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:41 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
NEEHEE sorry, Pien en H_J. Never intended to hurt you. Ik hou van jullie, dat weten jullie toch.
Vraag het haarquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:39 schreef Illiberal het volgende:
Ik heb hier een profieltje wat zegt dat ze QI wel waardeert?
Wat is QI?
Hij wilde me wel thuis brengenquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:35 schreef marcokloon het volgende:
Pien! 8 uit 12! Op dus.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:44 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hij wilde me wel thuis brengenmaar goed, heb maar van de gelegenheid gebruik gemaakt om even vriend van me op te zoeken
ook leuk
quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:43 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
En ik hou van jullie allemaal, dat moge bekend zijn. Nu ja, allemaal... sommige posters mogen ze met hun rectum over een kanon trekken en richting de kosmos lanceren, maar dat is een persoonlijk iets.
Date had plannen vanavondquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:56 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Waarom dan niet bij date gebleven![]()
Omdat date al een afspraak in de planning had staan voor vanavond met een vriend van hem die net met een of ander psychisch labiel wrak heeft gebroken en dus even opgekalefaterd dient te worden door middel van een shitload aan booze, downtown.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:56 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Waarom dan niet bij date gebleven![]()
En dan kan date niet mee?quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:04 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Omdat date al een afspraak in de planning had staan voor vanavond met een vriend van hem die net met een of ander psychisch labiel wrak heeft gebroken en dus even opgekalefaterd dient te worden door middel van een shitload aan booze, downtown.
Even mannen onder elkaar. Dat begrijp je wel als er haar op begint te groeien bij je.quote:
En grote wijze HJ wanneer is dat dan?quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:07 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Even mannen onder elkaar. Dat begrijp je wel als er haar op begint te groeien bij je.
Geen idee. Uit welk jaar stam je?quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En grote wijze HJ wanneer is dat dan?
Ik zou niet eens mee wíllen. Ik vind hem erg leuk, maar hij had een avond met vrienden gepland, daar wil ik niet tussen gaan zitten.quote:
1982quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:09 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Geen idee. Uit welk jaar stam je?
Andersom zou ik een meidenavond ook niet overlevenquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:09 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik zou niet een mee wíllen. Ik vind hem erg leuk, maar hij had een avond met vrienden gepland, daar wil ik niet tussen gaan zitten.
Hmm, dan moet je zulke dingen niet vragen Tijn.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
1982
[..]
Andersom zou ik een meidenavond ook niet overleven
Domme vragen bestaan nietquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:13 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Hmm, dan moet je zulke dingen niet vragen Tijn.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:17 schreef freshy98 het volgende:
Domme opmerkingen bestaan ook, tijnbrein.
Dan kan je nu mooi vertellen hoe jij punten gescoord hebt deze week. Als echte Puntenjager moet je dat wel gelukt zijn neem ik aan?quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:30 schreef Puntenjager het volgende:
Misschien dat nu de 'gezellige' slowchat weer es voorbij is
Wie weet kunnen wij daar nog een puntje aan zuigenquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:32 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Dan kan je nu mooi vertellen hoe jij punten gescoord hebt deze week. Als echte Puntenjager moet je dat wel gelukt zijn neem ik aan?
Doe je goed!quote:Op zondag 22 april 2012 00:55 schreef Illiberal het volgende:
Even op RP vol zitten spammen, heeft vruchten opgeleverd, contact met 2 meiden.
Probeer je weer een kerel te vinden voor je moeder? Grote mond die Warsaw, maar een klein hartje.quote:Op zondag 22 april 2012 09:52 schreef Warsaw het volgende:
Welke datesite zitten de milfjes? Alleenstaande lekkere moeders?
kijk, de incidentele stoere internet-ridder.....quote:Op zondag 22 april 2012 09:52 schreef Warsaw het volgende:
Welke datesite zitten de milfjes? Alleenstaande lekkere moeders?
Bedankt!
over weken komt ie klagen dat krijsende kinderen hem wakker hebben gemaaktquote:Op zondag 22 april 2012 11:10 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
kijk, de incidentele stoere internet-ridder.....
Of komt ie klagen in Het serieuze als-versieren-moeilijk-is-topic #26quote:Op zondag 22 april 2012 11:12 schreef GForceT1 het volgende:
[..]
over weken komt ie klagen dat krijsende kinderen hem wakker hebben gemaakt
quote:Op zondag 22 april 2012 04:13 schreef Godshand het volgende:
Heb je dit nuchter of dronken geschreven om 4 uur 'snachts?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar je bent dus echt al 3 maanden hiermee overweg en alsnog het zogenaamde "geen relatie willen" terwijl ze dat dus eigenlijk wil.. schiet niet op dan
Je zult alleen geen advies nodig hebben verder
WFPB!
Nee hij komt klagen dat de nieuwe vriend van zijn moeder zo naar tegen hem doet..quote:Op zondag 22 april 2012 11:12 schreef GForceT1 het volgende:
[..]
over weken komt ie klagen dat krijsende kinderen hem wakker hebben gemaakt
Met welk van de 2? Ben het even kwijt.quote:Op zondag 22 april 2012 11:31 schreef eefje801 het volgende:
Even kort berichtje, date was gezellig, ben koffie aan het zetten
Komt vast door de lentequote:Op zondag 22 april 2012 13:05 schreef Pien85 het volgende:
Het was volgens mij best een goed weekend voor dit topic. Allemaal mensen met succesvolle dates enzo![]()
Was dronken ja, nog aardig goed getyptquote:Op zondag 22 april 2012 11:22 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Heb je dit nuchter of dronken geschreven om 4 uur 'snachts?Maar je bent dus echt al 3 maanden hiermee overweg en alsnog het zogenaamde "geen relatie willen" terwijl ze dat dus eigenlijk wil.. schiet niet op dan
Je zult alleen geen advies nodig hebben verder
Op een bepaald moment wil je toch wel wat duidelijkheid lijkt me...quote:Op zondag 22 april 2012 14:20 schreef Godshand het volgende:
[..]
Was dronken ja, nog aardig goed getypt
Nee we zijn 2 maanden bezig... De rest van het jaar zo doorgaan met deze meid hou ik toch niet vol, dus ga kijken welke kant ik het kan uitsturen.
Verslag!!!quote:Op zondag 22 april 2012 14:28 schreef eefje801 het volgende:
[..]
JaLetterlijk een beschuitje, hij is net weg.
Nou, kijk eens aan. Zonder die ''wingman''quote:Op zondag 22 april 2012 07:24 schreef CyCLoNe het volgende:
Met dank aan @Silenus en @Hunry_Joe, welke mij gisterenavond even tot de orde riepen (no phun intended) uiteindelijk wel op stap gegaan, initieel haakte iedereen af maar eenmaal in de stad haakte spontaan toch nog 2 collega's aan.
En TOP avond gehad, EN een leuke dame tegen het lijf aan gelopen![]()
Ze is net weg, kortom leuke nacht gehad![]()
Kortom in Singapore is het erg leuk stappen !
Niet leuk dat..Sterkte..kut als het niet gelijk op gaat, I know.quote:Op zondag 22 april 2012 04:13 schreef Godshand het volgende:
Goed, met date naar Groningen geweest.
Je denkt wellicht: die Godshand, die heeft het maar mooi voor mekaar
Maar nee, zo denk ik er niet over. Ik kan eigenlijk helemaal niet tegen scharrels op langere termijn. Op de korte termijn wel (dat is,max 5 dagen ofzo), maar langer wordt ingewikkelder.
Misschien heeft de ander geen gevoelens, en anders ik wel ergens. Zo ook deze scharrel. Gewoon lekker zeggen "We zijn heerlijk single!" ergens in een kroeg in Groningen. En dan doet het toch pijn
Maar dan analyseer ik mijn gevoelens voor dr: knap, mwah, ontzettend lachen ja!. Gehecht raken, ja.
Misschien wel lekker emo van mij of homo, so be it. Boeiend. Ik zit er wel mee. En zij? Hahaha, zij ook een beetje.
Zij heeft een lange relasie achter dr rug, zeg langer dan 7 jaar. En denkt dat relaties niks mee kunnen worden, gelooft dr niet in. gelul natuurlijk, want dagelijks antwoorden op mijn smsjes, en blij zijn als ik dr ben, en rood worden bij vleiende opmerkingen. Toch enige gehechtheid, en aangetrokken worden.
Kortom, begin het weer zat te worden. Of het wordt echt een relatie, of we blijven vrienden, en als ze dat niet wil, gewoon vrienden/kennissen.
Beter dan dit vage gelul. Dan weet je waar je aan toe bent. Nu is het dit halve gelul. Jaloers worden als ik met andere wijven praat, bang raken als ik praat over kinderen krijgen, geamuseerd als ik klets over 69.
Ik merk dat het gescharrel mij op de lange termijn de keel uit komt. Ik wil gewoon zeker weten, dat als ik vraag, zullen we film kijken, geen gezeik is over aantal smsjes dat we gehad hebbben, of dat als je zin in sex hebt, en dr smst, niks gebeurt. Geen sms terug niets.
Het is voor mij relatie, one nights stand, of helemaal niets. Nu weet ik ook wel, dat je geen relatie vanaf dag 1 start, en dat vrouwen zelden zeggen wat ze echt willen (ze zeggen: ik wil niks serieus, maar willen het wel),en een kans moet geven. Maar >3 maanden kans geven is te lang....
Maar ondanks gehecht raken kom ik d
Je leest het niet verkeerd hoor maar of het een one night stand was weet ik nog niet en hij ook niet. Het is geen moment ongemakkelijk geweest juist doordat het een soort "blind date" was en er niet via internet allemaal verwachtingen waren uitgesproken of geschept. Ik moet zeggen dat ik dat ontzettend fijn vond en relaxt. Er is vandaag nog wel wat gebeurd maar daar ging het niet (meer) om.quote:Op zondag 22 april 2012 14:42 schreef freshy98 het volgende:
Maar Eefje, het begin klinkt super en het einde meer als een one night stand?
Of lees ik dat nou verkeerd?
Olga?quote:
Nou inderdaad, zelden zo'n leuke ervaring gehad met een "one night stand". Nee is niet duidelijk, wel een geestelijke klik (klinkt zweverig, maar is zo). Ik vind dat eigenlijk het leukste, achteraf. Sex was ook prima trouwens.quote:Op zondag 22 april 2012 14:51 schreef freshy98 het volgende:
Niks mis mee dus :-) Kan nog alle kanten op gokt ik zo dan.
Of is het ook al duidelijk van beide kanten dat er niets meer gaat gebeuren dan wat er nu gebeurt is?
Daar ligt de bal nu bij. Woensdagmiddag ben ik thuis bezig en wil hij graag iets afspreken. Ik heb inderdaad op advies hier gezegd dat ik benieuwd ben met wat voor smoes hij nu weer gaat afzeggen en sindsdien zoekt hij steeds contact. Ik reageer wel, maar op mijn tijd nu, niet meer meteen. Hem ken ik natuurlijk langer. "Ken" moet ik eigenlijk zeggen. Dus dat zal anders zijn, om met hem wat te drinken. Dus ik ga dat wel gewoon doen en als het niet doorgaat doe ik het helemaal niet meer. Ik ben in principe vrij om te doen wat ik wil nu en misschien is dat ook wel even goed voor mij, is ook voor het eerst dat ik dat doe.quote:
Lastig commentaar geven, aangezien hij dit natuurlijk gewoon meeleest toch?quote:Op zondag 22 april 2012 15:01 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Nou inderdaad, zelden zo'n leuke ervaring gehad met een "one night stand". Nee is niet duidelijk, wel een geestelijke klik (klinkt zweverig, maar is zo). Ik vind dat eigenlijk het leukste, achteraf. Sex was ook prima trouwens.
Nee, het is geen fokker. Wel ontmoet via een fokker, die dacht dat we wel zouden klikken. En ik schrijf alleen op waar ik zeker van ben in deze.quote:Op zondag 22 april 2012 15:05 schreef macondo het volgende:
[..]
Lastig commentaar geven, aangezien hij dit natuurlijk gewoon meeleest toch?
Nou, nou, zo'n drama is het niet. Beetje frustrerend alleen, dat je niet weet wat je er mee nu precies aan moet...quote:Op zondag 22 april 2012 14:44 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Niet leuk dat..Sterkte..kut als het niet gelijk op gaat, I know.
Je bent gekoppeld door een Fokker. DIe zal zeker doorbrieven wat hij hier leest, als hij een goede vriend wil zijn ten slotte..quote:Op zondag 22 april 2012 15:06 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Nee, het is geen fokker. Wel ontmoet via een fokker, die dacht dat we wel zouden klikken. En ik schrijf alleen op waar ik zeker van ben in deze.
Jij ook al?quote:Op zondag 22 april 2012 14:57 schreef macondo het volgende:
Godshand, een kenmerk van een scharrel is dat ze voorhanden moet zijn. Je moet er easy langs kunnen gaan, ongedwongen. Daar gaat het al mis. Ze woont te ver. Niets casuals aan, serieus afspreken en agenda werk.
Dat gaat echt niet werken. Bovendien gaan scharrels altijd fout omdat er iemand toch gevoelens blijkt te hebben.
Ah, en het is ook alweer een nieuwe dagquote:Op zondag 22 april 2012 15:07 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nou, nou, zo'n drama is het niet. Beetje frustrerend alleen, dat je niet weet wat je er mee nu precies aan moet...
Absoluut. Maar date heeft mij ook verteld wat hij aan goede vriend zal vertellen. Dus gaat wel gelijk op wat mij betreft.quote:Op zondag 22 april 2012 15:08 schreef macondo het volgende:
[..]
Je bent gekoppeld door een Fokker. DIe zal zeker doorbrieven wat hij hier leest, als hij een goede vriend wil zijn ten slotte..
Ik weet niet hoe snel jij kan fietsen, maar oke oke - niet alles teruggelezen excusesquote:Op zondag 22 april 2012 15:08 schreef Godshand het volgende:
[..]
Jij ook al?
Ik ben met date NAAR Groningen geweest, dus ze woont er niet.
Ze woont hier 10 min fietsen bij mij vandaan
Geeft niet, Dizorn trok ook al te snel conclusiesquote:Op zondag 22 april 2012 15:09 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe snel jij kan fietsen, maar oke oke - niet alles teruggelezen excuses
Als het weer niet door gaat heb je het ook genoeg tijd gegeven.quote:Op zondag 22 april 2012 15:05 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Daar ligt de bal nu bij. Woensdagmiddag ben ik thuis bezig en wil hij graag iets afspreken. Ik heb inderdaad op advies hier gezegd dat ik benieuwd ben met wat voor smoes hij nu weer gaat afzeggen en sindsdien zoekt hij steeds contact. Ik reageer wel, maar op mijn tijd nu, niet meer meteen. Hem ken ik natuurlijk langer. "Ken" moet ik eigenlijk zeggen. Dus dat zal anders zijn, om met hem wat te drinken. Dus ik ga dat wel gewoon doen en als het niet doorgaat doe ik het helemaal niet meer. Ik ben in principe vrij om te doen wat ik wil nu en misschien is dat ook wel even goed voor mij, is ook voor het eerst dat ik dat doe.
Veel teveel eigenlijk héquote:Op zondag 22 april 2012 15:12 schreef freshy98 het volgende:
[..]
Als het weer niet door gaat heb je het ook genoeg tijd gegeven.
sorry heurquote:Op zondag 22 april 2012 15:15 schreef Pien85 het volgende:
Waarom zijn mensen op @ tekentjes gaan gebruiken midden in een zin?Is FOK! het nieuwe twitter?
Ik ook; als ik iemand adresseer: @Freshy: hoe staat het met jouw dates?quote:Op zondag 22 april 2012 15:16 schreef freshy98 het volgende:
Pien, dat @ gebruikte ik zelf al ver voor twitter.
Ik neem aan dat die bruiloft niet in de omgeving van Geldermalsen was?quote:Op zondag 22 april 2012 15:17 schreef tijnbrein het volgende:
Vrijdag op de bruiloft van mijn zusje met een kennis van mijn zusje staan praten leuk meisje. Volgende keer toch maar eens proberen wat langer met haar te kletsen.
Niks persoonlijks hoor, maar erger me er aan, zie het nut er niet van enzoquote:
Dordrecht dus dat zal wel niet.quote:Op zondag 22 april 2012 15:17 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die bruiloft niet in de omgeving van Geldermalsen was?
Duimen dat ze snel zal gaan scheiden dan.quote:Op zondag 22 april 2012 15:17 schreef tijnbrein het volgende:
Vrijdag op de bruiloft van mijn zusje met een kennis van mijn zusje staan praten leuk meisje. Volgende keer toch maar eens proberen wat langer met haar te kletsen.
quote:Op zondag 22 april 2012 15:19 schreef twi het volgende:
[..]
Duimen dat ze snel zal gaan scheiden dan.
Haha, waarom?quote:Op zondag 22 april 2012 15:19 schreef twi het volgende:
[..]
Duimen dat ze snel zal gaan scheiden dan.
De bruid was/is mijn zusje .....quote:Op zondag 22 april 2012 15:22 schreef freshy98 het volgende:
Omdat twi niet door heeft dat het niet om de bruid ging.
Volgens mij maakte hij een grapjequote:Op zondag 22 april 2012 15:22 schreef freshy98 het volgende:
Omdat twi niet door heeft dat het niet om de bruid ging.
Probeer anders eens twee speeddates per dag via de opties. Heb je gewoon gratis en voor niks misschien een leuke chat?quote:Op zondag 22 april 2012 15:15 schreef freshy98 het volgende:
Paiq schiet niet op. Ligt gedeeltelijk aan mijzelf, maar een bericht die ik gestuurd had word ook niet beantwoord.
Sinds het begin twee matches gehad in de eerste twee dagen. Sindsdien niets meer.
Je had niet zoiets van ik vraag d'r eens even om een keer wat te gaan drinken oid?quote:Op zondag 22 april 2012 15:17 schreef tijnbrein het volgende:
Ja. Als ik mij zelf zo ver krijg dat te doen wel ja.quote:Op zondag 22 april 2012 15:25 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Probeer anders eens twee speeddates per dag via de opties. Heb je gewoon gratis en voor niks misschien een leuke chat?
Daarin faal ik dusquote:Op zondag 22 april 2012 15:25 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Je had niet zoiets van ik vraag d'r eens even om een keer wat te gaan drinken oid?
Ja ze is nog singlequote:Op zondag 22 april 2012 15:24 schreef freshy98 het volgende:
Do'h! Ik las dus ook niet helemaal goed merk ik.
Maar dan nog, denk dat wij er van uit mogen gaan dat de kennis van je zusje niet getrouwd is.
Ha ha nee volgens mij bedoelde hij dat Tijnbrein de bruid geschaakt zou hebbenquote:Op zondag 22 april 2012 15:25 schreef freshy98 het volgende:
Dan ontgaat de grap mij in deze. Waarom wil je dat zijn zusje snel gaat scheiden?
Voelt een stuk fijner, of niet?quote:Op zondag 22 april 2012 15:05 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Daar ligt de bal nu bij. Woensdagmiddag ben ik thuis bezig en wil hij graag iets afspreken. Ik heb inderdaad op advies hier gezegd dat ik benieuwd ben met wat voor smoes hij nu weer gaat afzeggen en sindsdien zoekt hij steeds contact. Ik reageer wel, maar op mijn tijd nu, niet meer meteen. Hem ken ik natuurlijk langer. "Ken" moet ik eigenlijk zeggen. Dus dat zal anders zijn, om met hem wat te drinken. Dus ik ga dat wel gewoon doen en als het niet doorgaat doe ik het helemaal niet meer. Ik ben in principe vrij om te doen wat ik wil nu en misschien is dat ook wel even goed voor mij, is ook voor het eerst dat ik dat doe.
Ik vat dingen nog wel eens te letterlijk op ja. Zal het hier even bij laten :-)quote:Op zondag 22 april 2012 15:27 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ha ha nee volgens mij bedoelde hij dat Tijnbrein de bruid geschaakt zou hebbenAls grapje. Je bent te letterlijk aan het lezen
En speeddates gewoon doen, je kunt altijd afkappen
Dat zou incest zijnquote:Op zondag 22 april 2012 15:27 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ha ha nee volgens mij bedoelde hij dat Tijnbrein de bruid geschaakt zou hebbenAls grapje. Je bent te letterlijk aan het lezen
En speeddates gewoon doen, je kunt altijd afkappen
Dat is wel een goed idee. Via de vriendengroep/kerk is mijn zusje haar man ook tegen gekomenquote:Op zondag 22 april 2012 15:28 schreef freshy98 het volgende:
tijnbrein, dan kun je het makkelijk spelen via je zusje.
Autistquote:Op zondag 22 april 2012 15:29 schreef freshy98 het volgende:
[..]
Ik vat dingen nog wel eens te letterlijk op ja. Zal het hier even bij laten :-)
Ik kan niet eens een openingszin bedenken voor de gegevens in Paiq, en dan een on the fly moeten verzinnen...
Dat is wel een goed idee. Erge nog is ik weet haar naam niet eensquote:Op zondag 22 april 2012 15:31 schreef AlmightyArjen het volgende:
Ik zou er werk van maken tijnbreinEn volgens mij had ik op hetzelfde punt als jou ook gefaald, ik weet hoe het is
Dat soort info heeft je zus wel... Ik zou daar gewoon gebruik van maken...quote:Op zondag 22 april 2012 15:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is wel een goed idee. Erge nog is ik weet haar naam niet eensEn ik heb haar al vaker gezien.
Welke andere sites heb je al geprobeerd?quote:Op zondag 22 april 2012 15:35 schreef AlmightyArjen het volgende:
Ik had me aangemeld bij Lexa, ik vind dat allemaal erg "commercieel". Uiteraard is het commercieel maar 10 Euro moeten betalen om anoniem een beetje profielen te kunnen bekijken, come on.. Ik vond dat bij E-matching toch wel wat beter voor elkaar. En bij E-matching word je niet elk half uur gespammed met mails dat je profiel nog niet compleet is, enzovoorts
Haha inderdaad. Zitten wel nadelen aan om iemand uit de vriendengroep van je zusje te daten.quote:Op zondag 22 april 2012 15:35 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Dat soort info heeft je zus wel... Ik zou daar gewoon gebruik van maken...
Dat is wel een van de nadelen van Paiq inderdaad. Laatste paar weken ben ik wat actiever geworden op Okcupid en stuur her en der een berichtje en krijg ook een reactie terugquote:Op zondag 22 april 2012 15:41 schreef AlmightyArjen het volgende:
Ik zit ook bij Paiq, daar stuur ik wel eens een oneliner en die wordt ook wel geaccepteerd maar zelden dat ik iemand online tref daar.
Er zitten overal nadelen aan. Maar ook voordelen dus ik zou je zusje maar eens gaan vragen...
Indeed !quote:Op zondag 22 april 2012 14:32 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nou, kijk eens aan. Zonder die ''wingman''flauwekul zelfs, aangezien een beetje kerel dat alleen wel afkan. Er is dus nog hoop. Well done.
(Of bleek ze bij het wakker worden ineens een penis te hebben? Dat hoor je wel vaker daar.)
saseriodfjlsdrquote:Op zondag 22 april 2012 15:50 schreef freshy98 het volgende:
Probeer aan te melden op OkCupid. Helaas grenst het tegen het onmogelijke om een accountnaam te maken die nog niet gebruikt is...
Geen idee ik zit er al heel langquote:Op zondag 22 april 2012 15:50 schreef freshy98 het volgende:
Probeer aan te melden op OkCupid. Helaas grenst het tegen het onmogelijke om een accountnaam te maken die nog niet gebruikt is...
Wil je daar een eerlijk antwoord op?quote:Op zondag 22 april 2012 15:54 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Ik vraag me af of je een goede indruk wekt als je je aanmeldt met "Almighty" in je naam
Mijn username op Fok is inmiddels 10jaar oud dus ja, ik kan het hebbenquote:Op zondag 22 april 2012 15:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wil je daar een eerlijk antwoord op?
Als je zo almachtig bent waarom ben je dan nog singlequote:Op zondag 22 april 2012 15:59 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Mijn username op Fok is inmiddels 10jaar oud dus ja, ik kan het hebben
10jaar geleden dacht ik almachtig te zijn, inmiddels ben ik daarop teruggekomenquote:Op zondag 22 april 2012 16:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je zo almachtig bent waarom ben je dan nog single
Like you don't know.quote:Op zondag 22 april 2012 14:56 schreef Pien85 het volgende:
Anyway, kort verslagje. Date was leuk. Datemeneer is leuk. Koffie was lekker. In bad kun je een uur lang praten over games. Croissantjes voor het ontbijt zijn ook lekker als het eigenlijk lunch is en pasta eten met Chris Rock op de achtergrond is ook tof.
Geslaagde date dus. Nu afwachten of ie nog een keer wil daten
Ik ga er gewoon stiekem van uit dat ie nog wel een keer wil datenquote:
Gelukkig ben je niet de enige hier.quote:Op zondag 22 april 2012 16:04 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
10jaar geleden dacht ik almachtig te zijn, inmiddels ben ik daarop teruggekomenEn inderdaad: op het gebied van vrouwen ben ik niet zo almachtig als ik zou willen zijn
Zeg, volgens mij hebben jullie dit topic niet meer nodig :-)quote:Op zondag 22 april 2012 16:05 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik ga er gewoon stiekem van uit dat ie nog wel een keer wil daten
Berichtje sturen met emailadres er in dan dusquote:Op zondag 22 april 2012 16:59 schreef marcokloon het volgende:
Kunnen mensen die niet betalen bij RP je bericht lezen? Krijg voor de 2e x weer een "Geïnteresseerd" terug, nadat ik een persoonlijk bericht had gestuurd.
edit: zie net dat gratis leden geen bericht kunnen sturen
Kijk, daar spreekt de expertquote:Op zondag 22 april 2012 17:04 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Berichtje sturen met emailadres er in dan dus
Zo irritant op dat soort sites. Leuk bericht van iemand... dan niets meer kunnen dan een 'interessebericht' terug sturen. En dan vervolgens nooit meer iets horen, óf nog een leuk bericht krijgen zónder emailadres, en nog steeds niet fatsoenlijk kunnen reageren. Gewoon emailadres meesturen en zeggen dat je weet dat zij geen berichten kan sturen dus dat ze je kan mailen op ...@....quote:
wordt dat er dan niet uitgefilterd dan? Kan me voorstellen dat ze de uitgaande berichten scannen op "@" en dat woord er dan uit halen...quote:Op zondag 22 april 2012 17:11 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Zo irritant op dat soort sites. Leuk bericht van iemand... dan niets meer kunnen dan een 'interessebericht' terug sturen. En dan vervolgens nooit meer iets horen, óf nog een leuk bericht krijgen zónder emailadres, en nog steeds niet fatsoenlijk kunnen reageren. Gewoon emailadres meesturen en zeggen dat je weet dat zij geen berichten kan sturen dus dat ze je kan mailen op ...@....
als dat al zo is kan je @ toch vervangen door apenstaartje en ook geen punten zetten maar spaties.quote:Op zondag 22 april 2012 17:35 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
wordt dat er dan niet uitgefilterd dan? Kan me voorstellen dat ze de uitgaande berichten scannen op "@" en dat woord er dan uit halen...
Kan, maar das ook prima te omzeilen door "apenstaartje" of "at" te gebruiken ipv @quote:Op zondag 22 april 2012 17:35 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
wordt dat er dan niet uitgefilterd dan? Kan me voorstellen dat ze de uitgaande berichten scannen op "@" en dat woord er dan uit halen...
Wordt op RP er niet uitgefilterd...eigen ervaring.quote:Op zondag 22 april 2012 17:40 schreef marcokloon het volgende:
Heeft iemand ervaring ermee dat het inderdaad eruit wordt gefilterd? (op welke site dan ook)
Thnx!quote:Op zondag 22 april 2012 17:42 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Wordt op RP er niet uitgefilterd...eigen ervaring.
Op Pepper heb ik er vorig jaar wel een ban door gekregen
Om je verwachtingen te temperen: 85% kans dat je niets hoort...quote:Op zondag 22 april 2012 18:02 schreef freshy98 het volgende:
Right. Aangemeld op OkCupid dus.
Zie meteen match met een foto die mij aanspreekt.
Profiel bevalt ook nog eens erg goed, dus een zooi vragen beantwoord.
Komt ook nog aardig overeen.
Maar een bericht gestuurd. Eens kijken hoe het gaat.
Daarom en verder kan je op Okcupid genoeg leuke testjes doenquote:Op zondag 22 april 2012 18:09 schreef freshy98 het volgende:
Met dit soort dingen ga ik altijd uit van het slechtste. Kan het alleen maar meevallen.
Okcupid is zeker een leuke site voor de testjes en de vragen. na 2 dagen ook al 3 reacties zonder dat ik er echt moeite voor heb gedaan.quote:Op zondag 22 april 2012 18:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daarom en verder kan je op Okcupid genoeg leuke testjes doen
Klinkt wel leuk, weet alleen niet op hoeveel sites ik me dan uiteindelijk wel niet ga aanmelden als ik alles zo hoorquote:Op zondag 22 april 2012 19:23 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Okcupid is zeker een leuke site voor de testjes en de vragen. na 2 dagen ook al 3 reacties zonder dat ik er echt moeite voor heb gedaan.
En dan issie woensdag opeens 'ziek'quote:Op zondag 22 april 2012 22:00 schreef eefje801 het volgende:
Date was van beide kanten voor herhaling vatbaar is huidige stand van zaken
Veel gebeurd? Even teruglezen
Oh en zit nu met Radioman op msn. Om te bewijzen dat hij woensdag écht tijd heeft en komt heeft hij zijn weekagenda in een bericht geplaatst.
Als dat zo was geweest had ie wel eerder tijd gemaakt.quote:Op zondag 22 april 2012 22:14 schreef eefje801 het volgende:
Ha ha ja dat kan, dat hij ziek is. Of inderdaad wanhopig. Misschien hoopt ie te scoren en staat hij al twee jaar droog.
quote:Op zondag 22 april 2012 22:15 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Als dat zo was geweest had ie wel eerder tijd gemaakt.
Benieuwd wie gelijk heeftquote:
'Sorry, het wordt later dan ik verwacht had dus ik kan niet komen.'quote:Op zondag 22 april 2012 22:17 schreef eefje801 het volgende:
[..]
[..]
Benieuwd wie gelijk heeftHij zei net dat hij dus een klus heeft buiten mijn stad maar dat hij écht terug rijdt hoor!!!!! Nou.. het is me wat met die Radioman.
Ha haquote:Op zondag 22 april 2012 22:18 schreef Pien85 het volgende:
[..]
'Sorry, het wordt later dan ik verwacht had dus ik kan niet komen.'
Sorry hoor, ik wil niet jouw hoop de grond in boren, maar ik zou sowieso al niet meer met hem af willen spreken. Word nogal cynisch van al die afzeggingenquote:Op zondag 22 april 2012 22:19 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ha haAls je gelijk hebt win je iets. ik weet nog niet wat.
Dat lijkt me eigenlijk wel het stomste dat je kunt doen als je meer van hem wil dan alleen een keer neuken.quote:Op zondag 22 april 2012 22:21 schreef freshy98 het volgende:
Stuur 'm een flash-your-boobs foto. Kijken hoe snel ie wil komen ;-)
Nee joh Eefje speelt zijn spelletje. Hem wanhopig laten afspreken en dan 5min van te voren ZELF afzeggen. Muahahahahaquote:Op zondag 22 april 2012 22:21 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Sorry hoor, ik wil niet jouw hoop de grond in boren, maar ik zou sowieso al niet meer met hem af willen spreken. Word nogal cynisch van al die afzeggingen
Maar... stel dat hij zo leuk blijkt te zijn als hij via internet enzo lijkt... zou jij iets serieus willen met iemand die zó makkelijk afspraken met je afzegt enzo?quote:Op zondag 22 april 2012 22:25 schreef eefje801 het volgende:
Geeft ook niks..ben zelf ook cynisch nu. Maar wel nieuwgierig. Niet naar of het door gaat maar naar zijn radiohoofd
Weet je, hij lijkt via internet ook al minder leuk nu. Dus wat dat betreft zie ik hem inderdaad niet als potentieel iemand om serieus mee te worden. Ben meer benieuwd hoe hij in het echt is. Wat er dan van over blijft, van (veel te) lang contact hebben en de zogenaamde "verwachtingen". Zie het meer als een einde dan een begin. Als je dat met die date van gister vergelijkt is dat veel relaxter. Zonder verwachtingen.quote:Op zondag 22 april 2012 22:28 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Maar... stel dat hij zo leuk blijkt te zijn als hij via internet enzo lijkt... zou jij iets serieus willen met iemand die zó makkelijk afspraken met je afzegt enzo?
Dus die date van woensdag is dan meer een soort afscheid?quote:Op zondag 22 april 2012 22:32 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Weet je, hij lijkt via internet ook al minder leuk nu. Dus wat dat betreft zie ik hem inderdaad niet als potentieel iemand om serieus mee te worden. Ben meer benieuwd hoe hij in het echt is. Wat er dan van over blijft, van (veel te) lang contact hebben en de zogenaamde "verwachtingen". Zie het meer als een einde dan een begin. Als je dat met die date van gister vergelijkt is dat veel relaxter. Zonder verwachtingen.
Zo zou je het kunnen zien, ja. Daarbij kan ik het verder wel met hem vinden dus zie daar (voor het eerst bij het daten) nog wel een vriendschap uit ontstaan. Ga zeker een keertje bij zijn programma kijken in de toekomst.quote:Op zondag 22 april 2012 22:33 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dus die date van woensdag is dan meer een soort afscheid?
Eefje, ik weet niet precies wat er allemaal gebeurd is omdat ik niet alles meelees, maar laat de moed niet bij voorbaat in je schoenen zakken. Ik ben het met Pien85 eens dat een paar keer afzeggen niet echt een pre is, maar het is niet onmogelijk dat hij er goede redenen voor heeft en dat het gewoon een super date wordt!quote:Weet je, hij lijkt via internet ook al minder leuk nu. Dus wat dat betreft zie ik hem inderdaad niet als potentieel iemand om serieus mee te worden. Ben meer benieuwd hoe hij in het echt is. Wat er dan van over blijft, van (veel te) lang contact hebben en de zogenaamde "verwachtingen". Zie het meer als een einde dan een begin. Als je dat met die date van gister vergelijkt is dat veel relaxter. Zonder verwachtingen.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:19 schreef Pien85 het volgende:
hoe ist hier?
Better let as net..quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:38 schreef Hungry_Joe het volgende:
Thuis. Date was érg leuk...
O, en het is 75 km trouwens. Wat overigens nog geen probleem was geweest verder. Geen valse aannames doen, BeamofLight.
Ik geloof dat Eefje van het weekend van alles heeft gedaan, behalve de moed laten zakkenquote:Op zondag 22 april 2012 22:42 schreef Held_op_Sokken het volgende:
[..]
Eefje, ik weet niet precies wat er allemaal gebeurd is omdat ik niet alles meelees, maar laat de moed niet bij voorbaat in je schoenen zakken. Ik ben het met Pien85 eens dat een paar keer afzeggen niet echt een pre is, maar het is niet onmogelijk dat hij er goede redenen voor heeft en dat het gewoon een super date wordt!
Zo te horen heeft Eefje vooral dingen laten stijgenquote:Op zondag 22 april 2012 23:05 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Ik geloof dat Eefje van het weekend van alles heeft gedaan, behalve de moed laten zakken
Eefje is een beetje het spoort bijster.. Híer wilde ik op reagerenquote:Op zondag 22 april 2012 14:56 schreef Pien85 het volgende:
Anyway, kort verslagje. Date was leuk. Datemeneer is leuk. Koffie was lekker. In bad kun je een uur lang praten over games. Croissantjes voor het ontbijt zijn ook lekker als het eigenlijk lunch is en pasta eten met Chris Rock op de achtergrond is ook tof.
Geslaagde date dus. Nu afwachten of ie nog een keer wil daten
Ha ha! Nieuwe bed kraakt of piept niet, ideaal!quote:Op zondag 22 april 2012 23:06 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Zo te horen heeft Eefje vooral dingen laten stijgen![]()
/flauw grapje
Ik haat krakende bedden! Mijn laatste ex had een enorm krakend bed....en twee kids een paar deuren verder....quote:Op zondag 22 april 2012 23:11 schreef freshy98 het volgende:
Doet mij er aan denken. Als ik weer wat te daten/seksen heb, moet ik een nieuw bed kopen.
Ding kraakt als de neten.
Oh, en een nieuwe huis. Rottig oud huis dat nog al geen geluids-isolatie heeft...
Hoewel me dat me nog niet heeft tegen gehouden :-)
Hm, dat bad was een goede zet van me destijds. Wel vaker profijt van gehad.quote:Op zondag 22 april 2012 23:07 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Eefje is een beetje het spoort bijster.. Híer wilde ik op reagerenDie dates die steeds langer duren zijn de dates die je wilt hebben
Oh en een bad.. stiekem een beetje jaloers
quote:Op zondag 22 april 2012 23:18 schreef Diconnected het volgende:
Vanmiddag weer m'n date gezien. Was echt heel erg gezellig en leuk, veel gelachen, lekker samen gekookt en hard gelachen om z'n krakende bed
quote:Op zondag 22 april 2012 23:18 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Hm, dat bad was een goede zet van me destijds. Wel vaker profijt van gehad.
Bad is fijnquote:Op maandag 23 april 2012 02:19 schreef CyCLoNe het volgende:
[..]![]()
Bad = goed !
![]()
Krakende bedden trouwens ook
Je hebt gelijk. Sorry Cuequote:Op maandag 23 april 2012 10:12 schreef Cue_ het volgende:
Maargoed, het bed is verder niet heel interessant voor het hele datingtopic
Dus daar ging het mis.quote:Op maandag 23 april 2012 10:10 schreef Pien85 het volgende:
Veel irritanter dan een krakend bed is een bed met 2 losse matrassen en dus een gat in het midden
Tof! Zou ik ook wel 's willen doen, benieuwd hoe dat gaat enzoquote:Op maandag 23 april 2012 10:17 schreef Cue_ het volgende:
Ik ga trouwens volgende week eens mee doen met een speeddatesessie. Altijd al eens benieuwd naar geweest. Ben wel benieuwd wie daar allemaal komen. is het niets, weten we dat ook weer he
Uithuwelijken? Ik snap niet wat ik daar mee te maken heb?quote:
Net zoals wij niet snappen waarom je zo graag ff wil komen trollenquote:Op maandag 23 april 2012 11:29 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Uithuwelijken? Ik snap niet wat ik daar mee te maken heb?
Met internetdaten heb je kennelijk ook niets te maken.quote:Op maandag 23 april 2012 11:29 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Uithuwelijken? Ik snap niet wat ik daar mee te maken heb?
Hoezo, dit gaat toch over internetdating? Heb ik een paar keer gedaan. Mag mijn mening toch uiten?quote:Op maandag 23 april 2012 11:35 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Net zoals wij niet snappen waarom je zo graaf ff wil komen trollen
Ja, als mijn mening niet in je straatje past ga je maar provoceren?quote:Op maandag 23 april 2012 11:36 schreef macondo het volgende:
[..]
Met internetdaten heb je kennelijk ook niets te maken.
Lekker fijn voor jou dan, waarom haal je uithuwelijkingen erbij? Mijn naam? Je denkt..ochhh is een allochtoon dus ik roep maar uithuwelijkingen?quote:Op maandag 23 april 2012 11:36 schreef macondo het volgende:
[..]
Met internetdaten heb je kennelijk ook niets te maken.
Als je dat nu in je eerste post meteen had gezegd, dan waren we allemaal blijer geweest :-)quote:Op maandag 23 april 2012 11:44 schreef Erkannn het volgende:
Wat een nare figuren hier zeg...en wat een fatsoen zeg. Ik snap wel waarom de maatschappij verhard....ik zeg niks verkeerds krijg gelijk een berg stront over me heen.
Ik vind het KUT omdat ik tot 3 keer aan toe vrouwen tegenkwam die totaal niet leken op de foto's die ze me hebben toegestuurd, zeer waarschijnlijk omdat ze de foto's bewerkt hebben in photoshop.
Andere vrouwen benaderen.quote:Op maandag 23 april 2012 11:44 schreef Erkannn het volgende:
Wat een nare figuren hier zeg...en wat een fatsoen zeg. Ik snap wel waarom de maatschappij verhard....ik zeg niks verkeerds krijg gelijk een berg stront over me heen.
Ik vind het KUT omdat ik tot 3 keer aan toe vrouwen tegenkwam die totaal niet leken op de foto's die ze me hebben toegestuurd, zeer waarschijnlijk omdat ze de foto's bewerkt hebben in photoshop.
Lees hier gewoon een tijdje mee dan zie je wel wat do's en don'ts voorbij komen. Je komt binnen en poneert hier iets maar licht niks toe. Dat komt gewoon over als trollen. Balen dat de dames van de foto tegenvielen. Mensen kiezen nou eenmaal altijd een voordelige foto. Doen mannen net zo hard. Ik vind het belangrijker dat het een recente foto is, eerlijk gezegd. Gaat toch om het totaalplaatje.quote:Op maandag 23 april 2012 11:44 schreef Erkannn het volgende:
IMHO betekent trollen dat je iets zegt wat totaal niet met het onderwerp te maken heeft.quote:Op maandag 23 april 2012 11:48 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Lees hier gewoon een tijdje mee dan zie je wel wat do's en don'ts voorbij komen. Je komt binnen en poneert hier iets maar licht niks toe. Dat komt gewoon over als trollen. Balen dat de dames van de foto tegenvielen. Mensen kiezen nou eenmaal altijd een voordelige foto. Doen mannen net zo hard. Ik vind het belangrijker dat het een recente foto is, eerlijk gezegd. Gaat toch om het totaalplaatje.
Trollen betekent ook een flauwe opmerking maken over het onderwerp..zoals je deed..zondere verdere toelichting...het toeval wil dat dit, ja en dat is uitzonderlijk, best een serieus topic isquote:Op maandag 23 april 2012 11:56 schreef Erkannn het volgende:
[..]
IMHO betekent trollen dat je iets zegt wat totaal niet met het onderwerp te maken heeft.
Maar vervolgens mij gaan provoceren op basis van mijn etniciteit, dan ben je pas ultra zielig bezig.
Anyway, de dames herkende ik elke keer niet. Ene dacht zelfs dat ik haar voor lul probeerde te zetten, omdat ze dacht dat ik arrogant langs haar heen keek....maar ik herkende haar simpelweg niet.
Alle drie heb ik zelfs een kans gegeven (omdat inderdaad uiterlijk niet het belangrijkste is), maar ik heb echt een hekel aan mensen die liegen. Ze gaven alle drie ook gewoon toe en dan zeiden ze dingen als "het gaat om het innerlijke...bla bla bla"......precies, alleen ze zijn zo hypocriet bezig dat hun innerlijke juist stinkt doordat ze bewerkte foto's op het internet zetten.
Of ik heb echt gruwelijk veel pech gehad.....
zit je op Badoo ofzo?quote:Op maandag 23 april 2012 11:56 schreef Erkannn het volgende:
[..]
IMHO betekent trollen dat je iets zegt wat totaal niet met het onderwerp te maken heeft.
Maar vervolgens mij gaan provoceren op basis van mijn etniciteit, dan ben je pas ultra zielig bezig.
Anyway, de dames herkende ik elke keer niet. Ene dacht zelfs dat ik haar voor lul probeerde te zetten, omdat ze dacht dat ik arrogant langs haar heen keek....maar ik herkende haar simpelweg niet.
Alle drie heb ik zelfs een kans gegeven (omdat inderdaad uiterlijk niet het belangrijkste is), maar ik heb echt een hekel aan mensen die liegen. Ze gaven alle drie ook gewoon toe en dan zeiden ze dingen als "het gaat om het innerlijke...bla bla bla"......precies, alleen ze zijn zo hypocriet bezig dat hun innerlijke juist stinkt doordat ze bewerkte foto's op het internet zetten.
Of ik heb echt gruwelijk veel pech gehad.....
quote:Op maandag 23 april 2012 11:37 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Ja, als mijn mening niet in je straatje past ga je maar provoceren?
Wow, dit is wel twee halen één betalen. Twee reacties op dezelfde post van mij.quote:Op maandag 23 april 2012 11:47 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Lekker fijn voor jou dan, waarom haal je uithuwelijkingen erbij? Mijn naam? Je denkt..ochhh is een allochtoon dus ik roep maar uithuwelijkingen?
Wat slim van je! Echt goed dat je voor je zelf kan nadenken! Hopelijk zijn je ouders trots op je.
Ik vond mn opmerking niet flauw, alleen niet onderbouwd...ik was niet uit op provocerende reacties, ik zou niet eens weten waarom...maar goed..quote:Op maandag 23 april 2012 12:00 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Trollen betekent ook een flauwe opmerking maken over het onderwerp..zoals je deed..zondere verdere toelichting...het toeval wil dat dit, ja en dat is uitzonderlijk, best een serieus topic is
Op welke site heb je de betreffende dames gespot...?
heel leuk! Ik heb het een aantal keer gedaan en er veel leuke dates aan overgehoudenquote:Op maandag 23 april 2012 10:17 schreef Cue_ het volgende:
Ik ga trouwens volgende week eens mee doen met een speeddatesessie. Altijd al eens benieuwd naar geweest. Ben wel benieuwd wie daar allemaal komen. is het niets, weten we dat ook weer he
Nee, gebruik verder geen profiel sites meer...alleen zakelijk.quote:Op maandag 23 april 2012 12:32 schreef eefje801 het volgende:
[..]
zit je op Badoo ofzo?
Er was inderdaad iemand die wat over uithuwelijken zei maar het kwam gewoon nogal random over. Meeste mensen stellen zich even voor hier.
Ok dan =\quote:Op maandag 23 april 2012 13:09 schreef macondo het volgende:
[..]
[..]
Wow, dit is wel twee halen één betalen. Twee reacties op dezelfde post van mij.
Maar om je vraag te beantwoorden, dat ik naar je moeder informeerde heeft niets te maken met je etniciteit. Standaard reactie op getrol. Werkt altijd. Gisteren nog in ditzelfde topic bij iemand die naar de MILF-jes informeerde.
Je hoeft je niet voor te stellen, maar in dit topic komen regelmatig ineens mensen tevoorschijn die even moeten melden dat internetdaten voor losers is, of iets dergelijks. En zo kwam jouw eerste post ook over. Hence de reacties.quote:Op maandag 23 april 2012 13:19 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Nee, gebruik verder geen profiel sites meer...alleen zakelijk.
Dien ik bij ieder onderwerp mezelf even voor te stellen? (is gewoon een normale vraag)
Nee joh, iedereen is beetje pissig dat na de succesvolle weekenden het weer kutmaandag is en het zo lang duurt voordat het weer wipweekend is. Maar wel een lang wipweekend de volgende.quote:Op maandag 23 april 2012 13:19 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Nee, gebruik verder geen profiel sites meer...alleen zakelijk.
Dien ik bij ieder onderwerp mezelf even voor te stellen? (is gewoon een normale vraag)
En koninginnedag nog welquote:Op maandag 23 april 2012 13:22 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Nee joh, iedereen is beetje pissig dat na de succesvolle weekenden het weer kutmaandag is en het zo lang duurt voordat het weer wipweekend is. Maar wel een lang wipweekend de volgende.
Was dat maar waarquote:Op maandag 23 april 2012 13:22 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Nee joh, iedereen is beetje pissig dat na de succesvolle weekenden het weer kutmaandag is en het zo lang duurt voordat het weer wipweekend is. Maar wel een lang wipweekend de volgende.
Oohh Spirit please, hou op. Ik ben nu in de fase dat ik met date2 (officieel3, maar was 2 minuten) inmiddels zover ben dat als ik haar alleen maar zie (en dat wordt Qday) al blij wordt. Noemen ze dat verliefdheid??quote:Op maandag 23 april 2012 13:23 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
En koninginnedag nog wel![]()
Welk nummer streef jij na?
Oooohhhhquote:Op maandag 23 april 2012 13:26 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Oohh Spirit please, hou op. Ik ben nu in de fase dat ik met date2 (officieel3, maar was 2 minuten) inmiddels zover ben dat als ik haar alleen maar zie (en dat wordt Qday) al blij wordt. Noemen ze dat verliefdheid??
In dat geval zou ik verliefd zijn op heel veel mensenquote:Op maandag 23 april 2012 13:26 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Oohh Spirit please, hou op. Ik ben nu in de fase dat ik met date2 (officieel3, maar was 2 minuten) inmiddels zover ben dat als ik haar alleen maar zie (en dat wordt Qday) al blij wordt. Noemen ze dat verliefdheid??
Dat wordt het pas als mensen weer uit dat lijstje moetenquote:Op maandag 23 april 2012 13:27 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
OooohhhhWat goed!! Ook van internet??
We zouden eigenlijk de OP ook wel een succeslijstje bij kunnen houden! Of is dat genant?
Nee niet via internet, want losers doen dat dit datquote:Op maandag 23 april 2012 13:27 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
OooohhhhWat goed!! Ook van internet??
We zouden eigenlijk de OP ook wel een succeslijstje bij kunnen houden! Of is dat genant?
Ow. Das dan wel weer jammer zeg. Wat deed je hier ook alweer?quote:Op maandag 23 april 2012 13:29 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Nee niet via internet, want losers doen dat dit dat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sarcasme. Herken het.
Ik denk dat iedereen die wel eens ge-internetdate heeft in meer of mindere mate wel slechte ervaringen heeft. Gelukkig ook een hoop goeiequote:Op maandag 23 april 2012 13:31 schreef Erkannn het volgende:
Dames en heren, mijn excuses voor de oneliner die ik plaatste. Het was niet mijn bedoeling om mensen te kwetsen. Ik vind internetdaters geen losers, want dan zou ik hypocriet zijn. Ik heb wel slechte ervaringen...
Wat dat betreft is dit topic niet anders dan een datingsitequote:Op maandag 23 april 2012 13:22 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Je hoeft je niet voor te stellen, maar in dit topic komen regelmatig ineens mensen tevoorschijn die even moeten melden dat internetdaten voor losers is, of iets dergelijks. En zo kwam jouw eerste post ook over. Hence de reacties.
Maar als je serieus mee wilt posten: ga vooral je gang!! Men houdt alleen dus niet zo van die negatieve oneliners.
No worries. Macondo is toch een verzuurde ouwe druifquote:Op maandag 23 april 2012 13:31 schreef Erkannn het volgende:
Dames en heren, mijn excuses voor de oneliner die ik plaatste. Het was niet mijn bedoeling om mensen te kwetsen. Ik vind internetdaters geen losers, want dan zou ik hypocriet zijn. Ik heb wel slechte ervaringen...
Die hier alleen nog maar komt om te pochen met zijn succes in het online-datenquote:Op maandag 23 april 2012 13:32 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
No worries. Macondo is toch een verzuurde ouwe druif
Maar die zijn juist zo leuk om over te praten!!quote:Op maandag 23 april 2012 13:32 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen die wel eens ge-internetdate heeft in meer of mindere mate wel slechte ervaringen heeft. Gelukkig ook een hoop goeie
Ja, met zijn "model"quote:Op maandag 23 april 2012 13:34 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Die hier alleen nog maar komt om te pochen met zijn succes in het online-daten![]()
![]()
Wees nou stil, je verpest allesquote:Op maandag 23 april 2012 13:36 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Hmmm..ik heb de dame in kwestie gezien..en ze is wel knap....
Hmm 3 mislukte ervaringen achter elkaarquote:Op maandag 23 april 2012 13:32 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen die wel eens ge-internetdate heeft in meer of mindere mate wel slechte ervaringen heeft. Gelukkig ook een hoop goeie
quote:Op maandag 23 april 2012 13:40 schreef Sanchos het volgende:
Ik wil wel daten maar niet op het internet, had eergisteren een vriend en een vriendin van me gesproken, en die zeggen dat ze een hoop one-nightstands hebben gehad en teleurstelling...
Klopt dit over het algemeen:P
Wat zijn nou 3 mensen op de zoveel miljoen in Nederland?quote:Op maandag 23 april 2012 13:40 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Hmm 3 mislukte ervaringen achter elkaar![]()
verder ken ik in mijn omgeving niemand die elkaar via het internet hebben gevonden, maar ik geloof wel dat er zulke relaties zijn hoor daar niet van
Ja en nee. Natuurlijk zitten er mensen tussen die in het echt totaal niet zo zijn als je verwacht had. Natuurlijk zitten er mensen tussen waar je gewoon geen klik mee hebt of mensen die alleen leuk zijn voor 1 nachtje. Maar het hoeft niet zo te zijn dat je met niemand die je via internet kent een klik hebt.quote:Op maandag 23 april 2012 13:40 schreef Sanchos het volgende:
Ik wil wel daten maar niet op het internet, had eergisteren een vriend en een vriendin van me gesproken, en die zeggen dat ze een hoop one-nightstands hebben gehad en teleurstelling...
Tis net het echte leven.....internetdaten....nooit een garantie voor succesquote:Op maandag 23 april 2012 13:40 schreef Sanchos het volgende:
Dit. Internetdaten is precies hetzelfde als in de kroeg om je heen kijken. Daar val je ook maar op een paar mensen, en dan heb je het alleen nog over uiterlijk. Zo werkt het op internet ook. One night stands kun je ook overal regelen. Het is net het echte levenquote:Op maandag 23 april 2012 13:43 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Wat zijn nou 3 mensen op de zoveel miljoen in Nederland?
Internetdaten is leuk
[..]
Ja en nee. Natuurlijk zitten er mensen tussen die in het echt totaal niet zo zijn als je verwacht had. Natuurlijk zitten er mensen tussen waar je gewoon geen klik mee hebt of mensen die alleen leuk zijn voor 1 nachtje. Maar het hoeft niet zo te zijn dat je met niemand die je via internet kent een klik hebt.
Dat dusquote:Op maandag 23 april 2012 13:44 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Tis net het echte leven.....internetdaten....nooit een garantie voor succes
Ooohhhhquote:Op maandag 23 april 2012 13:44 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Tis net het echte leven.....internetdaten....nooit een garantie voor succes
Nee, geen tijd enzoquote:
Gewoon nog 1 dr bijquote:Op maandag 23 april 2012 13:47 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik heb al iemand via internet gehosseld ja
Ik denk dat de teleurstellingen te maken hebben met wat hier al vaker is besproken: de vaak lange periode tussen het elkaar online leren kennen en het IRL afspreken. Je hebt het risico dat je een uitgebreid beeld gaat vormen van de ander; wat nooit overeen zal komen met hoe die ander in werkelijkheid zal zijn. Dit kan makkelijk tot teleurstelling leiden. Maargoed, dat is maar één theorie. Echter wel een theorie waarin ik geloof, en ook een rede waarom ik graag naar snel over wil naar RL.quote:Op maandag 23 april 2012 13:40 schreef Sanchos het volgende:
Sommigen vinden one night stands juist geen teleurstelling. En ja, je komt niet altijd de liefde van je leven snel tegen. Ik heb ongeveer 20 dates gehad in twee jaar. Het was altijd leuk eigenlijk.quote:Op maandag 23 april 2012 13:40 schreef Sanchos het volgende:
Van die ongeveer 40 mannen die je hebt gedate; zijn er daarvan, buiten je vriend, ook nog mannen die je nog wel eens ziet/spreekt... of waar je een vriendschappelijke band oid mee hebt opgebouwd?quote:Op maandag 23 april 2012 13:57 schreef Spirit82 het volgende:
Ik denk dat ik via internet een stuk of 25 keer heb gedate in 2,5 jaar tijd. Daarnaast heb ik nog een stuk of 15 mannen irl leren kennen. Het varieert ook heel erg van je instelling wat je zelf prettig vindt. Ik wisselde het af. Dan was ik weer klaar met al die mannen uit de kroeg die maar op 1 ding uit waren. Dan was ik weer klaar met de mannen van internet omdat er een poosje niks uit kwam. Zowel irl als internet duurde het nooit langer dan een paar weken/maanden voor ik ze zat was. Maar de aanhouder wint![]()
En daten is leuker dan alleen op de bank zitten
Dat kan irl ook prima tegenvallen hoor!!quote:Op maandag 23 april 2012 13:57 schreef Cue_ het volgende:
Enige verschil tussen reallife iemand ontmoeten en internetdating is natuurlijk dat je gelijk al goed kan scannen op uiterlijk en gedragingen.
Wel eens gehad dat het toch wel wat tegenviel natuurlijk, maar nooit heel extreem.quote:Op maandag 23 april 2012 13:59 schreef Spirit82 het volgende:
Dat kan irl ook prima tegenvallen hoor!!
Heb jij nooit gehad dat je met je dronken kop iemand je nummer gaf om je vervolgens tijdens een date helemaal dood te schrikken van die persoon?
Ik mail al anderhalf jaar met een Belgische man die ik in Amsterdam tegen ben gekomen. Ik wissel nog wel eens smsjes met een jongen van RP die ik uiteindelijk nooit heb ontmoet. En op facebook heb ik nog een stuk of 10 mannen staan met wie ik wel eens heb gedate en waarbij ik af en toe reageer op posts. Gewoon, omdat het gezellig was maar meer nietquote:Op maandag 23 april 2012 13:59 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Van die ongeveer 40 mannen die je hebt gedate; zijn er daarvan, buiten je vriend, ook nog mannen die je nog wel eens ziet/spreekt... of waar je een vriendschappelijke band oid hebt opgebouwd?
Heb je dat wel met internetdaten gehad dan?quote:Op maandag 23 april 2012 14:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wel eens gehad dat het toch wel wat tegenviel natuurlijk, maar nooit heel extreem.
Vraag was niet voor mij, maar toch een antwoord: ik wel. Niet met veel, 1 jongen waarmee ik gedate heb is het niks mee geworden maar kan ik het wel erg goed mee vinden, die zie ik nog regelmatig. Mijn ex ken ik via internet, zijn inmiddels, na een lange relatie uit elkaar, maar zijn nog steeds goeie vriendenquote:Op maandag 23 april 2012 13:59 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Van die ongeveer 40 mannen die je hebt gedate; zijn er daarvan, buiten je vriend, ook nog mannen die je nog wel eens ziet/spreekt... of waar je een vriendschappelijke band oid mee hebt opgebouwd?
Het verschil was bij sommigen echt wel groter. Echte dates heb ik via internet niet super veel gehad, maar als ik bv ook terugdenk aan ontmoetingen met fokkers die ik heb gehad en vooraf foto's had gezien.quote:Op maandag 23 april 2012 14:01 schreef Spirit82 het volgende:
Heb je dat wel met internetdaten gehad dan?
Woow 25 in 2,5 jaat tijd....en bij geen eentje een klik?quote:Op maandag 23 april 2012 13:57 schreef Spirit82 het volgende:
Ik denk dat ik via internet een stuk of 25 keer heb gedate in 2,5 jaar tijd. Daarnaast heb ik nog een stuk of 15 mannen irl leren kennen. Het varieert ook heel erg van je instelling wat je zelf prettig vindt. Ik wisselde het af. Dan was ik weer klaar met al die mannen uit de kroeg die maar op 1 ding uit waren. Dan was ik weer klaar met de mannen van internet omdat er een poosje niks uit kwam. Zowel irl als internet duurde het nooit langer dan een paar weken/maanden voor ik ze zat was. Maar de aanhouder wint![]()
En daten is leuker dan alleen op de bank zitten
Dat zeg ik toch nergens?quote:Op maandag 23 april 2012 14:04 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Woow 25 in 2,5 jaat tijd....en bij geen eentje een klik?
Lezen, Erkann.quote:Op maandag 23 april 2012 13:47 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik heb al iemand via internet gehosseld ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |