quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:22 schreef Asskicker14 het volgende:
Lijkt mij inderdaad sterk, of de hulpdiensten moeten zeer lui zijn.
Hierboven werdt gemeld dat men er nog steeds gewonden uithaalt?quote:Lijkt mij inderdaad sterk, of de hulpdiensten moeten zeer lui zijn.
Het betekent niet direct dat je mensen er als een gek uithaalt.quote:Ja, waarom?
Je kan beter rustigaan doen en zorgen dat de verwondingen niet erger worden dan iedereen als een gek uit die treinen slepen, met als gevolg ernstiger verwondingen.
Die is allang opgevangen door ander personeel van de NS.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:26 schreef DrNick het volgende:
Hoe is het met de machinist gesteld eigenlijk? Ik kan niet voorstellen wat je dan doet als je in zo'n situatie zit.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:26 schreef DrNick het volgende:
Hoe is het met de machinist gesteld eigenlijk? Ik kan niet voorstellen wat je dan doet als je in zo'n situatie zit.
Begrijp ik, maar meer fysiek bedoel ikquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die is allang opgevangen door ander personeel van de NS.
Dan heb je geen zin om weer in een cockpit te stappen idd.quote:Hoe is het met de machinist gesteld eigenlijk? Ik kan niet voorstellen wat je dan doet als je in zo'n situatie zit.
Ik las dat er nog eentje bekneld zat.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die is allang opgevangen door ander personeel van de NS.
Een ooggetuige had het er over dat hij had gezien dat ze 'bezig' waren met de machinist van de sprinter en dat de deur niet open wilde omdat die ontzet was. Zou dus best kunnen zijn dat hij daar nog voorin de trein zat tijdens de aanrijding.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:26 schreef DrNick het volgende:
Waar was het andere ongeluk dan?quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:25 schreef StephanL het volgende:
Wel apart hoor. Volgens mij hoort het Nederlands spoorwegen net tot één van de veiligste, maar dit is nu al het tweede ongeluk in één week tijd.
Vooral als je het aan ziet komen. OOH NEENEENEE NOODREM AAAAAHHHHHHH *BOEM*quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:28 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Dan heb je geen zin om weer in een cockpit te stappen idd.
Die twee knuffelende sprintertjes op Leiden: [Upd] Treinen op elkaar gebotst in Leidenquote:
In Leiden. Geen groot ongeluk en de schade viel mee. De oorzaak was volgens de NS het gladde spoor.quote:
Lijkt me sterk, ze laten reizigers door de deur van de machinistencabine van de sprinter uitstappen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:28 schreef Miendientje het volgende:
[..]
Een ooggetuige had het er over dat hij had gezien dat ze 'bezig' waren met de machinist van de sprinter en dat de deur niet open wilde omdat die ontzet was. Zou dus best kunnen zijn dat hij daar nog voorin de trein zat tijdens de aanrijding.
O ja, dat was ik alweer vergeten, terwijl ik die treinen nota bene nog heb zien staan toenquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Die twee knuffelende sprintertjes op Leiden.
Kan ook zijn dat het juist over die andere trein ging, hij zag het iig toen hij uit de andere trein staptequote:Op zaterdag 21 april 2012 20:31 schreef Fixers het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, ze laten reizigers door de deur van de machinistencabine van de sprinter uitstappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |