Serieus? Vind jij het niet raar dat waar de uitgang is de kreukelzone is???quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:09 schreef Duvel het volgende:
Het zwakste punt in de constructie, niet zo raar.
Waar anders? Bij de passagiers?quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:35 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Serieus? Vind jij het niet raar dat waar de uitgang is de kreukelzone is???
Bij de uitgang sta je (als het goed is) alleen als de trein langzaam rijdt, dus zo raar is dat nietquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:35 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Serieus? Vind jij het niet raar dat waar de uitgang is de kreukelzone is???
Ik heb er geen beelden bij, maar als het een karretje met witte rolluiken is: dat is de Spoormodule. Barstensvol met gereedschappen, kan vanaf een vrachtwagen op een overweg in het spoor worden gezet en dan op eigen kracht met 60 km/h naar het ongeval rijden.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:33 schreef Ame_thyst het volgende:
Handig zo'n karretje op rails. Die stond ervoor klaar?
Ze hebben daar zelfs stoeltjes staan?/nouja hangen. Echt nooit bij stil gestaan dat dat gevaarlijk is...quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:36 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Bij de uitgang sta je (als het goed is) alleen als de trein langzaam rijdt, dus zo raar is dat niet
Nou sta ik dikwijls volgepropt op het balkon ook als de trein op volle snelheid rijdt, maar dat ligt aan faalbeleid van de NS
Eerder zoiets, maar dan voor op het spoor:quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:36 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ik heb er geen beelden bij, maar als het een karretje met witte rolluiken is: dat is de Spoormodule. Barstensvol met gereedschappen, kan vanaf een vrachtwagen op een overweg in het spoor worden gezet en dan op eigen kracht met 60 km/h naar het ongeval rijden.
Geen idee waarom, maar ik heb toch altijd een Mickey Mouse gevoel bij onze hulpverleners. Allemaal een beetje prut. Doodgereguleerd wellicht.quote:Hoe erg het ook is voor de slachtoffers. Voor de hulpverlening best kicken zo'n ongeluk.
Dan staat de spoormodule vast een eindje verderop.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:38 schreef nattermann het volgende:
[..]
Eerder zoiets, maar dan voor op het spoor:
[ afbeelding ]
Die springen altijd dolblij van de bank als er weer ergens een ongeluk is gebeurdquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:37 schreef Ame_thyst het volgende:
Hoe erg het ook is voor de slachtoffers. Voor de hulpverlening best kicken zo'n ongeluk.
Ik denk dat wel vaak.. wat nu als ie vol op de rem moet met deze snelheid, zeker op die balkonnetjes ben je een losgeslagen projectiel danquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:37 schreef zakpatat90 het volgende:
[..]
Ze hebben daar zelfs stoeltjes staan?/nouja hangen. Echt nooit bij stil gestaan dat dat gevaarlijk is...
Nu ik dit heb gezien ga ik nooit meer in het balkon staan of zitten.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:37 schreef zakpatat90 het volgende:
[..]
Ze hebben daar zelfs stoeltjes staan?/nouja hangen. Echt nooit bij stil gestaan dat dat gevaarlijk is...
Dat zou voor de NS een unicum zijn.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:26 schreef NightH4wk het volgende:
Hopelijk wordt het niet weer zo'n "blame game" waar uiteindelijk niets mee gebeurd.
Volgens mij kan je beter niet in een SLT gaan zitten, daar komen alle gewonden uit als ik het zo zie ?quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:40 schreef Aventura het volgende:
[..]
Nu ik dit heb gezien ga ik nooit meer in het balkon staan of zitten.
De kans op zo'n bosting is heel klein. Dus waarschijnlijk weegt het niet op tegen het ongemak.quote:Nu ik dit heb gezien ga ik nooit meer in het balkon staan of zitten.
Het is dat hier niets ontspoort is, maar dan zie je ook altijd dat het het voorste stuk van de trein is waar de meeste gewonden/doden vallen, daar ga ik liever ook niet zitten.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:40 schreef Aventura het volgende:
[..]
Nu ik dit heb gezien ga ik nooit meer in het balkon staan of zitten.
Hij maakt een grapje zeker, tuurlijk hoort dat wel.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:41 schreef spijkerbroek het volgende:
Directeur van de onderzoeksraad: "Er zijn twee treinen tegen elkaar gereden, en het is natuurlijk wel duidelijk dat dat niet hoort."
No shit, sherlock
Nederlanders..altijd zo bezig met 'hoe het hoort'...quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:41 schreef spijkerbroek het volgende:
Directeur van de onderzoeksraad: "Er zijn twee treinen tegen elkaar gereden, en het is natuurlijk wel duidelijk dat dat niet hoort."
No shit, sherlock
Ik denk er nooit over na waar ik ga zitten, maar dat moet ik voortaan toch maar wel doen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:41 schreef Miendientje het volgende:
[..]
Het is dat hier niets ontspoort is, maar dan zie je ook altijd dat het het voorste stuk van de trein is waar de meeste gewonden/doden vallen, daar ga ik liever ook niet zitten.
Andere tijdzone.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:45 schreef Stiemie het volgende:
Traumaheli is weer terug en geland in het Westerpark.
Het blijft op de livebeelden van AT5 trouwens verdacht licht terwijl het hier begint te schemeren
Westerpark = westen = later donker.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:45 schreef Stiemie het volgende:
Het blijft op de livebeelden van AT5 trouwens verdacht licht terwijl het hier begint te schemeren
Komt door de camera die de lichtsterkte aanpastquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:45 schreef Stiemie het volgende:
Inderdaad, de zon staat daar nog vrij hoog.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:45 schreef Stiemie het volgende:
Dan hinkel je toch gewoon het talud of met je goede been.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik zou echt kapot gaan op zo'n hoogwerker met mijn hoogtevrees.
Prorail doet de verkeersleiding.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:46 schreef RemcoDelft het volgende:
Ongelofelijk dat de NS dit keer op keer doet.... Ze weten maanden vantevoren welke trein waar moet rijden... Beide treinen hebben een bestuurder... Ze hebben een automatisch systeem om botsingen te voorkomen... En toch klappen ze keer op keer op elkaar!
Passagiers hebben geen airbags, geen kreukelzones, en niet eens een gordel... Om het nog maar niet te hebben over de situatie dat honderden mensen opeengepropt moeten staan!
Ik zou zeggen hoog tijd om alle subsidie aan de NS te stoppen, past ook mooi bij de bezuinigingen.
Obvious troll is obvious.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:46 schreef RemcoDelft het volgende:
Ongelofelijk dat de NS dit keer op keer doet.... Ze weten maanden vantevoren welke trein waar moet rijden... Beide treinen hebben een bestuurder... Ze hebben een automatisch systeem om botsingen te voorkomen... En toch klappen ze keer op keer op elkaar!
De ene trein heeft de andere een kopstoot gegeven?quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:47 schreef Fredo55 het volgende:
Uhm![]()
20:39:51 21-04-12
Prio: 1 Vechtpartij Westerpark AMSTERDAM
Politie Veiligheidsregio Amsterdam Amstelland (PersInfo)
Tussen beide machinisten?quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:47 schreef Fredo55 het volgende:
Uhm![]()
Met de trein reizen is gewoon levensgevaarlijk.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:46 schreef RemcoDelft het volgende:
Passagiers hebben geen airbags, geen kreukelzones, en niet eens een gordel... Om het nog maar niet te hebben over de situatie dat honderden mensen opeengepropt moeten staan!
Ik zou zeggen hoog tijd om alle subsidie aan de NS te stoppen, past ook mooi bij de bezuinigingen.
Ze hebben ook een trap zag ik net, maar dat lijkt mij nog enger op een brancard.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:47 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dan hinkel je toch gewoon het talud of met je goede been.
Tussen NS en Prorailquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:47 schreef Fredo55 het volgende:
Uhm![]()
Dat kan ook ja.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:47 schreef Duvel het volgende:
[..]
Beetje een probleem.. er staan hoge hekken.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:47 schreef Duvel het volgende:
Je betaalt er ook nog de hoofdprijs voor en het wordt elk jaar verhoogd!quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:46 schreef RemcoDelft het volgende:
Ik woon vrijwel tegenover de treinbotsingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |