ATB?quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of welke machinist het rode sein over het hoofd heeft gezien, dat is natuurlijk ook nog een optie die ze zullen onderzoeken.
"Minstens"... En seinen zijn niet multi-interpretabel.quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:54 schreef spijkerbroek het volgende:
Woordvoerder van de NS zit in een (andere) trein![]()
Ze zegt dat minstens 1 van de treinen een sein verkeerd heeft geinterpreteerd.
Ohja natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of welke machinist het rode sein over het hoofd heeft gezien, dat is natuurlijk ook nog een optie die ze zullen onderzoeken.
Dat dacht ik ook idd.quote:
Als het goed is zit daar geen oude ATB, zeker niet gezien de vele werkzaamheden die ze daar uitvoeren... Die remt ook af onder de 40km/hquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ze te langzaam reden, hoeft die niet direct te hebben ingegrepen, natuurlijk.
Boem was HO! toch?quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:56 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook idd.
Rood = ho!
Weet jij het?quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het was toch geen blinde machinist of wel dan.
quote:
Het stuk achter het Westerpark remmen de treinen vanuit Sloterdijk af om 'zachtjes' het CS binnen te kunnen rijden. De treinen vanuit CS gaan daar pas vaart maken.quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ze te langzaam reden, hoeft die niet direct te hebben ingegrepen, natuurlijk.
Dan is het geen optie meer. Ho bij rood is nog wel een optie.quote:
Must resist woordgrapjequote:Op zaterdag 21 april 2012 19:56 schreef zakpatat90 het volgende:
Volgens nu.nl app is het breaking news.... is het echt zo heftig?
Dan nog zit het rode sein natuurlijk altijd op dezelfde plek.quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:57 schreef Asskicker14 het volgende:
Hoezo verkeerd geïnterpreteerd? Een van de twee machinisten is kleurenblind?
Ik heb even naar de app gekeken, maar ik zie geen toeters en bellen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:56 schreef zakpatat90 het volgende:
De machinist zag ze ook niet.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik heb even naar de app gekeken, maar ik zie geen toeters en bellen.
Er was een Push-bericht en dat doet Nu.nl alleen als het groot nieuws is over het algemeen. Hoewel vandaag twee maal, zeldzaam.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb even naar de app gekeken, maar ik zie geen toeters en bellen.
Ja omdat hij jouw poep uit z'n ogen moest wrijven zeker.quote:
Bijna 50 gewonden zeiden ze net op TV, waaronder mensen met gebroken armen en benen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:56 schreef zakpatat90 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |