Ohja natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of welke machinist het rode sein over het hoofd heeft gezien, dat is natuurlijk ook nog een optie die ze zullen onderzoeken.
Dat dacht ik ook idd.quote:
Als het goed is zit daar geen oude ATB, zeker niet gezien de vele werkzaamheden die ze daar uitvoeren... Die remt ook af onder de 40km/hquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ze te langzaam reden, hoeft die niet direct te hebben ingegrepen, natuurlijk.
Boem was HO! toch?quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:56 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook idd.
Rood = ho!
Weet jij het?quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het was toch geen blinde machinist of wel dan.
quote:
Het stuk achter het Westerpark remmen de treinen vanuit Sloterdijk af om 'zachtjes' het CS binnen te kunnen rijden. De treinen vanuit CS gaan daar pas vaart maken.quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ze te langzaam reden, hoeft die niet direct te hebben ingegrepen, natuurlijk.
Dan is het geen optie meer. Ho bij rood is nog wel een optie.quote:
Must resist woordgrapjequote:Op zaterdag 21 april 2012 19:56 schreef zakpatat90 het volgende:
Volgens nu.nl app is het breaking news.... is het echt zo heftig?
Dan nog zit het rode sein natuurlijk altijd op dezelfde plek.quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:57 schreef Asskicker14 het volgende:
Hoezo verkeerd geïnterpreteerd? Een van de twee machinisten is kleurenblind?
Ik heb even naar de app gekeken, maar ik zie geen toeters en bellen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:56 schreef zakpatat90 het volgende:
De machinist zag ze ook niet.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik heb even naar de app gekeken, maar ik zie geen toeters en bellen.
Er was een Push-bericht en dat doet Nu.nl alleen als het groot nieuws is over het algemeen. Hoewel vandaag twee maal, zeldzaam.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb even naar de app gekeken, maar ik zie geen toeters en bellen.
Ja omdat hij jouw poep uit z'n ogen moest wrijven zeker.quote:
Bijna 50 gewonden zeiden ze net op TV, waaronder mensen met gebroken armen en benen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:56 schreef zakpatat90 het volgende:
quote:NS: 48 gewonden door treinbotsing
Gepubliceerd op 21 april 12, 19:44 Laatst bijgewerkt op 21 april 12, 19:51
AMSTERDAM - Door de treinbotsing zaterdagavond in Amsterdam zijn zeker 48 mensen gewond geraakt. Dat meldde een woordvoerster van de Nederlandse Spoorwegen. Volgens haar is onder meer sprake van botbreuken en kneuzingen.
Van de gewonden zaten er 40 in een stoptrein die volgens de NS onderweg was van Amsterdam naar Uitgeest. De anderen zaten in de sneltrein van Den Helder naar Nijmegen. Het ongeluk gebeurde tussen de stations Amsterdam-Sloterdijk en Amsterdam-Centraal.
bron
Dat bedoel ik inderdaad. Ik krijg bijna nooit zo'n bericht. Maar goed 50 gewonden is wel een redelijk omvang inderdaad.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Er was een Push-bericht en dat doet Nu.nl alleen als het groot nieuws is over het algemeen. Hoewel vandaag twee maal, zeldzaam.
2012!quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:07 schreef Stiemie het volgende:
Er staat nu daar in de buurt ook iets flink in de fik... Zie veel zwarte rook
Scheepsbrand.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:07 schreef Stiemie het volgende:
Oh, da's wel briliant ja, de kreukelzones net waar de deuren zitten.quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:43 schreef MaryMouse het volgende:
De dubbeldekker is behoorlijk gekreukeld.
[ afbeelding ]
Klopt, brand op woonboot aan de Van Diemenkade.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:07 schreef Stiemie het volgende:
19:51:48 21-04-12 13 BRAN BR 1 BRAND WONING (+Inc.net: 3+) (woonboot) (woonboot) , VAN DIEMENKADE AMSTERDAM (ASD) [ NET03 TBO ALV WOW ASLN DRM ]quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:07 schreef Stiemie het volgende:
Het zwakste punt in de constructie, niet zo raar.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:07 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Oh, da's wel briliant ja, de kreukelzones net waar de deuren zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |