quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:12 schreef Stiemie het volgende:
Dat is ook leuk snoopy! En dan zeker ook niet idioot duur![]()
Ik ben zelf erg weg van dit idee en wil zoiets wel namaken, maar dan met een wat meer basic bureau
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: babykamerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: kamer muppetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorlopig klaar genoeg, vind iker zullen zeker nog wel wat accessoires hier en daar bijkomen of wat veranderen, maar voor nu is het prima zo!
Sonnetje de Ikea had een superhandige serie, waarbij je het bed kon uittrekken en met extra matrasdelen had je dus eerst een peuterbed wat je later tot een volwaardig volwassenen bed kon maken. Dat is echt superhandig! Volgens mij hebben naast de Ikea ook nog meer winkels zo een soort bed. Is dat misschien een idee?quote:Op zondag 22 april 2012 20:29 schreef Sonnetje85 het volgende:
Leuk gerbera!
Enne foto van de naam van de baby! Ben benieuwd hoe die geworden is!
Hier moeten we binnenkort op beddenjacht voor dreumes. Geen idee of.we.eerst een peuterbed doen of gelijk een groot bed.
Ik zou sneller kiezen voor peuterbed, de man des huize voor een groot bed...
Lastig.lastig. Hij is nog.net geen 2 als.ie over gaat, dus wil wel een bed waar.hij niet.zo maar uit kan vallen![]()
Iemand nog.tips voor leuke bedden. Bij ikea heb ik nog.nier veel leuks gezien... Wil gewoon een wit bed voor m.
Ik zou ook voor een peuterbedje gaanquote:Op zondag 22 april 2012 20:29 schreef Sonnetje85 het volgende:
Leuk gerbera!
Enne foto van de naam van de baby! Ben benieuwd hoe die geworden is!
Hier moeten we binnenkort op beddenjacht voor dreumes. Geen idee of.we.eerst een peuterbed doen of gelijk een groot bed.
Ik zou sneller kiezen voor peuterbed, de man des huize voor een groot bed...
Lastig.lastig. Hij is nog.net geen 2 als.ie over gaat, dus wil wel een bed waar.hij niet.zo maar uit kan vallen![]()
Iemand nog.tips voor leuke bedden. Bij ikea heb ik nog.nier veel leuks gezien... Wil gewoon een wit bed voor m.
Ja weet ik, maar die vind k dus niet zo mooiquote:Op zondag 22 april 2012 20:46 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Sonnetje de Ikea had een superhandige serie, waarbij je het bed kon uittrekken en met extra matrasdelen had je dus eerst een peuterbed wat je later tot een volwaardig volwassenen bed kon maken. Dat is echt superhandig! Volgens mij hebben naast de Ikea ook nog meer winkels zo een soort bed. Is dat misschien een idee?
Ik wilde zeggen die heb ik niet gezien toen ik bij de Ikea was. Maar zie op de site dat ie nieuw is, dus kan kloppen.quote:Op zondag 22 april 2012 21:11 schreef snoopy het volgende:
Vond je deze van ikea dan niet leuk sonnetje? Niet duur ook volgens mij
[ afbeelding ]
Wow! Wat een mooi bedje.....quote:Op zondag 22 april 2012 21:15 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Hier dus deze via mp:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En vervolgens de na (zo'n twee maanden later)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doesn't expecting the unexpected make the unexpected become the expected?
quote:Op zondag 22 april 2012 22:59 schreef Alfa_Helix het volgende:
Omdat Roosje het niet nodig vond de kamer te tonen zal ik maar een beetje showen
De kamer voordat we aan de slag gingen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En vervolgens de na (zo'n twee maanden later)Haha en dan alleen zeggen "o heb je geen foto's gepost..."SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk je niets vermoedend even later weer hier en zie je iets wat je toch wel heel bekent voorkomt![]()
quote:Op zondag 22 april 2012 22:59 schreef Alfa_Helix het volgende:
Omdat Roosje het niet nodig vond de kamer te tonen zal ik maar een beetje showen
De kamer voordat we aan de slag gingen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En vervolgens de na (zo'n twee maanden later)Omg nijntje! Rammel rammel rammel. Supergaaf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar die past alleen onder deze en die vind ik niet zo leuk voor een meisjeskamerquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:21 schreef Lamb29 het volgende:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80120579/
Deze heb je nu ook
Kijk dat is al beter met matrassen erbij! Ik ga karwei eens in de gaten houden! Dank je!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:19 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik was inclusief lade en dus twee matrassen bijna 500 euro kwijt.
het is bed Ana.
Ja die had ik ook gezien, maar vond de schroeven voorop de lades niet mooi en ik werd ook niet zo blij van de negatieve reviewsquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:30 schreef Meimeltje het volgende:
http://m.wehkamp.nl/Winke(...)LE1487.y=16&AKLE=963
In het roze, wit of grijs.
Is hij een beetje stevig qua frame?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:02 schreef Stiemie het volgende:
Dat bedje heeft mijn oudste en het is zo'n leuk meisjesbedje
Ja hoor ik heb er laatst zelf een nachtje in geslapen en zelfs dat ging prima Handig hoor zo'n extra bed in huis als de meisjes logeren zijn en je verkouden partner mega-snurktquote:Op zaterdag 5 mei 2012 10:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is hij een beetje stevig qua frame?Die heb ik op het oog om binnenkort te gaan bekijken, want we gaan hier over van ledikant naar peuterbed. Ik vind hem erg leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |