Mijn voorkeuren vallen echt wel mee heurquote:Op maandag 23 april 2012 09:42 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Shifto's voorkeuren kunnen het daglicht dan ook niet verdragen
quote:Op maandag 23 april 2012 09:44 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Niet zozeer zijn voorkeuren, maar meer wat hij waarschijnlijk ooit/regelmatig tegengekomen zou zijn.
Laat maar.quote:
Moest lachen bij je verwoording.quote:Op maandag 23 april 2012 09:45 schreef shifto het volgende:
[..]
Mijn voorkeuren vallen echt wel mee heurBen redelijk vanilla alleen soms wat minder
Alleen soms wat minder.. hmmquote:Op maandag 23 april 2012 09:45 schreef shifto het volgende:
[..]
Mijn voorkeuren vallen echt wel mee heurBen redelijk vanilla alleen soms wat minder
A_T dwaalt meteen af in zijn gedachten?quote:
Oké, goedmakertje dan:quote:Op maandag 23 april 2012 10:01 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Whaha, toen ik de dubbelepunt-P erachter zette wist ik al dat ik wat verkeerd deed
Maar nee, ik ga niet afdwalen naar wat Shifty allemaal zou doen.. yikes.
Neequote:Op maandag 23 april 2012 10:08 schreef bijdehand het volgende:
Gaan jullie meeten?Of snap ik de grap niet?
![]()
Wat lief van jequote:Op maandag 23 april 2012 10:11 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee, Thijs heeft me ooit in een dm verteld dat hij wel eens wegdroomt als hij bijvoorbeeld een boek leest en aangezien zijn naam suggereert dat hij interesse heeft in de K.O. en zo, besloot ik voor de verandering een keer aardig te doen.
Nee, maar wát een gesprekquote:Op maandag 23 april 2012 10:12 schreef Muisraket het volgende:
Btw handje nog een dm/pm gehad van Tuxxx?
*poef*quote:Op maandag 23 april 2012 10:06 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Oké, goedmakertje dan:
Rome in de Klassieke Oudheid.Tot over 5 minuten.
Eigenlijk wel hè. Maar zal wss een troll geweest zijn, aangezien er geen gebruiker is op FOK! met die naam.quote:Op maandag 23 april 2012 10:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wat lief van je
[..]
Nee, maar wát een gesprekBest zielig eigenlijk
Ik denk dat het division isquote:Op maandag 23 april 2012 10:13 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Eigenlijk wel hè. Maar zal wss een troll geweest zijn, aangezien er geen gebruiker is op FOK! met die naam.
quote:Op maandag 23 april 2012 10:14 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Die mod-powers zijn nog lastig
Ik wou net iemand quoten hier, maar drukte per ongeluk op wijzigen.. Ik denk al, waarom klopt de quote helemaal niet.
Gelukkig kan je nog gewoon op annuleren drukken
quote:
Lijkt me sterk dat je je eigen username verkeerd typt.quote:
Stijgt de power al naar je kop?quote:Op maandag 23 april 2012 10:14 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Die mod-powers zijn nog lastig
Ik wou net iemand quoten hier, maar drukte per ongeluk op wijzigen.. Ik denk al, waarom klopt de quote helemaal niet.
Gelukkig kan je nog gewoon op annuleren drukken
Ja maar zoiets zal 't wel zijnquote:Op maandag 23 april 2012 10:15 schreef Muisraket het volgende:
[..]
[..]
Lijkt me sterk dat je je eigen username verkeerd typt.En daarnaast kan je ook gewoon de username van iemand anders op FOK! gebruiken...
![]()
Hm niksquote:Op maandag 23 april 2012 10:18 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Wat hebben jullie Tuxxx nou weer aangedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |