quote:
Zalmquote:Op zondag 22 april 2012 17:22 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Zo, niks zo prettig als thuiskomen na even goed hebben moeten afzien in de regen/hagel/onweer.. Maar dan heb je ook wel weer even lekker bewogen/uitgewaaid :p
Straks maar eens kijken wat er gegeten gaat worden, ligt volgens mij nog zalm op me te wachten in de koelkast
Kijk deze jongen weet hoe 't werkelijk zit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op zondag 22 april 2012 17:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Kijk deze jongen weet hoe 't werkelijk zit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
..non est vivere sed valere vita est ..
Ja maar alsjeblieft, ga me nu niet pestenquote:
KK past helemaal niet in een mouwquote:
quote:Zondag 11 maart stond de eerste buiten wedstrijd van het seizoen op het programma. Dit bij onze thuis wedstrijd tijdens het Mega Trekkertrek Spektakel in Loosbroek. Er waren 6 trucks, zowel uit de 8,5 en 9,5 tons trucks klasse.
Rond de klok van 11 uur waren de trucks aan de beurt voor de proeftrek. Door de strakke sleepwagen afstelling kreeg geen van de trucks het voor elkaar om de sleepwagen naar de honderd meter te krijgen.
Later die middag barste de strijd los en lukte het de RhinoRocket om 3 maal een Full Pull neer te zetten. Met nog twee trucks in de strijd werd het tijd voor de finale. Helaas lukte het de RhinoRocket niet om tijdens deze run de Madmen v Berkel voor te blijven. Maar we kunnen zeker terug kijken op een geslaagde dag en zijn tevreden met het resultaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |