Fijne dag!quote:Op maandag 23 april 2012 10:54 schreef Muisraket het volgende:
Voorstellen voor de TT: pampers, A_T + KPD of Tuxxx trollen. Ik ga nu in ieder geval wat nuttigs doen, fijne dag nog mensen!
Toch staat het wel goed! Die blauwe naam boven die rode UIquote:
n00b IT'ersquote:Op maandag 23 april 2012 11:55 schreef Augustus_Thijs het volgende:
En toen donderde het complete ICT-geraamte eruit.. Intranet plat. Niks meer te werken hier![]()
Kijken of ik nog wat met ouderwets pen en papier kan doen..
Nou.. Bij het uitzoeken van een datacenter die je omgeving host, let je op of het datacenter redundant is. Of je kiest goedkoop en dan is het dat nietquote:Op maandag 23 april 2012 12:41 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Nogal..
Nu maar wat administratie wegwerken en mensen achter hun reet aan zitten via de telefoon..
Maar ja, het datacentrum staat in Amsterdam en daar is waarschijnlijk dus wat mis. Daar valt vanuit hier (H'sum) dus bijzonder weinig aan te doen.
Slimquote:Op maandag 23 april 2012 12:41 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Wou zeggen dan ga ik KPD maar even modden.. Maar dat subforum ga ik natuurlijk nevernooit openen op mn werk
Ik was in eindhovenquote:Op maandag 23 april 2012 10:31 schreef Muisraket het volgende:
Waar zijn Barrie en DJ eigenlijk? Stage/school?
Goed. Net lekker even een broodje gegeten in de stad.quote:
Ben je kaal?quote:Op maandag 23 april 2012 15:42 schreef bijdehand het volgende:
Goed. Naar de kapper geweesten hw gemaakt
Echt ik laat me één keer in m'n leven millimeteren en als ik nu zeg dat ik naar de kapper geweest ben denkt iedereen dat ik kaal of gemillimeterd benquote:
I knowquote:
Overal naakte fokkers/fokstersquote:
HIJ IS BLAUW ARI WAAR DE NEUK KOMT DIT VANDAAN NU KAN IK NIET MEER TROLLENN NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
Heb je foto?quote:Op maandag 23 april 2012 10:41 schreef shifto het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
DJ en TFMPhotshop MR er eens in
Lees eens wat verder jungkse. Hij is mod van KPD dus je kan nog steeds trollenquote:Op maandag 23 april 2012 17:14 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
en van welk sub-forum ben je mod?
KPD serieus?quote:Op maandag 23 april 2012 17:17 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Lees eens wat verder jungkse. Hij is mod van KPD dus je kan nog steeds trollen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |