Oké, goed punt.quote:Op maandag 23 april 2012 10:39 schreef shifto het volgende:
[..]
[..]
For the sake of the meme en dat jullie het snappen
Never gonna happen.quote:Op maandag 23 april 2012 10:40 schreef shifto het volgende:
Al wil ik MR wel zien in die pose met een jonko in haar mond
Dit dusquote:Op maandag 23 april 2012 10:38 schreef shifto het volgende:
[..]
Dit is ook niet leuk hè, nu worden we nieuwschierig en DM je het niet eens
quote:Op maandag 23 april 2012 10:40 schreef shifto het volgende:
Al wil ik MR wel zien in die pose met een jonko in haar mond
Kutshifto.quote:Op maandag 23 april 2012 10:41 schreef shifto het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
DJ en TFMPhotshop MR er eens in
Tsja, die ene foto van jou die hou ik mooi privé en die met die snor ookquote:Op maandag 23 april 2012 10:43 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Kutshifto.Ze hebben alleen maar zeer ernstige foto's van mij die het daglicht niet kunnen verdragen, waarvan één met gigantische snor.
BDH en DJ, spaar me a.u.b..
PAK DIE MET EEN SNOR!!<!!!!!!!!quote:Op maandag 23 april 2012 10:43 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Kutshifto.Ze hebben alleen maar zeer ernstige foto's van mij die het daglicht niet kunnen verdragen, waarvan één met gigantische snor.
BDH en DJ, spaar me a.u.b..
Nee.quote:
Vooral die ene waarbij ik mijn oorbellen even uit had moeten doen speel je niet door, anders stuur ik DT, KK, BB, A_T en TFM op je af! DJ zal wel voor je opkomen nl.quote:Op maandag 23 april 2012 10:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Tsja, die ene foto van jou die hou ik mooi privé en die met die snor ook
O&N had ik er ook een, zo grappig was het niet hoor.quote:
Die ga ik dus niet doorsturen nee. Duh.quote:Op maandag 23 april 2012 10:46 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Vooral die ene waarbij ik mijn oorbellen even uit had moeten doen speel je niet door, anders stuur ik DT, KK, BB, A_T en TFM op je af! DJ zal wel voor je opkomen nl.
Als jij ooit dronken ergens voor pampers ligt, ga ik er een tekenen met watervaste stiftquote:Op maandag 23 april 2012 10:46 schreef Muisraket het volgende:
[..]
O&N had ik er ook een, zo grappig was het niet hoor.
Voor pampers?quote:Op maandag 23 april 2012 10:47 schreef shifto het volgende:
[..]
Als jij ooit dronken ergens voor pampers ligt, ga ik er een tekenen met watervaste stift
I know, maar mss ooitquote:Op maandag 23 april 2012 10:48 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Voor pampers?
OMG shifto.![]()
En dat van die dronkenschap gaat ook niet gebeuren, dus wat dat betreft heb je pech.
quote:Op maandag 23 april 2012 10:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Tsja, die ene foto van jou die hou ik mooi privé en die met die snor ook
lol idiootquote:Op maandag 23 april 2012 10:47 schreef shifto het volgende:
[..]
Als jij ooit dronken ergens voor pampers ligt, ga ik er een tekenen met watervaste stift
Dus je wil zeggen dat je op jigglypuff lijkt?quote:Op maandag 23 april 2012 10:47 schreef shifto het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |