Kijk maar uit wat je zegt bdh, hij is nu mod!quote:Op maandag 23 april 2012 10:18 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Wat hebben jullie Tuxxx nou weer aangedaan?
Wij zijn echt 3 jaar oud.quote:Op maandag 23 april 2012 10:20 schreef bijdehand het volgende:
Alleen maar een man versierd in de chat
3,5quote:
Alleen van KPD hè.quote:Op maandag 23 april 2012 10:21 schreef shifto het volgende:
[..]
Kijk maar uit wat je zegt bdh, hij is nu mod!
Die powers werken overal!quote:
Ach, alles wat ik op FOK! zet, mag hij best tegen een andere mod vertellen (oké behalve dat van Tuxxx maar dat is een uitzondering, heb immers geen enkele note, dus ben gewoon braaf).quote:Op maandag 23 april 2012 10:23 schreef shifto het volgende:
[..]
Die powers werken overal!En nu is hij Gestapo hè, hij zal alles vertellen tegen de desbetreffende mod!
Nee hoorZe geven niet alles aan bij een FA
Ik heb nog steeds geen idee wat notes zijn en hoe je ze krijgtquote:Op maandag 23 april 2012 10:25 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ach, alles wat ik op FOK! zet, mag hij best tegen een andere mod vertellen (oké behalve dat van Tuxxx maar dat is een uitzondering, heb immers geen enkele note, dus ben gewoon braaf).
Hoeveel heb je er dan?quote:Op maandag 23 april 2012 10:26 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen idee wat notes zijn en hoe je ze krijgt
HAHAHAHAHAHA wie zou er in godsnaam betalen om dat in te zien?quote:Je hebt 19 notes gekregen van onze moderators.
Ik niet, maar ben wel benieuwdquote:Op maandag 23 april 2012 10:28 schreef shifto het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHA wie zou er in godsnaam betalen om dat in te zien?
quote:Je hebt 123 notes gekregen van onze moderators.
Het gaat om connecties bdh, ik poste laatst lemonparty en kreeg alleen een DM met dat het niet netjes wasquote:Op maandag 23 april 2012 10:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik niet, maar ben wel benieuwd
[..]
'Connecties'?quote:Op maandag 23 april 2012 10:31 schreef shifto het volgende:
[..]
Het gaat om connecties bdh, ik poste laatst lemonparty en kreeg alleen een DM met dat het niet netjes wasLieve Crutch
Op 1 ban van een jaar na, vind ik mijzelf best netjesquote:Op maandag 23 april 2012 10:31 schreef Augustus_Thijs het volgende:
BDH staat ernstig aan top met z'n notes, en MR is vooral heel braaf
Jij hebt je genoeg misdragen zie ik al Shifty. Maar daar zal ik verder niet over uitwijden, anders ben ik mn mod-powers al kwijt voordat ik ze goed en wel heb kunnen gebruiken
Je wil niet weten waarmee ik weggekomen benquote:Op maandag 23 april 2012 10:31 schreef shifto het volgende:
[..]
Het gaat om connecties bdh, ik poste laatst lemonparty en kreeg alleen een DM met dat het niet netjes wasLieve Crutch
Mijn notes zijn volgens mij ook redelijk saaiquote:Op maandag 23 april 2012 10:31 schreef Augustus_Thijs het volgende:
BDH staat ernstig aan top met z'n notes, en MR is vooral heel braaf
Jij hebt je genoeg misdragen zie ik al Shifty. Maar daar zal ik verder niet over uitwijden, anders ben ik mn mod-powers al kwijt voordat ik ze goed en wel heb kunnen gebruiken
*Kleine reminder*quote:Op maandag 23 april 2012 10:31 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Maar daar zal ik verder niet over uitwijden, anders ben ik mn mod-powers al kwijt voordat ik ze goed en wel heb kunnen gebruiken
Dit is ook niet leuk hè, nu worden we nieuwschierig en DM je het niet eensquote:Op maandag 23 april 2012 10:37 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Grotendeels saaie notes zo te zien ja
Hoewel eentje er wel uitsprong
Guy nog wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |