Kom je überhaupt buiten de regio waar de Turken niet oververtegenwoordigd zijn?quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:31 schreef Gulmez het volgende:
maar ik ga nu echt,
en ik lach me nu echt rot man, want in het echt durven nederlanders hun mond niet eens open te doen, en hier doen jullie allemaal stoer.
Turken en Marokkanen hebben alleen een grote mond als ze in groepjes zijn. In hun eentje zijn het echt pussy's.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:31 schreef Gulmez het volgende:
maar ik ga nu echt,
en ik lach me nu echt rot man, want in het echt durven nederlanders hun mond niet eens open te doen, en hier doen jullie allemaal stoer.
Wat schaam ik me voor jou man. Doe eens normaal mongooltje.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:11 schreef Gulmez het volgende:
haahahah in het echt durven jullie niks te zeggen dus beetje stoer doen hier![]()
![]()
![]()
als jullie mij tegen komen kijken jullie naar de grond [ afbeelding ]
dus hier maar stoer doen, sukkels ik ben weg uit dit topic
bange hollanders in real zijn jullie![]()
Moet je horen. De ene keer dat ik met een turk knokte rende ie krijsend als een varken weg naar de eerste de beste turkse koffiehuis om versterking te halen. Wie zijn er nu laf. En verder ben je gewoon een mongool die we eigenlijk uit dit land zouden moeten verwijderen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:31 schreef Gulmez het volgende:
maar ik ga nu echt,
Als het geen trollpoging is, is hij gewoon sneuquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:03 schreef Lienzz het volgende:
Dit topicmoet gewoon een trollpoging zijn, kan niet anders
quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:54 schreef Kandijfijn het volgende:
Ts is echt 100% het stereotype waarom mensen Pvv stemmen.
Turks, niet werken omdat agressie, en om onzin de Turkse vlag buiten hangen.
![]()
![]()
Joden zijn master, een beetje een ongebruikt land kraken, irrigeren, verbouwen, ontwikkelen, een beetje computerchipjes en dadels maken en een Westerse parel bouwen in het afvoerputje van de wereld. Koningen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:23 schreef Gulmez het volgende:
En geert wilders, die joden sponsort, is wel oke?
Zullen ze blij mee zijn daar in Turkije, die sturen 'm gewoon weer naar Nederland.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Als je agressief bent hoor je opgesloten te worden ipv in de wajong.Of met je turkse vlag terug naar turkije dat kan natuurlijk ook.
Heb hem inmiddels gelezen dus doe maar dicht tante Sjeen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |