nee want dan komen er van die jankpartijen aan de machtquote:Op zaterdag 21 april 2012 17:14 schreef Gulmez het volgende:
Jullie proberen nu stoer te doen toch? doe ik het terug.
Ik stelde een normale vraag, en dan krijg je dit. Gefrustreerde mensen hier zeg, wees blij dat het kabinet is gevallen.
niet voor jou mag ik altijd zelf weten wat ik doequote:Op zaterdag 21 april 2012 17:15 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Je had normale reacties kunnen verwachten als je niet gelijk was begonnen over die Turkse vlag.
Trouwens, je ging toch weg uit dit topic?![]()
Voor iemand die te gast is in dit land heb je wel een grote bek.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:11 schreef Gulmez het volgende:
haahahah in het echt durven jullie niks te zeggen dus beetje stoer doen hier![]()
![]()
![]()
als jullie mij tegen komen kijken jullie naar de grond [ afbeelding ]
dus hier maar stoer doen, sukkels ik ben weg uit dit topic
bange hollanders in real zijn jullie![]()
Dat was de pvv alquote:Op zaterdag 21 april 2012 17:16 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
nee want dan komen er van die jankpartijen aan de macht
Dat mag je zeker, maar dan moet je ook de reacties accepteren die je kan verwachten als je zoiets doet. Zo simpel is het. En skeere foto's van jezelf dumpen helpt hier nou niet echt bij.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:16 schreef Gulmez het volgende:
[..]
niet voor jou mag ik altijd zelf weten wat ik doe
dat zijn van die partijen die alleen geld naar zandbak landen sturen, cultuur subsudierenquote:Op zaterdag 21 april 2012 17:18 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Dat is een mening, iedereen heeft een eigen mening.
Ik heb net zoals jou een Nederlands paspoort, dus waarom denk je dat je meer rechten hebt?quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Voor iemand die te gast is in dit land heb je wel een grote bek.En dan nog gek vinden dat Nederlanders zulke stinkerds haten.
En geert wilders, die joden sponsort, is wel oke?quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:19 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
dat zijn van die partijen die alleen geld naar zandbak landen sturen, cultuur subsudieren
Die slachten mekaar tenminste niet afquote:Op zaterdag 21 april 2012 17:23 schreef Gulmez het volgende:
[..]
En geert wilders, die joden sponsort, is wel oke?
Wie is er nou racistisch dan?quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:23 schreef Gulmez het volgende:
[..]
En geert wilders, die joden sponsort, is wel oke?
nee, hier is het beter man, en tegen jou ben ik wel lief want je bent lekkerquote:Op zaterdag 21 april 2012 17:27 schreef monkyyy het volgende:
Ik zou het vreselijk vinden om ergens te wonen terwijl je het niet naar je zin hebt, gauw terug naar Turkije zodra je de kans krijgt Fatih?
de mensen die dat doen, zouden flink op hun sodemieter krijgen hier in de buurtquote:Op zaterdag 21 april 2012 17:30 schreef Tinos85 het volgende:
Ik hoop dat ze je Turkse vlag in de fik steken!
jullie turken durven alleen in groepen te komen en nooit in je eentjequote:Op zaterdag 21 april 2012 17:31 schreef Gulmez het volgende:
maar ik ga nu echt,
en ik lach me nu echt rot man, want in het echt durven nederlanders hun mond niet eens open te doen, en hier doen jullie allemaal stoer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |