Ja precies en daar moet je ook weer online voor zijn (toch?). Er zal vast wel een filosofie achter zitten.quote:Op maandag 23 april 2012 11:14 schreef genakt het volgende:
[..]
Ik speel het juist om de singeplayer vind online gedoe maar niks helaas..
En het nadeel daarvan?quote:Op maandag 23 april 2012 11:41 schreef Moro het volgende:
[..]
Overigens snap ik ook niet dat ze niet voor een copper/silver/gold systeem zijn gegaan. Je zit voor level 10 al met 4 nullen op je rekening.
Precies, helemaal mee eensquote:Op maandag 23 april 2012 11:07 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ja, zo denk ik er ook over. Ik hou er niet van me nog veel verder te moeten verdiepen. Prima game voor mij zo. Ga 'm zeker kopen.
Dat, en het is natuurlijk ook een stukje anti-piraterij.quote:Op maandag 23 april 2012 11:43 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ze willen het gebruik van Battle.net stimuleren. Vroeger had je dat niet nodig maar tegenwoordig is het wel verplicht
Overzichtelijkheid, items gaan dalijk alleen nog maar voor miljoenen en het jaar daar op in miljarden.quote:
De builds in Diablo II waren uniek, wil je zeggen. Overal Hammerdins. Her en der een Blizz/Fire Sorc of een Trapsin en dat was het wel. Heel af en toe zag je een keer exotische builds. Nog veel minder vaak zag je exotische builds die ook daadwerkelijk werkten maar gigantisch duur waren (Faithzon, Infinity/Light Sorc). En sinds de laatste patch kun je respeccen, maar het blijft toch altijd "Enough Str/Dex for gear, rest into Vita."quote:Op maandag 23 april 2012 01:12 schreef Pinterman het volgende:
Hoewel de beta vermakelijk is, vraag ik me af of dit spel wel de long-lasting legacy kan worden die de andere 2 Diablo games zijn.
Onder andere baart het skill/rune systeem me zorgen. Feitelijk ga je maar 5 characters nodig hebben, ever. Gewoon eentje van iedere class. Je kunt alle skills en runes uitproberen die je wilt, en wisselen is constant mogelijk, kost niets, je hoeft er niet eens voor naar town! Iedereen kan alles. Alle level 60s zijn straks per class identiek - ze hebben precies evenveel base strength, dexterity, vitality, en intelligence. Ze hebben allemaal precies dezelfde skills en runes. De goede skills zullen door iedereen gebruikt gaan worden. De slechte door niemand. Het enige wat nog anders zal zijn, zijn de items.
Waar zijn de keuzes gebleven, en waar is het verantwoordelijk houden van de speler voor die keuzes? Zelfs de passive skills krijg je allemaal, je activeert gewoon waar je zin in hebt. Er is totaal geen skill 'tree' - het is gewoon een linear proces van 1 naar 60. De speler hoeft geen enkele keuze te maken. Zo is er toch niets speciaals meer aan als je een goede barbarian of wizard bent? Iemand anders kijkt eens naar je build en *poef*, ze hebben precies hetzelfde.
1x Iedere class naar level 60 brengen en je bent klaar met deze game. Sure, items houden je misschien nog even op de been, maar in the end? Diablo 2 speelde ik om steeds weer nieuwe builds met steeds weer andere skills en statpoints te maken. Dat is nu weg.
Klinkt als een top introductiequote:Op maandag 23 april 2012 11:48 schreef seto het volgende:
Nog een goede reden om op lvl60 niet elke encounter van build te veranderen:
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/4241234476?page=1
Er is toch weer 1 spec het beste, maar de vrijheid om te respeccen op elk moment moedigt het natuurlijk wel toe om wat leukere keuzes te maken ipv betere keuzes. Voor beide gevallen valt er iets te zeggen ik heb er nog niet zo'n problemen mee op hc zal ik waarschijnlijk toch genoeg chars moeten herlevelen. Maar vraag me wel af of het de levensduur gaat beinvloeden.quote:Op maandag 23 april 2012 12:15 schreef darpios het volgende:
[..]
De builds in Diablo II waren uniek, wil je zeggen. Overal Hammerdins. Her en der een Blizz/Fire Sorc of een Trapsin en dat was het wel. Heel af en toe zag je een keer exotische builds. Nog veel minder vaak zag je exotische builds die ook daadwerkelijk werkten maar gigantisch duur waren (Faithzon, Infinity/Light Sorc). En sinds de laatste patch kun je respeccen, maar het blijft toch altijd "Enough Str/Dex for gear, rest into Vita."
Natuurlijk, met die trees genoeg variatie. Maar als je maar een paar builds had waar je daadwerkelijk dingen mee dood kon krijgen in Nm en Hell zonder dure Runewords dan was het voor de meerderheid snel gekozen. En builds zoals Javazon en Summonmancer werden gewoon keihard uit games gekicked vanwege de lag/disconnects, ook al zijn ze redelijk.
Ik vind de skillstyle van Diablo III wel goed. Relatief weinig main skills die allemaal (hopelijk) goed blijven, ongeacht level, waar je maar 6 van kan kiezen tegelijkertijd en die je kunt augmenten met runes. Plus gratis respec op 30 sec cooldown, afgezien van die nieuwe valor currency.
Ligt er aan. Ik denk dat er wel meerdere builds zullen zijn. 1 voor AoE grinding, 1 of 2 voor boss killing, 2+ voor pvp.quote:Op maandag 23 april 2012 13:26 schreef Moro het volgende:
[..]
Er is toch weer 1 spec het beste, maar de vrijheid om te respeccen op elk moment moedigt het natuurlijk wel toe om wat leukere keuzes te maken ipv betere keuzes. Voor beide gevallen valt er iets te zeggen ik heb er nog niet zo'n problemen mee op hc zal ik waarschijnlijk toch genoeg chars moeten herlevelen. Maar vraag me wel af of het de levensduur gaat beinvloeden.
D3 zag er in ieder geval goed uit, en als ik af ga op blizzards track record gun ik ze het voordeel van de twijfel dat ze weten hoe ze een spel intressant houden.
Goed punt, 1 pvp en 1 pve spec.quote:Op maandag 23 april 2012 14:52 schreef darpios het volgende:
[..]
Ligt er aan. Ik denk dat er wel meerdere builds zullen zijn. 1 voor AoE grinding, 1 of 2 voor boss killing, 2+ voor pvp.
1440 x 900, heb 16 gig Quad channel RAM, Core i7 3820.quote:Op maandag 23 april 2012 15:40 schreef kort het volgende:
Welke resolutie? En hoeveel RAM heb je? En welke CPU? Zit er namelijk aan te denken om een HD6850 te kopen.
Ik denk dat het verschil is dat de rest van de spells in Diablo 3 die 0.1% minder damage doen wél viable zijn. Unlike Diablo 2, waar ze gewoon compleet overbodig zijn. De spells uit D3 verschillen van elkaar (geen icebolt/iceblast of smite/fanaticism aura). En ze hebben vaak secondary effects (slow/stuns/roots/heals) waardoor ze (afhankelijk van de situatie) nuttig blijven. Respecs zijn wel handig om voor bosses te doen als je niet met dat Justice ding zit. Je gaat toch geen boss met AoE bestoken?quote:Op maandag 23 april 2012 15:12 schreef Moro het volgende:
[..]
Goed punt, 1 pvp en 1 pve spec.
Punt is gewoon er is 1 spam skill/resource generator dan 1 skill die het meeste damage doet (per resource eventueel). Vervolgens heb je 1 skill die de meeste AoE doet. Vervolgens zijn er de niet spambare skills die de meeste damage doen en de rest word opgevuld met utility.
PvE en PvP hebben dan iets andere prioriteiten, maar ik durf toch wel vrij zeker te zeggen dat als 1 build theoretisch 0,1% beter is dat de massa daar voor gaat.
Hij speelt heerlijk op mijn i7-2700k, GTX580 3GB en 16GB RAM.quote:Op maandag 23 april 2012 15:29 schreef kort het volgende:
D3 speelt trouwens heel matig op mijn PC,
-AMD II X4 630 @ 2.8 Ghz
-3.75 GB RAM
-Windows 7 64 bits @ HDD
-Ati Radeon HD 4200 @ 256 MB (kan verhoogd worden naar 1.87GB door de RAM te delen)
Heb beetje het idee dat het aan mijn GPU ligt. Zou ik Diablo 3 op max kunnen spelen als ik een betere GPU aanschaf?
Prima kaartje. Hier gekoppeld aan I7-2600, 16GB RAM en een SSD. Als een dolle qua beeld en de SSD voor minimale laadtijden.quote:Op maandag 23 april 2012 15:40 schreef kort het volgende:
Welke resolutie? En hoeveel RAM heb je? En welke CPU? Zit er namelijk aan te denken om een HD6850 te kopen.
Op 60 zit je toch vast aan die nephalim buff dus ik gok dat vrij weinig mensen uberhaupt met allleen aoe iets gaan doen.quote:Op maandag 23 april 2012 16:17 schreef darpios het volgende:
[..]
Ik denk dat het verschil is dat de rest van de spells in Diablo 3 die 0.1% minder damage doen wél viable zijn. Unlike Diablo 2, waar ze gewoon compleet overbodig zijn. De spells uit D3 verschillen van elkaar (geen icebolt/iceblast of smite/fanaticism aura). En ze hebben vaak secondary effects (slow/stuns/roots/heals) waardoor ze (afhankelijk van de situatie) nuttig blijven. Respecs zijn wel handig om voor bosses te doen als je niet met dat Justice ding zit. Je gaat toch geen boss met AoE bestoken?
Klopt, alleen volgens mij is het niet zo dat alleen de laatste rune (met hoogste clvl req) de beste is, maar dat de anderen ook nog situational goed blijven. Dus dat je alleen de base skills zonder runes uiteindelijk "vervangt" door de versies met runes.quote:Op maandag 23 april 2012 16:49 schreef Moro het volgende:
[..]
Op 60 zit je toch vast aan die nephalim buff dus ik gok dat vrij weinig mensen uberhaupt met allleen aoe iets gaan doen.
Icebolt/iceblast scenario is nu zonder rune en met rune scenario geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |