abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 april 2012 @ 21:56:46 #76
367954 oudmeisje71
eindelijk een kloon
pi_110790211
quote:
17s.gif Op woensdag 25 april 2012 19:29 schreef summer2bird het volgende:
Oh wauw.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EN HET WAAIT :D
Owwww, daar krijg ik nou zo'n JEUK van.
Soms denk ik: als er nu nog iemand het heeft over spiritueel ZIJN dan maak ik er een echt spook van. Maar dat past vast en zeker niet in het witte magie wollige sfeertje :D
Ben ik nu heel erg slecht?
Those who look before they leap, never leap
  woensdag 25 april 2012 @ 21:58:20 #77
367954 oudmeisje71
eindelijk een kloon
pi_110790311
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 20:40 schreef Bastard het volgende:

[..]

Mja healing.. vind dat een beetje een jeukwoordje sorry :P
Daarbij, healing geeft in essentie aan dat iets over gaat, beter wordt en dat je opknapt, dat zou je verwachten als je een 'healing' krijgt. Dat is gewoon geen garantie, soms hoeft er ook niks te gebeuren, of lijken de dingen juist in versnelling te gaan, soms is een healing misschien meer een 'pealing' en dat hoeft niet perse lekker te wezen.
:') Lullig, maar hier zie ik de humor wel van in
Those who look before they leap, never leap
  woensdag 25 april 2012 @ 23:56:56 #78
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_110798692
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 21:56 schreef oudmeisje71 het volgende:

[..]

Owwww, daar krijg ik nou zo'n JEUK van.
Soms denk ik: als er nu nog iemand het heeft over spiritueel ZIJN dan maak ik er een echt spook van. Maar dat past vast en zeker niet in het witte magie wollige sfeertje :D
Ben ik nu heel erg slecht?
[ afbeelding ]
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 21:58 schreef oudmeisje71 het volgende:

[..]

:') Lullig, maar hier zie ik de humor wel van in
Als je komt om te trollen. Veel plezier. Niemand hapt en ik zeg alvast doei! :W
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_110802203
Goeiemorgen zonder zorgen!

Och, wat Oudmeisje zegt is niet per se trollen.. Vroeger heb ik twee zusjes gekend, waren helemaal into New Age.
Ze waren zo spiritueel.. Er viel niet mee om te gaan. Als je ergens kritiek op had, dan raakte iets je op een bepaalde manier en dat zei dan wat over jezelf, ofzo.
Als jij iets deed wat hen raakte dan had je het ook gedaan en op die manier was dat spirituele sausje alleen maar een excuus om monsterachtig egoistisch te zijn.
En jeuk kreeg je idd van alle blabla die alleen maar wordt gebruikt om alles terug te projecteren. Die mensen waren gewoon niet aanspreekbaar.
Een vriend van mij en ik hadden toentertijd verkering met die twee. We hebben ze snel gedumpt. Wat een afknapper zeg.. Dus ja, ik begrijp wel wat Birdie bedoelt.
  donderdag 26 april 2012 @ 18:43:41 #81
8372 Bastard
Persona non grata
pi_110825339
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 21:58 schreef oudmeisje71 het volgende:

[..]

:') Lullig, maar hier zie ik de humor wel van in
Leg eens uit, hoe bedoel jij m?
The truth was in here.
pi_110834318
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 19:45 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Wat voor cursus volg je?
Oh heerlijk stormachtig weer nu :)
Tekenen :)
En het waaide vandaag ook weer keihard :D
Twiddel
  donderdag 26 april 2012 @ 21:16:17 #83
367954 oudmeisje71
eindelijk een kloon
pi_110834479
quote:
17s.gif Op woensdag 25 april 2012 23:56 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

[..]

Als je komt om te trollen. Veel plezier. Niemand hapt en ik zeg alvast doei! :W
Als je me zou kennen, dan zou je dat niet zeggen of zelfs denken. Ik kom hier al een jaar of wat. Sinds... wat is het 2004 of 2005 (?) Met name in Tru, maar onder een andere nick, N ok wanda.
Dus ik kom niet om te trollen. Verre van. Ik ben zelf juist iemand die de lijntjes met het hiernaastmaals met plezier onderhoud. Ik heb oprecht een hekel aan de vercommercialiseerde wolligheid die ermee gepaard gaat terwijl het iets is dat voor mij gewoon een deel is van de wereld.
Mensen die zonodig alles hier moeten onderuithalen heb ik ook al weinig mee, dus nee, geen trol. Daarom hapt er ook niemand omdat de meesten mij hier wel kennen. (Bastard, Laverder, E_O )
Those who look before they leap, never leap
  donderdag 26 april 2012 @ 21:19:08 #84
367954 oudmeisje71
eindelijk een kloon
pi_110834705
quote:
12s.gif Op donderdag 26 april 2012 18:43 schreef Bastard het volgende:

[..]

Leg eens uit, hoe bedoel jij m?
Je woordkeus vind ik grappig. Maar omdat het daarnaast ook gewoon waar is is het extra grappig terwijl het een heel serieus onderwerp is.

En wat ik er, even serieus, in zie is dit: Met healing wil je wat juist is, wat goed is. En dat wil je kanaliseren. Dat wil niet zeggen dat dat ook is wat het individuele ego WIL of lekker vindt. Het gaat om wat goed is en wat klopt voor het hogere zelf. Bij gebrek aan betere woorden. Die van jou vond ik leuker.
Those who look before they leap, never leap
  vrijdag 27 april 2012 @ 06:28:06 #85
8372 Bastard
Persona non grata
pi_110849436
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 21:19 schreef oudmeisje71 het volgende:

[..]

Je woordkeus vind ik grappig. Maar omdat het daarnaast ook gewoon waar is is het extra grappig terwijl het een heel serieus onderwerp is.

En wat ik er, even serieus, in zie is dit: Met healing wil je wat juist is, wat goed is. En dat wil je kanaliseren. Dat wil niet zeggen dat dat ook is wat het individuele ego WIL of lekker vindt. Het gaat om wat goed is en wat klopt voor het hogere zelf. Bij gebrek aan betere woorden. Die van jou vond ik leuker.
Haha, ja inderdaad! Soms kunnen er ook dingen loskomen, stuk verdriet wat nog verwerkt kan worden bijvoorbeeld.
The truth was in here.
  vrijdag 27 april 2012 @ 06:29:26 #86
8372 Bastard
Persona non grata
pi_110849438
Goeiemorgen :W
*uitgeslapen*
The truth was in here.
  vrijdag 27 april 2012 @ 12:19:00 #87
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_110857333
Goedenmiddag.

The truth may be out there, but the lies are in your head.
pi_110858524
:W hallo fijn weekend
  vrijdag 27 april 2012 @ 15:38:40 #89
8372 Bastard
Persona non grata
pi_110864369
Na een drukke week.. even rustmomentje pakken.


En dan lekker de vrijdag afsluiten *O*

The truth was in here.
  vrijdag 27 april 2012 @ 17:44:17 #90
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_110869538
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 15:38 schreef Bastard het volgende:
Na een drukke week.. even rustmomentje pakken.
<snip>
Rust momentje is nu wel voorbij ...

quote:
En dan lekker de vrijdag afsluiten *O*
Dat doen we zo he:

The truth may be out there, but the lies are in your head.
pi_110871565
:W
:O
Ik ben zoooh moe he :')
En ik heb een kado voor mijn vader *O*
Twiddel
  vrijdag 27 april 2012 @ 19:20:29 #92
367954 oudmeisje71
eindelijk een kloon
pi_110872849
Ben zo moe vandaag. Lang niet meer zo moe geweest, ook niet op vrijdag. Als ik nu zou gaan slapen zou ik tot morgenochtend pitten, denk ik.
Those who look before they leap, never leap
  vrijdag 27 april 2012 @ 19:25:12 #93
8372 Bastard
Persona non grata
pi_110873055
quote:
12s.gif Op vrijdag 27 april 2012 17:44 schreef R0N1N het volgende:

[..]

Rust momentje is nu wel voorbij ...

[..]

Dat doen we zo he:

[ afbeelding ]
Hij staat aan! _O_
The truth was in here.
  vrijdag 27 april 2012 @ 19:26:29 #94
8372 Bastard
Persona non grata
pi_110873112
Ik was van de week ook al zo bekaf.. 2 avonden echt vroeg naar bed want sliep beneden in de stoel al :o
The truth was in here.
  vrijdag 27 april 2012 @ 19:32:59 #95
323368 Blaadje11
Laat maar waaiennn!
pi_110873386
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 19:26 schreef Bastard het volgende:
Ik was van de week ook al zo bekaf.. 2 avonden echt vroeg naar bed want sliep beneden in de stoel al :o
Zit in de lucht, dat bekaf zijn?
Heb het zelf ook en hoor het om me heen.
Over uurtje naar bed, heerlijk! :D
  vrijdag 27 april 2012 @ 19:38:06 #96
367954 oudmeisje71
eindelijk een kloon
pi_110873674
Ik wijt het eigenlijk gewoon aan het feit dat ik te weinig heb gegeten vandaag en wel teveel koffie heb gedronken. Twee croissantjes op een hele dag vanaf 6 uur vanochtend is ook te weinig. Manlief staat nu lekker eten te maken.
Those who look before they leap, never leap
pi_110875227
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 19:20 schreef oudmeisje71 het volgende:
Ben zo moe vandaag. Lang niet meer zo moe geweest, ook niet op vrijdag. Als ik nu zou gaan slapen zou ik tot morgenochtend pitten, denk ik.
Voorjaarsmoeheid, wellicht?
  vrijdag 27 april 2012 @ 22:31:56 #98
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_110881637
@ oudmeisje71 :

Sorry dat ik je meteen een trol noemde. Ik dacht door je ondertitel dat je bewust hier kwam om te trollen. Dat was blijkbaar niet juist. :@ Mijn oprechte excuus daarvoor!

[ Bericht 4% gewijzigd door Outpost76 op 27-04-2012 22:40:25 ]
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  zaterdag 28 april 2012 @ 10:22:04 #99
8372 Bastard
Persona non grata
pi_110892459
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 19:25 schreef Bastard het volgende:

[..]

Hij staat aan! _O_
Vond hem te hard :@
The truth was in here.
  zaterdag 28 april 2012 @ 10:22:58 #100
8372 Bastard
Persona non grata
pi_110892477
Wat een heerlijk weer he mensen :D
Ik hoor de weervoorspellingen nog begin van de week "weekend zonnig en 25 graden" oh pelease :')
The truth was in here.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')