Ja misschien... Ik stem al sinds jaar en dag SP dus die wil ik graag in 't kabinet maar die gaan niet samen met de VVD waarschijnlijk.quote:Op maandag 23 april 2012 14:12 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik denk dat een paars kabinet voor Nederland het beste is. Sowieso nooit meer PVV.
Albayrak had partijleiderschap @ PvdA moeten winnen.quote:Op maandag 23 april 2012 14:06 schreef Jajong het volgende:
Hoezo? Geef SP de kans om te regeren. Roemer heeft meer verstand in zn linkerteen dan alle andere fractieleiders gecombineerd.
Mooie gedachtequote:Op maandag 23 april 2012 14:11 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Initialen van m'n oma. Die is tof![]()
Ik had ook al een initialentat op een andere vinger, maar deze wilde ik al een tijdje
Lolquote:Op maandag 23 april 2012 14:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Albayrak had partijleiderschap @ PvdA moeten winnen.
Die snorquote:
Nee, van m'n vader. Die met dat kruisje. Ik had dat lettertype ook al voor m'n andere tat, dus wilde dit keer dezelfde nemen omdat het anders allemaal zo random is. Ik vind het wel mooiquote:Op maandag 23 april 2012 14:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Mooie gedachteDan van je opa of? Ik vind alleen het lettertype niet zo mooi als ik eerlijk mag zijn, houd zelf meer van dunnere lijntjes.
quote:Op maandag 23 april 2012 14:20 schreef Ethanolic het volgende:
Oh oh wacht eensIk vergeet Ajax kampioen 2011-2011 !!111
Jij bent zo breed dat je gewoon de hele Chinese Muur op je rug kan rockenquote:Op maandag 23 april 2012 14:18 schreef Ethanolic het volgende:
Ik ga een tat van de Eiffeltoren op m'n rug nemen.
Jij kan hem om je bicep rocken en dan heb je zelfs nog een stuk arm overquote:Op maandag 23 april 2012 14:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij bent zo breed dat je gewoon de hele Chinese Muur op je rug kan rocken.
quote:Op maandag 23 april 2012 14:04 schreef Juminelle het volgende:
Tof.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bam. Om m'n honger naar een sleeve nog even te stillenfull stops and exclamation marks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |