Waarschijnlijk omdat 'FOK!' ervan overtuigd was dat ze een man is. Dat 'probleem' had ik ook.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:41 schreef Koen66 het volgende:
Staal, waarom sta je als 'mannetje' geregistreerd
maar dat kan je toch gewoon zelf omzetten?quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:42 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat 'FOK!' ervan overtuigd was dat ze een man is. Dat 'probleem' had ik ook.
Huishouden, oehlalala...quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:31 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ja serieus, ik vind dat echt superontspannend.
Nog een homeless guyquote:
Ja, maar misschien dat ze het juist expres als 'mannetje' heeft ingesteld om van dat gezeik af te zijn.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:43 schreef Koen66 het volgende:
maar dat kan je toch gewoon zelf omzetten?
Jij moet echt ophoudenquote:
Dan krijg je minder PM's.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:41 schreef Koen66 het volgende:
Staal, waarom sta je als 'mannetje' geregistreerd
Nou!quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:44 schreef Staal het volgende:
Huishouden, oehlalala...
Je bent dol op seks, dol op koken en dol op huishouden.
Je klinkt zo langzamerhand als een dame uit Polen op een datingsite.
ah dat kan ik me dan wel weer voorstellenquote:
Ik heb nog niet gekeken maar ik ken je al een beetjequote:Op zaterdag 21 april 2012 00:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Whut ? die vond ik echt ontroerendmag dat niet ?
Had ik het maar volgehouden. Verdorie. Jij bent de ideale vriendin. Dol op alle dingen die ik als werken zie.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:42 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat 'FOK!' ervan overtuigd was dat ze een man is. Dat 'probleem' had ik ook.
Tis wel heel dramatisch jaquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Whut ? die vond ik echt ontroerendmag dat niet ?
Ik wil het ook wel bij jou doen hoor, voor 100 euro per uur ex. btw.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:48 schreef Staal het volgende:
Had ik het maar volgehouden. Verdorie. Jij bent de ideale vriendin. Dol op alle dingen die ik als werken zie.
verraad het einde nou nietquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
dat bedoel iken hoe hij dan zo eenzaam wegloopt
Jij bent geen golddigger en dat maakt je nog veel meer perfect.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:46 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Nou!
Ik ben een Indo. Ja, da's misschien net zo erg als een importvrouw uit Polen.
Je vergeet: dol op geld.
Is dit een versier poging?quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:53 schreef Staal het volgende:
[..]
Jij bent geen golddigger en dat maakt je nog veel meer perfect.
Echt, als jij die fratsen post dan voel ik me zo zwaar te kort schieten. Nou ja, ik heb vanmiddag de hele boel schoongemaakt. Maar dat het leuk is? Ik vind het ondankbaar werk in huis. Over twee dagen kan ik het weer doen.
Jij bent geen golddigger en dat maakt je nog perfecter.
Of heb je een smerig huis?quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:53 schreef Staal het volgende:
[..]
Jij bent geen golddigger en dat maakt je nog veel meer perfect.
Echt, als jij die fratsen post dan voel ik me zo zwaar te kort schieten. Nou ja, ik heb vanmiddag de hele boel schoongemaakt. Maar dat het leuk is? Ik vind het ondankbaar werk in huis. Over twee dagen kan ik het weer doen.
Jij bent geen golddigger en dat maakt je nog perfecter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |