Die is welquote:
Kahl Drogo dusquote:
Ik vind die broer van d'r zo vermakelijk.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Kahl Drogo dus
Ik vind hem wel geinig spelen, maar niet mijn vent
Ik vind het haar (pruik) van Daenyrys of hoe je dat ook schrijft, wel mooi
Geweldig neergezet inderdaad!quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind die broer van d'r zo vermakelijk.
That's one fucking pot of gold!quote:
why?quote:
LOLquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:40 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik vond deze ook in mijn zoektocht, humor!
[ afbeelding ]
Kijk je wel andere series? Of weinig tijd door je promoveren en echte leven?quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:42 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik kijk echt geen van al die series die hier nu besproken worden haha.
Mis wel wat volgens mij
Booth in Bones.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:43 schreef Mss het volgende:
Lekkere mannen maken een serie. Kijk maar naar supernatural.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:43 schreef Mss het volgende:
quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:43 schreef Mss het volgende:
Ik kijk alles wat op net5 komt zo'n beetje: Grey's Anatomy, Private Practice, Desparate Housewives, Cougar Town,... Maar loop overal gigantisch mee achter. Heb standaard de timer van de dvd recorder voor maandag en dinsdag geprogrammeerd staan op net5 en wanneer ik tijd heb kijk ik weer watquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Kijk je wel andere series? Of weinig tijd door je promoveren en echte leven?
In mijn tijd was dat nog Angel in Buffy the Vampire Slayerquote:
Dat. Dat. Dat en Dat.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:46 schreef Mss het volgende:
[..]
Fantastische afleveringen, lekkere mannen, goede muziek en heerlijke humor!
Ik heb pas nog een Dawson's Creek rewatch gedaan op dvd en daar zit hij ook in het laatste seizoen. Toen was hij ook alquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
Over Jensen Ackles kan ik uren praten. En nog langer naar kijken.
quote:
Bijijijna. Maar dit weekend kwam Amersfoort gewoon echt beter uit, dus hopelijk van maandag op dinsdag m'n eerste nacht in Utrecht. Ik vind het best spannend eigenlijk.quote:
Wat die babe zegtquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
Over Jensen Ackles kan ik uren praten. En nog langer naar kijken.
Jaaaaaaaaaaaa Buffy & Angelquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
In mijn tijd was dat nog Angel in Buffy the Vampire Slayer![]()
(en toen vond ik hem ook leuk)
quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:46 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik heb pas nog een Dawson's Creek rewatch gedaan op dvd en daar zit hij ook in het laatste seizoen. Toen was hij ook al
Spannend!!quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:47 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
[..]
Bijijijna. Maar dit weekend kwam Amersfoort gewoon echt beter uit, dus hopelijk van maandag op dinsdag m'n eerste nacht in Utrecht. Ik vind het best spannend eigenlijk.
Haha, ja dat mocht ik niet kijken.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
In mijn tijd was dat nog Angel in Buffy the Vampire Slayer![]()
(en toen vond ik hem ook leuk)
eerste 2 series keek ik ook, maar ben ik om een of andere reden mee afgehaakt.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:45 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik kijk alles wat op net5 komt zo'n beetje: Grey's Anatomy, Private Practice, Desparate Housewives, Cougar Town,... Maar loop overal gigantisch mee achter. Heb standaard de timer van de dvd recorder voor maandag en dinsdag geprogrammeerd staan op net5 en wanneer ik tijd heb kijk ik weer wat
Waarom zijn wij het zo vaak eens?quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]echt dat heb ik nooit gekeken
Vond ik destijds heel leuk! En om het pas terug te zien was ook leuk.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]echt dat heb ik nooit gekeken
Ja kloptquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:48 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Vond ik destijds heel leuk! En om het pas terug te zien was ook leuk.
Ben nu met een Gilmore Girls rewatch bezig. Daar zit Dean in die nu niet Dean maar die andere is uit Supernatural
Verwarrend is dat Dean-gedoe he! Gilmore Girls heb ik een dvd-box met alle seizoenen van.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:48 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ben nu met een Gilmore Girls rewatch bezig. Daar zit Dean in die nu niet Dean maar die andere is uit Supernatural
Ja snap ik! Maar gaat zeker goedkomen!quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:47 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
[..]
Bijijijna. Maar dit weekend kwam Amersfoort gewoon echt beter uit, dus hopelijk van maandag op dinsdag m'n eerste nacht in Utrecht. Ik vind het best spannend eigenlijk.
Booth is niet eng.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:49 schreef BBQ-kip het volgende:
Angel was wel eng met zijn vampierenmasker op
Ik vond het wel humor hehe. Die ellenlange zinnen die geen fatsoenlijke tiener ooit uit zou spreken.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:49 schreef BBQ-kip het volgende:
Dawson's Creek, wat een zaadserie was dat zeg... hehehehehe
Ik weet ff niet meer wie dat isquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:50 schreef Mss het volgende:
Ik vind Friends trouwens ook episch. Niet zozeer vanwege de lekkere mannen, maar gewoon omdat het EPISCH is. Hoewel die dude waar Phoebe mee trouwt wel![]()
![]()
is!
Gilmore Girlsquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:48 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Yes, dattus!quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:49 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja snap ik! Maar gaat zeker goedkomen!
'die is mij dan weer ietsjes te tam, daar verwacht ik dat er een serial killer achter schuilt omdat hij zo tam isquote:
En die James VanderBeek, die echt eruit ziet als 35, maar een gozertje van 15 speelt ofzoquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:50 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik vond het wel humor hehe. Die ellenlange zinnen die geen fatsoenlijke tiener ooit uit zou spreken.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik weet ff niet meer wie dat is
Friends isquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:50 schreef Mss het volgende:
Ik vind Friends trouwens ook episch. Niet zozeer vanwege de lekkere mannen, maar gewoon omdat het EPISCH is. Hoewel die dude waar Phoebe mee trouwt wel![]()
![]()
is!
quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Yes, dattus!
Gaat hélémaal goed komen
Party hardy @ Bambi's new place!
Heb ik (gedaan).quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:50 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Gilmore Girls
Wil ik binnenkort op DVD kopen en dan helemaal vanaf het begin weer kijken
Ja!quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
En die James VanderBeek, die echt eruit ziet als 35, maar een gozertje van 15 speelt ofzo
Ik val op mannen die goed zijn met kinderen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
'die is mij dan weer ietsjes te tam, daar verwacht ik dat er een serial killer achter schuilt omdat hij zo tam is
Is dat Paul Rudd?quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:52 schreef Mss het volgende:
[..]
Hij is zo leuk. Niet zozeer enorm heet, maar wel heel!
Ik ook! I married a teacherquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik val op mannen die goed zijn met kinderen.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ohjaaaaaaaaquote:
ja ik ook wel, maar moet ook iets pittigs in zitten, of geks. Of lekker nerdy, val ik ook opquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
die is leukquote:
Jonge, FBI! Maar het moet ook wel nog steeds een vent zijn.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja ik ook wel, maar moet ook iets pittigs in zitten, of geks. Of lekker nerdy, val ik ook op
Ja daar moet je idd niet teveel op lettenquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:54 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Ohjaaaaaaaa
Laatst begonnen met seizoen 1. Heb me kapot gelachen om de slechte special effects! Maar ja, wat wil je. Was uit 1998
quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:54 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik ook! I married a teacher
ja dat zeker!quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Jonge, FBI! Maar het moet ook wel nog steeds een vent zijn.
Ohai!quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hai.
Net nog 2 afleveringen GoT gekeken.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja dat zeker!
ik heb een prettig gestoorde nerd geschaakt
Kwaliteit is belabberd, maar zo'n geweldig moment in de serie.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:54 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Die vind ik al z'n rollen wel cute
ooit "ruzie" gekregen met meneer hier omdat ik de special effects in Alien aan het afkraken wasquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:55 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja daar moet je idd niet teveel op letten
quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ooit "ruzie" gekregen met meneer hier omdat ik de special effects in Alien aan het afkraken was![]()
![]()
Die is snel leeg danquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nog 7% batterij opmaken dan slapen
Lakkenquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:00 schreef Mss het volgende:
Ohja, wat moet ik voor morgen met mijn nagels doen?
Hij was 32% toen ie uit de doos was. En met een nieuwe telefoon zit je toch de hele tijd te spelen?quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:01 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Die is snel leeg dan![]()
Gelukkig is een iPhone in no time opgeladen
Boreanaz als Angelquote:
Hmm, dat is wel een loiken!quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:01 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Zwart en dan de tips sponzen met Ruby Pumps of zo?
Kom je meesoppen?quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:03 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Boreanaz als Angel
Hi maisjes...ik val ff binnen
quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:03 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ga lekker even met een ander vriendinnetje kletsen en dan slapen, doeg doeg!
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Fuck dit ik ben zo moe, ga slapen
Ja kloptquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hij was 32% toen ie uit de doos was. En met een nieuwe telefoon zit je toch de hele tijd te spelen?
quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:03 schreef BBQ-kip het volgende:
Bye bye!quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:03 schreef BBQ-kip het volgende:
Die is zekerquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:03 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Boreanaz als Angel
Hi maisjes...ik val ff binnen
Volgens mij maakt dat geen poep uit. Nooit batterijproblemen gehad met telefoons en laad altijd snachts op. Ik vind juist dat telefoOns sneller leegtrekken als je ze ff snel oplaadtquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:04 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja klopt
Alleen laadt ie zo snel op dat ik hem nooit 's nachts onder lading leg. Dan is ie binnen een uur klaar en dan ligt ie daar voor de niks de rest van de tijd. Ben bang dat de kwaliteit van de batterij dan achteruit gaat. Dus laad hem dan 's ochtends ff bij of zo voordat ik wegga.
Dat was de 10 year anniversary cry.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:05 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hij kan gewoon niet fatsoenlijk janken
Ik laad hem wel volledig dan, maar dat is gewoon zo gebeurd gelukkig. Maar wil ook nooit het risico lopen dat ie overdag leeg raakt, dus laad hem altijd al vanaf 20% alweer op.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Volgens mij maakt dat geen poep uit. Nooit batterijproblemen gehad met telefoons en laad altijd snachts op. Ik vind juist dat telefoOns sneller leegtrekken als je ze ff snel oplaadt
Ja, daar moest ik ook meteen aan denken!quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat was de 10 year anniversary cry.
[ afbeelding ]
Ik doe met Apple producten minstens 1x per maand volledig leeg laten lopen en dan helemaal opladen. Voor de rest kun je niet echt iets voor je batterij doen geloof ik.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:06 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik laad hem wel volledig dan, maar dat is gewoon zo gebeurd gelukkig. Maar wil ook nooit het risico lopen dat ie overdag leeg raakt, dus laad hem altijd al vanaf 20% alweer op.
En toch is die gast niet lelijkquote:
Heb niet zoveel Appletjesquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik doe met Apple producten minstens 1x per maand volledig leeg laten lopen en dan helemaal opladen. Voor de rest kun je niet echt iets voor je batterij doen geloof ik.
Oh naja van de rest kun je batterij vervangen en bij Apple niet zo 1,2,3 dus meer daaromquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:09 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Heb niet zoveel Appletjes. Mijn iPod gaat wel regelmatig leeg, omdat ik hem zo weinig gebruik dat dat dus vanzelf gaat. Mijn telefoon gaat nooit helemaal leeg. Hoogstens 7% of zo, maar wil niet dat ie vanzelf uitvalt of zo.
Ja klopt ja. Was op vakantie dat we achter iemand in de rij op het vliegveld stonden en die iPhone was kapot of zoiets, maakte een of ander raar geluidje de hele tijd en hij kon dus inderdaad de batterij er niet uithalen dus kreeg ie ook dat geluid nie uit. Hij reageerde ook niet meer op de aan/uit knop. Heel vaag. Maar dan sta je daar dus ja, met je telefoon waarvan je de batterij er niet uitkrijgtquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh naja van de rest kun je batterij vervangen en bij Apple niet zo 1,2,3 dus meer daarom
Ja want ik ben alleen thuisquote:
Hoe is het verder met je, ik zie je zo weinig!quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:17 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja want ik ben alleen thuisJust me & my Rosé
Wel? Dan ben ik blij dat ik dat nooit doequote:Op zaterdag 21 april 2012 00:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oh dat leeg laten lipen is dus blijkbaar slecht
Ja ik weet het! En klinkt misschien stom maar ik mis jullie ook echtquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:26 schreef Mss het volgende:
[..]
Hoe is het verder met je, ik zie je zo weinig!
Halsoverkop verliefd kan heerlijk zijn maar werkt wel vaak een beetje verblindend heb ik gemerkt..quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:34 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja ik weet het! En klinkt misschien stom maar ik mis jullie ook echt
Maar overdag kan ik niet meer Fok!ken want baas kijkt mee
En 's avonds heb ik vrij weinig tijd...niet genoeg iig om alles nog te volgen. Ik doe mijn best
Verders is alles helemaal prima met me
Helemaal in luv maar gelukkig op een andere manier als toen met Patje.
Patje was helemaal 1000% hals over kop verliefd. Nu is het misschien wat meer weloverwogen maar het voelt supergoed
Ik heb wel chips maar geen hongerquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
Geen chips in huis.![]()
Puckzzz, fijn dat het zo goed gaat!
Ik eet zooo ongezond met al dat klussen en verhuizen enzo.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:41 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik heb wel chips maar geen honger![]()
Maar heb deze week al 2x shoarma besteld, ga morgen uit lunchen en heb niet gesport![]()
Dat moet volgende week wel ff anders..
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:43 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Maar goed, ik ga ook maar eens slapen.![]()
Welterusten!
Erg he, ik haat dat soort periodes. En het ergste is, als ik eenmaal van die 'zooi' gegeten heb, dat ik dan alleen maar meer wil... Dan is nog een keertje friet ook niet zo erg meer en nog een croissantje ook niet en en en... Daarna moet ik mezelf echt dwingen om weer in mijn normale eetritme te komen, wil ik niet helemaal dichtgroeien...quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:43 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik eet zooo ongezond met al dat klussen en verhuizen enzo.
Had wel bananen gekocht! Dat is iig nog fruit.
Haha, herkenbaar ja. Wel effectieve manier van een balansweek bereiken zo.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:45 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Erg he, ik haat dat soort periodes. En het ergste is, als ik eenmaal van die 'zooi' gegeten heb, dat ik dan alleen maar meer wil... Dan is nog een keertje friet ook niet zo erg meer en nog een croissantje ook niet en en en... Daarna moet ik mezelf echt dwingen om weer in mijn normale eetritme te komen, wil ik niet helemaal dichtgroeien...![]()
Volgende week gaan mijn laatste verstandskiezen eruit. Dan kan ik alleen maar yoghurt, soep en geprakte banaan eten... Dus dat wordt dan maar ff mijn balansweek of zo...
En nu ga ik echt!
Pics!quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:04 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb trouwens wel leuken akseswaares gekocht vandaag
Hoest met jou wijffie?quote:
Saka saka schijnt surinaams te zijn voor klootzakquote:Op zaterdag 21 april 2012 01:46 schreef Puckzzz het volgende:
EN WAT BETEKENT 'SAKKA SAKKA BOY!'
ja dus ...
quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:34 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja ik weet het! En klinkt misschien stom maar ik mis jullie ook echt
Maar overdag kan ik niet meer Fok!ken want baas kijkt mee
En 's avonds heb ik vrij weinig tijd...niet genoeg iig om alles nog te volgen. Ik doe mijn best
Verders is alles helemaal prima met me
Helemaal in luv maar gelukkig op een andere manier als toen met Patje.
Patje was helemaal 1000% hals over kop verliefd. Nu is het misschien wat meer weloverwogen maar het voelt supergoed
Leukquote:
quote:Op zaterdag 21 april 2012 10:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Dit weer is wel weer een beetje jammer.
Helemaal als je er drie uur in mag lopen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 10:47 schreef Incantrix het volgende:
Ow, ik las verkeerdTrue, niet echt motiverend om je bed uit te komen zo.
http://www.apple.com/batteries/iphone.htmlquote:For proper maintenance of a lithium-based battery, it’s important to keep the electrons in it moving occasionally. Be sure to go through at least one charge cycle per month (charging the battery to 100% and then completely running it down).
quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
kan niet lekker typen zo
[ afbeelding ]
Vampquote:
leukleukleuk!!quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:11 schreef Diconnected het volgende:
Hallon ballondate was gister erg leuk, zie hem morgen weer
![]()
Nu onderweg naar opa en oma, gaat een leuk gesprek worden
Aww cute!quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:51 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb gisteren ook nog een bloemetje gemaakt voor in het haar van Rick zijn dochter. Zij heeft dinsdag haar eindexamen bal, had de jurk wat in laten korten dus van de overgebleven stof een bloemetje gemaakt.
Ghihi meisjes van 15
[ afbeelding ]
quote:De rij voor de #bgparty
twitter:_Liieke twitterde op zaterdag 21-04-2012 om 12:36:49Al een uur in de regen en kou aan het wachten tussen duizenden meisjes met jurkjes en hoge hakken, lovely #BGparty reageer retweet
Is die ellende vandaag? Arme uitgebuite tienermeisjes....quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
[..]twitter:_Liieke twitterde op zaterdag 21-04-2012 om 12:36:49Al een uur in de regen en kou aan het wachten tussen duizenden meisjes met jurkjes en hoge hakken, lovely #BGparty reageer retweet
ohnoes! En onder voorbehoud afzeggen? Misschien voel je je straks wat beter?quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:04 schreef BBQ-kip het volgende:
Positief nieuws, mijn Kindle werkt![]()
Straks eens kijken of ik er boeken op kan zetten
Beetje boel jammer nieuws: koorts is weer terug, voel me belabberd dus ik heb besloten vanavond niet naar de NoT te gaan![]()
Vind het echt er, maar zou niet zo verstandig zijn om daarheen te gaan en de nacht door te halen en zo
Neeeeeequote:Op zaterdag 21 april 2012 13:04 schreef BBQ-kip het volgende:
Positief nieuws, mijn Kindle werkt![]()
Straks eens kijken of ik er boeken op kan zetten
Beetje boel jammer nieuws: koorts is weer terug, voel me belabberd dus ik heb besloten vanavond niet naar de NoT te gaan![]()
Vind het echt jammer, maar zou niet zo verstandig zijn om daarheen te gaan en de nacht door te halen en zo
quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Is die ellende vandaag? Arme uitgebuite tienermeisjes....
En leuk Puckzz! Bloemetjes in haren van meisjes, cute!
Kippie, wil je me wel nog even je mobiele nummer PM'en, mocht er (ik ga er niet vanuit) iets mis gaan met de kaartjes ophalen?quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:09 schreef BBQ-kip het volgende:
Marathon van 12 uur 's avonds tot 8 uur 's ochtends en dan maandag gewoon weer 8 uur present moeten zijn en op volle kracht draaieb, vind ik echt geen goed idee...
Jammer maar helaas. Volgend jaar ben ik er wel
Of met Inspecter Gadget klauw stem 'I'll be there next year Gadget!!!!!!!'
HOERIGE DOMME KUTDOOSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk niet dat ze geld teruggeven eigenlijk. We kunnen daar wel kijken of we het kaartje mssn kunnen verkopen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
Moeten we nog kijken of er iemand is die het kaartje over wil nemen of doen ze geld teruggeven?
2 weken ofzo?quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:44 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh oh.... hoe lang na de deadline zitten jullie nu?
OMGquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
2 weken ofzo?![]()
Maar we mogen tot maandag nog mailen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:50 schreef Puckzzz het volgende:
Even in een spoiler voor wie mijn fotospam beu is
Dit gaat het volgende week worden denk ik:NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Don't come closer, I might hurt you
Nou, niet betalen dan. Slotje, klaar.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
ECHT WTF
ik krijg wéér een portokaart van postnl. Dat ik even 6.50 kan betalen terwijl de envelop VOLDOENDE gefrankeerd was, had zelfs 50 gram over nog en hij pastte goed door de brievenbus?
Nee maar het is niet echt leuk om van die dingen binnen te krijgen. Dan voel je je toch een wanbetalerquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:54 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nou, niet betalen dan. Slotje, klaar.
Ik kreeg een keer een portokaart voor iets dat ik door het postkantoor had laten frankerenquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
ECHT WTF
ik krijg wéér een portokaart van postnl. Dat ik even 6.50 kan betalen terwijl de envelop VOLDOENDE gefrankeerd was, had zelfs 50 gram over nog en hij pastte goed door de brievenbus?
quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:54 schreef Lindytje het volgende:
http://studiobellezza.nl/(...)y-2012-21-april-2012
Die link die schaar postte.... kijk even naar foto 5 en 6, please
JA ECHT HOORquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik kreeg een keer een portokaart voor iets dat ik door het postkantoor had laten frankeren. Postnl
.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:54 schreef Lindytje het volgende:
...............................................quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
Uitslapen en daarna lekker lang douchen.
Gladde benen.
Vind het dan alleen altijd zo zonde dat ik dan helemaal m'n benen ge-epileerd, bikinilijn bijgewerkt en oksels geschoren heb, en dat er dan verder niemand van mee kan genieten.
Ook hallo.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
...............................................
Zo lang je het door de brievenbus kan frotten, past het door de brievenbusquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
JA ECHT HOOR
Ik heb nu al 10 portokaarten gehad en alles is onterecht![]()
Ok ok 1 pakketje had ik doorgefrot maar het paste toch door de brievenbus![]()
Ik ga alleen nog maar pakketjes sturen, kutgezeik![]()
Dat.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:58 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zo lang je het door de brievenbus kan frotten, past het door de brievenbus
En dat er dan ook op staat: ja als je niet betaald kunnen we pakketjes gaan weigeren te verzenden bla bla bla. Net alsof ze nu al hun werk doenquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
JA ECHT HOOR
Ik heb nu al 10 portokaarten gehad en alles is onterecht![]()
Ok ok 1 pakketje had ik doorgefrot maar het paste toch door de brievenbus![]()
Ik ga alleen nog maar pakketjes sturen, kutgezeik![]()
Ik heb nog geen één portokaart betaald. Als het terecht was, oké. Maar ik kan nu mijn geld wel anders besteden.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:58 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zo lang je het door de brievenbus kan frotten, past het door de brievenbus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan kunnen ze bij mij gaan weigeren want ik heb niets betaaldquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En dat er dan ook op staat: ja als je niet betaald kunnen we pakketjes gaan weigeren te verzenden bla bla bla. Net alsof ze nu al hun werk doen.
Is een oplossing voor, dus niet klagenquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
Uitslapen en daarna lekker lang douchen.
Gladde benen.
Vind het dan alleen altijd zo zonde dat ik dan helemaal m'n benen ge-epileerd, bikinilijn bijgewerkt en oksels geschoren heb, en dat er dan verder niemand van mee kan genieten.
Dat zeg ik, DERP!quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:54 schreef Lindytje het volgende:
quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb nog geen één portokaart betaald. Als het terecht was, oké. Maar ik kan nu mijn geld wel anders besteden.Goeden alternatieven bestedingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't come closer, I might hurt you
Uhm OPI is retail $9, ChG rond de $6 geloof ik. Ik vind $8 echt heel veel.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:01 schreef Mss het volgende:
Spees, jij swapt wel vaker he. Mijn swapper betaald $8 voor China Glaze in de winkel. Is dat in de VS een normale prijs?
Wat een enorme typo heb ik gemaaktquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Uhm OPI is retail $9, ChG rond de $6 geloof ik. Ik vind $8 echt heel veel.
Als het terecht was zou ik het ook wel betalen maar komop, no way dat ik dat nu doequote:Op zaterdag 21 april 2012 14:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb 1 keer (terecht) een portokaart gekregen van 30 cent en ben die serieus gaan betalen bij het postkantoor
En ze zijn nog niet eens een uur bezig, aangezien ze volgens twitter een half uur te laat zijn begonnentwitter:Louisemily twitterde op zaterdag 21-04-2012 om 14:01:22Grote #fail hele dag in rijen staan noem ik geen feestje #Bgparty tip: minder kaarten verkopen reageer retweet
quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb 1 keer (terecht) een portokaart gekregen van 30 cent en ben die serieus gaan betalen bij het postkantoor
Zij had ze bij Ulta gehaald zei ze. Maar ik voel me nu ook zo'n zeikerd als ik daar nu moeilijk over ga doen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga het even precies voor je zoeken Mss
Check dit even
http://www.sallybeauty.co(...)pos_Nail01&psortd1=1
quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
En ze zijn nog niet eens een uur bezig, aangezien ze volgens twitter een half uur te laat zijn begonnentwitter:Louisemily twitterde op zaterdag 21-04-2012 om 14:01:22Grote #fail hele dag in rijen staan noem ik geen feestje #Bgparty tip: minder kaarten verkopen reageer retweet
Even voor je kijken, welke lakken zijn het?quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:04 schreef Mss het volgende:
[..]
Zij had ze bij Ulta gehaald zei ze. Maar ik voel me nu ook zo'n zeikerd als ik daar nu moeilijk over ga doen.
dustwitter:Spaceinvadersz twitterde op zaterdag 21-04-2012 om 13:58:39@PostNLWebcare vindt het volgens mij grappig om mensen onterecht portokaarten te sturen. reageer retweet
Prismaticsquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Even voor je kijken, welke lakken zijn het?
Naar de Beautygloss-party?quote:
quote:
Je hebt wle een kut iemand uitgekozen om mee te swappen. De mijne had alle prismatics voor $20 besteldquote:Nail Laquer with Hardeners-Prismatic Collection
From: $8.00
Ahh, nouja volgende keer beter kijken. Ze had ook Luxe and Lush voor me, en die staat niet meer op TD, dus daar ben ik wel blij mee!quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
[..]
Je hebt wle een kut iemand uitgekozen om mee te swappen. De mijne had alle prismatics voor $20 besteld
HF!!quote:
Ik swap OPI en China Glaze met een nailtech meisje <3quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:08 schreef Mss het volgende:
[..]
Ahh, nouja volgende keer beter kijken. Ze had ook Luxe and Lush voor me, en die staat niet meer op TD, dus daar ben ik wel blij mee!
Nicequote:Op zaterdag 21 april 2012 14:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik swap OPI en China Glaze met een nailtech meisje <3
OPI voor $4 of $5
téring hey, dat is echt té ergquote:
Er heeft ook al iemand een baby meegesleeptquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:48 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
téring hey, dat is echt té erg
Vooral die 2e met d'r al 3 jaar lang niet gepoetste tanden en kwijl op d'r lip (naast d'r derp natuurlijk)![]()
Masja de faalhaas met d'r kutfeestjes![]()
Geen van beide. In die 2 events zou ik wel hetzelfde reageren: heel hard gillen van schrik gevolgd door huilen in een hoekje.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:06 schreef Mss het volgende:
[..]
Kom je ook naar de NoT? Of ga je naar de BGparty?
Tienermoeder?quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Er heeft ook al iemand een baby meegesleept
quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:51 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Geen van beide. In die 2 events zou ik wel hetzelfde reageren: heel hard gillen van schrik gevolgd door huilen in een hoekje.
twitter:misslipgloss twitterde op zaterdag 21-04-2012 om 14:42:08Omg het wordt me nu kwalijk genomen dat ik niet op de #bgparty ben? Hoe erg denk je dat ik baal dat ik er niet bij ben?
reageer retweet
quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
twitter:misslipgloss twitterde op zaterdag 21-04-2012 om 14:42:08Omg het wordt me nu kwalijk genomen dat ik niet op de #bgparty ben? Hoe erg denk je dat ik baal dat ik er niet bij ben?
reageer retweet
Zo oud is dat wijffie nietquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nope, ouden vrouwmensch![]()
5e rij, 5e foto
Neequote:Op zaterdag 21 april 2012 15:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ben ik de enige die nu al moe wordt van dat nieuwe figuur in het SHJN topic?
ik heb 1 pagina terug zitten lezen, vanaf die wedstrijd, 1 smiley is slechts toepasselijk:quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]![]()
![]()
Ze dramt wel haar zin door he
+1quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik heb 1 pagina terug zitten lezen, vanaf die wedstrijd, 1 smiley is slechts toepasselijk:
Oh, en dat ja!quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:19 schreef Mss het volgende:
[..]
+2. En vergeet het overmatig ':p' gebruik niet.
Mooiquote:Op zaterdag 21 april 2012 15:39 schreef Puckzzz het volgende:
Dress inc. Stupid head
[ afbeelding ]
Er komt nog blauwe lak uiteraard
zorry Ijs :pquote:
quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:39 schreef Puckzzz het volgende:
Dress inc. Stupid head
[ afbeelding ]
quote:
Van mij mag je wel de panty uit doen en je pootsies laten zienquote:Op zaterdag 21 april 2012 15:39 schreef Puckzzz het volgende:
Dress inc. Stupid head
[ afbeelding ]
Nee, dat je er niet bent vanavond.quote:
oh dat, ja, heel kut wel jaquote:Op zaterdag 21 april 2012 15:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, dat je er niet bent vanavond.
Nee, dan houdt het gewoon op inderdaad. Maar jammer.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh dat, ja, heel kut wel ja![]()
Maar si gewoon echt niet slim om nu te gaan, heb nog steeds koorts enzo
Blote beners?quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Van mij mag je wel de panty uit doen en je pootsies laten zien
En je haar opsteken? Da's leuk met jouw blonde krullers
joh, boeiend, met een zwart jurkje lijken je pootjes toch wel wit. Dan maar goed wit-wit, toch?quote:
quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mine, all mine!!!
En door bovenstaande boek weet ik nu ook welk virus me te pakken heeft
niiiice!quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mine, all mine!!!
quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:15 schreef milka82 het volgende:
Nice Puckzzz! En ik zag Unf. ook al voorbij komen in een mooi strak pakje! Tis dat ik hartstikke hetero ben (Unf. hoe ist nu?)
Oja, ik moest hardop lachen om Derper... Sadness die BG party.... Royal sadness.
Nice kip!quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mine, all mine!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |