Die is welquote:
Kahl Drogo dusquote:
Ik vind die broer van d'r zo vermakelijk.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Kahl Drogo dus
Ik vind hem wel geinig spelen, maar niet mijn vent
Ik vind het haar (pruik) van Daenyrys of hoe je dat ook schrijft, wel mooi
Geweldig neergezet inderdaad!quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind die broer van d'r zo vermakelijk.
That's one fucking pot of gold!quote:
why?quote:
LOLquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:40 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik vond deze ook in mijn zoektocht, humor!
[ afbeelding ]
Kijk je wel andere series? Of weinig tijd door je promoveren en echte leven?quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:42 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik kijk echt geen van al die series die hier nu besproken worden haha.
Mis wel wat volgens mij
Booth in Bones.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:43 schreef Mss het volgende:
Lekkere mannen maken een serie. Kijk maar naar supernatural.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:43 schreef Mss het volgende:
quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:43 schreef Mss het volgende:
Ik kijk alles wat op net5 komt zo'n beetje: Grey's Anatomy, Private Practice, Desparate Housewives, Cougar Town,... Maar loop overal gigantisch mee achter. Heb standaard de timer van de dvd recorder voor maandag en dinsdag geprogrammeerd staan op net5 en wanneer ik tijd heb kijk ik weer watquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Kijk je wel andere series? Of weinig tijd door je promoveren en echte leven?
In mijn tijd was dat nog Angel in Buffy the Vampire Slayerquote:
Dat. Dat. Dat en Dat.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:46 schreef Mss het volgende:
[..]
Fantastische afleveringen, lekkere mannen, goede muziek en heerlijke humor!
Ik heb pas nog een Dawson's Creek rewatch gedaan op dvd en daar zit hij ook in het laatste seizoen. Toen was hij ook alquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
Over Jensen Ackles kan ik uren praten. En nog langer naar kijken.
quote:
Bijijijna. Maar dit weekend kwam Amersfoort gewoon echt beter uit, dus hopelijk van maandag op dinsdag m'n eerste nacht in Utrecht. Ik vind het best spannend eigenlijk.quote:
Wat die babe zegtquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
Over Jensen Ackles kan ik uren praten. En nog langer naar kijken.
Jaaaaaaaaaaaa Buffy & Angelquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
In mijn tijd was dat nog Angel in Buffy the Vampire Slayer![]()
(en toen vond ik hem ook leuk)
quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:46 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik heb pas nog een Dawson's Creek rewatch gedaan op dvd en daar zit hij ook in het laatste seizoen. Toen was hij ook al
Spannend!!quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:47 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
[..]
Bijijijna. Maar dit weekend kwam Amersfoort gewoon echt beter uit, dus hopelijk van maandag op dinsdag m'n eerste nacht in Utrecht. Ik vind het best spannend eigenlijk.
Haha, ja dat mocht ik niet kijken.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
In mijn tijd was dat nog Angel in Buffy the Vampire Slayer![]()
(en toen vond ik hem ook leuk)
eerste 2 series keek ik ook, maar ben ik om een of andere reden mee afgehaakt.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:45 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik kijk alles wat op net5 komt zo'n beetje: Grey's Anatomy, Private Practice, Desparate Housewives, Cougar Town,... Maar loop overal gigantisch mee achter. Heb standaard de timer van de dvd recorder voor maandag en dinsdag geprogrammeerd staan op net5 en wanneer ik tijd heb kijk ik weer wat
Waarom zijn wij het zo vaak eens?quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]echt dat heb ik nooit gekeken
Vond ik destijds heel leuk! En om het pas terug te zien was ook leuk.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]echt dat heb ik nooit gekeken
Ja kloptquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:48 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Vond ik destijds heel leuk! En om het pas terug te zien was ook leuk.
Ben nu met een Gilmore Girls rewatch bezig. Daar zit Dean in die nu niet Dean maar die andere is uit Supernatural
Verwarrend is dat Dean-gedoe he! Gilmore Girls heb ik een dvd-box met alle seizoenen van.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:48 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Vond ik destijds heel leuk! En om het pas terug te zien was ook leuk.
Ben nu met een Gilmore Girls rewatch bezig. Daar zit Dean in die nu niet Dean maar die andere is uit Supernatural
Ja snap ik! Maar gaat zeker goedkomen!quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:47 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
[..]
Bijijijna. Maar dit weekend kwam Amersfoort gewoon echt beter uit, dus hopelijk van maandag op dinsdag m'n eerste nacht in Utrecht. Ik vind het best spannend eigenlijk.
Booth is niet eng.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:49 schreef BBQ-kip het volgende:
Angel was wel eng met zijn vampierenmasker op
Ik vond het wel humor hehe. Die ellenlange zinnen die geen fatsoenlijke tiener ooit uit zou spreken.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:49 schreef BBQ-kip het volgende:
Dawson's Creek, wat een zaadserie was dat zeg... hehehehehe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |