Ja zonder bril, dan zien mij ogen er nogal vreemd uit. Nog vreemder als normaal.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
's Ochtends als je je nest uitrolt zeker.
Jij had toch zo bakken vol met lef? Nou, dan komt dat toch helemaal goed?quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:18 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nahh, wil je hiermee zeggen dat ik niet in je auto mag rijden?
Ehm. Ik kom niet verder dan ehm.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:19 schreef twi het volgende:
[..]
Gelul, je bent hot. Je moeder wil je gewoon bespringen als ze zo'n gezicht trekt.
Dus ik mag er wel in rijden?quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:20 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Jij had toch zo bakken vol met lef? Nou, dan komt dat toch helemaal goed?
No joy, automaatquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:20 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik verwachtte een reactie met iets over een versnellingspook enzo.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:17 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dat ikz eg dak nieusgierig ben, wil niet zeggen dak t fijn vind als iemand mn FB checkt en mn zusje wil daten, dat gaat veeeel verder dan ff een foto zien (wat bij mij niet nodig is, zie mn UI)
Zo onbeschermd door het BK7quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja zonder bril, dan zien mij ogen er nogal vreemd uit. Nog vreemder als normaal.
Ja, hier:quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:21 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dus ik mag er wel in rijden?
Automaten hebben doorgaans een bredere pook met een beter handvat.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:21 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nu wil ik er niet eens meer in rijden.
zul je zien... raakt ze die ene lantaarnpaal die er staat ghehequote:
Bohquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:21 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nu wil ik er niet eens meer in rijden.
Verklap dat nou niet manquote:
Ik vond het verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:21 schreef Lokasenna het volgende:
In een automaat rijden lijkt me vreemd eigenlijk.
zou t gevoel hebben in een botsauto te zittenquote:
Ach ja, ik heb hier mensen uit het topic gewoon toegevoegd, gewoon maar uit wederzijds vertrouwen dat ze niet alles hier zo in het topic neergooien.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:17 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dat ikz eg dak nieusgierig ben, wil niet zeggen dak t fijn vind als iemand mn FB checkt en mn zusje wil daten, dat gaat veeeel verder dan ff een foto zien (wat bij mij niet nodig is, zie mn UI)
Ik wil nooit meer anders. Met dagelijks bijna een uur in de file is niet hoeven schakelen echt een geschenk uit de hemel. Dan erbij, hij schakelt eigenlijk zoals ik zelf zou doen. En dat deed ik bovendien volledig gedachteloos en op routine, dus ik mis het ook totaal niet. En reken maar dat dat ding wel gaat hoor, als je het gas op de bodem klaptquote:
Per ongeluk met je linkervoet remmen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:24 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
zou t gevoel hebben in een botsauto te zittenniet handig
MFN begint met n Mquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:25 schreef DigitalGirl het volgende:
Even mijn search skills toegepast begint mfn's naam met een ' n'?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |