Ow hou op schei uit! Als ik er aan terugdenk voel ik het weer.... Ik had spierpijn in spieren waarvan ik niet eens wist dat ik ze had!quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:49 schreef Rucky het volgende:
[..]
Heb het lef niet want dan ga ik naar de beste masseuse en stuur je de rekening. Ik heb drie dagen lang door spierpijn niets kunnen doen.
Die was nog van het vorige deel, weet je een andere?quote:
Nog een dagje en dan is er weer een volgend deel.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:57 schreef JK1982 het volgende:
* JK1982 de topictitel nog een leest.. en nog eens..
Dit is een doordenker geloof ik
Welja.. begint het juist een beetje leuk te worden, laat jij verstek gaan..quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:00 schreef Merlijn het volgende:
Pfff, zou ik eens gek doen en naar bed gaan? Ben gesloopt...
Heb je Rutte op de chat?quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:04 schreef vannelle het volgende:
Ik ga msn ff aanzetten, weer contact maken met Den Haag
quote:
skype werkt ook beter als msn joh..quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:09 schreef vannelle het volgende:
[..]
Nee, andere vriend.
Toch maar Skype gedaan, scheelt typen
Dat vind ik ook maar in eens wou bijna niemand het meer want het was msn geworden. Terwijl skype al veel meer kon.quote:
Ja nou ik heb beide, maarre ik ben toch meer een skype type.. msn loopt heel erg achter, terwijl skype meer en eer uitbreidquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:19 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat vind ik ook maar in eens wou bijna niemand het meer want het was msn geworden. Terwijl skype al veel meer kon.
Same here, al msn ik met meer mensen dan ik er mee skype.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:20 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ja nou ik heb beide, maarre ik ben toch meer een skype type.. msn loopt heel erg achter, terwijl skype meer en eer uitbreid
MSN vind ik onpersoonlijker en skype kan idd meer.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:20 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ja nou ik heb beide, maarre ik ben toch meer een skype type.. msn loopt heel erg achter, terwijl skype meer en eer uitbreid
* Ireth gaat gezellig naast JK zitten...quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:28 schreef JK1982 het volgende:
* JK1982 haakt even af bij de di(gi)scussie..
Nerds![]()
Je begrijpt het gewoon niet.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:28 schreef JK1982 het volgende:
* JK1982 haakt even af bij de di(gi)scussie..
Nerds![]()
Hou je handen thuis hoor..quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
* Ireth gaat gezellig naast JK zitten...
Zo is dat!quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:34 schreef Rucky het volgende:
MSN is voor kinderen en skype voor volwassene.
True..quote:
Moet je vooral zulkequote:Op vrijdag 20 april 2012 23:35 schreef LaPeach het volgende:
woeii voel ik me toch ineens geweldig volwassen
Gaan we zo beginnen?quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:37 schreef LaPeach het volgende:
JIj begrijpt het gewoon niet joh zoals al eerder werd gezegd
You wish.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:40 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Volgens mij moet ze gewoon weer over de knie..
Onverbeterlijk..
Jaa en jij bent er wel erg graag en snel bij elke keerquote:
Ok, ok.. ik hou op.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:42 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Jaa en jij bent er wel erg graag en snel bij elke keer
* vannelle twijfelt wat te doen, zowel een vriendelijk klopje als billenkoek zal beide niet gewaardeerd worden denk ik.....quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:44 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ok, ok.. ik hou op.
* JK1982 LaPeach bij vannelle op schoot gooit..
Vriendelijk klopje dan maar?quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:44 schreef LaPeach het volgende:
En wordt er dan ook nog rekening met mij gehouden?
*lees hoe mijn bibs er na al die keren uit komt te zien
quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:44 schreef LaPeach het volgende:
En wordt er dan ook nog rekening met mij gehouden?
*lees hoe mijn bibs er na al die keren uit komt te zien
Het is zelfs officieel nog geen eens nachtquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:51 schreef YskaFredriksson het volgende:
Is het al ochtend, Rucky waar was je nu op mn slaapfeestje o de bank. Nu ben ik al naar boen verkast.
Heel vriendelijk.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:51 schreef LaPeach het volgende:
maak ik jou daar gelukkig mee?
en hoe vriendelijk is vriendelijk?
Doe maar, maar dan wel een schouder klopje.quote:
Ik heb al een heerlijk tukkie gedaan, net als ireth :pquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:52 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Het is zelfs officieel nog geen eens nacht
Ahh dat is dan wel weer lieffquote:
Ja dit vind ik net iets beter klinkenquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:52 schreef Rucky het volgende:
[..]
Doe maar, maar dan wel een schouder klopje.
Oh ja, kan natuurlijk ook!quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:52 schreef Rucky het volgende:
[..]
Doe maar, maar dan wel een schouder klopje.
Hahaha, leuk.. een FHF pyjamafeestje.. Was wel een beetje kort dag hoor Yska..quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:51 schreef YskaFredriksson het volgende:
Is het al ochtend, Rucky waar was je nu op mn slaapfeestje o de bank. Nu ben ik al naar boen verkast.
Hier nog 1, van 19.00 tot 19.30 tijdens een programma wat ik graag wou zien.......quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:53 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik heb al een heerlijk tukkie gedaan, net als ireth :p
Ik las kinderprogramma!quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:55 schreef vannelle het volgende:
[..]
Hier nog 1, van 19.00 tot 19.30 tijdens een programma wat ik graag wou zien.......
*Mompelt iets met een dooie mus.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:54 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hahaha, leuk.. een FHF pyjamafeestje.. Was wel een beetje kort dag hoor Yska..
Nee joh! Scrapheap Challenge op Discovery.quote:
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:01 schreef YskaFredriksson het volgende:
Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Maak eens niet zoveel herrie.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:01 schreef YskaFredriksson het volgende:
Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Goedemorgen..quote:Op zaterdag 21 april 2012 09:17 schreef vannelle het volgende:
* vannelle neemt net 1e slok koffie
Mogguh!
Het beste is om de reacties even wachten, aanbiedingen kunnen qua prijs idd erg ver uit elkaar liggen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 09:23 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Goedemorgen..
Ik heb net maar eens een oproepje op de Onderdelenlijn geplaatst voor een achteras en een spoorstang, maar mensenkinderen.. Die prijzen liggen nog behoorlijk uit elkaar zag.. Ik merk dat echt IEDERE keer op de onderdelenlijn..
Tijdje terug had ik een koelvloeistofreservoir nodig, had ik ook een oproepje voor geplaats. Daar dorsten ze gewoon ¤ 35,- voor te vragen! Bij de sloop om de hoek was hij ¤ 15,=
Nouja, het belangrijkste is idd die spoorstang, want daardoor kan ik nu gewoon helemaal niet rijden. Heb nog geprobeerd om hem vandeweek McGyver-style te fixen om zo evt. naar de garage te kunnen rijden, maar dat ging hem toch niet worden..quote:Op zaterdag 21 april 2012 09:29 schreef vannelle het volgende:
[..]
Het beste is om de reacties even wachten, aanbiedingen kunnen qua prijs idd erg ver uit elkaar liggen.
Weet je trouwens zeker dat je de hele spoorstang moet hebben en niet alleen de fuseekogel?
En de achteras? Vorig topic of zo had je het er nog over dat je misschien de naaf nodig had.
Overigens is het niet alleen de kogel, zal eens kijken of ik een plaatje kan fixen..
Wat mankeert er precies aan?
Neuhhh.. hij is echt wel door..quote:Op zaterdag 21 april 2012 09:44 schreef vannelle het volgende:
Is die stang krom of zo dan? Of zit er zo veel speling op het "scharnier" dat sturen lastig wordt?
Yep..quote:Op zaterdag 21 april 2012 09:56 schreef vannelle het volgende:
Duidelijk!!!!
Stoeprandje gepakt of zo? Is ook nogal verbogen namelijk.......
Tip: Begin nu alvast met inspuiten van die moer, als de fuseekogel mee gaat draaien wordt het een stukkie lastiger.
's Avonds heul laat of 's morgens heul vroeg er naar toe rijden en dan op de parkeerplaats neerzetten. Zo ben ik eens naar mijn garage gereden om half 4 smorgens omdat mijn remmen het nagenoeg niet deden... reed er met een gangetje van 10 kmpu naar toequote:Op zaterdag 21 april 2012 10:01 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Yep..
Goeie tip.. Met een beetje mazzel is die fuseekogel misschien nog wel te gebruiken dus?
Nouja, ik zet anders ook wel even een advertentie op Marktplaats voor vervoer, wellicht dat er iemand is die hem bij de garage zou kunnen brengen met een aanhanger, oplegger ofzo..
Zat er al aan te denken om stiekem zo naar de garage te rijden, maar dan moet je zó zachtjes rijden, dat is haast geen doen joh.. Dat valt een beetje op, zullen we maar zeggen
Succes met de scooter man.. Fotootjes zijn altijd leuk!
Sommige dingen kan je beter voor je houden.quote:Op zaterdag 21 april 2012 10:10 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik keek net even een stukje Bassie en Adriaan, te grappig!
Drommels, drommels, drommels!!!!quote:Op zaterdag 21 april 2012 10:10 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik keek net even een stukje Bassie en Adriaan, te grappig!
Ja, maar remmen zijn nog tot daar aan toe. Bij mij wil een wiel dus eigenlijk alle kanten op..quote:Op zaterdag 21 april 2012 10:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
's Avonds heul laat of 's morgens heul vroeg er naar toe rijden en dan op de parkeerplaats neerzetten. Zo ben ik eens naar mijn garage gereden om half 4 smorgens omdat mijn remmen het nagenoeg niet deden... reed er met een gangetje van 10 kmpu naar toe
Zeg dat wel.. belde er net een voor een achteras en stuurstang samen voor ¤ 100,= incl verzendkosten, krijg ik nu een sms van iemand die een as voor ¤ 250,= heeft..quote:
Scooter is al weer klaar voor gebruik, viel 100% mee!quote:Op zaterdag 21 april 2012 10:01 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Yep..
Goeie tip.. Met een beetje mazzel is die fuseekogel misschien nog wel te gebruiken dus?
Nouja, ik zet anders ook wel even een advertentie op Marktplaats voor vervoer, wellicht dat er iemand is die hem bij de garage zou kunnen brengen met een aanhanger, oplegger ofzo..
Zat er al aan te denken om stiekem zo naar de garage te rijden, maar dan moet je zó zachtjes rijden, dat is haast geen doen joh.. Dat valt een beetje op, zullen we maar zeggen
Succes met de scooter man.. Fotootjes zijn altijd leuk!
Zie je dat afwachten loont?quote:Op zaterdag 21 april 2012 10:19 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Zeg dat wel.. belde er net een voor een achteras en stuurstang samen voor ¤ 100,= incl verzendkosten, krijg ik nu een sms van iemand die een as voor ¤ 250,= heeft..
Drommels, drommels, drommels!!!!
Moet toegeven dat ik met de hand nog geen speling voel op die kogel, die draaide lekker soepel volgens mij.quote:Op zaterdag 21 april 2012 10:22 schreef vannelle het volgende:
[..]
Scooter is al weer klaar voor gebruik, viel 100% mee!
Moer er af, wiel tot aan de uitlaat schuiven en voila, plek zat om het slot er tussenuit te halen. 1e mazzeltje van vandaag.
Te laat voor foto's dus.
Met je auto zou ik absoluut niet gaan rijden, voor je het weet wijzen je voorwielen allebei een andere kant op.
Of je die kogel nog kan gebruiken weet ik niet, ding heeft ook een klap gehad, wie weet zit er nu veel speling op.....
Zo, nu ff "gezellig" de stad in en zorgen op tijd terug te zijn voor de F1
* Dolce gusto naar Merlijn schuift..quote:Op zaterdag 21 april 2012 10:36 schreef Merlijn het volgende:
goedemorgen! Missie: uitslapen: geslaagd
is er al koffie?
* sluuuuurrrrrpp.... Ahhhhhhh *quote:Op zaterdag 21 april 2012 10:38 schreef JK1982 het volgende:
[..]
* Dolce gusto naar Merlijn schuift..
Kan ik me rustig bedenken wat ik volgend weekend met mijn verjaardag ga doen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:07 schreef LaPeach het volgende:
Hadden ze volgens mij ook wel opgegeven dit weer, maar balen is het wel..
Is idd geen weer om de stad in te gaan nee, dus blijf maar lekker veilig en warm bij de kachel
En ook goedemorgen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:42 schreef belle1608 het volgende:
Goedemorgen!!* belle1608 slaap uit oogjes wrijft
waarom?quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:59 schreef Rucky het volgende:
* Rucky drawsomething van zijn tablet afmieterd.
* vannelle duimt voor jequote:Op zaterdag 21 april 2012 11:59 schreef YskaFredriksson het volgende:
Nou ik ga ook de deur uit, op weg naar de bushalte.. En nu mag het niet gaan regenen want er is daar geen overkapping (en het is zo'n open plek daar zijn al meerdere plu's overleven dus is ook geen optie :p
Geen behoefte om ook nog een facebook acount aan te maken.quote:
je kan het ook zonder fb account spelen (toch?)quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:04 schreef Rucky het volgende:
[..]
Geen behoefte om ook nog een facebook acount aan te maken.
Volgens mij moet dat ook zonder fb acount kunnen ja.. zelf ook 1 dag geprobeerd, maar wat een rampquote:Op zaterdag 21 april 2012 12:05 schreef belle1608 het volgende:
[..]
je kan het ook zonder fb account spelen (toch?)
ik kan ook niet tekenen. Gister kwam er een collega naar me toe: hee, wat heb jij dan getekend hahaquote:Op zaterdag 21 april 2012 12:11 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Volgens mij moet dat ook zonder fb acount kunnen ja.. zelf ook 1 dag geprobeerd, maar wat een ramp![]()
Mijn tekenkunsten waren zeer dramatisch
*nog een bakkie over tafel schuift...quote:Op zaterdag 21 april 2012 10:49 schreef Rucky het volgende:
Wil ik naar de super voor de weekend boodschappen is het gewoon kutweer.![]()
Doe mij ook maar een bakkie JK.
Ja nou, hier dus ook.. dus ook maar gelijk van me telefoon af gegooidquote:Op zaterdag 21 april 2012 12:12 schreef belle1608 het volgende:
[..]
ik kan ook niet tekenen. Gister kwam er een collega naar me toe: hee, wat heb jij dan getekend haha
* belle1608 kijkt heel lief naar JK1982 en vraagt of ze een kopje thee magquote:Op zaterdag 21 april 2012 12:13 schreef JK1982 het volgende:
[..]
*nog een bakkie over tafel schuift...
Ooooohhh, jammer dat ik nu mijn autotekening niet hier heb..quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:12 schreef belle1608 het volgende:
[..]
ik kan ook niet tekenen. Gister kwam er een collega naar me toe: hee, wat heb jij dan getekend haha
Die wil ik zienquote:Op zaterdag 21 april 2012 12:15 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ooooohhh, jammer dat ik nu mijn autotekening niet hier heb..
Moet dat ding eens inscannen, haha!
Ik heb toen ik 2 was eens iets getekend dat ook al echt op een auto leek..
Alleen helaas heb ik er daarna niet veel meer mee gedaan, met mijn tekenkunsten. Alleen dat scheen nogal knap te zijn op die leeftijdIk weet het niet..
Muggenthee?quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:15 schreef belle1608 het volgende:
[..]
* belle1608 kijkt heel lief naar JK1982 en vraagt of ze een kopje thee mag
muggenthee?quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:16 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Muggenthee?
* JK1982 weer in katzwijm valt..
Dat had ik toch verteld, van de échte groene thee waar zelfs een mug in de pot dreef.. Puur natuur!quote:
ow ja! Sorry nog niet helemaal wakker, maar doe maarquote:Op zaterdag 21 april 2012 12:19 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dat had ik toch verteld, van de échte groene thee waar zelfs een mug in de pot dreef.. Puur natuur!
Een kopje muggenthee voor belle... Komt eraan!quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:21 schreef belle1608 het volgende:
[..]
ow ja! Sorry nog niet helemaal wakker, maar doe maar![]()
Ontbijt?quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:32 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 zit aan het ontbijt: 2 broodjes en een kop muggenthee
ben pas een uurtje uit bed!quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:33 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ontbijt?
Hoewel, dat had ik vorig weekend.. Was erg vroeg wakker geworden, heb me toen nog eens omgedraaid en wat toen ook pas rond 12.00 wakker, haha!
quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:35 schreef Merlijn het volgende:
zo... ik is actief. aangekleed, gedouched (x2, draakje is er ook), tweede wasmachine draait, droger draait, vaatwasser draait.... next: boodschappen.
Das balen zeg!! Kan nog steeds wel het is pas 1 uurquote:Op zaterdag 21 april 2012 12:49 schreef JK1982 het volgende:
Hmmz.. ik had eigenlijk een afspraak om 13.30, maar die wordt net afgebeld.
Fijn, had ik ook wel wat leuks kunnen gaan doen vandaag..
Jullie zijn hartstikke leuk natuurlijk! Alleen ik zat er nog over te denken om auto's te gaan kijken of wat dan ook, maar dan had ik eerder willen gaan. Maargoed, eigenlijk heb ik toch geen geld voor een andere auto..quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:50 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Das balen zeg!! Kan nog steeds wel het is pas 1 uurennuh zijn wij niet leuk genoeg
Dat ligt er natuurlijk ook aan wat voor auto je zou willen (als in nieuw/2e hands / groot/klein/merk)quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:56 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Jullie zijn hartstikke leuk natuurlijk! Alleen ik zat er nog over te denken om auto's te gaan kijken of wat dan ook, maar dan had ik eerder willen gaan. Maargoed, eigenlijk heb ik toch geen geld voor een andere auto..
Misschien dan maar de motor inruilen
Geen idee, wel apart!quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:00 schreef JK1982 het volgende:
Ehm.. wat als je laptop een beetje ehm.. statisch aanvoelt? Gaat hij dan bijna ontploffen?
Ik zit met mijn arm op de rand van de laptop, maar voel gewoon dat er licht stroom op staat ofzo..
ff duimen graag.. Hoop wel dat dit ding het voorlopig nog even blijft doen..
Nouja, sowieso tweedehands en betaalbaar.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:00 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Dat ligt er natuurlijk ook aan wat voor auto je zou willen (als in nieuw/2e hands / groot/klein/merk)
Motor inruilen voor een andere of voor een auto?
Zoo veelquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:07 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nouja, sowieso tweedehands en betaalbaar.
Ik rij heel veel (45k p/jr), dus het moet wel betrouwbaar, goed en betaalbaar zijn.
Op zich ben ik trouwens over mijn huidige Corsa erg tevreden hoor, hij heeft me eigenlijk nooit in de steek gelaten.. Alleen de stoel is slecht, en biedt geen steun.. En eerlijk gezegd had ik dit ooit als tijdelijke auto gekocht, ruim een jaar geleden
Yep.. en familie in Zeeland..quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:11 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Zoo veelIedere dag Dronten - Amsterdam (toch?) tikt ook aardig aan
Mwoah, je woon niet echt op de route hoor.. Althans, niet helemaal.. Ik rij altijd over Gorinchem en ga als het ware net voor Rotterdam naar beneden richting Zeeland..quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:14 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ah, handig haha, ja dan is het wel logisch!
En ik woon er tussenin
Vanaf Dronten gezienquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:16 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Mwoah, je woon niet echt op de route hoor.. Althans, niet helemaal.. Ik rij altijd over Gorinchem en ga als het ware net voor Rotterdam naar beneden richting Zeeland..
Oh jawel hoor, ook wel inderdaad. Nu je het zegt..quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:17 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Vanaf Dronten gezien, als je vanaf Amsterdam gaat wel toch? maar je gaat vast nooit vanuit je werk naar Zeeland haha
hahaquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:18 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, ook wel inderdaad. Nu je het zegt..
Hoewel ik dan ook vaak over Utrecht - Gouda - Rotterdam ga..
Oh, ik draai mijn hand echt niet om voor een paar km's meer of minder. Ben pas nog een avondje uit geweest in Mijdrecht en ben toen om een uur of 10 's avonds nog doorgereden naar Zeelandquote:
* belle1608 zoekt op waar Mijdrecht is..quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:23 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Oh, ik draai mijn hand echt niet om voor een paar km's meer of minder. Ben pas nog een avondje uit geweest in Mijdrecht en ben toen om een uur of 10 's avonds nog doorgereden naar Zeeland![]()
Meestal blijf ik toch wel een of meer nachten slapen daar, dus dan is het niet erg als ik wat later kom..
* JK1982 noteert: volgende keer diner bij belle i.p.v. bij de Mac..quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:32 schreef belle1608 het volgende:
[..]
* belle1608 zoekt op waar Mijdrecht is..
dat is wel relaxt inderdaad dat het niet uitmaakt als je wat later aanschuift
quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:35 schreef JK1982 het volgende:
[..]
* JK1982 noteert: volgende keer diner bij belle i.p.v. bij de Mac..
Die salades komen me ondertussen wel een keertje m'n neus uit, had er gisteren weer eenquote:
* belle1608 lust heel graag een milkshake appel/peer & MC chicken menuquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:44 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Die salades komen me ondertussen wel een keertje m'n neus uit, had er gisteren weer een
Maar vooruit.. * JK1982 noteert
Of deze: Klik!quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:38 schreef belle1608 het volgende:
http://www.blokker.nl/web(...)Id=10001&langId=-104
kijk!
Mwah, kan dat wel waarderen als je zo eens naar de tijden kijkt die ze opgeeft.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:47 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Of deze: Klik!
Of deze: Ander kleurtje..
Hmmz, ik probeer meestal maar even niet meer het ijs te nemen enzo, of een uitgebreid menu met burgers enz. Meestal is het een salade met hooguit een McKroket..quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:47 schreef belle1608 het volgende:
[..]
* belle1608 lust heel graag een milkshake appel/peer & MC chicken menu
Moest opeens even aan deze scène denken..quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:50 schreef vannelle het volgende:
[..]
Mwah, kan dat wel waarderen als je zo eens naar de tijden kijkt die ze opgeeft.
Gemotiveerd!
heb salade nog nooit gegeten daar, wat is een aanrader? (weet niet eens welke varianten er zijn haha) Losse mc chicken is ook lekker en sinds ze de chocolade milkshake weg hebben gehaald, vind ik de appel/peer variant het lekkerst, maar die is maar tijdelijkquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:51 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hmmz, ik probeer meestal maar even niet meer het ijs te nemen enzo, of een uitgebreid menu met burgers enz. Meestal is het een salade met hooguit een McKroket..
Ik neem meestal de Caesar Salad met krokante kip. Je hebt hem ook met grgrilde kip, maar dat vind ik minder lekker (is misschien wel gezonder). Dan heb je gewoon veel sla, er zit wat geraspte wortel doorheen, wat cherrytomaatjes, kaas en croutons. En oh ja, ook wat dressing..quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:58 schreef belle1608 het volgende:
[..]
heb salade nog nooit gegeten daar, wat is een aanrader? (weet niet eens welke varianten er zijn haha) Losse mc chicken is ook lekker en sinds ze de chocolade milkshake weg hebben gehaald, vind ik de appel/peer variant het lekkerst, maar die is maar tijdelijk
quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:00 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik neem meestal de Caesar Salad met krokante kip. Je hebt hem ook met grgrilde kip, maar dat vind ik minder lekker (is misschien wel gezonder). Dan heb je gewoon veel sla, er zit wat geraspte wortel doorheen, wat cherrytomaatjes, kaas en croutons. En oh ja, ook wat dressing..
[ afbeelding ]
Das wel een hoop! mijn papa is momenteel ook aan het afvallen, al ruim 10 kg kwijt (biertjes minderen, niet snoepen enz.) Knap hoor!! Ik moet al een jaar of 2 5 kilo afvallen, maar de verleiding is te groot..quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:04 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Tsja, uiteindelijk moet ik toch een kg'tje of 20 kwijt zien te raken op eoa manier..
Sja, zittend werk, veel in de auto zitten.. Werkt allemaal niet meequote:Op zaterdag 21 april 2012 14:05 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Das wel een hoop! mijn papa is momenteel ook aan het afvallen, al ruim 10 kg kwijt (biertjes minderen, niet snoepen enz.) Knap hoor!! Ik moet al een jaar of 2 5 kilo afvallen, maar de verleiding is te groot..
Dan maar wat meer actief doen buiten werkquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:09 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Sja, zittend werk, veel in de auto zitten.. Werkt allemaal niet mee
of juist wel, 't is maar hoe je het bekijkt..
En ik zit nog steeds in pyjama op de bankquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:11 schreef Merlijn het volgende:
Afvallen ? Doe ik niet aan mee![]()
Zo. Boodschappen weer opgeruimd, pijnlijk voor de pinpas dit keer. Even kofie en dan de grote schoonmaak...
Hahaha, ik dacht dat ik erg was!quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:12 schreef belle1608 het volgende:
[..]
En ik zit nog steeds in pyjama op de bank
Die heb ik niet. Lekker makkelijk....quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:12 schreef belle1608 het volgende:
[..]
En ik zit nog steeds in pyjama op de bank
Nouu ik durf het bijna niet te zeggen maarre uhhmquote:
Zal je nog sterker vertellen, heb m'n fleecedeken ook nog omquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:16 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Die heb ik niet. Lekker makkelijk....
quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:16 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Nouu ik durf het bijna niet te zeggen maarre uhhm![]()
Ik zit ook nog steeds in mn pyjama
Luiwammesen! Get off your butt and so somethingquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:17 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Zal je nog sterker vertellen, heb m'n fleecedeken ook nog om
Zonder pyjama veel te koud!
TMI!quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:16 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Die heb ik niet. Lekker makkelijk....
Ik heb ook wel eens zo'n dag dat ik de hele ochtend in joggingbroek zit, en dan 's middag wat wil rommelen in huis, maar dan geen zin heb om eerst uitgebreid te douchen.. Dus meestal dan maar rond blijf lopen in m'n huiskloffie, haha!quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:16 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Jij zit omgekleed achter de laptop i.p.v. in je pyjama?
Na de lunchquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:18 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Luiwammesen! Get off your butt and so something
Wat is TMI?quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:19 schreef JK1982 het volgende:
[..]
TMI!
[..]
Ik heb ook wel eens zo'n dag dat ik de hele ochtend in joggingbroek zit, en dan 's middag wat wil rommelen in huis, maar dan geen zin heb om eerst uitgebreid te douchen.. Dus meestal dan maar rond blijf lopen in m'n huiskloffie, haha!
Moet er alleen niet opeens visite langs komen
Too much infoquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:22 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Wat is TMI?
Heerlijk de hele dag rond lopen in huiskloffie![]()
Haha als er dan visite komt doe ik ff zoef zoef omkleden, klaar!
Ik woon alleen. niemand die ik hoor klagenquote:
Ook al?! Zegt er een wat over luiwammesenquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:23 schreef Merlijn het volgende:
Ik heb ook een handige helper hoor....
http://s1087.photobucket.(...)current=ae139228.mp4
Hee ondertussen staat de stoomreiniger op te warmen hoor!quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:25 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ook al?! Zegt er een wat over luiwammesen
Mooi vloertje
Ah okquote:
Oee handig!! Jij bent echt goed bezig!quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:25 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Hee ondertussen staat de stoomreiniger op te warmen hoor!
Die dingen zijn hartstikke slim hè..quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:26 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ah okweer wat geleerd
Leuk Merlijn!! Vandaag is hij in de aanbieding bij de Blokker
Maar hoe weet hij nou dat hij de hele kamer gehad heeft?
M'n moeder wil er net een op Marktplaats zetten.. Kopûh?quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:26 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Oee handig!! Jij bent echt goed bezig!
*wil ook stoomreiniger*
Mits hij niet vastloopt op mijn vloerkleed: hij rijdt naar het midden van de kamer en draait steeds grotere rondjes totdat hij ergens tegenaan rijdt. Dan volgt hij de contouren van de kamer. Zelfde principe in een doolhof: als je alsmaar linksaan houdt kom je uiteindelijk er wel uit. Hij maakt iedere keer zeg maar een plattegrond van de kamer.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:26 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ah okweer wat geleerd
Leuk Merlijn!! Vandaag is hij in de aanbieding bij de Blokker
Maar hoe weet hij nou dat hij de hele kamer gehad heeft?
Ah handig!!quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:27 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Mits hij niet vastloopt op mijn vloerkleed: hij rijdt naar het midden van de kamer en draait steeds grotere rondjes totdat hij ergens tegenaan rijdt. Dan volgt hij de contouren van de kamer. Zelfde principe in een doolhof: als je alsmaar linksaan houdt kom je uiteindelijk er wel uit. Hij maakt iedere keer zeg maar een plattegrond van de kamer.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:27 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Die dingen zijn hartstikke slim hè..
[..]
M'n moeder wil er net een op Marktplaats zetten.. Kopûh?
Afhankelijk van de grootte van de kamer, duhquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:28 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ah handig!!en hoe lang is hij dan bezig met een kamer?
Ja dat snap ik ook welquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:30 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Afhankelijk van de grootte van de kamer, duh
trouwens, dat maakt toch niet uit? Lekker laten hobbelen. Aan het eind van de rit zoekt hij zijn laadstation weer op en gaat hij uitrusten.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:30 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Afhankelijk van de grootte van de kamer, duh
trouwens, dat maakt toch niet uit? Lekker laten hobbelen. Aan het eind van de rit zoekt hij zijn laadstation weer op en gaat hij uitrusten.
Niet miepen! Wasmachine 3 is inmiddels bezig en ik ben net klaar met de vaatwasser opruimen .... Het scheelt me alleen wat tijdquote:
quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:35 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Niet miepen! Wasmachine 3 is inmiddels bezig en ik ben net klaar met de vaatwasser opruimen .... Het scheelt me alleen wat tijd
quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:35 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Niet miepen! Wasmachine 3 is inmiddels bezig en ik ben net klaar met de vaatwasser opruimen .... Het scheelt me alleen wat tijd
Ik zit nog steeds op dezelfde bankquote:Op zaterdag 21 april 2012 15:02 schreef JK1982 het volgende:
Zo, heel FHF is opeens aan het douchen geloof ik
Ik wou net zeggen, ben je daar niet een beetje laat mee nu?quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:11 schreef belle1608 het volgende:
Ok, mijn to do list:
* Aankleden
* Was aanzetten
* Afwasbak vullen met heet water en afwas
* WC
* Afwassen
* Badkamer
* Woonkamer opruimen
* Slaapkamer
* Nagels lakken
* Mini's ordenen!
* Was ophangen
* Was opvouwen die nu nog hangt
* Dorp: dierenwinkel: tuigje voor de hond, waterplantjes voor de vissen
* Vissenkom schoonmaken (na het dorp)
Hoop over een uur/1.5 uur naar het dorp te kunnen en de rest af te hebben..
Nee, vanavond pas.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:02 schreef JK1982 het volgende:
Zo, heel de FHF SC is opeens aan het douchen geloof ik
* Merlijn heeft net de onderverdieping klaar....quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:47 schreef JK1982 het volgende:
Goed bezig vannelle!
* JK1982 zit een beetje huisjes te kijken..
Hoe, klaar?quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:48 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* Merlijn heeft net de onderverdieping klaar....
Leuk! Welke omgeving? Gewoon waar je nu woont?quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:47 schreef JK1982 het volgende:
Goed bezig vannelle!
* JK1982 zit een beetje huisjes te kijken..
quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:11 schreef belle1608 het volgende:
Ok, mijn to do list:
* Aankleden
* Was aanzetten
* Afwasbak vullen met heet water en afwas
* WC
* Afwassen
* Badkamer
* Woonkamer opruimen
* Slaapkamer
* Nagels lakken
* Mini's ordenen!
* Was ophangen
* Was opvouwen die nu nog hangt
* Dorp: dierenwinkel: tuigje voor de hond, waterplantjes voor de vissen
* Vissenkom schoonmaken (na het dorp)
Hoop over een uur/1.5 uur naar het dorp te kunnen en de rest af te hebben..
Nee, niet echt.. Eigenlijk landelijk, in de hoop wat leuks tegen te komen..quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:51 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Leuk! Welke omgeving? Gewoon waar je nu woont?
Gaaf, soort boerderijtje dus? Ja als je nu die kans hebt, moet je hem pakken!quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:55 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nee, niet echt.. Eigenlijk landelijk, in de hoop wat leuks tegen te komen..
Ben nu vrij om te gaan en staan waar ik wil, dus ja..
Lijkt me wel leuk, al is het maar die stijl!quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:11 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Gaaf, soort boerderijtje dus? Ja als je nu die kans hebt, moet je hem pakken!
124.000 maarquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:15 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Lijkt me wel leuk, al is het maar die stijl!![]()
Alleen 't nadeel is.. Alles dat een beetje betaalbaar is staat helemaal in Groningen ofzo, zoals deze:
http://www.funda.nl/koop/(...)3369-g-boelmanweg-3/
deze
http://www.funda.nl/koop/ter-apel/huis-48455892-oude-weg-9/
of deze
http://www.funda.nl/koop/(...)329-oosterstraat-17/
![]()
Maar dan zit je wel in V.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:25 schreef belle1608 het volgende:
[..]
124.000 maarDaar heb je hier nog geen eens een 2 kamer flatje voor!
Je gaf haar een biljartbal en zei "Hier heb je een appel"?quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:06 schreef Merlijn het volgende:
Zo dan... huis is weer in orde.... Nu nog opruimen, maar dat kan zometeen ook. Ik moet iets anders gaan verzinnen voor het avondeten:
[ afbeelding ]
Nope. Ik was boven bezig.....quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:08 schreef Papabear het volgende:
[..]
Je gaf haar een biljartbal en zei "Hier heb je een appel"?
Ze wilt een tostiquote:Op zaterdag 21 april 2012 17:13 schreef vannelle het volgende:
Oeps!!!
Cremesoep en vla als toetje dan maar?
Ze had "wiebeltanden" en opeens had ze hem in de handen...quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:18 schreef vannelle het volgende:
[..]
Heldin!!![]()
Maar hoe kwam het? Gevallen of ging het natuurlijk proces ineens keihard?
alleen het afbijten wordt wat moeilijkerquote:Op zaterdag 21 april 2012 17:22 schreef vannelle het volgende:
Toch natuurlijk proces dus, gelukkig maar!
Tosti kan trouwens wel hoor, aan de zijkant zitten ook nog tandjes.
Onderin zijn ze hard onderweg.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:37 schreef vannelle het volgende:
Papa snijdt er wel kleine stukjes van toch?
Kun je de "grote mensen tanden" al een beetje zien trouwens?
Jij bent echt goed bezig geweest zeg!!quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:39 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Onderin zijn ze hard onderweg.
Mijn waslijst is bijna klaar. hele huis is van top tot teen binnen gedaan (het regent, dus buiten niet), laatste was (5e) zit erin.
Megan is 6.
Groep 2 nog.quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:07 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Jij bent echt goed bezig geweest zeg!!
Leuke leeftijd 6zit ze al in groep 3?
Dat is toch met zo'n scene met een scarabee?quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:04 schreef vannelle het volgende:
The Mummy kijken, is alweer even geleden dat ik die gezien heb.
yeah zo ff naar paar vrienden. en gelijk hun dochter blij maken met zo een ah mini kassa, wagen en schort ofzoquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:03 schreef belle1608 het volgende:
Gaat iemand nog iets leuks doen vanavond?
Leuk!! Ik spaar ze ook die mini's ik vind ze zo leuk! Heb er pas 8 hahaquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:30 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah zo ff naar paar vrienden. en gelijk hun dochter blij maken met zo een ah mini kassa, wagen en schort ofzo
hehe ik spaar ze niet zelf. maar neefje van me spaart ze en die dochter van die vrienden dus ookquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:31 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Leuk!! Ik spaar ze ook die mini's ik vind ze zo leuk! Heb er pas 8 haha![]()
Wel gezellig!!
Onder andere, zitten wel meer van die dingen in. Gewoon écht een leuke film, niet zo'n nadenkgeval.quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:19 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Dat is toch met zo'n scene met een scarabee?
Nee ik spaar ze voor mezelfquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:33 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe ik spaar ze niet zelf. maar neefje van me spaart ze en die dochter van die vrienden dus ook
pas 8? ik heb er al 6 dubbel
jij spaart ze voor je zoon/dochter neem ik aan, en niet voor jezelf
leuke film idd, gewoon lekker wegkijken iddquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:34 schreef vannelle het volgende:
[..]
Onder andere, zitten wel meer van die dingen in. Gewoon écht een leuke film, niet zo'n nadenkgeval.
Oftewel: Lekker ontspannen.
voor jezelf? echt?quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:34 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Nee ik spaar ze voor mezelfen voor mijn klas, heb geen kinders
Ja, why not, heb hier ook een boek staan vol met dierenplaatjes (iemand nog nodig, veel dubbele) en ook nog kaarten van anubis om te ruilenquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:36 schreef gomi het volgende:
[..]
voor jezelf? echt?
las net idd dat je les geeft aan groep 2. mooie leeftijd voor die dingen idd.
hehe ok ok, ik heb ook wel wat staan aan panini-albums iddquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:38 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ja, why not, heb hier ook een boek staan vol met dierenplaatjes (iemand nog nodig, veel dubbele) en ook nog kaarten van anubis om te ruilen
Dat kan nu wel beginnen na zo'n dag schoonmaken, lekker relaxen in je schone huisje!quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:15 schreef Merlijn het volgende:
Ik ga vanavond niet veel doen... Moet nog steeds aan mijn "weekendje niks" beginnen
Helaas... Ik moet toch weer aan het werkquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:35 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Dat kan nu wel beginnen na zo'n dag schoonmaken, lekker relaxen in je schone huisje!
Huh?? dat is balen zeg, en je was al zo druk bezig geweest vandaagquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:15 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Helaas... Ik moet toch weer aan het werk
Weet ik. Maar aan de andere kant: ik kan ook weer niet stilzitten. Krantenserver gaat op gezette tijden compleet bonkers en ik weet niet wat het veroorzaakt, dus ben een scriptje aan het schrijven wat me op die momenten even opslaat wat er allemaal gebeurt met de database, processoren en schijven etcetera. Hopelijk word ik daar wijzer van, anders heb ik hele boze klanten.... (zijn ze al, maar goed)quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:20 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Huh?? dat is balen zeg, en je was al zo druk bezig geweest vandaag![]()
jij was degene die niks zou doen van het weeken??
ergens doe je toch iets niet goed dan
Ahh ja ik snap het, vervelend maar succes dan maar iigquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:29 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Weet ik. Maar aan de andere kant: ik kan ook weer niet stilzitten. Krantenserver gaat op gezette tijden compleet bonkers en ik weet niet wat het veroorzaakt, dus ben een scriptje aan het schrijven wat me op die momenten even opslaat wat er allemaal gebeurt met de database, processoren en schijven etcetera. Hopelijk word ik daar wijzer van, anders heb ik hele boze klanten.... (zijn ze al, maar goed)
Hier Adele - Live in Concertquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:32 schreef JK1982 het volgende:
Hier staat Wheeler Dealers op, dat vind ik ook altijd wel een leuk programma.
Afgezien van de onderhandelingen bij verkoop, die slaan echt helemaal nergens op..
Ben benieuwd heb een redelijk bod ontvangen op de motor en daarop gereageerd. Eens zien of de interesser serieus is, of iets anders..
Yup.. helaas zijn de meesten gelukszoekers, dus ik ben benieuwd..quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:33 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Hier Adele - Live in Concert![]()
Nice voor je motor! Hopelijk komt er iets serieus uit
Oo dat zou wel gaaf zijn, heb je dan weer een mooi bedragje voor een andere auto?quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:34 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Yup.. helaas zijn de meesten gelukszoekers, dus ik ben benieuwd..
Paul as in movie? Die is echt geniaal namelijk!quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:36 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Oo dat zou wel gaaf zijn, heb je dan weer een mooi bedragje voor een andere auto?
Hier staat Paul op
Nee de 'talkshow'quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:37 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Paul as in movie? Die is echt geniaal namelijk!
Ja, ik hoopte ergens rond de ¤ 6.000,= uit te komen. Ik vraag ¤ 6650,= en heb een bod van ¤ 5.250,= ontvangen.. Wel ietsje aan de lage kant nog, denk niet dat die omhoog gaat naar 6.
Ohh wow dat zou echt te gek zijn.. hadden we het vanmiddag nog over hahaha, zou het dan toch??quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:37 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Paul as in movie? Die is echt geniaal namelijk!
Ja, ik hoopte ergens rond de ¤ 6.000,= uit te komen. Ik vraag ¤ 6650,= en heb een bod van ¤ 5.250,= ontvangen.. Wel ietsje aan de lage kant nog, denk niet dat die omhoog gaat naar 6.
Ik vond hem bijzonder druk vanavond.. echt heel irritantquote:
Nou, misschien breng je geluk.. Laten we het hopen!quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:39 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ohh wow dat zou echt te gek zijn.. hadden we het vanmiddag nog over hahaha, zou het dan toch??
Is wel grappig, leuke opdrachtjes enzo, nu spelen Roel en Cor Bakker een battle, moeten ze zo snel mogelijk een titel van een NL liedje spelen n.a.v. een soort cryptische omschrijving!quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:39 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hè gets!
Je moet de film 'Paul' eens kijken, die is echt leuk..
Hahaha nou dat zou een goeie grap zijnquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:40 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nou, misschien breng je geluk.. Laten we het hopen!
Dan moet ik ook geluk brengen, want wij hebben het er ook over gehad!quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:40 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nou, misschien breng je geluk.. Laten we het hopen!
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet zo van dat soort shows ben met wedstrijden enzo, of zoals bijv. 'de jongens tegen de meisjes' dat ik net voorbij zag komen, of 'ik hou van holland' ofzo...quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:41 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Is wel grappig, leuke opdrachtjes enzo, nu spelen Roel en Cor Bakker een battle, moeten ze zo snel mogelijk een titel van een NL liedje spelen n.a.v. een soort cryptische omschrijving!
Heb ik weer iets gemist?quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:42 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Dan moet ik ook geluk brengen, want wij hebben het er ook over gehad!
Maar ja dat klopt ook wel want je zat tussen 2 meisjes in
Maar goed dat wij niet samen tv kijken hahaquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:43 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet zo van dat soort shows ben met wedstrijden enzo, of zoals bijv. 'de jongens tegen de meisjes' dat ik net voorbij zag komen, of 'ik hou van holland' ofzo...
Vind sowieso dat er maar weinig leuks op tv is tegenwoordig. Doe me dan maar liever een goede film ofzo..
Hij heeft het zowel met mij als met Lapeach over de motor gehad, dus hij zat tussen 2 meisjes in en dan mag je altijd een wens doenquote:
quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:41 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Hahaha nou dat zou een goeie grap zijn![]()
Maar hoop het voor je, echt
Nou, dan moet ik jullie allebei zien te 'regelen'quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:42 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Dan moet ik ook geluk brengen, want wij hebben het er ook over gehad!
Maar ja dat klopt ook wel want je zat tussen 2 meisjes in
quote:
Heb ik weer... Hij wel..... * jaloers *quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:44 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Hij heeft het zowel met mij als met Lapeach over de motor gehad, dus hij zat tussen 2 meisjes in en dan mag je altijd een wens doen
Ow gaan we over op een trio?quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:44 schreef JK1982 het volgende:
[..]
[..]
Nou, dan moet ik jullie allebei zien te 'regelen'
Nee, maar even serieus.. Ik verwacht er maar niks van.. Dan kan het ook niet tegenvallen
Ahh, je kan ook mee doen? zijn we met een kwartetquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:45 schreef Merlijn het volgende:
[..]
[..]
Heb ik weer... Hij wel..... * jaloers *
quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:45 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ahh, je kan ook mee doen? zijn we met een kwartet
quote:
Ik ben altijd graag bij gezellige mensenquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:45 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ahh, je kan ook mee doen? zijn we met een kwartet
Heb jij ff mazzel dan, dan heb je iig de gezelligste uitgekozenquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:48 schreef Merlijn het volgende:
[..]
[..]
Ik ben altijd graag bij gezellige mensen
Vriend? Waarquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:48 schreef JK1982 het volgende:
Hoor ik daar een dubbeldate aankomen?
En je vriend dan belle.. of moet er soms nóg een dame mee, dan zijn we met z'n zessen
* vannelle gaat ook maar weer tv kijkenquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:49 schreef Ireth het volgende:
* Ireth sneakt er wel weer tussenuit... voel me het vijfde wiel aan de wagen
Oooohw, dan doen we gewoon 4.. noem maar een datum en een tijdquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:49 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Vriend? Waar, die wil niet eens mee hahaha
Heb volgende week vakantiequote:Op zaterdag 21 april 2012 21:50 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Oooohw, dan doen we gewoon 4.. noem maar een datum en een tijd
Gut, ze heeft de smaak te pakken hoor.. Je houdt ervan om mannen te vernederen hè..quote:
Jij was al bezetquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:49 schreef Ireth het volgende:
* Ireth sneakt er wel weer tussenuit... voel me het vijfde wiel aan de wagen
Is goed, regelen jullie de baan? Komen wij wel die kant opquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:54 schreef LaPeach het volgende:
de dames hebben dus bij deze al besloten
Niet te laat graag, ik moet nog een héél eind terugrijden..quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:57 schreef belle1608 het volgende:
http://www.bowlingzuidplein.nl/bowlingarrangement.php
Ik kan echt serieus de 27e een keerquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:51 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Heb volgende week vakantiena de 27e
27e kan ik ook welquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:59 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik kan echt serieus de 27e een keer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |