nog nooit gezien...serieus niet!quote:
Joepie!quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Wat leuk, nu hebben we samen een knopje!
Geen idee, mijn oog viel er toevallig op. Het was niet zo dat ik eraan dacht om uit te loggen ofzoquote:
ja, maar waar zit die dan ergens? ik heb bovenaan een balk met Frontpage, sport, games enzovoortquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee, mijn oog viel er toevallig op. Het was niet zo dat ik eraan dacht om uit te loggen ofzo![]()
Doe ik sowieso nooit
Gelijk onder die bovenste, als je helemaal naar boven scrolltquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, maar waar zit die dan ergens? ik heb bovenaan een balk met Frontpage, sport, games enzovoort
en onderaan een balk met Vis een optie en ibood.com...
ah ja, dat zie ik eigenlijk nooit aangezien ik meestal middenin een topic zitquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:50 schreef Civilian het volgende:
[..]
Gelijk onder die bovenste, als je helemaal naar boven scrollt
Bovenaan de pagina, onder de onderdelen, bij de settings en profiel. Vlak boven de fotoquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, maar waar zit die dan ergens? ik heb bovenaan een balk met Frontpage, sport, games enzovoort
en onderaan een balk met Vis een optie en ibood.com...
ik heb het inmiddels gevondenquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Bovenaan de pagina, onder de onderdelen, bij de settings en profiel. Vlak boven de foto
nee, nog ff diamonddashen op fb en zo mijn bed in...quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:58 schreef minthy het volgende:
Zit iedereen met het nieuwe knopje te spelen?
Ah, veel plezier daarbij, ik begin er niet meer aanquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, nog ff diamonddashen op fb en zo mijn bed in...
Mensen spelen echt die spelletjes?quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, nog ff diamonddashen op fb en zo mijn bed in...
och, als ik me verveel of nog ff de tijd wil dodenquote:Op zaterdag 21 april 2012 01:01 schreef Civilian het volgende:
[..]
Mensen spelen echt die spelletjes?
Daar ben ik heel fanatiek in geweest, met name Farmville. Leuk spul om je studie te ontwijken!quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:01 schreef Civilian het volgende:
[..]
Mensen spelen echt die spelletjes?
Hehequote:Op zaterdag 21 april 2012 01:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar ben ik heel fanatiek in geweest, met name Farmville. Leuk spul om je studie te ontwijken!![]()
Slokte wel veel tijd op, ben afgekickt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |