Kom ik aan met m'n ADSL 8/1 verbinding...quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:49 schreef Civilian het volgende:
[..]
en maar 16Mb/smet de newsgroup waar ik zit trek ik toch echt de volle 120Mb/s open. En 10Gb 50 Gbs is toch echt veel te weinig. Met alle seizoenen van Family Guy ben je al zo'n 20 Gb kwijt zo ongeveer.
Sorry hoor, maar ik heb een snelle verbinding daadwerkelijk wel nodig. Of denk je dat internet alleen maar voor vermaak gebruikt wordt?quote:Op zaterdag 21 april 2012 10:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
natuurlijk is het een wereld van verschil, maar je hebt het niet nodig. je gebruikt het omdat je het hebt. zou je minder hebben/kunnen krijgen pas je je behoefte daar op aan.
Ik heb nu 60mbit omdat het bij de huur in zit. Als ik het zelf zou moeten betalen zou ik genoegen met een veel tragere verbinding. moet ik terug naar 5mbit? prima. enige voorwaarde die ik stel is dat ik uitzendinggemist kan kijken en youtube op redelijke kwaliteit. Denk dat 5mbit voor mij het minimum zou zijn.
maar goed, dat is natuurlijk mijn mening
nja, heb je een punt. ik redeneer misschien teveel vanuit mijzelfquote:Op zaterdag 21 april 2012 11:16 schreef Civilian het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik heb een snelle verbinding daadwerkelijk wel nodig. Of denk je dat internet alleen maar voor vermaak gebruikt wordt?en videos streamen op 5Mbit wordt tegenwoordig al erg lastig.
hij was/is ziekquote:Op zaterdag 21 april 2012 12:14 schreef alors het volgende:
Zo present, heb even de eerste twee nummers overgeslagen... Ramon klinkt verkouden
zin wel, maar ik ben niet zo sterkquote:Op zaterdag 21 april 2012 12:14 schreef minthy het volgende:
Iemand zin om een piratenzender te komen mollesteren?
jaja, vriendjespolitiek zeker? maar wat een volslagen debiel nummer netquote:Op zaterdag 21 april 2012 12:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Gisteren nog het album van ontvangen van BNN, gewonnen bij een online prijsvraag.
Ik heb dr maar even gegoogled, maar zo bijzonder is ze toch niet? Sander gister met dat het zo'n superlekker wijf was...quote:
ik vind haar wel wat hebben. maar ik val ook op het type Girl Next Doorquote:Op zaterdag 21 april 2012 12:42 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb dr maar even gegoogled, maar zo bijzonder is ze toch niet? Sander gister met dat het zo'n superlekker wijf was...
ik niet, ik vind het vanaf de eerste keer dat ik het hoorde een heerlijk liedjequote:Op zaterdag 21 april 2012 12:44 schreef Markeerstift het volgende:
Ik ben het volledig met Timur eens (oude mening, in de prullenbak ermee)
De irritatiegrens is bij mij nog niet bereikt, maar aangezien deze nog wel 3 maanden lang 5 keer per dag voorbij zal komen, vrees ik ervoor...quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:44 schreef Markeerstift het volgende:
Ik ben het volledig met Timur eens (oude mening, in de prullenbak ermee)
ik ga em iig 1x per werkdag horen....tis mijn wektoonquote:Op zaterdag 21 april 2012 12:45 schreef alors het volgende:
[..]
De irritatiegrens is bij mij nog niet bereikt, maar aangezien deze nog wel 3 maanden lang 5 keer per dag voorbij zal komen, vrees ik ervoor...
heloef! lang niet gezien! gepensioneerd zie ik?quote:
het leek er wel een beetje op...quote:
Nou heel gepensioneerd ben ik niet.quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heloef! lang niet gezien! gepensioneerd zie ik?
en ze klinkt idd wel lief ja...maar nee, 14 jaar jonger vind ik net iets teveel...
heb je gemist ja.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:21 schreef minthy het volgende:
Kut! Mis ik gewoon de nieuwe van Blof?!![]()
Hoop dat ze hem veel gaan draaien, zodat ik hem ook kan horen
das beterquote:
Je kon hem net hoohhooohoooohoooren in het stukje nieuwe muziek voooohohohohor de megahitquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:21 schreef minthy het volgende:
Kut! Mis ik gewoon de nieuwe van Blof?!![]()
Hoop dat ze hem veel gaan draaien, zodat ik hem ook kan horen
Niet nodig, ik ben al bezig met een theelepeltjequote:Op zaterdag 21 april 2012 13:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heb je gemist ja.
* 3rdRock overhandigt stanleymes
Kan niet luisteren, er zit een piratenzender op de band, alles weg te drukken... Misschien hoor ik hem vanavond nog wel, slaapdienstquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:26 schreef alors het volgende:
[..]
Je kon hem net hoohhooohoooohoooren in het stukje nieuwe muziek voooohohohohor de megahit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |